- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Aktív témák
-
McCartman
senior tag
válasz proof88 #47419 üzenetére
mennyi antiszociális egyén van itt, tejóég.
@Motion_Blur: elsőre ,
Az ESET Smart Security letiltotta a weboldalhoz való hozzáférést.
A weboldal szerepel az ártó kódokat tartalmazó weboldalak listáján.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
MPowerPH
félisten
válasz proof88 #47459 üzenetére
Bírom az iróniát... Akkor most kezdjük el sorolni, hogy mit össze balf@szkodott.
Abu Dhabiban pedig még csak a féktávra sem kellett figyelnie, a Ferrari annyira lassú volt az egyenesben, hogy szélárnyékban is leszakadt a Renault -ról. Alonso akkor talán egyszer tudta megpróbálni az előzést, akkor is több 10 méterről akart beesni mellé. Ugye akkor még nem volt instant előzési rendszer az F1-ben...Don't Tread On Me
-
Chosen
addikt
válasz proof88 #47485 üzenetére
nem tudom ki fordította félre, de f1lájv szerint a média túloz
-
Xirtam
veterán
válasz proof88 #47532 üzenetére
Alonso befogja húzni Catalunya-t.
Csak mert nagyon unatkozok.
(Plusz ez nagyon off. De szerintetek melyik a szebb? Ez egy olasz hölgyé vs. saját)
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz proof88 #47666 üzenetére
"Sebastian Vettel véleménye szerint egy egytized másodperces előny nem büntethető ugyanúgy, mint az ennél jóval több előnyt jelentő pályaelhagyás, ezért a versenybíróknak képeseknek kell lenniük arra, hogy minden esetet a maga nagyságrendjében bíráljanak el."
Sajnos nem képesek. Ennyi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Nowhereman
őstag
válasz proof88 #47831 üzenetére
Egy rohadt baj van. Az a tartályban lévő levegő az autó sebességével rendelkezik, azaz a sűrített levegőd a levegő és a szárny között csökkentené a relatív sebességkülönbséget(hacsak nem valami extrém nyomáson van), azzal a leszorítóerőt.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
IreN!CuS
őstag
válasz proof88 #48258 üzenetére
Szép,jó meg ezeket én is tudom.Akkor a 10 milliós kérdés mi értelme volt tesztpilótákkal vacakolni Mugellóban,persze a két pálya teljesen más,de Buttonnak meg a mérnökének jól jött volna,hogy lássák miként változott az autó a sok újítás végett.És akkor itt már lehet nem vakon keresik a pályát.....
Ha megnézzük Hamilton teljesítményét láthatjuk,hogy az autó még mindig ott van a topon...ergo Buttonnak egy jó setupal dobogón kellett volna állni.
Lehet én vagyok a régimódi,de ha azt látom,hogy van egy top autó amivel sima VB lehet az egyik pilóta és jön egy évközi teszt amin sok újítást kell kipróbálni semmikép sem bíznám a tartalék pilótákra.Nem azért mert hogy ők rossz pilóták vagy ilyesmi de lehet teljesen más visszajelzést adnak,ami nem feltétlenül jó.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz proof88 #48260 üzenetére
Mindketten hibásak...elsősorban a csapat,és nem csak a teszt miatt.Beszélhetünk a 2l benyáról vagy a kerékcserékről.
De én nem tudok egyetérteni Button nyilatkozatával.
El lehet dönteni mi a fontosabb a "haknizás" vagy a vb...elhiszem,hogy fontos a PR meg minden,de mi a fontosabb?Egy ilyen eredményorientált sportban.Ott van Hamilton verte az asztalt,hogy tesztelni akar még sem engedték neki...ez hol logikus,vagy hol érni meg a csapatnak(mostani eredménytől függetlenül)?Mikor volt utoljára vb autója a mekinek?2007-2008,2007ben is elbaszták....minden évben rohannak vagy a Ferrari vagy mostanság az RBR után,most meg nyugodtan csinálhatnánk a szokásos évközi fejlesztéseket amiben azért nem rosszak,erre elbasszák a boxban a dolgokat,vagy nem aknázzák ki teljesen a teszt által nyújtott lehetőségeket.
És én mint "ős"(97) mekis szurkoló nehezen viselem ezt el soz
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz proof88 #48265 üzenetére
Szerintem ha Hamilton mellett Button is azt mondta volna,hogy kell a teszt....engedtek volna és a 3 napból egyet egyet kitudtak volna adni.
Mint ahogy hunnylander is mondta Button nem volt itt túl sokat.....Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Nowhereman
őstag
válasz proof88 #48263 üzenetére
Néha úgy érzem, hogy Martin bácsinak kéne már kissé levedlenie a civilizált ember álarcát, és leüvöltenie néhány fejet a nyakról. Meg kéne kérdeznie mondjuk a vodától, hogy a parádézás x hétvégén legyen ér e nekik annyit mint y hétvégén+VB cím?
Másodszor a heccből csinált kerékcseréket hanyagolni kellene: jó kerékcsere +1000EURO, rossz -1000EURO(ha egyik hibázik mindenkitől levonás, gyorsan kiteszik a csapatból a gyenge láncszemeket).
Harmadszor: mi a fenéért nem lett még kirúgva a váltóáttétel számoló bagázs?Utánam a kondenzcsik!
-
Dr. Romano
veterán
válasz proof88 #48359 üzenetére
Szerintem ez sokkal inkább Massa bénasága. Nem értem miért nem hajtják már el onnan. Ne egy Ferrrariban akarjon ellébecolni. Sok fiatal tehetség várna már erre az álomra, erre ez meg ott terpeszkedik kényelmesen, foglalja a helyet semmit sem segítve a csapatnak.
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
[CS]Blade2
addikt
válasz proof88 #48351 üzenetére
Ezzel szerintem már mindenki váltotta/váltja Massát, talán még Yuji Ide-vel nem hoztak le cikket. Lassan 1 az 1-ben egyezik a lista a super licence-el rendelkező pilóták listájával.
Az a legviccesebb az egészben, hogy ebből volt már 6-8 következő futamos, meg kb. 5db hivatalos.
Szerintem még a Ferrari sem tudja, hogy kit akar, csak a Blikk és társai.Azért most beírom a googlebe, hogy "Yuji Ide Ferrari", biztos ami biztos.
Szerk.: Nem találtam Yuji Ide válthatja Massát Monaco-tól cikket, szerencsére a licence-t sem adták vissza neki, pénze sincs befizetni magát.[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz proof88 #48559 üzenetére
Urban legend. Ez az autó már teljesen Button visszajelzései szerint lett fejlesztve. Neki van jövője a csapatnál, szerződése van, rá akarnak építeni, Hamilton rúdja meg kifele áll, előszerződést pletykálnak rivális csapattal meg azt, hogy stagnálnak a szerződési tárgyalások mert nagyon messze vannak egymástól a felek.
Buttonnak a Pirellivel vannak nagy gondjai. Állítólag Barcelonában is ment a tűzoltás és az utolsó pillanatban is megpróbáltak még fékbetét-típust is váltani (ami Alguersuari szakkommentátor szerint reménytelen, mert egy pilóta rettentően érzékeny az ilyenre és sok idő kell, mire hozzászokik egy újhoz); mindezt azért, hogy sikerüljön felhevíteni az abroncsokat.
Ha visszaemlékszel, Malajziában és Bahreinben is hamarabb kinyírta az abroncsait, mint Hamilton. Igen, a nagy gumikímélő maestro. Ha az abroncs túlhevül vagy nem éri el azt az idén rendkívül érzékeny és szűk tartományt, akkor mindenki a hajára kenheti a gumikímélő tudományát. Legutóbb is Hamilton a két kiállásos 31 körös etapján jobban képes volt kímélni az abroncsait, mint Button három kiállásos taktikán, rövidebb etapon.
Nem Buttob felejetett el vezetni, Melbourneben még alázott, Kínában is mentek a McLarenek, mint kés a vajban.
Nem csak a McLaren bokszmunkája a tré, hanem az autó is érzékeny az abroncsokkal, plusz az idei Pirelli ezt még megszorozza, úgyhogy a mclarenesek jobban teszik, ha felkészülnek további buktákra is, mert az ilyet általában nehezen vagy egyáltalán nem növi ki egy autó.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8
- Playstation 5 Fat lemezes ( Makulátlan !!! ) Gyári garanciával, ajándék játékkal
- HP EliteBook 1040 G9 - ÚJ 14" üzleti notebook - i5-1245U, 32GB, 512SSD, W11 pro
- Ibiza club 15 hangfalak eladók (4 drab)
- HP EliteBook 1040 G9 (4B924AV) - ÚJ 14" üzleti notebook - i5, 32GB, 512SSD, W11 pro
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen