- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kranazoli #8752 üzenetére
Világos, de sejthetted volna, hogy nem véletlenül jönnek az NV driverek sem. Ugyanúgy hibákat javítanak benne, mint a Catalystban. Hibátlan driver nincs.
Az előző hszben írtam, hogy a FEAR 3 MSAA-ja nem az az MSAA, ami a driverekben van. Teljesen shaderes alapú, vagyis nagyon függ a teljesítménye a GPU nyers számítási kapacitásától. A hagyományos MSAA egy hardveres megvalósítás. A mintavételezést nem a shaderek végzik. Az FXAA pont azért lett bevezetve, hogy akinek nem tetszik az MSAA sebessége az váltson az FXAA-ra.
(#8761) kasa85: Mert a DX11 nem csak a tesszellálásról szól. Már eddig is voltak olyan DX11-es játékok, amelyekben nulla tesszellálás volt, és ezután is jönni fognak ilyenek. Például idén az F1 2011 és a The Elder Scrolls V: Skyrim is ilyen lesz.
A fejlesztők azt használja az API-ból, ami számukra szükséges.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest