Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • megyeri

    tag

    válasz Jamby18 #192 üzenetére

    Figyi Te nem T-Mobile-os netet használsz? Mert Pxs a Pannonos topikban kérdezte a váltást, tehát Szerintem ő a Pannon 5GB-os csomagját használja... :U

    Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?

  • megyeri

    tag

    válasz dim3nsi0n #188 üzenetére

    "Ha legközelebb hívod őket, mielőtt kimondanád a "én is rögzítem a hívást" varázsszót, tájékoztasd őket, hogy amennyiben rádrakják a telót, akkor az NHH-hoz fogsz fordulni a panaszoddal, megemlítve benne azt, hogy ha rögzíted a hívást, az ügyfélszolgálat rádrakja a telót totál jogtalanul."

    Na szép kis kolléga vagy... :( Ezek után a Vodánál se szívesen dolgoznék. Egyébként miért ne tagadhatná meg a beszélgetés rögzítését? Talán benne van a szerződésében, hogy hozzá kell járulnia, ha az ügyfél is rögzíteni akarja a beszélgetést? Mert a Voda - gondolom - szigorú szabályok alapján tárolja ezeket a felvételeket, de az ügyfél mire van kötelezve? Simán felteheti a netre, pedig alapvetően nem is az ügyfélszolgálatossal van baja, mégis őt járatja le nem a Vodát! Szerintem...

    Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?

  • megyeri

    tag

    válasz attisx #444 üzenetére

    Szerintem nem kellene ilyen összeesküvés elméleteket gyártanod...

    Talán azért csinálták így, mert akinek például a 8GB-os csomagra van hűsége még régről, jogosan háborodna fel, hogy többet fizet, mégsem korlátlan a netje...

    Aki meg most vesz például 8GB-os netet, az nem azért teszi ezt, mert hülye, hanem mert kb 20 ezer Ft-tal olcsóbban kapja meg így a notebookokat...

    Azért ez logikusabban hangzik. Szerintem. ;]

    Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?

  • megyeri

    tag

    válasz attisx #2422 üzenetére

    Na akkor most itt a lehetőség, hogy szabaduljon aki akar! ;)

    Jövő héten lehet menni tömegével szerződést bontani:
    "Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket
    tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül
    további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői
    szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést
    ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy
    a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői
    szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével
    kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti.
    Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető
    felmondja az előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől
    nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső
    kedvezmény összegét."

    Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?

  • megyeri

    tag

    válasz Norbi.Sz #2442 üzenetére

    Amit leírtál, legfeljebb március 7-ig működik. Nem arról van szó, hogy minden 7. nap ellenőrzik a forgalmadat, hanem minden nap összesítik az előző 7 napi forgalmad, és ha az több, mint 1,5 GB, akkor korlátoznak egészen addig, míg el nem jön egy olyan nap, mikor az elmúlt 7 napban kevesebb volt a forgalmad, mint 1,5 GB.

    Példa:
    Minden nap 100 MB-ot forgalmazol egyéb kategóriában, akkor nem korlátoznak.

    Példa 2: (ugyancsak egyéb kategóriában)
    1-N. nap 100 MB/nap
    N. nap >> előző 7 napban 700 MB, ez oké, de forgalmazol aznap 2000 MB-ot.
    N+1. nap >> előző 7 napban 2600 MB >> sebesség csökkentés, és innentől nem használsz egyéb kategóriát (mert a sávszélesség miatt nem tudsz)
    N+2. nap >> előző 7 nap 2500 MB >> korlát marad, aznap forgalmazol mondjuk 10 MB-ot.
    N+3. nap >> előző 7 nap 2400 MB >> korlát marad, aznap forgalmazol mondjuk 10 MB-ot.
    N+4. nap >> előző 7 nap 2300 MB >> korlát marad, aznap forgalmazol mondjuk 10 MB-ot.
    N+5. nap >> előző 7 nap 2200 MB >> korlát marad, aznap forgalmazol mondjuk 10 MB-ot.
    N+6. nap >> előző 7 nap 2100 MB >> korlát marad, aznap forgalmazol mondjuk 10 MB-ot.
    N+7. nap >> előző 7 nap 2000 MB >> korlát marad, aznap forgalmazol mondjuk 10 MB-ot.
    N+8. nap >> előző 7 nap 0 MB >> visszaáll a sebesség, tudsz egyéb kategóriát is használni.

    Példa 3: (ugyancsak egyéb kategóriában)
    1-N. nap 100 MB/nap
    N. nap >> előző 7 napban 700 MB, ez oké, de forgalmazol aznap 1200 MB-ot.
    N+1. nap >> előző 7 napban 1800 MB >> sebesség csökkentés, és innentől nem használsz egyéb kategóriát (mert a sávszélesség miatt nem tudsz)
    N+2. nap >> előző 7 nap 1700 MB >> korlát marad, aznap forgalmazol mondjuk 10 MB-ot.
    N+3. nap >> előző 7 nap 1600 MB >> korlát marad, aznap forgalmazol mondjuk 10 MB-ot.
    N+4. nap >> előző 7 nap 1500 MB >> a 1,5 GB-os határ alatt vagy, visszaáll a sebesség, tudsz egyéb kategóriát is használni, bár elég picit meglódulni, másnap megint korlátoznak.

    Példa 4: Becsúszik egy torrent vagy FTP alapú program használat, például letöltesz egy részt valamely sorozatból, és elszált a neted a számlázási ciklus végéig...

    No ha Te úgy véled, hogy nem erre szerződtél, akkor írj nekik levelet még ma! Az elérhetőségek benne vannak az 1. HSZ-ben.

    És akkor most az én értelmezésemben:

    "Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői szerződést."
    >> Szerintem ez tiszta sor. Vagy ha számodra az új korlátozási mód nem hátrányos, akkor nincs miről beszélni.

    "Nem mondhatja fel az előfizető az előfizetői szerződést ilyen esetben azonban akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti."
    >> Kedvezmény: normál használat mellett sebességkorlátozás nélkül használhatod a az internetet, "GB korlátok nélkül". Ugyanakkor ha korlátozzák a sebességed, a korlátozás megszűnik, ha felhagysz a "büntetett" forgalommal. Na ezek egyébként végre pontosításra kerültek, de meg kell hagyni, elég alacsonyra tették a mércét, gyakorlatilag kapsz egy 6GB-os csomagot "GB korlátok nélkül"...

    Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja az előfizetői szerződést, a szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
    >> Szerintem az előző magyarázat alapján ez a pont teljesül. Mellesleg ha nem is hagyják, hogy megszűntesd a számot, azt hagyniuk kellene, hogy a "korlátlan" internetjüktől megszabadulj, azaz szabadon válthassál bármi más csomagba (például az icipici 35-ös csomagba), vagy egy korlátos de legalább korrekt Mobilinternet csomagba, amivel persze nem fogsz jobban járni, mert azoknál a csomagoknál a konkurencia megoldásai százszor kedvezőbbek.

    Szóval megpróbálsz írni az Egyedi igénykezelési csoportnak, hátha sikerül bontanod, vagy sírsz még itt nekünk egy sort, aztán márciustól még inkább szenvedni fogsz! >> Már feltéve, hogy jelenleg jobban kihasználod a kolrátlan csomagot, mint havi 6 GB... ;)

    [ Szerkesztve ]

    Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?

  • megyeri

    tag

    válasz 109HA1107 #2502 üzenetére

    Szerintem ezért korlátoztak a 2GB-os játék letöltésekor:
    "Amennyiben az Előfizető adatforgalma az alábbi egyéb, valamint a nem támogatott forgalomtípusok összességét tekintve hét egymást követő nap alatt meghaladja az 1,5 GB-ot, a Szolgáltató az azt követő napon az egyéb forgalomtípusra vonatkozó le- és feltöltési sebességet lassítja. Az 1,5GB elérése után az elérhető sebesség 32/32 kbps. A lassítás automatikusan megszűnik, amennyiben a megadott időszakra eső adatforgalom 1,5 GB-nál alacsonyabb."

    Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?

Új hozzászólás Aktív témák