- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
applause
aktív tag
Helló!
A 160 w168 MB. Az következő problémám van. Reggeli első indításnál nincs alapjáratom leáll, vagy majdnem és felpörög 2000 körülire, majd visszaesik szinte a leállási szintre. Gázpedállal kell 1000 körül tartani kb. 10-15mp-ig. Utána minden rendben beáll kb. 1200 fordulatra és melegedéssel visszaáll kb 750-es fordulatra. Későbbiekben normálisan indul. Napközben csak akkor fordul ez elő, ha áll legalább 4-5 órát.
Gyertyát cseréltem, légtömegmérőt és fojtószelepet speciális anyaggal már kitisztítottam. Valami ötlet mi lehet a probléma oka. Hibakódot nem ad.samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300
-
applause
aktív tag
Újabb bajom.
W168 A 160-nál a km és hőmérséklet/óra lcd panel világítás nem kapcsol ki, folyamatosan világít. Mit lehet a hiba forrása?samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Az utóbbi félévben a kuplungom egyesben induláskor elkezdett rángatni, és egyre feljebb fogott a pedál. Mondhatni rettenetesen idegesítő ha az egész kaszni beremeg elinduláskor. Ahogy olvasgattam ezt a hibajelenséget sokan a burmann gyűrűnél szivárgó motor olajnak vagy kopott kuplungnak tudják be. Hétvégén leszedtük a váltót és a kuplungot. Valamennyi szivárgás nálam is van, de a tárcsa csont száraz volt, és jobban megvizsgálva ahhoz hogy az olaj miatt rángasson a kuplung, valami bődületes mennyiségnek kéne folynia. A kuplung tárcsa legalább 70%-os, így az sem okozhatja a rángatást. Hiba nincs meg lehet össze rakni. Utoljára az alsó munkahengert raktam vissza, és akkor feltűnt hogy a rúd végéről csöpög a hidraulika olaj. Szinte biztos vagyok benne hogy az eredeti gyári volt fent. Nyilván ezt így nem akartam vissza tenni, vettem egy ujjat és azt raktam vissza. Légtelenítés után próba. Komolyan mintha másik autóba ültem volna vissza. A rángatás 100%-ban megszűnt! Gyanítom hogy már annyira elkopott hogy dugattyú és a henger között lazán el tudott folyni a hidraulika olaj, így a megfelelő nyomás nem épülhetett fel. Ha valakinek hasonló rángatós kuplung problémája van, célszerű lehet az alsó munkahenger cseréjével indítani. Annak a cseréje gyorsan megvan, és nem drága.
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #10754 üzenetére
Szevasz
Nekrm is rángat régóta, pláne ha csúsztatok, akkor csonálja legkevesebbet, ha alapjárati fordulatról indulok és éppen csak annyit kompenzálok, hogy le ne álljon a motor.
Mi is kivettük már a kuplung tárcsát, gyanakodtam a kopottságára, de nekem is csak kevéssé kopott és én is gyanakodtam az olajjal való szennyezettségére, de hiába fürdettük benzinben, összerakás után nem változott semmi.
Ezek szerint arról lehet szó, hogy a kuplung henger már nem emeli ki eléggé a kupluntárcsát?
Vagy inkább egyenetlenül, lötyögősen kapcsolja össze csúsztatáskor?Az enyém alatt ugyan nem szokott semmiféle folt lenni, már ha nem csak működtetéskor szivárog?
Másik:
A Te járgányodnak mennyire kell nyomni hogy elfogadhatóan gyorsuljon városi közlekedéskor, illetve négyesben 60-ról 90-re való felgyorsításkor?
És mekkora végsebességet tudsz elérni?
Nekem a régi motoromnál ugyan jól oda kellett lépni, de akkor azért elviselhetően gyorsult, de még nem volt padlógáz.
A mostani csere motornál Teljesen padlógázt kell nyomnom, hogy egyáltalán menjen. 60-ról tovább gyorsítás is teljesen padlógáz és még akkor is csak komótosan gyorsul és 90 fölé alig megy. Viszont különösebb füstöt nem látok mögötte ekkor sem.
A gázrudazatot már megnéztem, volt benne egy kis holtjáték, de mostmár padlógázra az adagoló karja is max állásba megy, de így sem változott sokat a helyzet.A régi motoromon 240-es adagoló volt, ezen most asszem eredeti 200-as van. Ez is lehet a különbség oka, bár nem emlékszem hogy sok változás lett volna a régi motor esetében, mikot 200-asról 240-esre cseréltem az adagolót.
A tiéden eredeti adagoló van?
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #10756 üzenetére
Szia!
Folyni nem folyt egyáltalán. Egy napot ott lógott csak a levegőben és max. 2-3 cseppet eresztett. Ennek ellenére nálam a rángatást biztosan az alsó munkahenger okozta, most már lassan egy hete egyetlen rángatást sem produkált a kuplung.
Nekem 125-130 km/h a vége. Őszintén szólva gőzöm sincs hogy meddig nyomom be a pedált, de az biztos hogy nem padlóig. A gáz rudazatban nekem is van holtjáték és nem is kicsi. A faudi fejek rommá vannak kopva. A "gyorsulása" teljesen elfogadható. 40-100-ig hármasban nagyon rugalmas. De semmi viszonyítási alapom sincs. Azért hogy a 130-at elérje kell idő, és az utastér már zavaróan zajos ekkora sebességnél, mert sajnos a zajcsillapító lemezek java része lakatolás után nem került vissza, mert teljesen széthullottak nem lehetett egyben kiszedni.
Nekem 200d-re való adagoló van fent.
[ Szerkesztve ]
w123 200D 1.1millió km+
-
nagyúr
válasz Batman2 #10756 üzenetére
Szerintem nem kap elég üzemanyagot a vasad; olyan nincsen, hogy egy igazi olajkályha-Merci ne füstöljön, ha parkettát nyomsz neki! (az új mergák nem füstölnek, de azok nem már műanyag autók)
Az enyém is tohonya volt eléggé aztán ki lett cserélve két befecskendező, állítva lett a nagynyomásún azóta jóval óvatosabban kell nyomnom mert odacsapja a seggét a buszhoz amikor előzöm. Viszont aki mögöttem jön, az jobb ha lemarad!
Tökéletesen alkalmas a büdösbunkó gyöngyházfehér bimmeresek iskoláztatására az M0-on amikor előzöd a kamoinsort több mint 100-al ( a 90 helyett!) és közben meg a seggedben a menő-Jenő mert őr sz@rik a sebesség korlátozásra, vagy céges kocsija van és semmi sem számít. Na, ilyenkor nyomsz egy parkettát és ködbe borul neki a világ, meg mehet az autómosóba isTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Hyperion
senior tag
Sziasztok!
OM605.911-nél (W124 E250D)a vízpumpa rögzítés ezzel a tool-al történik?
Ventilapátot kellene cserélnem, de ezért nem vinném szerelőhöz, inkább gyártok egy ilyet.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #10756 üzenetére
Megnéztem. Kb. 1/3-ig nyomom a be a pedált. Hiába nyomom tovább egyáltalán nem gyorsul jobban. Ilyen a pörsúlyos adagoló. A vákuumvezérlésű még lassabban reagál gázadásra. Én is inkább arra gyanakodnék hogy az adagolódban nincs meg az üzemanyagnyomás. Ha van műszered nyomás méréshez feltétlen mérd meg. Több leírásban is szerepelnek az adott fordulathoz szükséges nyomásértékek, de ha jól emlékszem a maximális fordulathoz legalább 3 bar nyomást írnak elő, az alapjárathoz 1,3-at. Az én esetemben hideg indításkor, alapjáraton volt füst (világos szürke), kis gázadásra kb 900-1000 fordulaton megszűnt. Az új AC pumpával viszont már nem kell hidegindításkor kis gázt adnom a stabil indításhoz, azonnal indul és azonnal stabilan tartja az alapjáratot is füst nélkül.
Nekem sajnos nem volt lehetőségem nyomás mérésre, de szívesen mértem volna egy előtte utána értéket. Bár mondom az én esetemben szétszedés után szemmel látható volt a AC pumpa nagymértékű kopása.
Az általános füsttel kapcsolatban a legagresszívebb gázadáskor sem látok a visszapillantóban semmit nappal. Este a mögöttem lévő megvilágítja akkor igen. Bár egyszer egy kolega jött mögöttem, megkértem figyelje mit lát, én a visszapillantóban egyértelműen láttam este a füstöt ő meg esküdözött hogy alig látott valamit belőle.
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #10761 üzenetére
Szevasz
Ha este a mögötted jövő lámpájának fényében enyhe ködöt, opálosoádst látsz, mikor gyorsítasz, akkor valóban alig füstöl az autód, és valóban alig lát valamit belőle a mögötted jövő.
Ha már erősen gomolyog, kezd homályosodni a fényszóró fénye gázadáskor, akkor viszont már tényleg füstöl, kb. közepesen.Nekem most beindítás után jár teljesen stabilan, viszont félperc-perc mulva többet füstöl, mint előtte.
Ez is esetleg összefüggésben lehet az üzemanyag tápnyomással?Szerintem még mindíg nem elég jó ez előtöltésem, mikor egyértelműen kevés volt, akkor sokkal többet füstölt hidegen. Ma kicsit billentettem még az adagolón, növelve az előtöltést, kicsivel energikusabbnak érzem a motort.Holnap lehet hogy sikerül megmérni stroboszkóppal az előtöltést, akkor többet tudok hogy jó, vagy még mindíg kellene növelni.
Érzésem szerint, a motor hang alapján még növelni kellene kicsit.Holnap kirándulunk vele kicsit, jobban lesz alkalmam kitapasztalni, most hogyan viselkedik.
A nyomástartó szelepet Te cserélted, vagy még az eredeti van?
Én kicseréltem vadi újra. Asszem 1,5bar-nál kell nyitnia, ez is számíthat az üzemanyag ellátásban.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
Batman2
őstag
Tegnap vizsgálódtunk, mértünk az öregen.
Egyrészt észre vettük, hogy a szervízben még az alu szívó csonkot is megrepesztették, ép hogy még nem tört el teljesen!
Másrészt előtöltés mérés alapján kiderült, hogy az előtöltés szabályozó nem, vagy alig csinál valamit, azt is össze vissza. Cserélni kell majd.
Másrészt műszer szerint 10 fokon volt az előtöltés, hiába állítottam be a foktárcsán 26 fokra!!
Az ékszíj tárcsa lehet nem jól van felrakva.
Újra állítottuk 30 fokra, akkor mért a műszer 22 fokot. Ekkor már hallhatóan jöval keményebben járt a motor és a petróleumis kipufogó gáz szag helyett már natur korom szaga volt, amúgy szinte semmit sem füstölt. Döntöttünk még az adagolón, így pont 26 fok lett, de igen kemény hangha volt. Próbakör: semmivel sem gerősebb mint előtte.
Viszont a még a régi motorhoz próba képpen 130bar-ra beállított porlasztókat tettük bele, anek szerintem kicsivel kevesebb előtöltés kell, ezért lehet túlkemény a hagja.
Ma még az újabb út előtt kicsit vissza veszek az előtöltésből 22-23 fokra, az talán pont jó lehet hozzá.Hogy valami jót is tudjak mondani, a kompresszió értékek 24-24-24-26-osak.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #10765 üzenetére
Szevasz
T.zsolti kollégával mértük, AVL típusú stroboszkópos előtöltés mérő készüléke van, amire azt mondja, hogy nem kell a jelzett értékből le-fel számolni semmit, annyi, amennyit jelet.
Alapjárati firdulatszám mellett, tehát üzem közben volt mérve, ez szrrintem dinamikus mérés.
Amikor kézzel forgatom át a motort és figyelem, mikor indul az egyes adagoló elemben az üzemanyag, úgy tudom az a statikus mérés.
Szóval e szerint messze nem jó értéken volt és éreztem is aznap a reggeli hideg indítás után, hogy bizonytalan a járása, kisebb bitladozásokat csinált, bár teljesen nem hagyott ki.
Feljebb véve teljesen stabil a hideg járása, csak kerreg kissé, bár bemelegedve, most 100km út után alapjáraton elég kulturált a hangja és elég egyenletes, de fordulaton hangos és nagyon nehezen húz, 95-100-nál többet nem ér el.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
A fordulaton való gyenge viselkedése, hangos erőlködése gondolom az előtöltés szabályzó össze-vissza, vagy leginkább nem működése miatt lehet, nyilván hiányzik az az x fok, amennyivel rá húz az előtöltésre fordulaton.
A régi motoré meg van, az szabályzott rendesen, valamikor átcseréljük arra.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
t.zsolti
tag
-
Batman2
őstag
Mintcar!
Neked is hideg indítás után kb. 1 perccel kicsit jobban füstől, mint közvetlen indítás után?
Nekem a régi motor is hasonlóan viselkedett, már amikor amúgy közel rendesen járt, mert mikor botladozott, akkor azonnal füstölt.
Gondolom, ahogyan visszahűl a henger, az izzító rendszer, akkor romlik az égés , amíg be nem melegszik a motor.
Ezen javít gondolom az utóizzítás.
A hangja is finomabb közveztlen indítás után, és kissé csörgősebb, kopogósabb lesz ahogy visszahűl a henger, ez különösen hallható, amikor hideg az időjárás.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #10765 üzenetére
Visszább vettem még visszaút előtt, de a dinamikája ettől semmit sem változott, csak a hangja lett kisebb, finomabb.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdvözletem mindekinek !
A 4 hengeres 200D és 240D alu szívósora megegyező méretű, csereszabatos ??
A200-as benzinesé viszont gondolom teljesen eltérő.
Egy manuális váltóról kiszerelt állapotban hogyan lehet megállapítani, hogy mennyire kopott működőképes?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
barnam_
nagyúr
Az létezik, hogy üzemanyag szűrő után hangosabb lesz a motor?
Mindkét szűrőt cseréltem (a kicsit, meg a nagy fém dobozosat), és feltöltöttem Liqui Moly dízelöblítővel. Mindenhol pozitív tapasztalatokat olvastam róla, gondoltam javít a fogyasztáson.Azóta alapjáraton egyértelműen hangosabb a kopogás, talán nagyobb sebességnél (>130) is hangosabb a motor, de ebben nem vagyok 100%-ig biztos. Mást nem vettem észre, nem füstöl, jól megy a kocsi.
Én parázom túl, vagy valamit elrontottam?
300D, OM603.912. -
borbaservin
újonc
Sziasztok segítséget szeretnék kérni van egy Mercedes E 250 CGI autóm hideg indításkor pár másodpercig füstöl .Mi lehet a baja? Ha tud valaki kérem segítsen. Köszönöm
-
Templomegere
senior tag
válasz barnam_ #10772 üzenetére
Üzemanyag rendszer bontás után hajlamos kopogósabb lenni a motor , de 5-10 km után rendbe jön .
ez a Liqui Moly dízelöblítő és bármelyik társa teljesen felesleges dolog . Tankolj rendes üzemanyagot és semmi más nem kell . Szűrőket cserélni időben és ennyi . most hogy bele tetted azt a szart vakarod a fejed a koporászás miatt .... tankold tele öntsél a tankba 2T olajat nem tudom mekkora az üzemanyag tankja a kocsidnak , nekem 70 literes , abba 0.5 l 2T szoktam bele önteni . Nem fog füstölni tőle , ellenben keni a fém alkatrészeket , és csendesebb is lesz tőle .aztán csak helyre billen a kis lelke
-
barnam_
nagyúr
válasz Templomegere #10774 üzenetére
Normális üzemanyagot szoktam tankolni (Shell, OMV), de az előttem megélt 23 évről nem tudok nyilatkozni
Ezért is akartam valamilyen adalékot, erről pedig mindenhol jókat írtak. Kárt nem okoz, s legalább az én lelkem is megnyugszik.Azóta kb. 500 km-t mentem, s mintha halkabb lenne (vagy csak megszoktam).
Cseréltem légszűrőt is, az már nagyon kellett:Eddig alapjárattól olyan 1500-2000-es fordulatig alig ment, de már nem tartom fel a sort a forgalomban
70 literes a tankom. Télen füstölt jobban hideg motornál, most így nyáron semmi füst. Legalábbis nem látom a visszapillantóban. Olyan semmiképp sincs, mint egyes TDI autóknál...Említetted a szűröket, ennek kapcsán kérdezem: szervo szűrőt és olajat érdemes cserélni? Azt mondják nem, mert hogy nem használódik el úgy az olaj, mint például a motor esetén. De szerintem ha ha hozzáférhető helyen van a szűrője, szerintem érdemes lenne olajat meg szűrőt is cserélni. Teljesen kitekert kormánynál néha nyikorog kicsit, ez elmúlna szerinted?
-
-
Templomegere
senior tag
válasz barnam_ #10775 üzenetére
Okoznak kárt és pont . Teljesen felesleges bedőlni bármilyen ilyen csodaszernek . Az az igazi csodaszer , ha minden olajat , szűrőt időben cserélsz és minőségit teszel bele . Szervo olajat és szűrőt is kell cserélni és fékolajat is , de a nyikogás nem biztos hogy megszűnik .
-
barnam_
nagyúr
válasz KillHates #10776 üzenetére
Hát de komolyan... megy előttem egy VW csoport termék, rálép a gázra, engem meg beterít a fekete füst
(#10777) Templomegere: szervo olajból milyet töltsek bele? Sok fajtát árulnak, nem tudom melyik a jó választás. Plusz hogyan cserélendő? A szűrőtartályon keresztül?
-
barnam_
nagyúr
válasz Templomegere #10779 üzenetére
Hát, ha van is rajta felirat, az a mocsoktól nem látszik
A hátsó szintszabályzó a szervo olajról megy? De érdekes.
Mindenesetre nekem nem olyan, hanem szimpla Sportline kivitel: -
Batman2
őstag
Üdv mindenkinek!
Ma kicseréltem a láncfeszítő hidraulikát a régi motorból kiszedett, keveset futott újra.
Az eredeti biztosan már nem volt jó, mivel mindössze egy kicsit lehetett benyomni, aztán szorult. Gondolom az évek alatt bele rakódott olajsár eredménye. Az új az rendesen egyenletesen benyomható nagymértékben.
Az eredmény csendesebben járó motor, és a füstje is kevesebbnek tűnt, továbbá kicsit jobbnak tűnt a gyorsulása. De ez már lehet csak az én érzéki csalódásom, már nem volt teljesen hideg a motor.
Kíváncsi leszek majd ha legközelebb megnézzük az előtöltést, vajon most sem működik rendesen a fordulatszámmal történő emelés, vagy netán mostmár igen?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Vaze
őstag
válasz Batman2 #10782 üzenetére
Szia!Minden elismerésem neked hogy ilyen kitartó,és hű vagy az autodhoz.Elég régóta ''szenvedsz''az autoddal,nem kevés pénzt és időt bele ölhettél már,és még mindig csinálgatod,dédelgeted.Gratulálok a kitartásodhoz.
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
MBZ123
újonc
válasz Batman2 #10784 üzenetére
Állítsd be a betápláló szivattyú visszaszállító ági szelepének nyitását, magasabb nyomásértékre , a mellékleteknek megfelelően. A szelep nyitónyomásának növelésével , növeled az adagoló elemekben a gázolaj feltöltöttségi szintet, amivel növeled a befecskendezéskor a porlasztási térfogatot, amivel jobb levegő-gázolaj –részecske keveredést érsz el (több levegő molekula tud hozzáférni a gázolaj részecskékhez), aminek hatására növekszik az égési hatásfok és így a motor gáznyomása , ami a motor nyomatékát növeli.Az üzemanyag fogyasztásod attól fog csökkenni, hogy kevésbé kell majd nyomnod a gázpedált , mint korábban. Próbáld ki!
A rugó előírt hosszúságú óvatos megnyújtása, már hozni fogja a pozitív eredményt, ha a betápláló szivattyú visszacsapó szelepei hermetikusan záródnak. A W123 240D autóm, az évek során , ettől a beállítástól „megtáltosodott”.
Természetesen csak olyan rugót érdemes megnyújtani, ami még nincs kilágyulva, mert ellenkező esetben, nem lesz tartós az előidézett változás ,a rugó lágysága miatt. -
Batman2
őstag
válasz MBZ123 #10785 üzenetére
Szevasz
Köszi az ibfót!
Bár nem teljesen értem, hogy mit és mennyire növeljek?
Gondolom, a nyomástartó szelepről beszélsz, ami az adagoló visszavezető csonkjában van.
Azt éppen pár hónapja cseréltem újra, nem gyárura, de gyárinak megfelelő utángyártottra.
Viszont úgy tudom, hogy a 23-asnál 1,5bar a nyomástartó nyitó nyonása, a fotón meg 0,96bar szerepel!
Most akkor a leírás szerint 0,96bar lenne a növelt nyitó nyomás??Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
jordan2843
újonc
Üdv mindenkinek!!! A140 es mercibe a fűtés előtét ellenállást hol kell kicserélni? 1-4ig nem megy csak 5 ösön de van hozzá új ellenállás csak nem tálalom hol kell cserélni. Kérlek segítsetek!!!
-
applause
aktív tag
válasz jordan2843 #10787 üzenetére
Nekem hasonló problémám van, csak 2 fokozat nem megy. Nem tudom segítség-e w169-hez van videó.
https://www.youtube.com/watch?v=zf6lNuPLmXUsamsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300
-
applause
aktív tag
válasz jordan2843 #10787 üzenetére
A B-s merciben is ugyanott van, valószínű az a 140-ben is.
[link]samsung A54 5G, Mercedes A150 2005, Dell Latitude 7300
-
Batman2
őstag
válasz jordan2843 #10787 üzenetére
Ebben a mai, moder autóban még előtét ellenállással szabályozzák a szellőztető motor fordulatszámát és nem PWM-mel ???
Meglepő.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
urak !
Esetleg , hátha valaki ....
1980 USA piacos 300D limuzin W123
az adagoló végén ezen van egy nagyobb fém vákuumdob felül , és a végén is van egy kisebb . valamint van egy műanyag bizbasz 2 vákuum kivezetéssel az adagoló végén tetején a 2 fémdob között , egyik kivezetés az oldalán másik a tetején . és össze van kötve a gázrudazattal .
Tempomat és automata váltó , és automata klíma van az autóban .
Szóval ez az adagoló erre a motorra való ? (nem lehet hogy td adagoló ?) és ha igen valaki esetleg tudja hogyan kell bekötni a vákuum csöveket ?
köszi
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #10796 üzenetére
Szevasz
A bekötést nem tudom, de a klímának lehet köze az adagolóhoz, amennyiben az a klíma bekapcsolására megemeli az alapjáratot.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz Templomegere #10796 üzenetére
Gyanítom, hogy az Amerikában szokásos sajátságos környezetvédelmi előírások miatt van valami speciális károsanyag kibocsájtást csökkentő bigyula az adagolódon.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Templomegere #10799 üzenetére
Valami EGR-szerű cucc nincsen a vason?
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...