- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #12623 üzenetére
Szép estét.Mondtam unokatesómnak,hogy kicsit jobban határolja be,mit is szeretne és mik az elképzelései.Így jelenleg két típust nézett ki .
Az egyik egy ML 350
A másik egy CLS 350
Viszont hahu-n nincs sok választék,ezért lehet Ausztriából vagy dél-Németországból hozna egy jobb állapotút.
A V6-os motor mennyire számít megbízhatónak vagy problémásnak?Fogyasztása ahogy néztük olyan 10 liter vegyesben.Mondtam is neki nem lesz olcsó az ingázás.Az automata váltóval szoktak gondok lenni?Feltéve persze,hogy rendszeresen lett benne cserélve olaj.Szóba került a C200 is.Nekem személy szerint azok jobban tetszenek.De hát nem nekem lesz.Pedig fogyasztásban is jobbak valamivel papíron.De nem V6-ok.Pedig feketében milyen jól néz ki.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
válasz szilchi #12701 üzenetére
Szia!
Ha a szegedi-ről kell több fotó akkor a kereskedés 3 saroknyira van tőlem. Ott általában olasz import autók vannak (másnak már néztem ott más kocsikat és mind olasz volt)
A jelenlegi OFF autóm is osztrák származású és nem feltétlenül reménykednék ilyen olcsón jobb állapotúban.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz szilchi #12701 üzenetére
Ausztria és Németország kerülendő régebbi autóknál, mint importforrás. Főleg utóbbinál brutális (volt) a sózás, gyakorlatilag megzabálta a tél az autókat, és rohadnak mindenhol. Ha 2008 utániakról van szó, akkor oké, azok már bírják. Olaszország ebből a szempontból jobb, szinte minden autó rozsdamentes, ha nem a tengerparton állt.
Egyébként a 350-es motort amúgy sem ajánlom, mert súlyos vezérmű (lánckerék elsősorban) gondjai voltak 2004 és 2008 között. Ha nem volt cserélve, akkor meg kvázi motorblokk kiszerelős.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szilchi #12701 üzenetére
A CLS hátsó nézetben még mindig friss, de kisebb a piaca. Ha nem 10 éves terv, akkor az ML könnyebben eladható lesz később is. Fogyasztás tekintetében Spritmonitor.de ajánlott forrás magát a motort nem ismerem sajnos, motorkód vagy család alapján külföldi fórumokon érdemes problémákat keresni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szilchi #12707 üzenetére
Nem urban legend, csak a keretösszeg itt is és ott is behatárolja a példány milyenségét. Ott egy 10k €-s autóra még simán lehet locsolni és nem is feltétlenül viseli meg az ottani pénztárcát - csak akar vele a görcs kínlódni. Itthon a 10k € közel éves fizu a jobb fajtából. Ennyiért itthon már elvárás szokott lenni hogy ne kelljen sokat költeni rá ami pedig az autó korát és futását tekintve nehezen kivitelezhető. Szerintem.
MOD: most nézem az oldalt amit mondasz ott 26'000€-tól indul a kínálat ha jól látom. A 10k-s kerek nagyon nincs benne.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szilchi #12709 üzenetére
Én csak OFF márkában vagyok járatos, de az én OFF SUVom motorja az OFF gyártónak a legjobban sikerült motorja a maga idejéből. Egy turbó 350k huf, 6 befecskendező 360k huf , egy EGR 180k huf egy DPF gyáriban 1800€ anyagárban - lánc csere nem áll meg 600k alatt, a váltót elméletileg 400 körül már meg lehet úszni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz szilchi #12835 üzenetére
Igen, sbc problemas lehet, csak fl elottiben van. Elvileg 800 000 lenyomast bir, de jol tudott problema igy merci szervizekben biztosan jol korbejart tema, a tobbsege mar 8-10 eve elerte az elettartam veget. A jo automatanal nem erzed, hogy valt. Nem ut, nem rant, nem tartja ki a fokozatokat. Allo helyzetben feken allva, D-be huzva csak minimalisan jelzi, hogy megfeszult a hajtas.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szilchi #12839 üzenetére
A cl az az s-osztalyra epul, annak minden nyugjevel es extra koltsegeivel. Ugy tudom nem is volt legrugo nelkul.
Sebokh: a km oranak diag kell, mert mar az is elektromos, akar az egyseg hibaja is lehet. A valtoban mihamarabb csereltess olajat, es ne felejtsetek el a circuit plate-t (elektromos csatlakozo) is cserelni, kotelezo az olajcsere melle. Nemsoka 2.-ban fog ragadni a valto.
[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #12849 üzenetére
Most ránagyítottam a HD képekre,és feltűnt pár karosszéria illeszkedési hiba bal hátul és felületi hiba jobbra elöl.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
Graphics
Jómunkásember
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #12853 üzenetére
Mondjuk ez a szépséges E 500 is tetszik.Külsőre szebb mint a másik kettő.Bár nem tudom itt a felniken kívül mit takar az AMG (kit).. Első spojlernél ki van törve egy kis darab.Ez már 7 sebességes,mintha az lenne a kicsit problémásabb.Vagy a régebbi 5-ös?A kilométert kicsit keveslem.Bár magyarországi és van szervízkönyv is.Igaz le nem lett fényképezve.Ez lehet tényleg megérne egy megnézést.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Mulderpapa
aktív tag
válasz szilchi #12866 üzenetére
W211-ből nem volt olyan, hogy E500 AMG, csak E55, illetve facelift után E63 AMG volt, szóval én sem értem ezt az "original AMG" szöveget.
Facelift előtt (2006-ig) mindegyik W211 5G-Tronic váltós, úgyhogy ez sem 7 sebességes, ahogy a leírásban írja.
"Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #12870 üzenetére
Hmmm...nem hagyott nyugodni ez az AMG felirat és kicsit gugliztam.A német wikipédián ezt találtam
Darüber hinaus wurde ab März 2005 wahlweise ein Sportpaket angeboten....... Sportpaket AMG bot zusätzlich Fahrer- und Beifahrersitze mit ausgeprägter Seitenführung, ein AMG-Ergonomie-Sportlenkrad, das AMG-Aussehen mit anderer Frontschürze, Seitenschwellern und Diffusoren im Heck.
Vagyis 2005-től a széria E500-hoz lehetett sportcsomagot rendelni.Meg volt egy AMG sportcsomag is ami AMG külsőt adott a kocsinakA sima sportcsomag része a 4 küllős kormány,a 18-as alufelni meg ovális kipufogóvégek.Viszont hogy ez mind hogy került rá a 2002-es modellre azt mondjuk nemtom.Igaz 2002-es de ha jól láttam 2004-ben volt először forgalomba helyezve.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Mulderpapa
aktív tag
válasz szilchi #12870 üzenetére
A szüf lekérdezés azért ilyen hiányos, mert csak 2db tulajdonosa volt összesen és valószínűleg még a 2000-es években cserélt gazdát és ugye csak az eredetvizsgák eredményeit töltik fel, meg képek is csak ott készülnek.
Ettől még persze lehet kamu a km állás és a vezetett szervizkönyv."Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #12866 üzenetére
Szép napot.Ma voltam Pécsen megnézni az E500-as Mercit és miután megnéztük és mentünk vele le is foglalóztam .Elvileg,meg sztem gyakorlatilag is két hét múlva megyek is érte.Addig lesz rá friss műszaki is.A megtekintésből és próbakörböl ezeket tudtam leszűrni
-a külseje szép,bár van pár apróbb karc.A vonószem takarója tényleg hiányzik.És valóban AMG kites,amit utólag tett fel az akkori tulaj.Első hátsó lökkös,kipufogók meg a felnik.Küszöbb azt hiszem még gyári.A festékréteg mindenhol körben ,ahol mértük,90-140 között volt.Mivel alumínium,rozsda nincs.Alvázt nem láttam.
- Belseje is jó állapotban van,itt-ott azért kisebb repedéseket találtam a bőrön,de nem vészes.Színe lehetne szebb is,de ok .Ülések nagyon kényelmesek,lehetett minden irányban állítani őket.Ablakok is rendesen jártak.Klíma is működött.Rádió is,CD lejátszó is.Navi kérte a CD-t.De az nem volt.Könyöklőben benne volt a régi telefonokat,talán Nokiát,fogadó konzol.De teló nem volt benne .Hibalámpák nem égtek,egy hibaüzenet volt miszerint 2-300 km-el ezelőtt szervízbe kellett volna vinni.
-A kocsi 2002-2004 között Németországban volt,tehát mégsem hazai.Majd 2004-től Magyar honba került.Onnantól rendesen szervizelték,az utolsót leszámítva a Pappas-nál volt.Megvannak a szerviz számlák is.Váltóolaj 100.000 km-nél cserélve volt,most 196-nál már épp esedékes lesz megint .Meg 2017-ben az egyik hátsó légrugó is cserélve lett,van számla róla és 2020-ig garancia.Motorja szépen jár,könnyen indult.Hűtőfolyadék tiszta volt,nem volt nyoma olajnak.A blokkon sem véltem felfedezni.Viszont az egyik légbeömlő cső ,nem tudom mi a neve ,szét van málva.A képen a bekarikázott rész
De ahogy próbaúton észrevettem,nem volt befolyással a motor működésére és teljesítményére.Fékek teljesítménye alapjám az SBC is rendben van.Igaz max fékerőhöz be kell teljesen nyomni a fékpedált,fékbetétek cserések.Tárcsak minimálisan vállas csak.Nem volt bejegyzés,hogy gond lett volna az SBC-vel.Próba út alatt igyekeztem figyelni a váltó viselkedésére.Felengedett féknél szépen lassan elindult az autó előre.Semmi rángatózás.Sebességváltásokat nem érzékeltem,szépen egyenletesen gyorsult.Nagyon érezni a V8 erejét,még ilyen nehéz doboz esetén is.
Első két szervízkor ezeket akarom megcsináltatni
-olaj,olajszűrő,légszűrő,pollenszűrő,hűtőfolyadék,fékfolyadék,fékbetét,szervó folyadék,klíma tisztítás/töltés ha kell,szíj+görgő csere,gyertyákat is,váltóolajat is (esetleg egy mosást is kap).Kell majd 4 új gumi is.
Szerintem ez így kb. 5-600 környékén megvan.De majd beszélek a veszprémi Jász-Plasztikal,hogy mikor hogy és mennyiért.Ők elvileg a legközelebbi márkaszervizesek.Szóval azért lesz vele munka,de nagyon boldog vagyok .
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #12876 üzenetére
Mercedes Benz W211 E500 Luftansaugrohr
bi-bi-bi-bi-bi-bi-bingo
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
-
-
-
-
válasz szilchi #12946 üzenetére
Kickdown kapcsolo, azzal van teljes tuz. Ha csak siman padlozod akkor 5k korul elvalt, viszont ilyenkor is 100%-on dolgozik. Ha atnyomod a kapcsolot, akkor teljes tartomanyban porgeti.
Ha sima kruzolaskor ugy padlozod, hogy atnyomod, akkor visszavalt ameddig csak lehet. Ha nem nyomod at, akkor 1-et, max 2-t valt vissza (kapcsolo atnyomassal tudna 3-at is, pl 50kor gurulasnal)
A gazpedalt mindegy hogy alul nyomod vagy felul, ugyanazt csinalja az auto. Teli talpas buszpedal amugy.
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #12938 üzenetére
Szép estét.Megvolt az első szerviz az E500-on.Véleményük szerint az autó 17 éves korához képest külsőre és motorikusan is jó állapotban van.Amit még találtak mechanikai hibát,az az hogy a bal első felső lengőkar gömbfeje lóg,ezért cserélni kell majd.Meg a jobb és bal első alsó talpascsapszeg porvédő szakadt.Bár fogalmam sincs,mi az a talpascsapszeg .De szerintük ezt senki nem cseréli külön csak egyben a talpasokkal együtt.De azt mondták,ez ráér.Meg cserélni kell az SBC akksit,azt jelezte hibásnak a hibakódolvasás.Viszont szerintük a féktácsa még jó,bár szerintem már éle van olyan vállas,és csak betétet kell cserélni mert az már vékony.Meg a szíjra+feszítőre mondták,de én is,hogy majd cserélni kell,mivel nincs bejegyzés szervizkönyvben,hogy mikor cserélték utoljára.A nagy akksi ki lett cserélve a korábban belinkelt Exide Premium-ra.
Majd akkor jövő hónapban jön a szíj+feszítő csere,fékbetét csere meg a gömbfej.Az SBC akksit még ebben a hónapban,ahogy n éztem bárdinál egy sima 12V-os motorkerékpár akksi jó bele.Meg esetleg elkezdem kiderítettni velük,hogy : miért nem kapcsol be a hátsó klíma,miért nem talál jelet a GPS,miért nincs kraft a szivargyujtókban, vezetőoldalon nem mozdul gombnyomásra a fejtámla,parktronic elöl műkszik de hátul néma...meg még egy-két apróság
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Templomegere
senior tag
válasz szilchi #12959 üzenetére
Persze hogy nem cserélik a porvédő gumit mert az nem pénz Cseréljunk mindent semmit de javítsunk meg. Ha jó még az a két talpas akkor én veszek rá két porvédő gumit , még a legutolsó magyar szar is kibír 1 évet simán, és kerül cirka 500ft-ba , és szerintem erősen feláraztam
Féktárcsát mérni szokták, és egyértelműen kiderül csere vagy sem.
hosszbordás szíj leszed megvizsgál és ha jó akkor mehet vissza , a feszítőt pedig a szíj leszedett állapotában szépen meg lehet nézni lóg-e vagy sem, csapágya csendes vagy sem.Olvastam hogy miket cseréltél, cseréltettél azon az autón, és mennyiért, hát horror. És a Veszprémi Mercedes szalon-szevizről mindent el lehet mondani csak azt nem hogy ........ Jártam ott párszor, de nem az a hely ahova szívesen bemennék, persze én csak alkatrészért mentem anno, szerencsére minent meg tudok magam csinálni, a te autód sem lenne kihívás , persze a korlümények amiket nálam vannak messze nem szakszervíz szinvonalú
[ Szerkesztve ]
-
válasz szilchi #12971 üzenetére
Ezek az árak nevetségesek, ne is haragudj meg érte, de butaságnak tartom, hogy oda hordod. Ennyit nekem bőven nem érne, hogy márkaszervibe vigyem, főleg, hogy senki nem fogja ezt neked sem kifizetni, ha egyszer eladod.
Mi az a laposszíj? Hosszbordásszíj? Vízpumpával, feszítővel együtt is 40 ezer alatt a szett. 150, oké.
Egy talpas ~4000 forint hozzá, talán a 3-as nélkül, 13 496Ft-ért korrekten festene az ár.
A lengőkart innen nem is kommentálnám.
2 első fékbetét 68 ezer, mivan? 10 ezer forint egy szett TRW betét előre, szenzorral.
Küld el a kérésed egy független autószerviznek is, lehet nem mondok hülyeséget, ha ennek legalább a felével nyitnak.
-
MurdR
veterán
válasz szilchi #12971 üzenetére
Nevetséges árak. Kérj árajánlatot a Fehérvári merciszervízből (Merci service kft, Gálék, Raktár utca).
Enni lehet a padlóról náluk, több tíz Mft-os autókat szervizelnek, nem összetévesztendő egy sufnival. Nem azt mondom hogy oda vidd, csak kérj árajánlatot.
De az, hogy ráköltesz fél MFt-ot a semmire, az vicc.[ Szerkesztve ]
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
bucihost
senior tag
válasz szilchi #13043 üzenetére
A kérdésre nem tudok válaszolni... Viszont nekem az lenne a kérdésem, mi az oka a bárdinak? Csomó embertől látom, hogy csak bárdi meg unix... de miért, mikor ugyan azt megkapod máshol fele annyiért? én pl tőlük vásárlok, és semmi gond nincs se velük se a termékekkel...
[ Szerkesztve ]
-
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #13050 üzenetére
Utánanéztem a dolgoknak és a Merci szervíz júniusi árajánlatában a gyári szíjkészlet 2390 mm-es,így ilyent kell néznem .Találtam is egyet Ebay-en,a Zs+U-nál a raktáron lévők 2380 mm-s verziók voltak.
Alvázszámra írja,hogy A135821,az enyém A097261.Szóval ez alapján is stimmel.És árban is elég jó.És elvileg a Meyle jó minőségű,ahogy hallottam.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- DXRacer használt szék eladó