- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
válasz lazac_ #72980 üzenetére
Az szép; az ilyesmi akkor csak igen komoly megszállottság elhivatottság esetén éri meg.
Aki nem akar ilyesmivel mi nden alkalommal (ennyit) küzdeni, annak talán még a kerülő utas megoldás is jobb lehet, azaz angol vagy német földön egyedileg levizsgáztatni-engedélyeztetni, aztán azt honosíttatni. Persze ehhez is hasonló elszántság kell, de talán megúszható a kétévenkénti kibelezés-eredeti bél beszerelés-újra átbelezés...Whatever.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #72995 üzenetére
Nekem en bloc az IHI úgy volt meg fejben, hogy marha masszívak. Biztosan nem azonos van fent, mea culpa. Szerintem ezen kívül kehes szériás IHI-ről még nem olvastam.
Bakker vak vagyok bocsi nem láttam azt az üzit
Nyomásszabályzóval művel valamit enged többet tölteni a csigának (a mennyire nem tudok okosat valaki anno megmérte de nem emlékszem rá + eltér az 1.7 és az 1.9-nél is a mérték) valamint kikapcsolja az ESP-t és felkeményíti az IDS futóművet ha van. Na meg a legfontosabb érzékenyebbre teszi a gázpedáltUtóbbi csak azért fontos mert az 1.4 és 1.6 copo is kaptak Sport gombot, érezzük miképp lehet ott megoldva ugye...?
Dani mondta a legnagyobb tunning amit Ő ajánl Denso befecs mellé az a sport mód, ha ettől komolyabb kell tessék venni egy 1.9-est és azt lehet húzni ahogy tetszik.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nandow
aktív tag
válasz dgyuri0123 #72994 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz nandow #73003 üzenetére
Valamennyi veszteség lesz de mivel a villany adja a nyomaték nagy részét nem veszed észre a kiesést. Most hogy 000 Nm-el tol vagy 310-el azt nem veszed észre. De elméletileg igen, olyankor kevesebb power jut a hajtásra. De ez csak akkor ha az akksi tölteni kell.
#nincsbennetarcsi
-
slett27
addikt
Még egy utolsó kérdés aztán tényleg hanyagolom a témát. Elvileg P28-as ECU van az autómban. Ez alapból programozható, vagy azzá kell tenni ? Vagy vennem egy másik ECU-t ami már az ? Illetve ha optimalizáltatom abból mennyi pluszt lehet kisajtolni ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Vennék én... még kb 2 év.
HONDA CIVIC 1.6 VTi ABS+SRS+Klima
1.890.000,-"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #73007 üzenetére
Minek neked ilyen autó 2M-ért?
Ahogy sokan írták döntsd el mire is kell neked az autó és mennyid van rá.
Ez egy 2. hülye gyerek autónak vagy project autónak okés lehet, de nem erre alapoznám a napjaimat.
97-es autó, ez 27 éves most, tuti van/lesz rajta rozsda is hamarosan, klasszikus pénzt temető inkább.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Micsurin
nagyúr
válasz szabonagyur #73009 üzenetére
...már van. Azok a részek nem dizájn miatt szürkék. Ha ennyire igényes a tulaj, hogy a fényezést már elspórolta képzelhetem mennyi lett karosszériásra szánva.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
válasz Micsurin #73011 üzenetére
Minecraft style ?
Nem dobálnak sokat 1.6 160LE-et a piacon...
Amúgy tényleg kb 2 év míg annyit összeszedek hogy egy normális autót tudjak venni. Ti mit ajánlanátok vegyes használatra ?
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Micsurin
nagyúr
válasz slett27 #73015 üzenetére
Most ne hari de neked tényleg nem tűnik fel az alapozós gitt?
Aki ezt így hagyta (mert ez fixen nem 1-2 hónapja készült el és várja a fényező időpontját) az szerinted mennyire keresett olcsó és mennyire minőségi lakatost?Kicsit olyan érzésem van gombokból szeretnénk autózni de nagyot autózni... Ez sose lesz olcsó muri, az Astra 1,3-ért sétált el velem és csak a kötelezőkkel ~400 ment el rá. SEM a dmf sem a DPF sem a magasnyomású rendszerembe nem kellett belenyúlni... kopp kopp kopp. Egy SCV szelepet kell majd tippre cseréljek mert a sima gázolajjal már dobálja picit magát idle prémiummal még nem, az megint 40k lesz.
Nem fogsz tudni szotyiból sem értelmezhető erejű autót építeni (azt végképp ) sem venni. Ha erősebbet akarsz vegyél egy ~10-15 év közti crtdi vagy turbóbenyát pl akár egy 3. Bravot pl 1.6Mjettel (itt nincs M32 szerencsére) vagy akár Tjettel és ha van valami rakasd rendbe.
Egy két év alatt elérsz oda, hogy lesz egy tényleg jó kocsid. El kell esetleg költsd rá a vételár felét? Igen. ~15 éves autónál nem az értéke szerint költünk már rá régen... használatiértéket veszünk magunknak minden a kocsira költött penivel.
----Azért nem dobálnak túl sok 1.6 VTit mert ami volt azt a hülyegyerekek mára mind leélték és a maradványokat próbálják elsózni. A megkímélt darabok meg valakinek a garázsában pihen évi ~350 napot tippre egy Integra mellett és helyette a tulaj épp egy MkII-es fokát rugdos a városban.
---
tboy93 kiléptél Honda Hungaryból? Vannak ott ettől komolyabb bontószökevények is ~1,5-ért. Ha esetleg beírod ez komoly-e véreskéssel ugranak rögtön neked.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz szabonagyur #73017 üzenetére
Az engem is érdekelne... mi az a vegyes? Nekem a vegyes heti 2-3 irodanap ingázás meg rendszeres autópálya kirándulás stb miatt. Eleve kérdés kilövős-e nála a dízel vagy sem...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #73002 üzenetére
Sejtettem, hogy nem vetted észre. Köszi!
Az én MiTóm is variál sok minden mással, + a virtuális, fékezgetős sperr is csak dynamic módban aktív, de én most kizárólag a motorra voltam kíváncsi, hogy hogyan éri el azt a +5 pónit. De ezek szerint gyakorlatilag ugyanazt csinálja, elengedi a turbó gyeplőjét.
A MiTónál is van DNA kapcsoló a 78 pacis 1.4 16V-knél, ha valaki kérte, nem tudom, milyen lehet vagy mit változtat.
A sajátomon kívül csak egy másik turbóst, egy 135-ös MultiAirt vezettem, az nem csinált ilyen tűzijátékot dynamicban, sőt valójában inkább az volt a "normál", az eredetileg normálnak szánt pedig inkább leszedált eco vagy retard mód volt. De a gázpedál nem lett idegesebb, a kormányszervo rásegítése nem változott, stb. Úgy tűnik, ezek a plusz fícsörök inkább a két legerősebb kivitel (155 és 170 ló) kiváltságai voltak, a többiben csak látszat.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #73020 üzenetére
1.7 se csinál tűzijátékot mert az IHI-t annyira nem lehet megküldeni, az 1.9-es már más piskóta ott a garett jobban odaküld. 1.7-nél azt veszed észre nem ~90-100-ig húz értelmezhetően hanem ~110-120-ig megy el fickósan.
Sok vita volt róla mit is csinál pontosan mert páran csak a kormánymű keménység meg az ESP-re írták, hogy belenyúl aztán páran neki álltak OPCOM-al kiolvasni pontosan mi van.
1.7 picit fickósabb, 1.9 (JTD) az már rendesen érezhető ha Sportot nyomsz a 2.0T meg gondolom nem szorul magyarázatra.
A kis szívókon meg nem is értem de a MiTonál se értettem miért volt opcionális extra. Őszintén elsőkerekes autónál az ESP kikapcsolása sem értem miért hűha funkció...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #73017 üzenetére
Most éppen autópályázok, mert így dolgozom. De lehet fél év múlva csak város lesz. Az utóbbi időben eléggé gyakran kellett váltani a normális pénzért.
Micsurin : én az aprópénzt úgy értettem hogy ismerős Skoda Kodiaq komplett fékcsere munkával együtt 500k volt. Ilyet hiába tudnék megvenni, fenntartani nem tudom.
Honda VII gen 1.6 lenne a cél, normális állapotban lévő 1.5M-nál kezdődik. Az megy annyira mint a mostani 1.4-es ? Feleségemnek az 1.4-es VII genes 90LE-st mintha nem érezném annyira "fickósnak".
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Micsurin
nagyúr
válasz slett27 #73022 üzenetére
Erre azt tudom mondani kell keresni értelmes maszek szerelőt.
Gariidőn belül meg nem fogod lejárni a gyári tárcsákat.7Gent engedd el... minél mélyebbre mentem benne annál jobban azt éreztem veszett generáció és max fanatikusoknak már. Vagy vegyél egy UFO-t (2.2-es kormos nem is rossz ha rendszeresen megküldöd pályán) vagy jó lesz egy 1.4t Bravo... ha az M32 és az automata klímát lerendezed van egy autód évekre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
saen
veterán
válasz nandow #73003 üzenetére
Alapvetően az a felállás, hogy a benzinmotor arra való, hogy az akkumulátort töltse. Nincs direktben rákötve a benzinmotor a meghajtásra, bár kuplunggal össze tudja kötni, de legtöbbször csak a villanymotor hajt (ebből is van kettő, egyik generátor, másik a meghajtás). Egy számítógép vezérli, hogy mikor milyen módba menjen, direkt benzinmotoros meghajtás csak 80-120km/h között van, többi esetben villanymotor működik. A lényeg az, hogy a rendszer azt optimalizálja folyamatosan, hogy a benzinmotor a legnagyobb hatékonysággal tudjon műkődni, legtöbb áramot termelje. Youtube-on van egy honda előadás erről, érdemes megnézni ha érdekel a téma.
Egyébként a villanymotor erősebb, mint a benzinmotor a kocsiban. -
Manitou
addikt
válasz slett27 #73022 üzenetére
Honda VII gen 1.6 lenne a cél, normális állapotban lévő 1.5M-nál kezdődik. Az megy annyira mint a mostani 1.4-es ?
Jobban megy. Nem megy rosszul szerintem, persze nem egy VTI. 100-ra 1-1,5s-el lassabban lép mint egy VTI , ha ez számít. Mármint nekem sedan van, ez 9.2s 100-ra, a VTI asszem 8,2s .[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Nincs ott szerintem a zöld Shoshinsha , tuti ez volt az oka!
edit.: egyébként törzsgyökeres Hondas haverral mikor közöltem mi van kiraktad a T betűt és elmagyaráztam neki majdnem leült.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
Mennyire megbízhatóak mostanában a Brembo cuccok? Mert nem igazán van választék féktárcsából a CR-Z-hez, ha nem akarok noname Blueprint, Kamoka stb társaságból választani? Zimmermann nincs, EBC alaphangon 3x annyi mint az alap Ate, vagy esetleg Brembo ami még szóba kerülhet...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz dgyuri0123 #73042 üzenetére
Azt nem tudom, de az biztos, hogy megbízható márka, az van az első helyen, a Ceramic betéttel rendelném. De pont az előbb találtam kicsivel drágábban Brembo lyuggatott tárcsát és ez ütött szöget a fejemben. Mert a Brembo felső kategóriás fékek biztos jók, de egy ilyen kommersz, nem tudom mennyire megvehető...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tibor.sz
tag
válasz sarkanyolo2 #72983 üzenetére
patentcentrum.hu a XVI. kerület Timur utcában vagy delman.hu a XXIII. kerület Szent László utcában. Nem (csak) webshopok, rendes üzlet is van.
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
Aha, én is jónak gondoltam, a webshopról is jókat írnak, nem lehúzás...
A Ceramic, egy pár tesztet elolvastam és ajánlott, majdnem mindenhol teszt győztes lett. Nem kopik, nem porzik, nem hangos és még fékezni is tud. Mi kell még a jóvilághoz...?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...