- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
válasz EQMontoya #35600 üzenetére
Ugyan ezt a jelenseget irta le a srac, mint nekem van, majd kommentbe az alabbit irta:
el vittem szervizbe a kocsit... a gyerek fel emelete a jobboldalt le vette a kereket,majd meg kért, hogy indítsam el, tegyem 5-ösbe majd nyomjak neki gázt 100-120 ig.. a jobboldal adott ki hangot, ... majd jött a baloldal .. pff az vitte a pálmát :/
Lehet hulyeseget ir vagy nemtudom, de mar jolenne ha megoldodna ez a fosEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
>>>W!nman*
tag
Ha már misztikus jelenségek, nekem is van egy:
Nyári kerékkel húz kicsit balra a kocsi, 2féle télivel pedig nem.Nyári: Dunlop BlueResponse+Honda jazz 15"*6,5" alufelni.
Téli: Continental TS850 175/60, gyári 14" lemezen pedig nem. (de ugyanezen a lemezfelnin volt Barum kopott gumi, azzal se volt ilyen gond)Futóműben jobb oldalon elől és hátul is van dőlési gond: Kicsit mínuszos. (tavasszal raktam fel képet, most sajnos nincs kéznél.)
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #35587 üzenetére
Sajnos én ezt a verdát nem vettem volna meg, k-s motorba szigorúan tilos 10w-s olajat önteni.
Valszeg azért van benne, mert olcsó jános volt a tulaj, fele annyit költött a kötelezőkre így, és lehet, már 5w-s olajjal zabálni fogja a k-s motor az olajat. Castrol magnatec 10w40 pedig egy jó nagy xar olaj, volt nekem is sajnos még az első hondámnál.
Amit tehetsz, csak gyári olajszűrő, kb 2500-3000 Ft, plusz 5w30-as olajak, motultól, vagy sima eneos, ha sok a pénzed, akkor eneos sustina, de azt egy kicsit enni fogja, minden motor eszi, kb 1 decit 1000km alatt, versenyolaj, hidegen 0w20, így nem kopik a motor, melegen 5w30, 3 éve ezt használom nagy megelégedettséggel, nem is akarok váltani. Type-r civicem is ezt kapta.Váltóba gyári mtf3, plusz dot 5.1-es vagy dot 4-es kuplung és fékfolyadék is mehet cserére... Szervot nem kell cserélni, csak feltölteni psf gyári folyadékkal, ha kevés van a tartályban.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz !Overdose! #35607 üzenetére
7gen accordban van szervo olaj? 7g civic elektromos szervos, az accord meg nem?
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #35607 üzenetére
Nekem a csere vágta tönkre a kormányművemet, olyan könnyű lett a szervom utána, ha kicseréled, xar lesz a szervo, könnyű, plusz a szivattyúból és a csövekből is kimossa a trutyit és elkezd csapágyhangja lenni sokszor, többen megerősítették. Csak felönteni szabad, én többet nem cserélek, az biztos. Most is felöntöttem az accordot.
Sokan még azzal rontják el, nem gyárit öntenek rá vagy lecserélik és más megy bele.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #35610 üzenetére
Akkor ez 1:1. Én cseréltem és pont ugyanolyan jó, mint előtte. A kormánymű felújítással foglalkozó cégek szerint akár be is zárhatnának, ha mindenki lecserélné néha. Franc se tudja. Szerintem, ha alaposan át van öblítve, akkor nem lehet belőle gond, de elfogadom a te tapasztalatodat is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #35612 üzenetére
Sajnos ezt T. Laci is megerősítette, neki is volt 6gen accordja, de ez nem csak hondánál van így. Az öblítés sem tesz jót a szivattyúnak.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Winner_hun
félisten
válasz honda23 #35614 üzenetére
Nálam az olajcsere semmi ilyesmit nem okozott. El nem tudom képzelni hogy olajcsere után ha könnyű lesz a szervó az miért baj (elvileg olyan volt eredetileg is, nem?). Nálam semmi változás nem lett. Az se világos hogy mitől lesz benne annyi dzsuva.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #35610 üzenetére
Még egy gondolat, mert átsiklottam valami felett. Mi az, hogy rá kell tölteni a szervofolyadékra? Ott szerintem valami nem kerek. Az egy zárt rendszer, ami ha tömítetlen, akkor azt orvosolni kell, nem pedig utántöltögetni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #35615 üzenetére
Hasonlítsd össze 180-nál egy ep3, egy cl7, egy ek4 szervoját, szerintem hirtelen leülnél, milyen xar a vti szervoja... Utálom a holtjátékos nagyon könnyű szervot, na most végre az accordnál ez megszűnt, 6gen civicnél katasztrófa volt vele nagyobb tempót autózni rosszabb utakon... Mindkét civicemnél. Ep3 elektromos szervoja nálam eddig az etalon, az egy Isten eddig, folyamatosan sebességre nehezedő elektromos szervo, 200 felett is bármilyen manőver hiba nélkül kivitelezhető vele.
A szervo az élettartam olaj, egy zárt rendszer hiába zárt rendszer, lerakódás mindig lesz, ahogy a szivattyú forgatja az olajat a rendszerben.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz !Overdose! #35616 üzenetére
Egy 10-15 éves autóban, hiába zárt rendszer, tömített, akkor is kevesebb lesz benne az olaj, több autónál is észre vettem, hogy sehol sincs szivárgás és kb feléig lemegy a tartályban a szint, hogy ez mitől lehet, sűrűség, elnyíródás, elhasználódás, annak még nem néztem utána. Utántöltéssel pedig ugyanúgy elmegy ugyanannyi időt, cserélni tényleg akkor kell, ha teljesen befeketedik, több százezres futás után, darabos szervo, nehéz szervo után. Ez élettartam olaj, a honda is így találta ki a psf-et. Bementem megkérdezni a szalont, ott is azt mondták, nem kell cserélni, töltsek utána, crx-en is sokan ezt mondták.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Winner_hun
félisten
válasz honda23 #35617 üzenetére
Ja hát ha csak nagy tempónál számít akkor nálam az nem játszik. Mentem 2x 200 környékén a 7 év alatt és annyi. Semmi gond nem volt a kormánnyal. Autópályán esetleg 150 (óra szerint) de ott semmi gond nincs. Gyorsabban nem megyek (lassabban viszont igen) mert minek?
Az hogy mitől lesz lerakódás továbbra se világos.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
LógaGéza
addikt
válasz honda23 #35617 üzenetére
Ha már szervó téma:
Nekem 120 felett kicsit ráz a kormány (most lett újracentírozva minden felni, csökkent a hibajelenség), ha villogtatom a hibát, akkor az EPS 22-es, és 23-as hibát villog (alap esetben csak gyújtás alatt világít, indítás után nem) - elképzelhető, hogy köze van hozzá? Néha ha fordítom a kormányt, akkor is olyan hangot ad, mintha egy papírlap be lenne ragadva, és azon tekergetném, bár ezt mostanában elég ritkán hallom.DTC 22: A problem with the average for vehicle speed and engine speed
DTC 23: A problem with the engine speed signal circuit"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
MPowerPH
félisten
Hi,
Gondoltam megosztom veletek. Talan az elso Honda, amit amikor meglattam, beleszerettem. Volt ma egy talalkozom az autopalyan egy zsir uj Type R-el. Racingoltunk egy kellemeset, nem megy rosszul, nem tudtam sehogy sem leszakitani/elhagyni.
Hazafele megalltunk a Tescoban, es mikor zartam az ajtot, bejott a parkoloba a Civic, es beallt elem. Megismert, megdicsertuk egymas autojat, en is kerdeztem, o is kerdezett. Aztan kifele jovet meg ott volt, lottem rola par kepet. Eszmeletlen szep... Jah, es a 18. szuletesnapjara kapta ajandekba.Don't Tread On Me
-
EQMontoya
veterán
-
nagyúr
Sziasztok!
Tóth Imi elérhetőségét szeretném elkérni, lenne egy 2009-es civic-em amit szeretnék hozzá elvinni átnézésre.
Előre is köszönöm!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Köszönöm többszörösen is megkaptam
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MPowerPH
félisten
válasz DeathAdder #35627 üzenetére
Lehet, hogy bazari, de a hot hatch kategoria errol szol, eleg csak vegignezni a vetelytarsakon. Eddig a Focus RS volt az etalon, de ez most mindent vitt nalam. Brutalitas kivul-belul. Teljesen odavagyok tole.... 2 ev mulve fogok nezelodni ebben az iranyban is, es a Honda lesz az elso kiszemelt.
Nekem egy E92 335D-m van, kicsit megpiszkalva, ezert nem tudott elhagyni. Persze ez csak autopalyan van igy, palyan a kb. 250kg tobblet, es a versenyfekek hianya miatt megalazna.
EQMontoya: Azt azert ne felejtsed el, hogy ez UK... Itt mas a kultura.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Snoop-y #35630 üzenetére
Ebben is igazad van. Remeljuk, hogy egy felelossegtudo, intelligens srac, aki tudja, hol vannak a hatarok.
DeathAdder: Azert annyira nem.... Az utolso ismert/mert adat szerint 342lo, es 680nm most, ellenben nyaron kicsit meg feljebb lett huzva, viszont az mar nem lett lemerve. Most telen azt kiszedetem belole, mert az mar megdobta a fogyasztast.
Don't Tread On Me
-
Snoop-y
veterán
-
sunny84
senior tag
gondolom halottátok hogy a heart clubos Sebestyén Krisztián meghalt
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
EQMontoya
veterán
válasz !Overdose! #35643 üzenetére
Után. Ide esett.
Ha jól látom, Pest felől érkezve, a másik oldalon lévő virágágyás is megvolt, ami leválaszt ott egy sávot. Szerencse, hogy nem a buszmegállóba esett be.
Nyugodjon békében, és nyilván nem ismerhetjük a körülményeket, de ebben a szituban több dolog is fura:
-Baromi messze van a kanyar
-Valószínűleg rohadtul sok volt, lakotton nem könnyű ennyire körbetörni egy kocsit
-Maga az esés viszonylag szerencsés abból a szempontból, hogy sehonnan nincs igazán összetörve az autó. Be volt kötve? Mert azon kívül, hogy az autó ropi, én nem látom, mibe halt bele, az utascella egészen egyben van, a műszerfal sem mozdult nagyon.Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #35645 üzenetére
honda clubos volt. Nyugodjon bekeben
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
sunny84
senior tag
válasz EQMontoya #35644 üzenetére
én sem tudom pontosan hogy volt , de az utasrész meg ahol ült nem volt durva szerkezeti károsodás láthatólag , motor sem csúszott be , övet sem látom vágva , mintha bekötés hiányozna , nem értem bár ha hirtelen nagy tempóban esik neki az ember egy fix tárgynak erős belső sérülés kockázata nagyon magas .. nagyon sajnálom jó arc volt r.i.p
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000