Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz venember83 #27183 üzenetére
Milyen slick gumik ajánlottak montikra városi közlekedésre?
-
venember83
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #27201 üzenetére
Én a legolcsóbb CST Traveller City Classic gumit használom, egyetlen érv szól mellette, bitang olcsó volt. Viszonylag vastag a gumifala mindenhol, ezért defektet se kap túl könnyen. De nem is tapad túlságosan, egyszer döntöttem meg egy tempósabb kanyarban, többet se fogom.
-
belaazallat
addikt
válasz salieri. #27196 üzenetére
Nekem nem az egyediség számít, hanem a vázgeometria. Vázcsövek alakja, formája.
Ezért is estem bele a Wenson Splice 5500-ba, igaz trecking, de terepgumival majdnem montis kinézete van.
Szerk: fizum 5 számjegyű.
(#27204) salieri.
Láttam már olyan bringát, ami egyedi, de ha fizetnének sem kellene.(Na jó, ha fizetnének, akkor duzzogva használnám.)
Ezek már ízlések, amik szerencsére nem mindig egyeznek másokéval.[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
salieri.
őstag
válasz belaazallat #27203 üzenetére
Az" egyedi" gépeknek mindegyiknek jó geometriája van szerintem.
-
csabi94
őstag
válasz venember83 #27202 üzenetére
Minden igaz amit leírtál, én is ezt használom. Már valahol 6000 környékén jár (görgőzéssel együtt), de még szerintem bírni fog vagy ugyanennyit.
-
Toomy
senior tag
válasz ludsimon #27164 üzenetére
Köszi Simon!
Sajnos most másra kell elsősorban a lovetta A szombati esőben való tekerés után vasárnapi 40-esemen el iszonyatosan recseget az egész hajtás(gondoltam mert száraz a láncom), még jó hogy pörgetésen voltam. Ma lepucoltam a bringát. Láncot kitisztítottam és újrakentem. Jövök vele haza mint az állat recseg és ez már a hajtóműcsapágy. A nagytányéron kevésbé a kis tányéron mint az állat. Égett is arc arcomon a bőr rendesen. Biatorbágynál sz@rrá áztam, de Sóskúton esőnek sem volt nyoma. Hazaérve az utcában lesz@rt egy köcsög galamb. Mert azok is olyanok mint az autósok vannak köztük normálisak és nem normálisak. Na ez megvárta míg alá érek és telibe a sisak elejét, arról le a szemüvegre onnan pedig a combomra.Hogy dögölne meg!
Ja és oda akartam kilyukadni, hogy amikor eláztam utána megint kussba lett a csapágy. Ilyen jól ken a víz Na mindegy csere, mert abban is van már min. 13000 kili. Úgyhogy most e miatt nem jut rá pénz. De nagyon köszi hogy én jutottam eszedbe. -
Ati3120
tag
Erre valaki ?
-
D.Orion
veterán
Ma mentem egy kisebb kört a városban. Annyira utálom, hogy mire feltekerem 30km/h-ra már állhatok is meg... Sok piros lámpa, kereszteződés, gyalogos, stb stb. De durva, hogy az előző két kerékpárommal 25km/h ill. 22km/h volt az utazó sebességem a városban ill. a környező falvakban, addig ezzel meg 30km/h.
Kérdés: Mivel lemezmegmunkáló üzemben dolgozom így arra gondoltam, hogy az egyik lézergépen vágatok egy nagyobb első tárcsát. Anyag lenne, alumíniumtól elkezdve, acélon át egészen savállóig minden. Szerintetek ez kivitelezhető lenne? A méreteket ki tudom számolni, azzal nincs gond, csak arra irányul a kérdésem, hogy egy kb. 15mm-el nagyobb átmérőjű tárcsára fel lehet még dobatni a láncot ezzel a váltóval? Értelem szerűen a most középső tárcsa lenne a legkisebb utána.
[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz venember83 #27195 üzenetére
A múltkor kipróbáltam a haverom fully-ját.
Lefelé álom vele menni, sokkal jobb volt mint az enyémmel,stabilabb volt, jobban kezelhető, kényelmesebb és kevésbé rázós, de -megmondom őszintén- síkon és felfelé nem cserélnék vele.
Nem érzed magad alatt annyira a talajt és ez sokszor bizony hátrány lehet.
(#27209) D.Orion: Hidraulikus V-fék?! Olyat még nem láttam közelről...
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #27195 üzenetére
Hmm tehát továbbra sem vagyok hátrányban a Neuzerrel, max súlyos egy kicsit.
undefined
-
salieri.
őstag
válasz Doki-HUN1978 #27210 üzenetére
Ugyan nem tudom milyen fullyt próbáltál ,de ha az RP23 lockolva van gyakorlatilag merev a gép.
-
Gery15
addikt
Sziasztok srácok nem régiben vettem egy Stevens S2 Comp első teleszkópos MTB-ot. A véleményeteket szeretném kérni, hogy szerintetek mire kellene költenem, hogy strapabíróbb legyen? A célom egy megbízható keró lenne, felhasználás amolyan hobbi biciglizgetés akár terepen, akár aszfalton. Eddig már megtettem vele kb olyan 150-160km. Rakok be pár képet róla. egész, első kerék, megint, első fék, hátsóváltó és fékkar, egész másik oldalról, hátsókerék, hátsó fogaskeréksor, első fogaskeréksor,
első váltó
Amiket sikerült beazonosítanom: Shimano: első és hátsó váltó Altus, illetve V-fékek és a váltókarok a fékkel egybeépítve szintén. Első villa Stevens XC60. Meg a hajtómű is Shimano. Előre is bocsánat a sok linkért.[ Szerkesztve ]
HyperX
-
Muton
addikt
válasz Ati3120 #27208 üzenetére
szerintem nincs szükség hajtómű cserére, mert nekem 60 kmph felett kezd elfogyni a monti hajtómű, nem hinném, h Ő ilyen gyorsan tekerne.
Aszfaltra: vékony gumi, 30kmph felett meg már a légellenállás számít, szóval alacsonyabb kormány, erőnlét kell. szóval esténként dolgoztasd meg a combját
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz venember83 #27202 üzenetére
Nekem a régin a Continental CityContact volt 2.1-es szélességgel, imádtam azokat a gumikat. Csak az volt a baj, hogy 7,5k volt darabja.
Ezért lepődtem meg, amikor a szervízre kiszemelt bringaboltban megláttam őket 300ft/db-ért
Ha lesz is, már rakatom is fel
-
D.Orion
veterán
válasz Doki-HUN1978 #27210 üzenetére
Eddig én se, de csak jót mondhatok róla. 30km/h-val enyhe 2-3° -os lejtőn fékezve is nagyon hamar megáll a gép. Sikerült belőnöm úgy az első telót, hogy nagyobb fékezéskor nagyon sok energiát elnyeljen, de még eleget adjon át az első keréknek ahhoz, hogy ne tudjon blokkolni. Így se én nem repülők előre, se az első kerék nem blokkol. Hátsó féket szinte alig használnom, mert nagyon hamar blokkol, hiába nehezedek rá.
Most már esik az eső így nem megyek le a garázsba, de holnap csinálok róla képet. Úgy kell elképzelni, hogy nem bovden van, hanem hidraulika folyadék. Ha a fékkart behúzom, akkor a csőben lévő folyadék nekinyomja a fékpofákat a felninek. Csak maga a fékpofa mozog ki-be, a szerkezet többi része teljesen fix.
Videó róla, igaz német, de a videón jól látszik minden.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Öcsémtől ellopták ma a bringáját:
Rockrider2012.06.04-én 7:15 - 13:30 között tűnt el a Neumann JánosSZKI biciklitárolójából.
Ha bárki látta az kérem rögtön írjon vagy rendőrségen jelentse!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
venember83
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #27218 üzenetére
Pedig nem nagy dolog, lenyúl az ember, és kiválasztja a propedal, teljesen nyitott vagy teljesen zárt pozíciót. Mondjuk én lusta vagyok és folyamatosan PP állásban használom. Sajnos úgyse az első helyek egyikéért megyek, akkor meg minek hajlongani?
-
Vasinger!
nagyúr
válasz hoffman_ #27221 üzenetére
Pont ez jutott nekem eszembe. Eddig azt hittem, hogy ha ezt kint hagyom valahol, akkor biztonságban van, de úgy néz ki mégsem...
Igaz, én egy ilyen 2 kilós lánccal zárom, de ettő függetlenül nem érzem biztonságban a biciklimet.
Én meg nem értettem, mikor szüleim mondták, hogy ne hagyjam kint az állomáson a biciklit, még ilyen lánccal se, de úgy néz ki Nekik van igazuk.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
1. Egy esetből ne vonjunk le messzemenő következtetéseket.
2. Nem azért használunk ilyen olcsó gépeket, hogy ne a drágaságainkkal essen meg ilyesmi, ne azzal üssenek el városon belül stb.? De. Sehol nem sikerült a biciklilopásokat megszüntetni, még a nagybetűs nyugaton sem, ezt vagy elfogadja az ember vagy tömegközlekedik és feladja a biciklizést. -
Toomy
senior tag
Szegény Csabi94! Na most nem irigylem. Ez most nem egy kis zápor lesz Hanem kemény vízibicikli hazáig Itt battán most ért ide az ítéletidő.
(#27226) lacos001 - Szakad és villámlik. Mindjárt ott lesz
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Legyen egy kis igazi elvetemült bringás téma:
Július 21-22-én Ironbike Nagyváradon.
Két táv lesz, egy maratoni táv 150 kilométerrel és kb. 2500 méter szinttel, illetve a valódi IBO táv kétfős csapatoknak 258 kilométerrel és kb. 4500 méter szinttel. A nevezési díj 140 RON (kb. 9500 forint) a rövidtávra egyénenként, a hosszú távra pedig 300 RON (kb. 20 000 forint) kétfős csapatoknak. A szintidő a rövidebbik távon 14 óra, míg a hosszabbikon 24 óra. A versenyközpontban lehet sátorozni ingyenesen a verseny napjain, de van szállás is a közelben (3-4 perc bringával a versenyközponttól). A verseny oldala üzemel, de sajnos magyar nyelvű változat nem lesz idő híján és sok egyéb teendő miatt. Ha bármi kérdésetek van, szívesen válaszolok.
-
raczger
őstag
válasz venember83 #27227 üzenetére
Jónak tűnik, ha lenne rá keret (de sajnos másra kell most a zsé) kipróbálnám magam azon a hosszú távon, nincs benne sok szint a távhoz képest.
Tavalyi eredményeket nézem, tavaly mi történt akik a hosszún mentem, időjárás miatt lefújták?[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #27227 üzenetére
Szóval a rövidebb táv: [link].
raczger: Igen, monszunszerű eső volt csak és kizárólag azokon a napokon, előtte 4-5 napig sima eső, ha jól emlékszek, a hegyekben a patakok elég csúnyán megáradtak, agyagos sár mindenhol, le kellett fújni a hosszút, nem volt értelme az egésznek. Már a rövidtávon is a második-harmadik ellenőrzőpontnál a versenyzők arra panaszkodtak, hogy a fékbetétek elkoptak, kb. mindenki fék nélkül jött be a rövidtávról is.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #27227 üzenetére
Valami azt súgja nem érnék be a célba. ^.^
-
rii
nagyúr
III - kolosy tér .... leszakadt az ég alja
rég nem láttam ilyet
nem is az eső meg a szél a gond, hanem h leghül a levegő )))-.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
#83216640
törölt tag
Rendeltem egy Alivio downswinges váltót, de nem tudták teljesíteni a rendelésem és ajánlottak egy másik Alivio váltót amiről üzembe helyezés közben derült ki, hogy top swinges ergo nem jó a vázammal. Szerintetek ilyen esetben jogosan kérném hogy cseréljék ki?
-
Zebu
addikt
Uhhh de komly ez a Renovo....
Itthon nem lehet ilyeneket venni? Vagy más gyártótól? Nincs helyi "manufaktúra"?
-
rétisün
veterán
itthon is van "manufaktúra", csak az karbon rekut gyárt
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
csabi94
őstag
Ahogy Zozó barátom mondta ma tekerés közben: 'Tekerni akkor kell, amikor jól esik."
Hát esett az eső egy szakaszon, az biztos, de szerencsére mire hazaértünk, megszáradtunk.
TRACKJa, amúgy 4-e van, de már most majdnem annyit tekertem aszfalton, mint a múlt hónapban összesen. Ez a Velence jól jött.
[ Szerkesztve ]
-
Gery15
addikt
Legalább annyit írjatok rá, hogy szar. [link]
HyperX
-
Gery15
addikt
válasz salieri. #27242 üzenetére
Igen! Mondjuk olyanra gondoltam, hogy gumik, amitől esetleg jobban gurul a gép vagy felnik, amik jobbak vagy ilyesmi. Úgysem most tervezem még a vételt csak szétnézni gondoltam.
basta: Ő lenne az?
HyperX
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!