- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
szki
őstag
Az Endomondo Pro progi megvehető Androidra 23 Ft-ért csak ma! Nekem 781 Ft-ba került anno.
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz fi:zi'k #14253 üzenetére
Minden Androdiosnak létezik google account-ja. Illetve kell hozzá interneten is használható fizetőeszköz. (pl. Visa virtuális bankkártya). A többi meg megy értelemszerűen. A mobilon célszerű végig kattintgatni Marketből netes elérés mellett.
Az Endomondo Pro nem tud sokkal többet, mint a sima verzió. De lehet tesznek bele majd valami ficsört, ami miatt mégis jó ha van. -
Djuree
félisten
hali!
szeretnék venni majd nyárra bicót.
mit ajánlotok max. 80-100k-ért? leginkább aszfalton lenne használva, de bírjon ki terepet is, padkáról le-fel ugrás stb. szóval ne valami versenycucc legyen.
198cm vagyok és 100 kiló, valami termetemhez illő gép kéne.
van-e jó bicajos bolt, ahol értenek is hozzá, és lehet nézelődni is?LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
rétisün
veterán
"Persze közvetlenül bicajozás
előtt nem jó nagyon bekajálni."igen, ez igaz, csak sajnos amikor már fél ötkor sötét van, nem lehet sokat várni ebéd után az elindulással. sebaj, még két hét, és hosszabodbnak a nappalok
persze a nyári időszámításig túl sokat úgyse veszünk észre belőle.....war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz rétisün #14256 üzenetére
Most végre nincs köd, és éjjel süt le a ránk a Hold, így ellátni egész messze. A 10-12 kilométerre lévő dombok körvonalai is kivehetőek, és persze a távoli fények. Száraz aszfalton még a kátyúkat is könnyedén észreveszem, és ki tudom kerülni
Persze azért nappal kényelmesebb bicajozni, és várjuk a hosszabb nappalokat. Aztán majd kényelmesen lehet tekerni napkeltétől napnyugtáig[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
Köszi, időközben megoldottam, és töröltettem is a hsz-t.
23 Ft-ot megért, hogy nem az alap van. Egyébként én is elégedett voltam az ingyenes verzióval.#14255
Bp-en szerintem sok jó szaküzlet van.
Én a Speed-waybe járok. Amellett hogy értenek is hozzá, szerintem jól is kezelik a vevőket. Nekem csak pozitív tapasztalatom van velük.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
szki
őstag
válasz venember83 #14258 üzenetére
Mikor legutóbb kipróbáltam az energiatakarékos funkciót, akkor elég érdekesen működött együtt az autopause móddal. Kb 1 percenként vett jelet a gps műholdaktól (sajna nem állítható a mintavételezés sűrűsége). A 10 mp-re állított autopause meg többnyire úgy érzékelte, hogy állok, és nem tekerek. Szóval a két funkció együtt érdekes ereményt tud kihozni. Normál módban is bír nálam a telefon egy 7 órás utat. Ez kevés, de van pótakksim. Bár néha 2 akksi is kevés egy napra
[ Szerkesztve ]
-
tomyka74
senior tag
üdv!
Dura ace 7700-as 2x9-es fékváltókar pár eladó van valakinek? -
hoffman_
nagyúr
válasz venember83 #14259 üzenetére
Köszönöm A súly nekem egy darabig nem fog még számítani, úgyhogy nem elsődleges szempont.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
rii
nagyúr
kormány két végére nem lehet villogókat feltenni a pillanatragasztó elkerülése nélkül? (oda, ahova a szarv mehetne .... )
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
hoffman_
nagyúr
Adjatok tanácsot, légyszíves! Még mindig nagyon szemezgetek az olcsóbringával, és találtam egy igen jónak tűnő vételt. Sajnos pénzből kifuttottam jó időre, de ezt talán elő tudom még varázsolni. Van még mit csinálni rajta, de szerintem nagyon jó vétel. Szerintetek érdemes beleugranom? Ha igen, akkor mit nézzek meg vásárlásnál? Előre is köszönöm!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
gery03
senior tag
válasz hoffman_ #14266 üzenetére
Ránézésre semmi sem túl minőségi rajta, szóval nem egy húdejó vétel.
Agyakat érdemes megnézni kotyognak el. Pedált, középcsapágyat, kormánycsapágyat szintén. Ilyen féket én még nem is láttam. :S Félig pillangó félig országúti. Biztos meg lehet attól még vele állni.. (bár országúton tekerni kell nem fékezni )
Igazából nem tudom mi a cél a vele. Ezekből a képekből nem lehet megmondani igazán, hogy jól fogsz-e vele járni, mert nagyon régi alkatrészekből áll és azok minősége is megkérdőjelezhető. Ha semmi sem kotyog és ropog akkor be lehet vállalni, anélkül viszont vagy alkudj picit, vagy te tudod mennyit szeretnél még rákölteni...
Összefoglalva: Nem azért ennyi mert nagyon jó vétel, hanem mert kb ennyit (vagy ennyit sem) ér!Ui: Az a hajtókar egy matuzsálemi acél hajtókar, biztosítószeges rögzítéssel, jól látom?
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz hoffman_ #14266 üzenetére
Mivel a hátsó papucs nem csúszópapucs, szívni fogsz a láncfeszességgel, amit elég szűk határok között tudsz majd állítani. Be kellene szerezni rá egy láncfeszítőt vagy régi, SIS típusú Shimano váltót, amit láncfeszítőként lehetne használni, miután belőtted a megfelelő pozícióba a csavarokkal. Elrondítja a bringát, viszont így nem kell attól félned, hogy leesik a lánc. Használható bringa, de sokat nem szabad várni tőle, városba ide-oda jó, kb. ennyi.
-
Teasüti
nagyúr
válasz fi:zi'k #14250 üzenetére
Még nem kellett kimosni eddig. Spontán is "elkopik" a jó tulajdonsága?
Már emlékszem, régebben is mondtátok, h kezelni kell.
Észben tartom majd. Erre mikor kell sort keríteni (értelemszerűen mosást leszámítva), egyszercsak megszűnik a vízlepergető tulajdonsága, vagy átereszti a szelet?
És ha utána impregnálom, akkor olyan, mint új korában, vagy csak amíg a ráfújt szer tart?
És vegyszer nélkül meg eldobható a dzseki, mert "elkopott"?
Vagy hogy megy ez? Enyémen vmi teflon bevonat van, ez felel a vízlepergetésért.
Ez lekopna talán idővel?----
Nem. Enyémben sztem kenőanyag sincsen.
Revoshift-et használok, és tökéletesen elégedett vagyok vele minden tekintetben.
Nincs kizárva, hogy komoly gépre is majd ilyet rakok a jövőben. -
hoffman_
nagyúr
válasz gery03 #14267 üzenetére
Tisztában vagyok vele, hogy nem egy top versenygép Arra kell, hogy Pomázról betekerjek a Bécsi útra, és vissza, illetve hogy ne akarja ellopni senki, még ha csak egy cérnaszál-lakat van is rajta. Hajtókarról gőzöm sincs, a matuzsálemi viszont biztos. Köszönöm a tippeket
venember:
Át szeretném majd alakítani teljesen egy sebességre, egy hátsó lánckerékkel, esetleg fixinek.
Igazából 25-35 ezer környékén már elég használható darab versenygépeket lehet kapni, csak az a baj, hogy azokra is kell még költeni, egyenes kormány, új fékkarok, markolatk, sok kis apróság, és így pikk-pakk megvan a 45 ezer, ami ~2x annyit, mint amennyit rá szeretnék költeni, úgy már fájna nagyon, ha meglovasítanák - a cél viszont pont az, hogy ne kelljen 20 ezerért 3kiló lakat cipelni.
Mindent összevetve még átgondolom, ha lehetséges akkor megnézem, köszönöm szépen mindkettőtöknek
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
feka007
nagyúr
válasz venember83 #14268 üzenetére
Szerintem városba pont, hogy nem vmi jó egy ilyen single-speed, alig lehet gyorsulni vele, és egy pedálfordulat kb. 10 mp gyalogosok közti tempóva.l, a térdnek se jó. Simán jobb használt áruházi mtb-t lehet kapni ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Teasüti #14269 üzenetére
ezt találtam hirtelen a témában, de biztos rengeteg oldal foglalkozik vle. asszem amikor legközelebb járok a decathlonban, rákérdezek, lehet-e náluk is kapni valami spray, kencét akármit a dzsekihez...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
hoffman_
nagyúr
válasz feka007 #14272 üzenetére
Amiről te beszélsz, az a fixi, ahhoz már azért elég ügyesen kell tekerni valóban. Az egy sebesség szerintem ízlés kérdése, nekem volt ilyen is, olyan is, szerintem nem rossz. Egy singlespeed hajtás szabadon futú hátsó lánckerékkel viszont tök jó kompromisszum, ha nem akarsz/tudsz tekerni, akkor nem tekersz Áruházi montit meg újonnan se, nem hogy használtan. Használtan vannak elég régi, de például full LX-el szerelt gépek 20 ropiért, aki váltogatni akar, annál jobb nincs.
rétisün:
Édesanyám hajózással foglalkozik, vitorlás dzseki vitorlás dzseki hátán. Legjobb tudomásom szerint a mosásnál kell hozzáadni ezt a spec. impregnáló adalékot. Ha érdekli a topicot, akkor szívesen utánakérdezek, hogy miként megy, illetve mennyi pénz.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
lacos001
senior tag
válasz rétisün #14273 üzenetére
Lehet kapni decathlonba,ki vannak rakva a bringás cuccok mellé/közé.Flakonos,zacskós,folyékony,ezek léteznek.
Mi EZT használjuk,de ha éppen nem,akkor a metroban is lehet kapni.
Minden ilyesmi cucc,kb. fél literes és 2.500-5.000 ft között adják bármelyiket és bárhol is veszi az ember. -
hoffman_
nagyúr
Nos
Nálunk Holmenkol márkájú termékek vannak. Természetesen van impregnáló spray/kence/akármi a hétköznapokra is, de ez nekünk felesleges, egy anyagában vízálló kabátot nem kell vele kezelni. A mosásukhoz van külön kapható adalék, csak erre van szükségük. Nyugodtan moshatók gépben is, de fontos, hogy egyedül, és semmit nem kell hozzáadni a mosáshoz, csak ezt az adalékot. Árban azt hiszem 600huf-tól indulnak és olyan 5-6000huf a teteje, de itt lényegében csak kiszerelésbeli különbség van.
Ennyi az egész
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Vasinger!
nagyúr
Nyertem egy biciklis fotópályázaton 6 000 Ft vásárlási utalványt
Mivel a láncom megnyúlt és hajtásom sem az igazi, úgy gondoltam, hogy lecserélem.
Első kettőnek a láncot és a hátsó fogaskeréksort cserélném.
Fogaskeréksorból Shimano Deore HG50 9 sebességesre gondoltam, láncból pedig Shimano Deore CN-HG53 9 sebességesre vagy Shimano Deore LX CN-HG73 9 sebességesre gondoltam. Megéri a jóval drágább LX lánc vagy nem?
-
hoffman_
nagyúr
Örülök, hogy végre valami "pluszt" is beleadtam a topicba, az eddigi kérdésrohamaim után
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
TripleB
senior tag
válasz venember83 #14258 üzenetére
Itt le vannak írva a különbségek.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
hoffman_
nagyúr
válasz venember83 #14289 üzenetére
Életemben először benézek a bikemag fórumra. Elkalandozok, betévedek a Kona topicba. Ellapozgatom az oldalakat, valaki scadnium Kula-t keres. Mi a fene, nem aprózza el. Várjunk csak, az a terasz ismerős.. katt... helló venemeber
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Xantomas
őstag
válasz hoffman_ #14266 üzenetére
(#14268) venember83 Dehogynem, csúszópapucs az! A váz pedig egy HVZ, alias Fecske, látszódik a muffokon.
hoffman_
A fék ahogy nézem, a gyári csak le van festve, azzal nincs baj, baromi masszív, ha egy jó pofát használsz hozzá. Van benne anyag, és nem rugalmas (annyira, mint a korabeli paraszt-patkók), jól fog, maradhat rajta.
A hajtómű a gyári, 5 sebességes, egytányéros, ékes rögzítésű fecske hajtómű.de!
A váz az nagyon szar. Iszonyat rossz minőségű acél csövekből van, bár látszódik rajta, hogy kímélve volt, de nem rugalmas, hanem hajlik. Ha nincs rajta horpadás sehol, nincs repedve a papucsnál, és látszik rajta, hogy nem volt még javítva, akkor megveheted, de te is vigyázz rá. Nem olyan masszív, mint a favoritok. Fixinek ne használd, szétnyílik a papucs.
Ellenben, a később leírt áttétel feltevésre reagálnék. A SS-emen 46-16-os áttételt használok, azzal síkon nem pörgetős, lehet vele haladni, és korlátozottan mászni is tudok, de városba tényleg nem jó a nagyobb, ha meg is akarsz állni a pirosoknál, mert elindulással nem leszel valami fürge.
(egyébként ez a legkisebb baj. 2000ft-ért kapsz bóvli négyszöges, full acél hajtóművet, az is tökéletesen megteszi olcsóbringára, úgysincs szükséges a lánctányér cserélhetőségre, ráadásul merevebb is mint a gyári)összességében, egy mai, rosszabb minőségű áruházi bringa váza jobb anyagból van. Érdekes konstrukció, meg kényelmes, alapból 622-es alu kerékkel szerelték már akkor, csak pont az anyaga nagyon rossz, és ahogy nézem ezek még a gyári kerekei, csak le vannak festve, de az tuti, hogy az agyak örök életűek, de a felni nagyon rossz. Nem két benne futó acél gyűrűvel vannak illesztve, mint a maiak, hanem össze van hegesztve, ami ha elpattan, széthajlik a kerék.
még egy 30-ast rá kell költeni legalább, ha tartós bringát szeretnél magadnak, amiben bízhatsz, és 45-ért már egész jót kapsz használtan.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
hoffman_
nagyúr
válasz Xantomas #14293 üzenetére
Hm, ez a profizmus. Köszönöm a válaszod, leköteleztél Azt is elérted vele mondjuk, hogy lebeszélj róla Hihetetlen, ránézésre, ilyen kis képeken kapásból megmondtál mindent, eszméletlen
Pénzt nem akarok kidobni az ablakon, 40 ezret pedig - egyelőre - nem szánok rá. Egyre inkább hajlok affelé, hogy apránként áldozok rá, és össze fogom rakni. A hegyre szánt tekerővel ezt nem tudom megtenni, mert nagyon drága lenne, és időben is sokáig tartana, amit nem szeretnék. De városi bringát szerintem így oldom meg. Ehhez azonban nem vagyok elég tapasztalt, úgyhogy ha beindul a projekt, akkor szerintem jövök egy-egy kérdéssel alkatrészenként
Tényleg nagyon köszönöm a kimerítő választ!
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Xantomas
őstag
válasz Xantomas #14293 üzenetére
Ez a favorit viszont jó alap mert a váz nagyon erős.
alap: 8000
amire még költeni kell:
új felnik: altrix spider 2x 3000ft
új küllök: 72*50ft
(ha nem akarsz fixit, ami jó dolog, de megy ki a divatból, mert kezdenek rájönni, hogy annyira azért nem jó a városi közelekedésre, akkor elég egy menetes agy is)
új hátsó agy : 3000 ft
új racsni, 1500 ft
új lánc 1000 ft
új hajtómű+monoblokk 4E ft
új gumik, pl continental contact, 2800 ft/db
egy pár hosszú benyúlású, modern 2 forgáspontos fék 6000 ft
új bowdenek, bowdenház 1200 fthomokfújás+szinter 8000 ft / homok+alapozás+festés+lakkozás 20000 ft
és attól függően, hogy milyen kormányt, milyen fékkart akarsz, ha jó így a bikaszarv, akkor tehetsz rá olyat, ami a kormány végébe kell bedugni, de cyclocross fékkart is, vagy cserélheted rendes koskormányra, és maradhat a mostani(csak ez nem rejtett bowdenvezetésű), vagy egyenes kormányt teszel rá, és mehet rá bármilyen egyenes kormányos outi fékkar, de akár hagyhatod így is, csak így bűn ronda
~50E Ft alsó hangon, de ezért már egy teljesen jó, évekig használható, és hibamentes bringát kapsz, csak fékbetétet kell cserélni, meg évente csapágyat zsírozni, golyókat kicserélni.
az összegből még faraghatsz, ha használt cuccokat keresel rá, de 40 alá úgysem tudsz lemenni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz hoffman_ #14295 üzenetére
persze, mert ilyen vázzal szívtam, apumé volt, meg akartam tartani, de miután 2x is sikerült eltörni, és elhajlítani, majd kézzel visszahajlítani a csöveket, inkább lemondtam róla. Pedig szépek azok a muffok. Pláne, ha ki vannak emelve az élei valamilyen másik színnel.
Most egy régi csepelt nyúzok, imádom, csak túl hosszú a láncvillája, mert 630-as kerékhez tervezték, és most 622-es van benne, így nagy a távolság a gumi, és a nyeregvázcső között.
(#14294) venember83
szerintem meg ilyenek:
ezek pedig nem:
A régi váltókon nem volt láncfeszesség állító csavar, és rugó, így a papucsban való tologatással oldották meg ezt a gondot, ezért voltak előre nyíló csúszó papucsok. Ezek fixinek nem jók, mert idővel szétnyílnak.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
hoffman_
nagyúr
válasz Xantomas #14296 üzenetére
Zseniális vagy! Nagyon sokat szörfölök mostanában bikemagaprón, ezt még nem találtam meg, pedig ezt keresem mióta! Szerintem erre le is csapok
A fejlesztési tervezetet szintén nagyon köszönöm, el is rakom könyvjelzőbe, amikor aktuális lesz előveszem. Ha a végeredmény ~ 40 körül kijön, akkor én már elégedett leszek. A festés nagyon jó lenne, rengeteg ötlet is van a fejemben, de azzal nagyon sokat lehet dobni az összképet, és félek, hogy úgy jobb zsákmánynak tűnne, ezért lehet, hogy még ezt is meg tudom spórolni. Az még a jövő zenéje, majd kiderül.
Még egyszer nagyon köszönöm a hozzámvalót, szuper vagy! Írok is a tulajnak
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!