- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- DIGI Mobil
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #36301 üzenetére
Ez az ülés dolog eléggé fura... Elvileg vissza lehet állítani oda ami neked tetszik... de folyton olyan érzésem van, hogy amíg nem nyúltak hozzá jobb volt... Több napig állítgatom utána, lehet, hogy nem is az eredetit sikerül eltalálnom, de akkor érzem azt, hogy jó!
Ilyenkor jut eszembe, hogy milyen jó dolog az elektromosan állítható üléseknél a memória funkció, csak megnyomod a gombot és beáll ahogy neked jó...
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #36301 üzenetére
Igen, de ha a rövidlábú mester nem húzza magát közelebb, és lábujjheggyel piszkálja a kuplungot, majd ledarál 8-10-et a váltó fogaskerekeiről, akkor az talán nagyobb veszteség
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #36303 üzenetére
Akkor meg is érteném ha valami pöttöm lenne, de majdnem olyan magas mint én
demars - hát ja, és érdekes hogy a haver 23 éves Prelüjében is van mechanikusan beállítható ülés memória, ellenben még az fn2-be sincs (nem tudom a többi 8gen civicbe van-e?)
No mindegy így is élni, csak néha kissé zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #36305 üzenetére
Nem tudok rola hogy lenne de persze elofordulhat.
Asszony ufoja ex felszereltsegu ha minden igaz az a legmagasabb es abban manualis az ules.
Ezek vannak benne meg egyebkent:
Bluetooth telefon kihangosito, voice command tel+honda navigacio.
dupla digit klima, bor ules, ules futes,elektromos ablakok elso ketto az automata. elektromos futheto tukrok +be is hajtja, xenon, panorama teto.
6 lemezes CD tar, tolato radar.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Pénteken elhoztam az ezer éves sólymot a szerelőtől, most megint működik az ablaktörlőm, illetve nyílik a bal hátsó "zsilip". Nem is értem hogy miért vannak igényeim ilyen "tuningokra"? Hagynom kellett volna a fenébe.
Csak azért, mert ma beálltam a parkolóba melóhelyen, és ajtónyitás után kitépte a kezemből az ajtót, eltörve azt az alkatrészt, ami a fokozatos nyitásért fele.
Megmondanátok hogy mi a neve ennek? Hogyan keressem?Az utóbbi pár hónapban nem volt olyan hogy ne lett volna szerelőnél.
Szóval: "kezdelegemlenni", "gyűlölömazautómat". -
demars
addikt
válasz z123456789 #36308 üzenetére
Ajtó határoló a neve...
Ne tessék siránkozni! Tedd rendbe és élvezd!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
válasz demars #36309 üzenetére
Ja, tényleg, ajtó határoló. Egyszer már hallottam ezt az alkatrész nevet. Köszönöm.
"Ne tessék siránkozni! Tedd rendbe és élvezd!!"
Mióta megvettem (2009) azóta rakom rendbe, de ezt képtelenség utolérni pénzzel. Úgy gondolom ez a passióm. Jól megtanulom, hogy tüzetes átvizsgálás nélkül, kifejezetten jó állapotú küllem alapján nem veszünk autót! Első kocsim. És mindig hittem benne. Ez miatt senki nem szólhat meg.Egyébként már akartam kérdezősködni ezzel kapcsolatban is hogy mit gondoltok, ha szétbontva adom el, nem járok jobban? Vagy annyival több a macera, hogy nem éri meg? Csak mert jó ha kapnék érte 3 kilót egyben szerintem.
Továbbá azt sem tudom eldönteni hogy 7gen civic legyen, vagy 8gen, vagy 7gen Accord. Persze tudom, ezt nekem kell eldönteni, és a pénztől függ, de akkor sem tudnék most rohadtul választani. Ellenben azt sem akarom hogy lerohad a kocsi, és akkor kell választani amikor épp pang a piac. Értelmesebb lenne rámarni egy jó vételre amikor van.
Ez egyébként melyik típus most? Mert mindig csak az UFO-kat dobálja ki a kereső ha 8gent írok be. Van ennek valami megkülönböztető neve mint a 7gen angol változatnak?[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz z123456789 #36310 üzenetére
8 gen civic sedan FD6 a típusa. Török szerelés
Nekem is ilyen van, 1.6 motorral, BlacKSouL nak pedig 1.8 motorral van... Ugyan olyan szinben...
Ha bőséges és pontosabb adatok, info kell róla, Őt kérdezd!! Mindent tud...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
válasz demars #36313 üzenetére
Azt tudom hogy ő mindent tud róla.
Lehet később még jól is járnék, mert Ő már tényleg mindent tudna mire ilyenem lenne.
Az 1.8-as motor is szimpatikus. Dízelt nem akarok, viszont elég sokat ingázom hosszabb távon. Mondjuk az 1.4-es is bírta motorikusan elég rendesen a kilométereket, de úgy gondolom ha már benzines, akkor nagyobb motor.
A bajom hogy az már jóval drágább. Mondjuk biztosan kevesebb gond lenne vele mint a 7gennel. Illetve jobban is tetszik. -
z123456789
addikt
válasz z123456789 #36314 üzenetére
-
nagyúr
válasz z123456789 #36310 üzenetére
A 3 tipus kozul nalam a 7g accord a nyero. Sokkal jobb futomuve van mint a 8g civicnek, a motorjai is nagyon jok, nekem a kulseje is jobban bejon.
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #36314 üzenetére
Amúgy 8G 4D, vagy 8g sedan, vagy típus, ami az 1.6-nál FD6, az 1.8-nál FD7, ha jól veszem ki, mert az FD6-ra konkrét információm nincs.
A korábbi munkahelyemen volt egy 7gen sedan, és egy 8gen is. Volt összehasonlítási alapom. A 7gen még a kisautósabb, kompaktabb világ, úgy érzetre, összhatásra, a 8 gen már sokkal inkább a középkategóriába indult szerencsét próbálni. A 7 gen olyan vékony, könnyű, kicsit lemezhatású, tehát a klasszikus japán autótervezés hagyományainak megfelelő, míg a 8gen már olyan masszívabbnak, súlyosabbnak, vastagabbnak érződik.
És eddig akárki beült pl. hátra, mindenki egyértelműen azt mondta, hogy jóval magasabb szintű autók kényelmét idézi. Én kb szinte sosem ültem benne hátul, csak a garázsban vagy előtte, de elöl a fentebb részletezett érzések jönnek elő.
A 6gent nem ismerem annyira, de szerintem az 5-6-7 gen között sehol nem volt akkora szintbeli, vagy inkább úgy mondom stílusbeli váltás, mint a 7-8-nál.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #36315 üzenetére
Ez még a láthatatlan ráncfelvarrás előtti (ami 2008-tól volt) tehát pl. nincs benne VSA, ami a 2008 utániakban már benne volt szériában. És kissé felkeményedik a kuplungja 100 000 km után, meg fura és hirtelen a fogáspontja. a későbbiekben már ezt javították.
Amúgy elsőre jónak néz ki, motortérről lenne még jó egy fotó. Meg nemtom a beltérről miért ilyenek a képek, kárpitkopás, ilyesmik nem látszanak így elmosódva.
Egyébként ha van rá lehetőség, érdemes kipróbálni.
Ja, és a fekete nagyon jó, de 2 naponta fogod mosni, és nyáron egy kissé meleg lesz. Ismerős legalábbis úgy van, hogy szép dolog a fekete BMW, de ha nem tükörfényes, akkor nem mutat jól. Márpedig feketén az 1 órás utcán állástól szépen megszürkül a fényezés. Ha meg eső/hó/sár van, akkor meg teljesen odaver neki.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #36316 üzenetére
(#36316) tboy93
Nehéz döntés az biztos. :S(#36317) BlacKSouL
(#36318) BlacKSouL
Haha!
Nincs tapasztalatom 8assal, de kinézetre téged igazol. Illetve számomra az a forma nagyon eltalált. Nekem egyszerűen a csapott hátsó nem tetszik. Még az is emellett szólna, hogy szeretnék hasonlóan hosszú időre autót venni legközelebb, és akkor már érdemesebb egy fiatalabbat nézni, beleölni a pénzt, de talán kiszolgál minimális szervízköltséggel addig, amíg nem lesz lehetőség újabb cserére.
Igen, tudom hogy a fekete örök koszos, de ha lemosom, és elmegyek krúzolni egyet nyáron, napfénytetővel, kis parkway drive-ot hallgatva...enyém lenne a világ. Bírom a feketét, na!
Egyébként sajna muszáj várnom, csak nézegetek, ismerkedem az árakkal, és a piaccal. De ahogy írtam, attól félek, hogy nem nyugodt vásárlás lesz, hanem kapkodós. -
nagyúr
válasz BlacKSouL #36317 üzenetére
True. 7gen sedan elég fapad belül, 8gen beltere nagy ugrás hozzá képest! A "lemez hatással" is egyet értek, mindenhol vékony lemezek vannak, bár ahhoz képest igen jól szerepelt a törésteszteken. Illetve 100-ig elég halk, álló helyzetben meg kb nem hallani a motort, rezgések sincsenek.
Fenntartási költségben azért tutira van egy 1.5-es szorzó a 8g javára
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #36321 üzenetére
Nagyon nem kiforrottak azok a gondolatok.
Szerintem nézz meg amennyit tudsz és amelyikbe beleszeretsz.
A lényeg h ne kapkodj, az átírás sok pénz!Life is too short to stay stock!
-
bbubby00
őstag
válasz z123456789 #36321 üzenetére
7gen cupehoz karosszeria cuccokat nagyon nehez lesz beszerezned. Rizskalyhas is megszenved a dolgokkal. Elso szelvedo 100+, stb
De maga a forma nagyon jo!
Es igen, elkapkodni nem szabad. Kiveve ha olyannal mesz, aki magusa a dolgoknak es mar az elsore azt mondja h el kell hozni[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
válasz z123456789 #36321 üzenetére
7g qp-t nem ajánlom. Motorja elég szar fejlesztés, a d17 hajlamos a csapágyasodásra. A d14, d16, k20 motorok a legjobbak a 7g civicecben.
Plusz bubinak is igaza van, a sedanhoz se könnyű alkatrészt találni, a qp-hoz meg talán még nehezebb.
Egyébként ezt a szélvédő dolgot nem értem, nekem a sedanba 29-ért cserélték és elvileg a qp-sedan első harmada ugyan az, tehát jó lehet sedan üveg is a qp-ba... Gyári meg 90k tényleg + munkadíj
[ Szerkesztve ]
-
wierra
senior tag
válasz z123456789 #36310 üzenetére
7gen Accordot japánban gyártották...van még kérdés?
Az Accord kategóriájánál fogva alapvetően magasabb minőséget képvisel."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
bbubby00
őstag
Hogy tegyem el a nyári gumikat?!
Ti mit szoktatok velük csinálni levétel után?!Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
demars
addikt
válasz bbubby00 #36332 üzenetére
Én most vettem felni tartót! Obibol vettük, azt hiszem 4000 ft volt. Van hozzá takaró is... K.va jó!
Nem érnek össze a gumik.
Kend le ápolóval, azt ahogy írták, mehet téli álmot aludni, letakarva!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
LógaGéza
addikt
válasz demars #36335 üzenetére
Hát nekem nem kell, hogy kávét főzzön, ne locsolja tele a szélvédőm vele... Pont most vagyok leszokóban a kávéról, ez meg itt főz is nekem...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
BlacKSouL
addikt
válasz bbubby00 #36330 üzenetére
A lusta: otthagyja a gumisnál.
A hanyag: leszedeti, majd úgy ahogy van bedobja a sarokba "a kocsi van értem" felkiáltással
A szokásos: Alapos mosás kefével a kertben, mosóban, bárhol, ahol meg is tud száradni. Majd szárítás után körbenézés, nincs-e benne valami, felnisérülések, stb. Aztán valahol tárolni.
Az alapos: A fentiek mellett/után valamilyen gumiápolóval lekezelni a gumit.
Én: Leszerelés után az összes kavicsot, szöget, vackot kiszedem belőle, majd kefével alaposan végigmosom a gumit is felnit is kívül belül, a felniről leszedem a kátránymaradványokat, fékport, zsírt, egyebet. Megszárítom. Ezután a felnit letakarom, és a gumit alaposan körbefújom német származású gumiápoló habbal, azt egy kemény ecsettel egyenletesen szétterítem rajta, másik oldal ugyanez, aztán megy akasztóra: álló, csavar furaton függesztő kampós kerékállványon pihen kb. 1-2 hetet a tárolószobában, majd miután a gumiápoló beszívódott és már nem ragad, leengedem a 2,3-as nyomást kb. 1,3-ra. Ezek után leterítem egy sötét mezőgazdasági takarófóliával, hogy se fény (UV), se levegő (ózon) ne érje nagyon, mert ezek ölik a gumit leginkább. Télen időnként ellenőrzöm őket megszokásból. Majd eztán tavasszal szezon előtt minden felnit bekenek alaposan nanotechnológiás víztaszító keményviasszal, amiről mindent könnyebb lemosni utána, és némi fizikai védelmet is ad neki.
Röviden kb. ennyi.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
Nézte már valaki az s2k -t az discovery Autókereskedők c. műsorában?
Sosem nézem, csak ezt az egyet a honda miatt, szóval érdekelne h angliában ez tényleg ilyen életszerű vagy ennyire hülyének nézik az embert?
Dióhéjban: emberünk 3000 fontért vásárolt egy már gagyi módon felújított mindennek lehordott s2k -t, amiért egy új lambdaszonda (100font), lámpamosó motor(80font), kipucolt vtec szelep és új tömítés(20 font) + használt fogasléc (125font) csere után kapott 7000 fontot? Ráadásul az ex gazdája vette vissza több mint a duplájáért
Az h 400 font elment felni felújításra, meg némi apró ilyen tartókonzolok, szelepfedél, fényszórók felfényezése aligha hiszem hogy számítana egy ilyen (vagy szinte bármilyen) használt autó esetében.
Tehát az autón a lényegi javítás 325 font ami után dílereink a beszerzett ár több mint dupláját kapták vissza..[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #36338 üzenetére
+1!
Én is leszedem, lemosom, kavicsokat kipöckölöm, felnit kívül, belül zsíroldóval megtisztítom. A gumiápoló nálam még eddig kimaradt, meg a leeresztés mindig. De majd most utána járok, és így csinálom.
A tárolást meg egy haverom által készített 15 kilós vas állványon oldom meg, vízszintesen, ahol nem érnek össze a kerekek, és mind be van egyesével csomagolva ilyen esőkabát szerű keréktároló zsákba. Pár ezer FT volt azt hiszem a 4 zsák, az állvány meg ingyen. -
Kleroo
veterán
[link]
Csak én látom úgy ezen a néhány kicsi képen, hogy elöl meg volt törve?Vezető oldali fényszórónál nem éppen gyárias a lemezek találkozása.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #36339 üzenetére
Szinte az összes WD részt láttam. Nagyon ritkán csinál ekkora profitot Mike+Ed.
Több epizódban is csak ilyen párszáz font körüli pluszba jöttek ki, mámár mondtam is 1-2 cimbimnek, hogy miféle kupec ez? Volt olyan hogy 1000fontot keresett egy autón, na az már azt mondom nem rossz. De csak azt is óvatosan, hisz sem Ed, sem Mike órabére nincs benne. Ok hogy a BBC fizeti őket, meg a műsort, de ha azt még hozzá csapjuk akkor szerintem igen fos profittal dolgoznak 80%-ban!
Az ominózus részben, meg igen csak mákjuk volt hogy csak egy vtec tömítést kellett cserélni és megoldódott a gond, mert ha nem az akkor még rollerezhettek volna. Rizikózott Mike, bejött.
Volt hogy csak simán azért vett autót mert meg akarta menteni, mert a kocsi a szívügye volt, profit nélkül kiszállt, de boldog volt hogy nem a roncstelepen végezte.Life is too short to stay stock!
-
Kleroo
veterán
válasz zolynet #36342 üzenetére
Szép világ is lenne ha minden így működne mint náluk. Ezért is inkább egy jó kis autósműsor ez, mintsem egy kupec valóságshow.
Sok sejtésem van mit művelhetnek a (magyar ) kupecek a színfalak mögött....de még így is biztos elhánynám magam egy reality showtól...Gyakorlatilag mindig vesztenek a kocsin, hisz a garázs üzemeltetése, órabér, eszközök, utazási költség miatt totál átmegy mínuszba. Amikor hatalmasat fognak, akkor marad rajta kis profit; de nem ez a műsor lényege; inkább csak egy dinamikaforrás, hogy el kell adni. Sokkal unalmasabb lenne ha minden műsor kapásból egy lelakott autóval kezdődne majd a műsor végén mindenki örül hogy kész, és vége.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #36339 üzenetére
Nem kifejezetten jellemzo.
Makjuk volt.
Itt UK-ben nagyon olcso a hasznalt auto.
Gyakorlatilag csak a kultikus autok tartjak az arukat.
WD-s emberkek meg altalaban bukoban vannak ha beleszamoljuk a fizetest. Egy atlagos szerelo (sajat muhely) 2-3k -t keres.
Na most ha egy autot rendbe kell hozni rohangalni utana (mert ugye csomo dolgot ok is masodkezbol szednek hozza) akkor az very unlikely hogy 4-5 kocsit megcsinalsz egy honapban es meg el is adod oket.
Szoval ez egy show (mint tudjuk)
Egy muhely mellett penzkiegeszitesnek jo lehet de igy tuti nem tart el ket embert.Hjam en tegnap adtam el a bubut tavasszal indul a DC5 project
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #36345 üzenetére
Palyazni szeretnek es a bubut nagyon szejjel kellett volna farigcsalni ahhoz hogy ne essen szet.
Egy DC5 megvan kb az alabbiakbol:Futomu + fek upgrade par merevites max egy olajhuto.
A bubunak se a motorja se a gyari kerek csapagyai nem birjak a palyat.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #36342 üzenetére
Értem, akkor ez csak egy általam rosszul kifogott rész volt ebből a szempontból
Épp az öregem is mondta -mivel szokta nézni- hogy volt már rá példa hogy deficittel zártak egy-egy üzletet.Mindenesetre örülnék egy olyan sokoldalúan jó mesternek mint Ed
Snoop-y - hát igen, valószínű nem lenne semmi hasznon ha nem lennének szponzorok meg tv-s pénzek, bár kétségtelenül azon jól meglehetne gazdagodni ami az s2k részeben látható volt
Áúú azért fájhatott eladni a bubut, én is extrább autónak érzem, noha nem vagyok turbo párti, bár kétségtelen hogy a DC5 is egy kuriózum és a felhasználási jellegednek sokkal inkább megfelel mint a bubu.
Akkor elvált hogy DC5 és más semmi?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sziasztok,
Milyen márkájú akksit ajánlotok egy 1. generációs Jazz-be?
7,5 éves a Jazz-em, és valószínűleg az eredeti akksi van benne, de valami azt súgja, hogy ezt a telet már nem fogja kibírni...
köszi,
@Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- SSD kibeszélő
- ZIDOO médialejátszók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Python programozás
- Napelem
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Torrent meghívó kunyeráló
- Renault, Dacia topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...