- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
Ha csak egy 2 literes ivórendszert szeretnék venni a hátizsákomba (Deuter Trans Alpine), akkor még mindig a Decathlonos ivóhátizsák a best-buy? Lassan ideje beszerezni valamit, mert 30 fok fölött teve üzemmódba kapcsolok, és a fél literes kulacs kevés
ludsimon: errefelé a délutáni műsorszám úgy nézett ki, hogy a zivatar bizonyos fázisaiban 10-15 másodperc elég lehetett a bőrig ázáshoz, akár volt esernyőd, akár nem. Emiatt örültem is, hogy nem értem rá, és nem indultam el, de így utólag jó lett volna mégis menni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Hátizsákodba akarsz ivóhátizsákot? Nem egészen értem
A Decathlon ivóhátizsák kivehető ivózsákkal 2-300 forinttal volt korábban drágább, mint maga az ivózsák.Szerintem szánd rá azt a pár ezret egy deuter tasakra. Annak legalább normálisan ki lehet törölni a belsejét.
Most a Deuter OEM beszállítóját, a Source Outdoort nézegetem, onnan mintha olcsóbban kijönnének a dolgok. A linkelt Wraptank különösen szimpatikus a hőszigetelt megoldásával.fidig: Viszont múltkor kb 40-45 km/h-ás tempónál lejtőn lefelé fékezésnél kiszitált a fara a bringának. Elég rémisztő helyzet volt Mi lehet az oka?
Csak azt érezted, hogy remeg a bringa hátulja? Mert akkor azzal nem tudsz semmit sem tenni, Meme legalábbis ezt mondta nekem, mert a 185-ös tárcsa, gyorszár és satufék eredménye ez. Zavaró, de a fékhatást nem csökkenti nálam.Vagy megcsúszott a bringa hátulja? Ebben az esetben tényleg rosszul fékezel. Ha nem tökéletes minőségű az út (elég egy kis por is), akkor a hátsó fékkel satuzni nem túl bölcs ötlet, főleg az elsőt kell használni, a hátsót minimálisan. Ha váltasz fullyra, akkor bátrabban adagolhatod a hátsó féket. [link]
Xantomas: ehhez csak annyit tudnék hozzáfűzni, hogy tegnap, hazafele jövet, annyit halottam magam mögül, mikor álltam a piros lámpánál állva, a Stadionoknál, a Hungáriáról ráfordulva a Mogyoródira, hogy "előzzük meg a dagit".
De szép is az, amikor a fagyi visszanyal Amargóval jöttünk Hűvösvölgyből, amikor két BMX-es úgy kacsázott, hogy nem bírtunk mellettük elmenni. Egy ideig jól meghajtottuk őket, aztán amikor már látszott, hogy a fülükön veszik a levegőt, előre mentem a fotonágyúval és elengedtekVasinger!: Szóval 100 mm-et mozog a hátulja, de a szemtávolság az nem tudom mennyi. Általában ez a 2 érték különbözni szokott?
Igen, mert míg az első telónál direkt az átvitel, addig itt a lengőkar bezavar a képbe. Ha lehet, akkor pontosan ugyanolyan szemtávolságú tagot vegyél (kivéve, ha a bringa gyártója direkt szívatja a vásárlókat egyedi szemtávolsággal, mint a Specialized), és ha lehet, akkor adott vázba gyárilag szerelt legmagasabb kategóriás tagot vedd meg, azzal biztosan nem lesz problémád.Muton: ööö... a teve nem pont ritkán iszik?
Érted te, hogyan értem. A gödény illene ide, de a tevéket jobban szeretem[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #5515 üzenetére
Nem egy utópisztikus, Rodddenberry féle Star Trek társadalomban élünk, bár lehet hogy egy 3. Világháború, és a vulkániak megérkezése megoldaná a dolgot, de erre valljuk be, elég kevés esély van.
Látom, nagyon megártott már neked a vizsgaidőszaktAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #5532 üzenetére
Vizsgaidőszak második fele ls meleg van
Xantomas: A névtábla opcionális tartozék a KöHÉM szerint (korábban kötelező volt, de eltörölték), szóval inkább médiahack lesz.
Kinek sikerült rajtam kívül ilyen időben bármiféle megázás nélkül összehoznia egy megfázást?
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #5535 üzenetére
Vizsgaidőszak? Az micsoda? Jaaaa, tényleg, nahát, már nem is emlékszem, milyen volt. Ilyenkor úgy tudom szeretni a diplomámat...
A szobából négyen három egymás utáni napon államvizsgáztunk 1-1-2 eloszlásban. Amikor visszaértem vigyorogva a kollégiumba, akkor a háromtagú "menjél haza" kórus fogadott. Másnap a szintén vigyorgó szobatársat kéttagú kórus üdvözölteHogy egy kicsit OFF legyek: holnap hajrá minden Velence 10x résztvevőnek
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Pedig 2009-ben nem a Caldera, hanem a gyöngyházfehér szintvonalas Cinder Cone volt a legszebb festésű Kona
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #5589 üzenetére
Inkább ne, én még U-lakattal is paráznék ott. Ha nagyon nem tudod másképp megoldani, vidd magaddal az első kereket és a nyerget.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #5605 üzenetére
Mikor indítod a kisszériás Xantomas-lámpákat?
Valaki tud olyan eszközt,
1. amit a bringa kormányára fel tudok szerelni
2. ami olcsó,
3. ami jelzi valamilyen móon (LED vagy hang), ha a telefonomra hívás (vagy esetleg SMS) érkezik (BT kapcsolaton keresztül megvalósítható),
4. ami olcsó,
5. és végül ami olcsó?Ez az egyetlen funkció, amit a Garmin Edge-ben még el tudnék képzelni, és nem tudja.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz belaazallat #5710 üzenetére
Ezen ne bánkódjál, még mindig a használt Tora a legjobb választás a felsoroltakból.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #5752 üzenetére
Vannak olyan esetek, amikor bevállalható a megázás
Ariadne: vonat Bicskéig, aztán 12 km tekerés a rajtig (MapSource szerint 90-100 méternyi szinttel).
Az erkélykorláton egy nagyobb vízcseppeket hátulról megvilágítja a nap, közben fújja őket a szél, és ezzel állandóan mozgó prizmaként a fényt a teljes színspektrumra szétbontva vibrálnak, gyönyörűen néznek ki
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ahogyan Tamoo is írta azt kell eldönteni, hogy olyan lámpa kell, amivel látszol csak, vagy amivel látsz is. Látszani kisebb darabok elegek, bár néha az ilyen X darab LED olcsóért lámpákból semmi sem látszik még szemből sem. Ludsimon linkelt hozzászólásában szereplő lámpával éjszaka, az erdő közepén is tökéletesen lehet látni és haladni bringával.
KaraDani, amargo: kezdjünk neki összeállítani
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #5903 üzenetére
Illetve pedálfordulatszámmérőm egyik pillanatról a másikra bemondta az unalmast, egyik nap még ment, másik nap meg már konstans 0-t mutatott. Biciklihez közben nem lett nyúlva, csak le lett az óra nullázva. Kábelek látszólag rendben vannak, van valakinek ötlete mi lehet a baja? (Trek Incite 11i)
Nem hagytad el a pedálról a mágnest? Vagy az érzékelő nem fordult el egy kicsit, hogy már ne érzékelje a mágnest?tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz tekeyagd #5954 üzenetére
Egy linket be tudnál dobni erről a sisakról? Mert a LAS és sisak szavakra keresve csak ilyeneket találtam
Még opció lehet a Cratoni is a maga törésgaranciájával
KrenAtesz: de miért, hiszen az a hirdetés szerint nem is montEN bike, hanem downhill kerékpár
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ha hízol 50 kg-t, a bringát DH-zásra használod, és még ugrálgatsz is vele, akkor tényleg drasztikusan növelnéd a fáradásos törés esélyét. Ha a fentiek közül legalább az egyik nem áll, akkor ne parázz.
Az "elég rázós földút"-nál egy XC bringa átlagos felhasználás mellett többet kap terepen.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Króm-molibdén acélötvözet, az alumínium és a karbon széleskörű elterjedése előtt az ilyen vázak számítottak "prémiumnak" a hagyományos acéllal szemben (a csúcsot a szinte teljesen eltűnt titánötvözet jelentette akkoriban).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
200cm 100kg-os embernek és egy 150cm 100kg-os ember közül melyiknek van magasabban a súlypontja?
A kérdés jó, hiszen nem mindegy a testfelépítés (melyik irányban deltás az illető ), és a bringa típusa sem (amiből következik az azon elfoglalt pozíció). Tényleg, ha van egy gyakorló darabolós sorozatgyilkos a topikban, akkor megoszthatná velünk, hogy törzs-karok-lábak között hogyan oszlik el az emberi test súlya, mert erre kíváncsi lennék (nem daraboláshoz, csak mint érdekesség érdekel, hogy lecsapjam előre a magas labdát ).[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #6095 üzenetére
A TRK a trekking nyergük, meglehetősen széles kialakítású, az Extra vagy a Hybrid jöhet szóba. Nekem viszonylag másfél hetes szerzeményként Hybrid van (de ez már a limiten felül van a 20000 forintos árával), 150+ km után csak dicsérni tudom (holnap erre rádobok további 80 km-t). Esőben ellenben problémás lehet, mert a középső kivágás olyan méretű, hogy azonnal elázol rajta keresztül.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #6167 üzenetére
Nosza, 650 euróért tied lehet egy teljes 2012-es XT készlet (váltók, hajtómű, kazetta, lánc, fékek), nem értem, hogy mi tart vissza
Mókás, hogy a 78x sorozat a Shimano oldalán még csak a technikai dokumentumok között szerepel, a termékeknél mindössze a 77x sorozat található meg.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #6192 üzenetére
Kiugrottam Vácra és vissza, eléggé kényelmesre vettem a tempót, hogy ne izzadjam szét magam, és elég legyen a betárazott 1 liter víz. Ahol lehetett, ott 22-25 km/h között haladtam, ahol nem, azzal rontottam le az átlagot
táv: 75,02 km
átlagsebesség: 19,5 km/h
maximális sebesség: 33,0 km/h
szintkülönbség: 233 m
átlag pulzus: 144
maximális pulzus: 168Komolyan mondom, hogy a Nobby Nic jobb aszfaltra (is, mert terepen imádom), mint a kimondottam erre a célra vásárolt semi-slick TravelContact
Véget ért a hurrá, végre jó idő időszak, simán lehetett haladni, ami egy hónappal ezelőtt nem volt igaz. A DT 240-es hátsó agy jobb, mint egy csengő. Amint utolértem egy lassabb csoportot, abbahagytam a tekerést, hogy felvegyem a tempójukat az alkalmas előzési pontra várva, erre megszólalt a hátsó agyban a jól ismert DT racsnihang, és mindenki szó szerint ugrált el előlem. Pedig nem ez volt a célom, én ráértem volna beragadni egy-egy látványosabb hátsórész mögé
Az elkövetkező 2-3 alkalommal kesztyű nélkül megyek bringázni, mert az alkarom barna, de a kézfejem rikít messziről (kivéve egy 1 cm átmérőjű kört a tépőzár felett, ahol a kesztyű lyukas)
Meme: kollégádnak üzenem, hogy több tracklogot megnézve 119 méter magasan van a bolt, ehhez nyugodtan kalibrálhatja az óráját.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Dluinet #6228 üzenetére
Vác felé az út síknak mondható, Göd-Dunakeszi területén van 4-5 meredekebb kaptató, de azokat visszaváltás nélkül nyomatékból ki lehet tekerni, mert egyik sem hosszabb 30 méternél. Ha hegyet akarok mászni, akkor átmegyek a Duna túloldalára, és csak a Vár érintésével 50 méterről indul a számláló, amit például egy János-hegy további 500 méterrel dob meg, és még el sem hagytam a város területét.
Megnéztem, nekem munkahely esetén a 12 km-re jut 40 méternyi szint, ami meglepett. Egyetlen emelkedőről sem tudok, végig a lapos pesti oldalon tekerek, az út 80%-át ráadásul a Hungária körúton belül teszem meg
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Egy Garmin Edge 800-zal mérem a szintet, ami a beépített barometrikus magasságmérőjét használja a szint számításához, és ezt a magasságmérőt kalibrálja be időnként a GPS adatai alapján. Olyan zárt lépcsőházban tesztelgettem, ahol nem volt GPS jel, de a lépcsőkön felfelé és lefelé sétálva a vártnak megfelelő mértékben és irányban változott a magasság, szóval én hiszek neki. Ha szimplán csak GPS alapú lenne, akkor természetesen nem hinnék neki.
rétisün: errefelé körülbelül 10 km-en volt érzékelhető méretű szél, természetesen az szembefújt, mint mindig
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Szerintem a mostani Decathlonos bringádat hagyd meg aszfaltra túrázni (esetleg a külsőt cseréld le keskenyebb slickre), és vegyél magadnak egy montit. Egy cross sem terepen, sem országúton nem lesz az igazi. Esetleg még azzal játszhatsz, hogy a montira felraksz aszfaltos külsőt, de ekkor várhatóan mindig az asszony után fogsz loholni
Vasinger!: kicsi lesz neki az a bringa, pedig a felszereltsége rendben van. Szerintem vedd fel a kapcsolatot Memével, mert egy nagyobb 19-20"-as vázra átszerelve jó választás lehet.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Valaki tegnap járt a Budai-hegységben terepen? Mekkora sár van most arrafelé?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Jelenleg 350 mm-es 27,2-es nyeregcsövem van, ebből 13 cm van benne a vázban. Jól sejtem, 280 mm-es nyeregcső már rövid lenne, de egy 300 mm-es még esetleg beleférhet? Vagy inkább biztonsági játékosként a 330-350 mm-es hosszúak között nézelődjek?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz daninet #6326 üzenetére
Azt a zártípust évekkel ezelőtt nem használja már a Kryptonite, a problémás zárakat akkoriban visszahívták, és kicserélték.
Cathfaern: nálam 30 fokban óránként közel 1 liternyi folyadék fogy el. Ismerős terepen már előre készülök a feltöltésre, ismeretlen helyen a kék kutat meglátva satufék A turistautak.hu térképe tartalmazza a használható kutakat. Eddig egy fél literes kulaccsal és egy félig töltött másfeles palackkal operáltam, pont tegnap rendeltem meg egy 2 literes ivórendszert a hátizsákomba.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ami a jelenlegi kerékpáromon ,nem tetszik az a felni,nagyon bejönne a matt fekete bringámhoz piros-bordó küllő sor.
Drága lesz Például a DT-nél a fekete küllő 2-3x-os árat jelent az ezüst színűhöz képest, az egyéb színeket pedig még durvábban mérik.Ki Magyarországon a Northwave forgalmazója? Már ha van egyáltalán ilyen ...
#6371: inkább vegyél egy jobb kerékszettet, azzal többet nyersz (Bikemagon új bringából bontva különösen jó ajánlatokat lehet kifogni). Egy könnyebb/merevebb felnivel és egy jobb aggyal sokat tudsz nyerni, de az aero küllőkkel szerintem nem sokat, főleg cross felhasználás mellett.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Kicsit keresgéltem árak után:
DT ezüst egyenes küllő: 0,80 USD
DT fekete egyenes küllő: 1,00 USDDT Competition ezüst duplán húzott küllő: 1,00 USD
DT Competition fekete duplán húzott küllő: 1,25 USD
DT Competition fehér duplán húzott küllő: 3,50 USDDT Aerolite ezüst aero küllő: 3,15 USD
DT Aerolite fekete aero küllő: 3,45 USD
DT Aerolite fehér aero küllő: 6,50 USD
DT Aerolite piros aero küllő: 6,50 USDAz egyenes küllő a hagyományos 2 mm átmérőjű mosóport takarja. A duplán húzottnak a két vége 2 mm környéki átmérőjű, míg a közepe gyártótól függő mértékben (DT esetén 1,8 mm-re) vékonyított. Az aero küllő középső része lapított kivitelű, így országúton elvileg kisebb a légellenállása.
Szóval tényleg jól tudnak kinézni a piros küllők egy bringán, de a látványra rengeteget kell költeni. A fehér felni-fehér küllő előre épített kerékszett formájában egyre több gyártótól megvásárolható, de a piros küllő még ehhez képest is extra sajnos.
venember83: akkor időközben olcsóbb lett a fekete küllő az ezüsthöz képest. Vagy rosszul emlékeztem rá. Vagy a fehér küllő ára rémlett. Vagy nem tudom
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #6381 üzenetére
Az ilyeneket fentről le illik fényképezni, nem lentről felfelé Amúgy szép kábelek, feldobják a panorámát.
érdekes....ha új hozászólást akartam írni, nem tudtam hozzá képet feltölteni. szerkesztés után meg már igen:
Ez egy Opera bug itt a PH-n, ha frissíted az oldalt, akkor megjelenik doboz.DemonDani: a BikeArt sajnos a termékválaszték csak egy részét tartja, gondoltam hátha felettük is áll egy importőr, de akkor szívás.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #6384 üzenetére
Milyen országútis vagy te, hogy a macskakőről a rázkódás és nem a Paris-Roubaix jut eszedbe? Ja, már tudom, kényelmes
ludsimon: Sports-tracker a legjobb jelenleg.
Megmondtam.
GPS-es kilométeróra a legjobb jelenleg.
MegmondtamFasten: dobjál be pár képet a bringáról, szakavatottabb szemek a topikban ez alapján a felszereltséget valószínűleg fel tudják mérni. A Kelly's ismert márka, az olcsó, de jó kategóriából az utóbbi 1-2 évben kezd a túlárazott felé tendálni. Igazából azt kellene még kitalálnod, hogy mire használnád a bringát (város, országút vagy terep), és csere esetén mennyit szánnál rá.
Manitou: hehe, jól látom, hogy ez a váz egy csúnya nagy GT koppintás? 15 év után sejtésem szerint egy újrabovdenezés esélyes, és a lista csak nőhet.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
A hajtómű környékét kellene lefényképezni, hogy látszanak jól a tányérok és a fogak, valamint a hátsó váltó környékéről is jó lenne közelebbi fénykép, valamint a külsőről is, hogy nem öregedett-e el ennyi idő alatt. A felnik fékfelülete gyanúsan rozsdásnak néz ki, és az első fék bovdenezése hiányzik.
Valószínű, hogy többet kellene ráköltened, mint amennyit a bringa ér.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz sz_abika #6449 üzenetére
Ez azért nem igaz, ésszerű kábelezéssel simán elkerülhető.
Tárcsafékes rendszernél egészen a teleszkópra szerelt érzékelőig spirálisan a fékvezetékre tekerve lehet vinni az óra kábelét. V-fék esetében hasonló megoldással el lehet jutni a fékhídig, onnan pedig a kábelt spirálisan a teleszkóp szárára tekerve (vagy egyenesen vezetve és 1-2 gyorskötözővel rögzítve) el lehet érni az érzékelőt.
Ha van külön vezetékes pedálfordulatszám-mérő is, akkor azt az alsócső alsó vagy felső részén el lehet vezetni szorosan gyorskötözőzve vagy spirálisan a csőre tekerve.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
A külső és belső felniméret, a külső és belső gumiméret, valamint az inch és milliméter keverésével sikerült hosszú évek munkájával elérni a tökéletes káoszt
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Most miért bántjátok őket? Biztos átaludták az elmúlt 15 évet, és még mindig az
animgif(JS alapúak az animációk, de a hatás ugyanaz), marquee, színes háttér, Comic Sans MS és az árnyalatos hátterű gombok bűvöletében élnektAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ezért mindig legyen a vázon tartalék lámpa, mert csak utólag gondoltam bele, ha a terepen sötétedett volna el, akkor meghülyülök.
Igen, elég nekem volt egyszer már a városban és még napnyugta előtt megjárni a kontakthibás Cateye-jal, rossz érzés sötétben menni úgy is, ha nem vagy egyedül, és az előtted lévő világít neked is. Most mindig feltöltött tartalékakkuval indulok el, de a legközelebbi DX-es rendeléskor egy kisméretű, olcsó tartaléklámpát is berendelek.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ha valaki könnyű és a tudásához képest olcsó XC kerékszettet keres, akkor az elöl átütőtengelyes DT Swiss XR1450 most igen szépen le van árazva.
[link]Misály: de a Duncan alapvetően lejtőzésre van optimalizálva, síkon és hegynek felfelé azért nem lesz az igazi ezzel a geóval, szerintem Vasinger!-nek egy többet mozgó XC vagy egy AM bringa kellene, ami mindenhol elmegy, igaz, néhol jobban, néhol kevésbé jobban. A Scott nem egy mai darab, és a rajta lévő alkatrészek sem.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #6535 üzenetére
Nem véletlenül volt ott az a dőlt betűs rész az olcsó szó előtt
Már úton van az új nyeregcsövem, egy Ritchey Logic típusú OEM darabot vált le. A mostani a bringával jött (csak a Ritchey felirat szerepel rajta, semmi Comp, Pro, stb. nincsen mellette), és erőteljesen kerülendő, mert egyszerűen olyan rossz a rögzítési megoldása, hogy a nyerget nem lehet nem billegősre beállítani, egy-egy döccenő után hirtelen dirtös pozíciót vesz fel a nyereg, 30-40 kilométerenként utána kell igazítani.
Ha valakinek a fenti reklám felkeltette az érdeklődését, akkor hamarosan lesz egy 3 hónapot használt 27,2 mm átmérőjű, 350 mm hosszú, 320 grammos alumínium Ritchey Logic nyeregcső jó áron eladó
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Jövő hétvégén valaki jön erre? Autó nélkül is megközelíthető, Bicskéig van vonat, onnan 12 km/100 m Vértesboglár.
belaazallat: tavalyról rémlik hasonlóan fordítva beszerelt teleszkóp
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz DEV_NULL #6562 üzenetére
18±1" az ideális ehhez a magassághoz, én szintén 178 cm-rel 18"-as vázat használtam korábban, most egy 17"-eset. A kisebb váz jobban kihúzott nyeregcsővel, hátrébb tolt nyereggel és hosszabb kormányszárral ellensúlyozható, míg a nagyobb pont fordítva.
Ugyanazon méret csak adott gyártó adott váztípusán belül irányadó, a geometria miatt lehetnek szép nagy eltérések lehetnek. Ha szereted, ha mozgékonyabb alattad a bringa, akkor a kisebbet vegyél, de mindenképpen próbáld ki előtte.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Azt tudom, hogy karbon váz-karbon nyeregcső esetén néha trükközni kell kis csiszolással vagy zsírral, hogy ne csússzon be a lakkozott felületű cső a vázba. Alumínium váz-karbon nyeregcső esetén van valami extra tennivaló, vagy simán ki lehet cserélni az alumínium nyeregcsövet rá?
szatocs: egyszer valahol számolgattuk, hogy a venember83 által ajánlott Crossride árában lehet építeni egy jó, XC célra nyugodt szívvel ajánlható kerékszettet, akkor pedig egyszerűbb a gyárilag szerelt. Ez persze nem azt jelenti, hogy ami ennél olcsóbb. az nem lehet jó, csak ott általában sajnos valamelyik komponens megsínyli a spórolást. Az építés mellett létezik még egy opció: új bringából bontva lehet jó áron kerékszetthez hozzájutni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Tudományos Pandémia Klub
- Építő/felújító topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Óvodások homokozója
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- iPhone 13 Pro Max 128GB Gold/ PATIKA ÁLLAPOT!
- Google Pixel Buds Pro
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen