- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok
nem egész 48 órája vagyok boldog tulajdonosa ennek a csodának. Pontosabban a feleségem, de mindketten erősen vigyorgunk a közelébenSajnos az örömbe vegyült némi üröm is, ebben szeretném a segítségeteket kérni, amennyiben tudtok. Sajnos eddig mindenhonnan elhajtottak.
A kocsi 18-as AMG felnikkel van szerelve, szörnyű állapotú hátsó gumikkal. Sajnos a csere nem egyszerű, mert speciális kerékcsavar van, amihez égen-földön nincs kulcs. Eddig az összes gumistól elhajtottak, a Merci szalon visszahívást ígért a kerékcserére, de ha lehet, ezt kihagynám, mert iszonyat drága.
Majdmeglássuk alapon itt egy kép a kocsiról oldalról, ha esetleg valaki felismeri a felnit, illetve próbáltam fotót csinálni a csavarról is, amennyire lehet.
Nem tudom, tudtok e segíteni, de ha tudtok mondani valami biztatót, már annak is örülnék. Sajnálom, hogy egyből problémával indítok, remélem a későbbiekben azért sikerül kiélvezni a csillagok adta örömöket
Szép estét
-
#48613632
törölt tag
válasz szőröscica #9818 üzenetére
Nincs az előző tulajnak, sajnos itt kezdődik a probléma Innen kellene elindulni. Az egyébként megoldható, hogy roncsolással? Mivel ajándék volt a feleségemnek, ezért az sem gáz (dehogynem!) ha levágom, vagy valahogyan lebarmolom a felniket, és veszek rá újat!
De azt mondták, az is reménytelen. Akkor most dobjam el a kocsit? -
#48613632
törölt tag
Nagyon szépen köszönöm úgy nézem ez jó lesz hozzá 4 lukú, ahogyan látom.
Köszönöm a többieknek is a segítséget!
A 17-es felniről tudok, tegnap már mérgemben akartam rendelni egy új szettet, persze 18-ast, a kocsi típusának megadásakor nem is engedte a mostani gumi/felni méreteket.
Most elöl: 225 hátul 255 és /45/R18Amúgy le lehet szedni úgy, hogy esetleg a felni tönkremegy, azaz levágod? ... stb
szerk: Egyébként EZEN az oldalon vannak 18"-as felni ajánlatok, Merci C-klasse hoz, legalábbis nálam.
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Na jó, de 255/45 gumikkal semmiképp. Egyelőre azt is át kell kalkulálnom akkor, hogy mekkora gumi kell pontosan hátra, hogy a kerék külső átmérője ne változzon jelentősen.
Lehet, hogy 255/40 közelebb járna az igazsághoz? Csak az alacsonyabb falmagasság is több pénzt jelent egyben. -
#48613632
törölt tag
Szerintem ez nem kompresszoros, tehát csak 130? De lehet h tévedek. Még én sem tudom pontosan, hogy mit vettem Tegnapig azt hittem, hogy ez W208-as
Amúgy meg nem tudom, hogy a felnirke mekkora tűréssel lehet gumikat felpakolniAmúgy mindenképpen elég a keskenyebb, csupán esztétika. Maradhat is, ha nem megy a menetbiztonság kárára.
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Hát olcsó gumit nem tennék fel. Többnyire száraz úton viselkednek csak optimálisan, esőben pl kritikán aluli. Az meg fontos, hogy meg tudjak állni. Ezért fék + gumik legyenek jók + megbízhatóak.
Én ár/érték alapján egy koprábbi autómra, Dunlop SportMaxxokat tettem, de jó választás lett volna a Hankook is. A döntés a tesztek alapján rámatricázott esőgumi jelölés, csakis "A" lehet.
A zaj és a fogyasztás nem szempont.Négyévszakos gumit sem veszek, igazából az sosem jó. Bár most a Michelin próbálkozik valami újjal, hát majd meglátjuk.
Ide, UK-ba szerintem jó minőségű esőgumi, vagy más jó aquaplaninges gumi kell.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok, ismét én
Na úgy néz ki, jönnek ki a kisebb-nagyobb hibák a Mercin, emlékeztetőül, piros C180 sport coupe, automat, ezt még lehet, hogy nem mondtam.
Most az van, hogy mintha érzéktelen lenne a gázpedál. Adok neki enyhe gázt induláskor, és nem csinál semmit, és ahogy növelem, egyszer csak megugrik, utána jó. Persze egyből vissza kell venni, különben elszalad a ménes. Na, ez nem túl biztonságos.
Plusz a műszerfalon világít a motordiagnosztika piktogram, baloldalt, sárga színű. A haver megnézte valami OBD műszerrel, azt mondta, légtömegmérő probléma, de tudtommal az csak kompresszoros modellekhez kell. Vagy nem?
Mindenesetre lenullázta, vagy resetelte, de megint kigyulladt.
Erre esetleg tudtok valamit?
Hálás köszönet az infokért. -
#48613632
törölt tag
válasz szőröscica #9855 üzenetére
Igen, elsőként a gumikat, és a motorhiba visszajelzést szeretném én is kicserélni, illetve megszüntetni. A váltó is furcsa kissé, de nem tudnám konkrétan definiálni, miért. Persze lehet, hogy ahogyan Te is mondod, ez a gázpedál miatt van.
Úton is, de csak autópályán hallok olyasmi felhangot, de csak időnként, mintha az autó kicsit ércesebb felületre futna, és zúg. De ez is lehet, hogy megszűnik gumicserével.
Amúgy az autó megy, ha nem nyomom a féket, emelkedőn még nem próbáltam, kellene egy kompresszió mérés is?
Ezt a diagnosztikát el tudják végezni komolyabb szervizek is, vagy csak a Mercedes? -
#48613632
törölt tag
válasz szőröscica #9857 üzenetére
EZT találtam angol fórumon, itt mintha arról lenne szó, hogy érzéktelen gázpedál, és alatta a válasz, a légtömegmérő problémára utal, szóval ez lehet, hogy összefügg.
Az jó lenne, mert pár fontból megúsznám ebayról. Érdemes utángyártottat venni, vagy maradjak a gyárinál? Az kicsit drágább mondjuk.
-
#48613632
törölt tag
Bocs, hogy közbeszólok.
Nekem eddig az összes autómhoz kellett csatlakozó átalakító, amiben fejegységet cseréltem. A lényeg az, hogy a fejegység, és az autó kábelcsatlakozói nem egyeznek, ami természetes is.
Ehhez lehet venni közbelső darabot, ami mindkét irányba kompatibilis.
A Lagunámhoz tudtam venni olyat is, hogy a bajuszkapcsolón lévő rádio kezelőszervek működtek, pl ffw, rew, volume + és - .. stb. -
#48613632
törölt tag
Szia, nem cseréltem semmit egyelőre, van benne egy valamilyen Sony, ami tud USB-ről mp3-at.
Ami miatt viszont akarok, hogy ez a tipikus csilli-villi, minden szinben villogok, ami éjjel nagyon zavaró.Azt nem tudom, hogy csatlakozó nélkül is át tudnád e kötni a drótokat, én szerintem nem ilyen egyszerű. De pár font egy csati, ebayon minden típushoz van. Pl ITT egy Sony adapter, amivel a CLK mercik kormánykapcsolói működtethetőek. De sok van ilyen, pontos típusmegjelöléssel könnyen lehet találni, ha gondolod, segítek. Ehhez kelleni fog az autód és a fejegységed pontos tipusa
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok
Tegnap megpucoltam a légtömegmérőt, jó is lett, örültem, mint majom a farkának. Na mára megint ugyanazok a tünetek, érzéktelen gázpedál, stb, főleg álló helyzetből indulásnál jelentkeznek.
Tegnap, mikor szétszedtem, enyhe olajosodás volt a csőben. Az honnan jön, és mi lehet? Esetleg légszűrőt kell cserélnem?
Mindjárt szétszedem megint ... -
#48613632
törölt tag
Most egyelőre az van, és ezt eddig figyelmen kívül hagytam, hogy sok benne az olaj. A nívó is mutatja, hogy felette van a szintnek, túl van a max-on, meg 1x be is pirosodott a képernyő, magas olajszint miatt. Most bízom benne, hogy ez lesz a gond, holnap délelőtt eresztek le egy picit belőle, és meglátjuk.
Kösz a segítséget
Amúgy milyen csőről beszélsz? A levegőrendszer valamelyik műanyag, vagy gumicsövéről? -
#48613632
törölt tag
Hűű, jönnek itt a problémák elő. Csomagtartó nem nyílik, csak kívülről, kulccsal.
Vaze
Ja, végülis nem dől össze a világMerre vagy amúgy UK-n belül?
-
#48613632
törölt tag
válasz Buster17 #9899 üzenetére
Tényleg? Naneee .. És ezt így megállapítottad egy nem nyíló csomagtartóból, meg egy elkoszolódott légtömegmérőből?
Vagy fejtsd már légyszi, ezt a kijelentést mire alapoztad? Lehetséges, hogy halott, de ennek egyelőre nem adta még a jelét.Amúgy az olaj kapcsán. Leengedem az összeset, és visszatöltöm a szükséges mennyiséget, vagy veszek újat, és azt töltöm vissza. Szerintem az a legtisztább, mint decizgetni
Vaze
Messze vagy sajna, én Norwichszerk: Egyébként van belülről nyitható csomagtartó, még Mercedesnél is, pl ITT, vagy ITT, de ITT és ITT is találsz belső kapcsolókat.
Viszont é nem erre gondoltam.
Én arra gondoltam, hogy simán, a csomagtartó nyitómechanikája nem nyitja, ehhez be kell raknom a fizikai acélkulcsot a csomagtartó zárszerkezetébe, el kell fordítani, és csak úgy nyílik.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Nem tudom, valamiért kiérzem a cinizmust a kérdésedből. De hogy válaszoljak is, igen, végignéztem. Láttam, hogy a fékek, gumik szarok, meg azt is, hogy ez egy 13 éves autó.
Azt is láttam, hogy az olaj túl van töltve, és nem túl tiszta, de ez jellemző az UK-ban.
Itt az autó ára töredéke az otthoninak, ekként is kezelik a brit tulajdonosok. Ebben az árkategóriában tehát ez normális. De ez nem jelenti azt, hogy az autó halott.
Ezért az autóért 1000 fontot fizettem, de kevesebb mérfölddel, hasonló korban ennek ára felette van, akár a duplájának is.
Tehát nem volt rossz üzlet. Vezetett szervízkönyvvel, hivatalos műszaki vizsgával, különös tekintettel az advisory bejegyzésekre, most is azt mondom, ennyiért megérte, még ha vannak is vele problémák.
Az viszont egyáltalán nem szakmai hozzáállás, hogy tanács, vagy segítségnyújtás helyett cinizmussal, vagy fikázással válaszolunk.
Ja igen, a felni is jól néz ki rajtajoamilestoné
Nyitható hát, ezer autóban van erre mód, nem is értem a fennakadást.szerk: Eddig minden autóvásárlásomat olaj, szűrő, gyertyacserével kezdtem, találkoztam olyan járművekkel, hogy gyakorlatilag nem volt benne olaj, csak sár. Abban 2x cseréltem olajat, a második csere párszáz miles után lett nyélbe ütve. Megvettem ratyi állapotban, és rendbetettem, volt egy jó autóm évekig.
Ahhoz, hogy ezt átlássuk, az UK-ban kell élni, és látni, hogy itt hogyan mennek a dolgok. Teljesen más, mint odahaza.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz !Overdose! #9912 üzenetére
Mindkettő javaslatod bejött
Tegnap délután leszívtunk 1.5 lityit, így van most maxon, vagy egy icipicit alatta.
Jövő héten pedig cserélve lesz. Egyfelől megnéztem a leszívott olajat, rosszabb, mint amilyennek a nívópálca mutatta, másfelől fogalmam sincs (ezek után) hogy milyen olaj van benne, sem márka, sem viszkozitás szempontjából. Szal kösz a tippet, egy rugóra jár az agyunkBatman2
Okés, otthon is bele lehet szaladni ilyesmibe, de itt jellemzően ez van. Aki kint él, az tudja, hogy Európa legsz.rabb autóparkja az az UK-ban van.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Ebben az a furcsa, hogy a csatlakozónak, tök mindegy milyen, csak egy lába az ellátófeszültség. Azon vagy jön nafta, vagy nem, esetleg jön, csak kevés?
Mert ha a CD-t kiadja, akkor jön, de azt nem értem, akkor miért nem világít?
Szerintem mérj rá egy multiméterrel, a lábkiosztást simán ki lehet guglizni, és nézd meg, van e 12V? -
#48613632
törölt tag
válasz Jaffa75 #9931 üzenetére
w203-asom van, ezért offba írom. C180 sport coupe 2.0l automata
Nekem a fogyit mpg-ben adja, városban 19-21, ami SOK. (kb 14-15l, ha átszámolom)
Pályán 28 ami kb 10l
Ami első tippet kaptam, az a légtömegmérő, esetlegesen ha utángyártott, cseréld gyárira.
Tudni kell hozzá, hogy nekem a gyári eredeti volt, de rossz volt. Mivel nem tudtam, hogy megoldja e a problémámat, ezért első körben vettem egy gagyit (25 font) Így a fogyim még mindig elég gáz, de mivel a probléma megoldódott, ezért következő körben lecserélem gyárira. (140 font)
Ha érdekel, szivesen értesítelek a csere után, hogy mi változott, és mennyivel.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz Jaffa75 #9933 üzenetére
Szia, de volt. Sőt, még mindig van. De azt gondolom, hogy hiába raksz be újat, akkor is megmarad a hibaüzenet, azt resetelni kell. Legalábbis így volt, mikor haver átjött, csak OBD-n keresztül tudta eltüntetni, ám hiába, később visszajött a hibajelzés, és jelenleg is ott van. Az utángyártottra már ez után lett kicserélve.
Az viszont lehet, hogy eredeti alkatrész esetén tényleg eltűnik magától. Jelenleg nem áll módomban eltüntetni, a srác pár hétig még távol lesz, ha visszajön, nyilatkozom. De akkor már az eredeti lesz benne.Természetesen jelentkezem majd az infoval
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Pár napja cseréltem olajat. Mivel az MB által ajánlott Mobil1 csak neten volt elérhető, ezért ajánlatot kértem az autóalkatrész kereskedőtől.
Ő az általa forgalmazott Shell olajokból a Shell Helix Ultra típust ajánlotta 5W40 viszkozitással. -
#48613632
törölt tag
Sziasztok
Automata váltóba olajat cserélt már valaki közületek? Van valami fontos tudnivaló erről?
Specifikusan a kérdéseim.Az alkatrészüzletben ajánlott olaj számomra teljesen ismeretlen márka (Comma) de rajta van, hogy Mercihez jó. bevállaljam?
Mennyi olaj kell bele? W203 C180 2002
Fontos a szine? (csak mert a hirdetésekben néhány helyen említik)
A (nem gyári) mérőpálcán van egy 25 és egy 80 fokos jelzés. Mondjuk nekem sem hidegen, sem melegen nem talál bele. Lehet, hogy nem is váltóolajat raktak a kocsimba? (nagyon trehány embertől vettem)Kérlek Benneteket, ha valakinek van ebben rutinja, és néhány perce, akkor tájékoztasson.
Köszönöm előre is -
#48613632
törölt tag
válasz szőröscica #9967 üzenetére
!Overdose!
joamilestonéKöszi a válaszokat
Közben okosodom, persze ez felvet újabb kérdéseket is. mindenesetre leírom azok kedvéért, akiket esetleg később érdekel.
Automata váltóolaj (automatic transmission fluid) for Mercedes 722.6 typ 5 gear, vagy más néven 5G-Tronic, vagy NAG1 (New Automatic Gearbox 1st version) tipusú váltókhoz.
A fenti váltóhoz ajánlott folyadék tipusait sheet-ek deklarálják. (visszafelé kompatibilis)
MB 236.10 sheet - ATF 3403, aka 722.6 fluid (MB Part # 001-989-21-03-10)
MB 236.12 sheet - ATF 3353, aka 722.9 fluid (MB Part # 001-989-45-03-10)
MB 236.14 sheet - ATF 134 or 4134, aka "new" 722.9 fluid (MB Part # 001-989-68-03-10)a sheetek: (a kusza karakterek az eredeti fórumban is így olvashatóak)
MB 236.10 sheet (ez az alap 722.6)
MB 236.10 Flüssigkeitsgetriebeöl (ATF) A 001 989 21 03 Daimler AG
Mercedes-Benz Getriebeöl Blatt 236.10 Daimler AG
Shell ATF 3403-M 115(So there is only one non-Mercedes fluid on this current list).
MB 236.12 sheet
Aral Getriebeol ATF M12
Fuchs Titan ATF 3353 Fuchs
MB 236.12 ATF 3353 A 001 989 45 03 Daimler AG
Mercedes-Benz Automatik-Getriebeöl Blatt 236.12 Daimler AG
Mobil ATF 3353
Shell ATF 3353(So there are four non-Mercedes fluids on this current list).
MB 236.14 sheet
Fuchs TITAN ATF 4134
Fuchs TITAN EG ATF 134
MB 236.14 ATF NAG2VSport A 001 989 68 03 Daimler AG
Mercedes-Benz Automatik-Getriebeöl Blatt 236.14 Daimler AG
Mercedes-Benz Getriebeöl Blatt 236.14 Daimler AG
Mobil ATF 134
Shell ATF134(So there are four non-Mercedes fluids on this current list).
A teljes folyadék mennyisége 7.2 liter de ha a "torque converter"-hez nincs "drain plug" (nyomatékváltó és leeresztő csavar) akkor a benne lévő olaj nem ereszthető le, így elég kb 5 liter (?)
Ellenben teljes szett vásárolható az ebayen, eredeti Merci olajjal, és itt is csak 5 litert adnak.
ITT pedig egy Youtube video a 722.6 folyadék, szűrő, és tömítéscseréről.
(Ezzel azért már el lehet indulni )
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz !Overdose! #9971 üzenetére
A fogyasztói társadalom lényege. Egyébként is tervezett elavulás van, a prémium márkák esetében talán kicsvel jobb oddsal.
joamilestoné
122ezer miles van a kocsiban.az nagyjából 200ezer ugye. De nagyon csúnya az olaj. Szinte fekete. Így, vagy úgy, de leengedem, ha más nem, veszek majd felújító kittet hozzá. De ez még a jövő zenéje, azt mondják, a folyadékcsere hasznos lehet az én esetemben.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Abban esetleg adhatna még valaki tanácsot, hogy 10.45-nél az az "optional driveflush" pontosan mit is takar?
joamilestoné
Bízom benne[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Általában a szélvédő körül szoktak trükközni, lehet elöl, de hátul is, esetleg a visszapillantó felett.
Puma K
ITT találsz minden méretben rávaló felniket. (W201)ITT pedig kiválasztod az autót, és a gyári adatokat adja meg.
szerk: Amúgy váltóolaj + szűrő + dekni tömítés lecserélve, olaj olyan fekete volt, mint a szén, telis teli volt apró fémreszelékkel. A mágnes úgyszintén. Igen, az az olaj, amit nem kell cserélni állítólag.
Most már elárulom, csak eddig nem mertem bevallani, mert a múltkor is leszóltak, hogy a szép szinéért vettem az autót, meg a felnik miatt Hát, néha leállt hátrameneten, valamint pár esetben nem váltott fel, mintha direkt pörgetnéd alacsonyabb fokozatban. Nem volt vészes, de azért aggódtam kicsit.
Na, most úgy siklik, mint ha vajon futna.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
De, a második linken azt is megtalálod (Meg most már itt is)
-
#48613632
törölt tag
Jó kis cucc.
A Tied is villog össze-vissza? Éjjel nagyon zavaró, és eddig nem találtam meg, hogy hogyan lehet ezt kikapcsolni. Nekem piros-kék villogás, és még büszke is rá! Írja is, 2 colours illuminated display ... én meg csak úgy tudom kiiktatni, hogy kiakasztom az előlapot.
A mjenüben semmi nincs, van egy dsply gomb, de az csak a feliratot változtatja. -
#48613632
törölt tag
Eredeti Mercedes fejegység helyére beültethető mindentudó androidos kütyük a felső kategóriából Nem épp olcsók, de használtban jó lenne kifogni egyet a közeljövőben.
-
#48613632
törölt tag
válasz KillHates #10020 üzenetére
Biztos vagy benne, hogy ugyanarról a márkáról beszélünk? Ezek (elvileg) csúcskategóriás készülékek, nem azonosak a 30ezer forintos gépkocsi DVD lejátszókkal, és a vas is jóval keményebb bennük.
szerk: Csak azért, mert az "autohifi" topikban ajánlották ... ám ha szar, akkor marad a Pio ... akárhány.
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz KillHates #10020 üzenetére
ITT egy link a dynavin klónoknak, ha lehet így mondani, és ezek sem éppen olcsók, viszont nem érnek egy kalap szamócát. Legalábbis hangminőség tekintetében.
Kínából érkeznek, különböző nevekkel, olykor névtelenül kerülnek forgalomba, az egyetlen előnyük, hogy tökéletesen illeszkednek a gyári szett helyére, no és talán az is, hogy könnyű összekeverni a Dynavin márkával.
Sajnos ez utóbbiról sem tudok objektív véleményt, de a neten fellelhető feedbackek alapján nem gagyi. Tehát bízom benne, hogy Te inkább a másolat másolatáról beszélsz. -
#48613632
törölt tag
Szia
Ha kevés az olaj a váltóban, akkor kevésbé húz, illetve nehezen kapcsol feljebb, azt is magasabb fordulaton. Indokolatlan visszakapcsolások lesznek, mintha egy jóval gyengébb motorhoz lenne kalibrálva.
vegyél dipsticket az ebayon, 122mm-est, a 722.6 typ váltóhoz olyan hosszú a mérőfej. Van 92mm is, az is jó, csak akkor számolj rá +3cm-t.Konkrétan nem tudom, hogy miért dobálja ki, szerintem is elektronika, de ha 3 hónap alatt ez 2x fordult elő, akkor sz.rni bele Öregember nem cselendzser, szokták volt mondani.
Amúgy a visszajelzés mit mondott, mikor kivágta? Beugrott a kijelzőn is N-be?
Mielőtt azonban kikukázod, egy conductor plate cserét kieszközölhetnél, legalább látod a solanoidokat is, hogy milyen állapotban vannak. 100 font körül van OEM CP, házilag szerelhető, de jobb aknás garázs, vagy még jobb a hidraulikus emelő.
Arra készülj fel, hogy az angol szakik jajgatni, meg big problemezni fognak Nekem csak beugrott limp mode-ba, de már ki akarták kukázni az egész váltómat, mondván rubbish
100 fontból összehoztam, meg nyakig olajosak lettünk a haverral. -
#48613632
törölt tag
Viszont, ha már itt vagyok, én is hagy kérdezzek. W203 C180
Az van, hogy a battery bay az nekem tök üres, az akksi csak úgy be van helyezve, és a két kábel tartja.
Na, annyit tudok, hogy fölé megy a pollenszűrő, de mi a francra kell rögzíteni? Nem a csatos felét mondom, az megvan, ahol a levegő befelé megy, hanem alulról.
Ugye ez a pollenszűrő egyben az akksi takarója is. De abban biztos vagyok, hogy nem lóg csak úgy a levegőben.
Valaki, akinek van W203 dobhatna pár fotót erről a környékről, leköteleződnék felé.Itt meg az enyém ... kicsit kínos, de lapozgatom az ebayt egy ideje, és nem jövök rá, nem jövök ráá ...
Akksi csupaszon, rögzítés nélkül
Pollenszűrő doboza. A kapcsokkal tudom rögzíteni a beömlő pereméhez, de alulról nem tartja semmi, az akksihoz sem ér hozzá.
Felrögzített állapotban,látszik, hogy csak a levegőben lóg. Vajon mi kell alá?
Még egy kérdés ... Itt nincs valami burkolat?
Ez pedig az ATF beöntőnyílás, azaz a "váltóolajat" ide kell önteni, a kupak levétele után. Az elképzelhető, van egy pirosas gyári plomba a kupakon, le lehet szakítani, és ha szükséges, az ebayen lehet venni fillérekért. - De nem szükséges. A tömítőgyűrűt viszont, a kupak alján, figyelni kell, hogy ne vesszen el, és főleg ne essen bele!
-
#48613632
törölt tag
Óvatosan a rátöltéssel, haladj decinként, és figyeld, nem e zajosodik. Nálam, mikor kezdett sok lenni, kicsit erősebben zúgott menet közben, de ez nem hivatalos megállapítás.
Sajnos azt nem tudom, hogy milyen problémákat okozhat a túl sok olaj, mert ez aránylag ritka probléma, és hirtelen nem találtam semmit róla. Kevés olajról persze rengeteg info van, meg azt én is próbáltam -
#48613632
törölt tag
Nabakker ... Akkor most mi van?
Minden esetre köszönöm szépen a fotót, igazán sokat segítettél. Könnyen lehet, hogy tényleg nem kell oda semmi. Nálad stabilan tartja az a 3 csat? Nálam kicsit sanszos, de azért ott van. Persze lehet, hogy a beömlő pereme is meg van már rágva kissé.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Na, az lesz a betöltő nyílás, az alsó képeden, neked még a plomba is rajta van. Ha olcsón akarsz beletölteni, akkor Eurocarparts, és vegyél Febi-Bilstein ATF-et, multkor 5 fontért adták literjét, de akció nélkül is 7 körül van, ha kell lövök egy képet az flakonról.
Ezzel átmosod pár száz milesen, utána jöhet bele a Merci olaj az ebayrólszerk: Ja, úgy néz ki, ez ilyen. Mármint a pollenszűrő, még a lábacskái is ott vannak, mintha csak rögzíteni kellene valahová. Azért továbbra is gyanus ez nekem ...
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Érdekes, a weboldalukon én sem ... én bementem, és kértem valami kompatibilis, ám olcsó olajat, amivel átmosatom, meg volt pár leengedés is benne, ezért nem akartam a drága merci olajjal szórakozni. De olyat kértem, amivel azért járni is tudok. A pali ezt ajánlotta, azt mondta német minőség, nagyon jó, és most akcióban csak 5 valamennyi.
Itt a flaska
szerk: Lehet, hogy a rajta lévő szám a part number, így a ECP-ben könnyen megtalálhatják. Ha netán személyesen érdeklődsz, vidd ezt a fotót
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz t.zsolti #10080 üzenetére
Fúú, azt nem tudom, mi az a 2-es, vagy 3-as olaj ...
Azt nézem, hogy az MB236.10, vagy újabb meg legyen. A Febi-Bilsten 236.14, tehát jó. A linkeden lévő 236.6 asszem régebbi váltókhoz jó csak. A 722.6 MB automatához az előírás a 236.10, vagy fejlettebb. De ez a 2, vagy 3 sajna nem tudom, hogy mi. -
#48613632
törölt tag
válasz Ivan15 #10085 üzenetére
Szia, kösz a választ és a fotókat, leköteleztél. Meg tudnád még azt mondani, hogy pontosan mekkora aksi kell bele? Sajnos nekem a rögzítéshez szükséges cuccok is hiányoznak, legalábbis úgy sejtem. De akkor hamarosan pótolom.
Úgy látom ez az autó valami nagy balf.szé lehetett, sok apróság hiányzik De hálisten, nagyobb gondja nincs. -
#48613632
törölt tag
válasz Ivan15 #10090 üzenetére
Köszi már keresem a bayen a hozzávalókat Igazából a tray-t magát megtaláltam,ám a bracket az nincs hozzá sehol, pont az, amit elsőnek levesz ... de nem adom fel
t.zsolti
5 font volt literje, a weboldal a legtöbb esetben haszontalan infot ad. Fel kell hívni őket, vagy be kell menni személyesen.
A múltkor egy vidéki üzletben voltam, ahol vettem, ott a pali nézegette a monitort vagy két percig, aztán kifordította, és kérte, hogy mutassam meg, mert ő nem tudja, hogy miről beszélek.
Megmutattam, és tényleg Itt mondjuk 7 valamennyit fizettem, de az 5 font valóban nem sok érte, az 400-zal számolva még mindig csak 2000, és MB236.14 ajánlással.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok, egy gyors kérdés.
A throttle body (talán folytószelep) belsejében van egy pillangó szelep. Ennek alapból kissé nyitott állapotban kell lennie?
Csak mert az enyémet szétszedtem tisztításra, és enyhén nyitott, kb 5 fokra, állapotban van, minden más irányba történő elmozdításkor egy rugó visszahúzza. Ez normális?