Hirdetés

  • Destiny 2: The Final Shape teszt

    gp Finiséhez ért a fény és a sötétség egy évtizede indult harca, befutott a Bungie híres játékának a fináléja, amiben pontot tehetünk egy régóta húzódó fontos konfliktus végére.

  • ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!

    ph Az kanyargó kábelek lerontják a PC belsejének kinézetét, és a szellőzést is akadályozhaták. Az ASUS remek megoldást kínál ez ellen.

  • Kivételesen olcsó Moto érkezik Európába

    ma Az Android 14 Go rendszerű Moto E14 az Egyesült Királyságban mutatkozott be, ott 32 ezer forintnyi fontot kell fizetni érte.

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz Tom1939 #292007 üzenetére

    Nem csak neked válasz, de ez a hasmagasság, meg ajtónyitás dolog kicsit túl van gondolva. Nem hinném, hogy Bp-n annyival magasabbak a padkák (váci Dunaparton 30 cm, ahol megnyomta a fa...), de nekem utasom eddig ha kétszer koccolta volna oda az alját bármelyik autónak. Ha magas, akkor vagy nem állok oda, vagy mielőtt megállok, szólok neki, hogy szálljon ki. Mintha fal mellé állnék.
    A SUV viszont magasabb, szóval ilyen szempontból meg a parkolóházaknál lehet gond.
    Kátyúnál úgyis a gumi bánja.
    Egyik barátom gyárépítésekre járt Rapiddal, most meg egy Focusszal, nincs vele gondja. Persze az első generációs Tucsonnal könnyebben mozgott, csak az meg az aszfalton volt butább.
    Tapasztalat meg van a családunkban, apóséknak negyedik SUV-ot fogyasztják (CR-V, Kuga, Tucson, Xceed). Ebből 3 még a háznál van, a Kuga egy barátoméknál. :DDD

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák