- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
it AI-t alkalmaznak, hogy a közösségi médiában kiszűrjék a sértő tartalmakat, amik a versenyzőkre és szervezőkre irányulnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
Azért már ez sem olcsó, de sokat fejlődött
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Vismajor01 #291551 üzenetére
accordhoz az fl tukrok 50-nel kezdodnek, bontoban dragabb.iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
kisza25
félisten
válasz Tsebacsi #291555 üzenetére
Ha megnézed mi van ennyiért, pl. Vitara ami kisebb és már nem vagyok benne biztos, hogy jobb a beltere, mint ennek, az scross meg 8 M Ft körül indul, tehát az nagyjából egál, de igen, vicc, hogy mennyit mentek fel az árak, 5 éve felébe került
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ArthurShelby
addikt
válasz BigBlackDog #291513 üzenetére
Nekem a vesszőparipám, hogy a bluetooth kihangosítás miért nem kötelező. Biztos sok olyan céges fapad autó van, amiben nincs bt.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz tboldi #291533 üzenetére
Még általános iskolában volt nálunk egy rendőr, aki előadast tartott, és elmagyarázta, hogy a légzsák csak biztonsági övvel együtt ér valamit, esetleg többet is árt a légzsák, ha nem vagyunk bekötve. Mondta, hogy sok prémium autós tulaj azt hiszi, hogy neki annyira jó autója van, hogy nem kell bekötnie magát.
Én örülök ha csipog, mert akkor tudok szólni az utasnak, hogy ne haragudj csipog, kösd be magad. Néhány nagymellű csajnak talán kényelmetlen, azért nem szeretik, szerintem meg jól áll nekik, pont hogy kiemeli
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
kisza25
félisten
Az ingatlan árak itt csökkentek az elmúlt 1évben (használt ingatlan) legalábbis a hirdetési árak, a használt autók ára is csökkent. Amúgy ha stagnálnak az árak, az infláció miatt akkor is csökken az érték.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #291555 üzenetére
Itthon jellemzoen olcsobban adjak az uj autokat, mint kint (ezert is mukodik a reexport), plusz ha szetnezel a piacon, ezek igencsak versenykepes arak. A hibrid az kimondottan bomba vetel. A mostani modell magyar arlistaja alapjan a belepore csinalnak egy max 6.999.999-es plakatarat, a teteje meg 10M lesz. Ha fejlodik is hozza minden fronton - ami a Daciaknal mondhatni alap az elmult idoben, akkor vinni fogjak ezt is, mint a cukrot. Es megertem, hogy miert. Egy jozan valasztas
-
kisza25
félisten
válasz rbalint88 #291563 üzenetére
Az itteni magas áfa miatt nem hiszem, hogy tudnak faragni ebből, de ha azt nézzük a kifutó 5,8M Ft, az 1.0t és 7M Ft az 1,33t, akkor valamit alkotniuk kell.
A full 1,33 150 lovas 4*4 extreme 9M Ft[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Vismajor01
addikt
válasz Pfiucska #291557 üzenetére
Azóta én is erősen gondolkodom h bontásba kezdek, akármivel kapcsolatban ráírok egy bontóre h ilyen műanyag elem kell, vagy napellenző, repkednek a nullák Megvesz egy halott akksis rxet 1millióért és behúz belőle min 3 milliót.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #291561 üzenetére
Nekem nem derogál, automatikusan becsatolom, amint beülök az autóba, sőt néha még akkor is hajlamos vagyok rá, amikor csak arrébb állok az udvaron.
Csak annyit írtam, hogy a menüben van lehetőség kikapcsolni a csipogást, de a figyelmeztető lámpák a tükör felett akkor is aktívak maradnak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kisza25 #291566 üzenetére
Suzuki Vitara 7 M, Sx4 7,5 M , ezek 1,4-es 4 hengeres turbó motort kapnak.
Kívülről elég pofás ez a Dacia, de akkor is Dacia, meg 3F, illetve ha jól sejtem, az 1.0 fasza 3 hengeres Renault motort kapja. A Suzukival összevethető motorja az 1,33-as TCE 130, ennek kellene az SX4 ára (7,5) alatt lennie, mert román / Renault. -
RAZR_v3
tag
Üdv!
Mi a véleményetek a Valeo Hydroconnect ablaktörlő lapátokról? Minőségben a Valeo First keret nélküli lapátok felett vannak a gyártó szerint (árban is).
Tapasztalata van valakinek ezekkel? -
diegho
nagyúr
válasz focvis #291572 üzenetére
Minden a belső anyagminőségtől függ. Pl egy captur legalább 15 évvel előrébb jár az SX4-nél, ha hasonló lesz az új duster, akkor drágábban is jobb vétel lehet. Nekem hatalmas csalódás volt a suzuki összes autója, amit a nyáron próbáltam. Második rohangálós autónak talán jó lenne, de minden nap 1 órát abban ülni...
-
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #291575 üzenetére
Pontosan, a beltér ugyanaz. Azt csak halkan jegyzem meg, hogy legalább abban jól döntöttek, hogy a Toyotával szövetkeztek, így nincs nagy szakadék az SX4 és a Swace belső minőségében.
-
kisza25
félisten
válasz focvis #291572 üzenetére
Na vissza ment az ára? Néztem nyáron akkor 7,5 és 8 volt az induló, most rákeresve 7,17 már gl+ van, elgondolkodtató 🤔
Amúgy a daciaban lévő 1.0 és 1.33 is jó motorok
Amúgy a jelenlegi majdnem új autóm (28ekm) nekem most teljesen megfelel és 3* jön ki ezeknek az árából[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz kisza25 #291579 üzenetére
Ha eladni akarják, nem csak árulni, akkor kénytelenek versenyképes áron adni. Hahun megnéztem most, a Vitara GL+ 6,85 M.
Ellenpéldának vehetjük a Hondát, jelenleg a legolcsóbb Civic 14 M. Az eladásaik a földbe álltak [link] , a 2000-es évtizedben évi 2-300 ezer eladott autó Európában, 2022-ben 65 ezer db. Nem tudom, ott mire gondoltak a főnökök.
-
polonic
félisten
válasz focvis #291580 üzenetére
A toyota is nagyon drága, hasonló árakon, vagy egy picivel alatta, mint a Honda. Ők pedig most is növelték eladásaikat és továbbra is a legnagyobb gyártó. Fene érti ezt.
Bár mondjuk azért a Jazznek nem normális ára, azért a Yaris jóval olcsóbb nála, hibridként is.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
csodálkozunk (már aki) hogy haldoklik a vw, eközben kínában:
[link]Geely Galaxy E8 entered China with 475kW. Starts at 24,760 USD
two e-motors for 475 kW, 620 km range, and a 0-100 km/h acceleration time of 3.49 seconds
Inside, the Geely Galaxy E8 has a 45-inch 8K OLED screen.[link]Chery Fengyun A8 plug-in hybrid sedan with 1,400 km range launched, price starts at 16,700 USD
[link]Geely’s Boyue Cool Friends Edition compact SUV launched, priced at 14,000 USD
nem fogom végig linkelni mindent, de ezek kb az elmúlt 1 hét termései, beszabehu milyen kocsik vannak ott potom pénzért..
kár hogy ameddigre eu-ba ér addigra 2x annyiba fog kerülni[link]xiaomi su7, kínai ide vagy oda, ez a dizájn b... instant get
[link]Jiyue 07 from Geely and Baidu officially unveiled, winning Red Dot Award 2023
instant get ez is
ha jól tudom nagy részük már kapható is, nem az van hogy majd 3-4 év múlva..
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz focvis #291580 üzenetére
A Hondanal valami nagyon elborult a 8.-9. gen Civic után érzésre. Gyakorilatilag 9. gent még csak csak látsz párat de utána kb fehérholló az utakon.
Visszagondolva mókás, hogy régen a 6. gen meg olyan volt kb mint a Golf 3/4 ahogy a GD Jazzek is.
Tartom nem hibrid csodák kellenének ide feltétlen hanem takarékos kis szívók... az emberek túlnyomó részét kielégítenék a leáttételezett 90-100 lovas szívók, agglomerációba királyok lennének és nincs mi tönkre menjen rajtuk ha van gazdájuk. A kis Jazzünk is a rozsdán kívül elpusztíthatatlan kb ha van benne folyadék. Apám pont azon agyal kap egy teljes lakatot + meglátogatjuk az Üregurat és adunk még az autónak egy 6-8 évet...
---
gergo5991 ezek a cégek mekkora állami tőke injekciót is kapnak? Ha nem kell ténylegesen törődj a piaci versennyel megtérülés tekintetében az erősen könnyít.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
polonic
félisten
válasz focvis #291585 üzenetére
Hibridet hasonlítsuk a hibridhez szerintem, az 12-től indul a toyotánál corolla esetében. A Civic csak hibridként kapható már, ha jól tudom.
Azért írtam, hogy majdnem hasonló áron a Toyota jóval kelendőbb.A Jazz és Yaris között van tényleg elég vad különbség. Jazz hibrid 11,5-től yaris hibrid 8,39-től indul.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #291558 üzenetére
A Vitarától az előző Duster is jobb bolt belül. Nincs tré műanyaggal burkolva a csomi, nem kell átnyúlni a kormányon a fedélzetihez, nem Ignis kulcs járt hozzá Alis fejegységgel, nem 30 éves ülésfűtés és ajtó zár gombok vannak rajta (azt a 4 mechanikus gombot miért tolják még mindig a japánok?), nem az iróasztal kábelátvezető műanyagja zörög az óra helyén a 2 befúvó között (persze ha benne van, a 3 óra nincs szinkronban), nincs egymás melleti lámpáknak eltérő színhőmérséklete, stb.
focvis: Régóta városi legenda már csak az a robosztus technika. Nem rossz, de nem is kiemelkedő a megbízhatóságuk. És ha vezettél cmfb platformos croccovert, hirtelen 10-15 év különbséget megérzed a kettő között (főleg ha az ezres motorokkal méred össze, amik a jósági skála két végén helyezkednek el).
Ha nem a hazafiasággal meghintett/fizetett autótesztes nézőpontot nézzük, hanem hogy nyugaton hogy fogy, akik nem restek 2-3 szalonba is bemenni egy próbakörre, nem hogy nem dobogós, hanem az első 30-40-be nem fér be.
Nézzünk megy egy magyar és egy carbuyer tesztet ugyanarról az autóról; nem kicsit más a konklúzió, és egy tucat dolgot megemlítenek az utóbbinál, amit a magyarok elfelejtenek.Idáig minden ismerősnek javasoltan még 1-2 alternatívát és tesztkört Vitara mellé. Más típussal történt tesztkör után egyik sem vett Vitarát (hölgyek főként, 5 eset ahonnan jött visszajelzés). Megjegyezték utólag, hogy nem értik miért vannak egy árban a rendes autókkal a suzukik (98%ban Kia, Hyundai, PSA, Renault volt az alternatíva, de a hibridnek a Honda is).
Anno 5 éve 4,3ért gondolkoztam GL+ S Crosson (Vitara budibb és kisebb). Annyira nem érte meg a többiekhez képest.
Most gyakorlatilag változatlanul majd kétszer annyiba kerülnek. Felőlem be is aranyozhatják, akkor sem fog ennyit érni. A hibrid meg nem tudom vicc e, vagy tragédia, de a toyota/honda/renault/kia nagyságrenddel jobb rendszert árul hasonló áron.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz polonic #291586 üzenetére
Neked is igazad van - valóban, ha csak a hibrideket nézzük, akkor kevésbé ordít a különbség.
Én a legolcsóbb eladó új kompakt modellt néztem ennél a két japán gyártónál. (Átlag Pista azt fogja keresni. 14 mikiért már komoly gépek akadnak a piacon. Az a Honda baja / döntése, hogy nem árul hagyományos kompaktot.)[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #291588 üzenetére
Így néz ki a piros derengés.
Még egy gondolat erejéig visszatérve a biztonsági övhöz, azt nem értem, hogy az anyósülés miért zöld by default. Akkor lesz piros, ha valaki ráül, majd ismét zöld, ha be is csatolja magát. A hátsó ülések mindig pirosak, ha senki nem ül rajtuk, mégsem reklamál menet közben, szóval azoknál is tudja, hogy foglaltak-e vagy sem, úgyhogy nem értem, annak az egynek miért kell zöldnek lennie üresen is.
Sokáig azt hittem, hogy valami elromlott (#szarolasz ugyebár ), de nem, a kezelésinek megfelelően működik minden.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #291592 üzenetére
emlékszem mennyire tetszett ez a corolla, amikor megjelent, még gondolkoztam is rajta, mert ugye cserélni kellett volna valamire a proceedet, de aztán szerencsére jött a céges a házhoz. de amikor beleültem, az rögtgön egy meghatározó élmény volt, hogy én ebben nem akarok km-eket utazni... olyan fasza beltereket tudnak csinálni a lexusoknak, miért hagyják ennyire gány fapadnak a toyotákat?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bandus #291597 üzenetére
Ilyenben sem ültem még. Csak olyanba ülök ami valamiért érdekel, vagy akár szóba jöhet saját autóként.
Pècsimunkás 2017-es (?) Corollájában ültem a budaörsi talin, egyáltalán nem néz ki rosszul.De most úgy érzem, érdekel az aktuális Corolla, ennyiért jó deal jelenleg.
[ Szerkesztve ]