Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • megyeri

    tag

    válasz dim3nsi0n #188 üzenetére

    "Ha legközelebb hívod őket, mielőtt kimondanád a "én is rögzítem a hívást" varázsszót, tájékoztasd őket, hogy amennyiben rádrakják a telót, akkor az NHH-hoz fogsz fordulni a panaszoddal, megemlítve benne azt, hogy ha rögzíted a hívást, az ügyfélszolgálat rádrakja a telót totál jogtalanul."

    Na szép kis kolléga vagy... :( Ezek után a Vodánál se szívesen dolgoznék. Egyébként miért ne tagadhatná meg a beszélgetés rögzítését? Talán benne van a szerződésében, hogy hozzá kell járulnia, ha az ügyfél is rögzíteni akarja a beszélgetést? Mert a Voda - gondolom - szigorú szabályok alapján tárolja ezeket a felvételeket, de az ügyfél mire van kötelezve? Simán felteheti a netre, pedig alapvetően nem is az ügyfélszolgálatossal van baja, mégis őt járatja le nem a Vodát! Szerintem...

    Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?

Új hozzászólás Aktív témák