- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kranazoli
senior tag
Én ebben a driver témában csak egy valamit nem értettem soha (ha valóban driver hiba) és pedig azt, hogy ennyire nincs már tesztelési fázis a játékoknál?!
A játék fejlesztők és tesztelők sem tudnak más VGA-t használni - vagy Radeon; vagy nVidia. Ha még azt mondhatnánk, hogy legalább lenne egy tucatnyi VGA gyártó cég. (árakban jobb lenne, de még lehetne a hibalehetőség) Ergó Én csak azt nem tudom kilogikázni, hogyan van az, hogy kiadnak egy játékot és már a megjelenés után vagy játék patch-nek, vagy VGA driver tapasznak kell hozzá érkeznie. Amikor fejlesztik, tesztelők tesztelik, stb... (gondolom mint minden alkalmazás esetében dokumentálni kell, stb...) és akkor nem villódznak a textúrák (maradjunk ennél a példánál)?! Azt még nagyjából megérteném, hogy generációkkal előző VGA kártyákkal problémák vannak, de új generációs VGA kártyákon mindkét oldalon bug-ok, WHY?! Gondolom a játék fejlesztők nem Maguknak írják a driver-eket; fejlesztő eszközből és futtató környezetből sem tudnak csak úgy Sajátot használni. A DirectX az DirectX mindenhol; a VC++ az VC++ mindenhol... Ez az amit Én vhogyan nehezen tudok kilogikázni...
Más:
1.)
Még mindig kérdezném, hogy nV fejlesztőknek nincs olyan csatornája, médiája, stb... mint pl. CatalystMaker a Twitter-en?! (ahol infókat közölnek, ill. írni lehet Nekik, ...)2.)
Most nincs fent az MSI Afterburner. De amikor fent volt az FPS értékeken kívül minden infót meg tudott jeleníteni az OSD-n. (Radeon-nál szerintem nem volt ilyen problémám) 1xerűen a framerate inkatív, szürke volt. Ez csak Nálam volt vmi bug, vagy nV kártyákkal(driver-és MS AB) van vmi bug?!1xerűen nem tudtam más alternatívát, csak FRAPS. De Én nagyon nem szoktam nézegetni játék közben az FPS, se 1éb értékeket, csak érdekelne...
Plusz ha esetleg vkit érdekelne, Én Radeon kártyával használtam ezt a Win7 Gadget-et:
[GPU Observer – Sidebar Gadget]
Annyi apró problémám volt vele, hogy pl. Duke Nukem úgy szaggatott már indításkor, hogy csak na. Megkérdeztem topic-ban, senkinek semmi ilyen. Bezártam a Gadget-eket és utána okés lett aztán 1esével kiszűrtem melyik a gáz, épp ez volt (gondolom a background futása volt szar) Most használom nV-vel is. 2D-ben is, mert látom a hőfokot, 2D órajeleket, stb... Pl.:
Azt még nem tudom, hogy okoz-é bármilyen bug-ot nV karikkal, de aki nem ismeri 1 próbát megér.
[ Szerkesztve ]
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Gitáros topic
- Konteó topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mozilla Firefox
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen