- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7719 üzenetére
Ezeket én is utálom, nem azért írtam... csak hogy Mózlinak ez a terve elég hihetetlenül hangzott. pl Mi van, ha egy külső cégtől a valós érték tizedéért veszik az adott cuccot a csapatok? (persze valójában a maradék 90%-ot is megkapják, de pl a gyártótól más címen, a gártó egyéb szerződéseinek függvényében) Vagy egy reklámért cserébe kapják? Ezt mégis hogy számolják el a költségvetési kontrollnál?
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7744 üzenetére
Köszi. Amúgy ezt láttam már.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7746 üzenetére
És most ki miatt nem lett első?
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7750 üzenetére
Azt nem tudod véletlenül, hogy tavaly átlag kb mekkorák voltak a tengelytávok?
Csak referenciának.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7752 üzenetére
Csak miattam ne számolgasd, azt hittem van konyhakészen erre pár adatod.
Vagy ha mégis nem kell tök pontosan, csak nagyjából.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7754 üzenetére
Tehát akkor az idei Merci akár még kisebb is lehet, mint a tavalyi autók?
Érdekes.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7754 üzenetére
Tényleg még szezon előtt voltak olyan elborult elképzelések, hogy több kis tankot helyeznének el a kocsiban és szivattyúkkal helyezgetnék át a benzint bennük, ahogy fogy a nafta hogy mindig optimális legyen a súlyeloszlás.
Arról van infod, hogy esetleg valamelyik csapat kisérletezget ilyesmivel?
Nekem túl bonyolultnak hangzik a várható előnyökhöz képest, de hát what do I know.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7771 üzenetére
Magukhoz képest lehet, hogy nőttek de még mindig kisebbek mint a tavalyi ferka pl.
Érdekes, hogy ekkora különbségek vannak idén, azt hiszem valaki nagyon mellényúlt.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7775 üzenetére
Az Atlason sokkal határozottabban fogalmaztál.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7775 üzenetére
"A Mercedes nagyon konzervatívan állt az új autóhoz."
Mintha tavaly a McLaren-nél is hasonló lett volna a helyzet...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7780 üzenetére
Ja. Csodálkoztam is amikor Brawn már harmadjára is azt nyilatkozta, hogy szerintem biztosan nem fognak jelentősen átrendeződni az erőviszonyok mert nem változnak jelentősen a szabályok.
"A nem drámai mértékű szabályváltozás miatt kisebb az esély, hogy ez megtörténik, úgyhogy túlzottan nem aggódom emiatt. Bármit csináltál 2008-ban, azt az év végén dobhattad a kukába, a tavalyi fejlesztések közül viszont jó néhány, túlnyomórészt az aerodinamikaiak, idén is felhasználhatók"- elemezte a helyzetet az Autosport-nak a csapatfőnök
Szerintem csak saját magát nyugtatgatta.
Amúgy nem lett volna logikusabb ha a tavalyi és az idei szabályváltoztatásokat egyszerre vezették volna be? (költői kérdés)
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #7780 üzenetére
"egyre ingább kezd kiderülni, hogy papíron kis tollvonás; 'betiltjuk a tankolást', de az autók tervezése szempontjából nagyon is nagy változás" - Mik derültek ki?
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #7785 üzenetére
Jól veszem ki a szavaidból, hogy ez az év még sz@rabb lesz mint a tavalyi? Gondolok itt ÉLMÉNYRE!
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #7785 üzenetére
Ezt én egyelőre nem veszem be, de majd meglátjuk pár verseny után.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #7801 üzenetére
Akkor sem elképzelhetetlen számomra, hogy a rövid tengelytávból annyi előnyük adódik, ami ellensúlyozza a magas tank által okozott károkat. De az is lehet, hogy hátrafelé hosszabbították a tankot, amiben segítette őket, hogy az orrban mondjuk sok a ballaszt, és a gumik miatt is hátratolódik az ideális súlypont.
Eléggé sok az ismeretlen tényező, de én inkább afelé hajlok, hogy az ő konstrukciójuk lesz a nyerőbb. De majd meglátjuk. -
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #7806 üzenetére
És ha nem csak a mclarennek van hoszabb kocsija?
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7806 üzenetére
Spa, Szuzuka miért is lesz a McLaren uszály felségterülete?
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7802 üzenetére
Nem szakmai elemzést írtam... más értette is
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7814 üzenetére
Ok. De mire jó az uszony? Miért jobb azokon a pályákon?
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7812 üzenetére
Ok, akkor semmi
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #7817 üzenetére
Nekem rémlik egy olyan, hogy 2008-ban nem is volt uszony a ferrarin csak barcelona után, jólrémlik nekem?!
-
attisx
addikt
válasz hunnylander #7817 üzenetére
Ebben az interjúban Tim Goss az mondja, hogy az uszonynak nem csak aerodinamikai jelentősége van, hanem építettek bele valamilyen extra hűtő megoldást is...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #7830 üzenetére
Hogy a manóba tologatják már őket a garázs előtt?
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7830 üzenetére
A McLarenből akkor már kettő van... a többi csapat hogy áll ezzel? ( Ferrariból még csak készül a második, azt olvastam, de a többi csapatról nem tudok )
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #7834 üzenetére
Te hunny olyan kérdésem lenne, hogy 1 csapaton belül két teljesen független autó mikor elkészül fullra egyformák? Vagy lehetséges, hogy a második jobbra sikerül? Teszem azt Alonso vagy Massa kocsija jobb lesz mint amivel Valenciába teszteltek?
-
hunnylander
őstag
válasz hunnylander #7838 üzenetére
Ez egy mégjobb.
Amit mondanak például; 'szinte minden éjjel szét van szedve', 'élő vadállat, ami folyamatosan változik', a váltó-specialista meg: 'váltót élek és lélegzek, el vagyok veszve nélküle'.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #7802 üzenetére
Többször bevédtem már Piquet, nálam Briatore a fő kaszás. Szal lehet mondani hogy nem utálom, de többször visszanézve, sztem ez versenyzői reakció volt a részéről.
Nem tudom egyébként mi egyébért húzott volna le...semmi nem indokolta, sőt még visszább is kellett volna jönnie, mert a sárga vonal alatt egy más tapadás van. Az előtte lévő vonat 'melegszeléből' is kilépett, a külső autó és közte a távolság több mint elegendő volt (ebben a szériában pláne), onnan nem jött szorítás.
De a legmeggyőzőbb, hogy ha kiveszed onnan a pozícióját megtámadó belső autót, akkor azt látni (sztem) hogy erősen lecsap a sárga vonalra...még tán át is lépné, hiszen még az ütközéssel is éppen hogy bent maradt.
...sztem hibás versenyzői reakció volt pozícióvédésre.
A spotter ettől függetlenül szólhatott volna, de mivel én abból indulok ki hogy Piquet reagált a pozícióját ért támadásra, így erre már nem kellett volna felhívni a figyelmét...sokkal inkább arra hogy hagyja a fenébe, mert már késő.[ Szerkesztve ]
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7830 üzenetére
Várom nagyon a Lotus-t. Vajon olyan lesz, mint régen? Fekete és arany betűk?
Senna inkább oda szerződött volna, mint a bizonytalan Camposhoz. -
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7844 üzenetére
Hmm... a tavalyi szebb volt a maga nemében. Különösen a hátsórész. Ez kicsit olyan jellegtelen lett. Felülnézet nincs?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7844 üzenetére
Semmi extra.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7848 üzenetére
Ez sem a hosszabb autók közül való úgy látom...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #7844 üzenetére
Persze hátulról nem csináltak képet!
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7848 üzenetére
Úgy legyen. Remélem idén már legalább 5csapatból 8an nyernek futamot!
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7859 üzenetére
Én Kubicáékra számítottam, szóval kellemeset csalódtam.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7863 üzenetére
Mintha nem is a 2010-es F1-be szánták volna... (ez volt az első gondolatom)
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7869 üzenetére
Mondjuk ez igaz. Azért annak örülök hogy egy ilyen név visszatér az F1-be.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Bermi
aktív tag
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7869 üzenetére
"Az alapverzió konzervatív tervek alapján készült, és körülbelül nyolcvan százalékban egyezik a végleges konstrukcióval. A barcelonai specifikáció más lesz, és az autó is máshogy néz majd ki."
Az első kasztni január 23-án már elkészült, így egy kivételével valamennyi FIA töréstesztet sikeresen teljesített. "A jerezi tesztig pótoljuk a frontális töréstesztet is." - mondta a szakember, aki számos mérnököt hozott a Toyotától.
"A szélcsatornai munkálatokat csak októberben tudtuk elkezdeni, a CFD berendezést csak a jövő hónapban kapjuk meg. Emiatt az aerodinamikai fejlesztések során a jelenlegi megoldásokra és a tapasztalatomra hagyatkoztunk."
A mérnök nem tagadja, hogy az autó kicsit 'Toyotás' lett. "Ez nem csoda, mivel a négy projektvezetőm a Toyotától jött." Többek között Dieter Gass.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
gorogdinnye3
csendes tag
válasz hunnylander #7863 üzenetére
Külsőre kb. hozza az 1998-as Williams szinvonalat.
Bár elég valószínű hogy ennyi idő alatt a 4 kereke legyen és guruljon elvet tarthatták szem előtt.[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #7885 üzenetére
Köszi!
Kíváncsi vagyok ennek mekkora a tengelytávja.
szerk: Vettel abban a sapkában tényleg úgy néz ki, mint egy óvodás
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
attisx
addikt
válasz hunnylander #7888 üzenetére
Ami nekem elsőre feltűnt, az az első szárny érdekes S-alakban ívelt felfüggesztése. A többi autónál sokkal egyszerűbb formák vannak ennél az elemnél.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7885 üzenetére
Ez is uszonyos és magasan hordja az orrát.
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7888 üzenetére
Nagyon pofás a drink a hátsószárnyon.
Remélem szárnyakat ad....
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #7885 üzenetére
Kicsit jobban tetszik az átlagnál. A nózija nagyon fenn van.
Vajon mekkora a különbség méretben a tavalyihoz képest?Íme a kacsacsőrű!
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7888 üzenetére
Látam a Red Bull-os hűtő megmaradt ott hátul.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7888 üzenetére
Mondjuk ha ez igaz és tényleg jóval kisebb a tankja mint a többi autóé akkor a versenyen tarolhatnak a könnyebb autó miatt (is). Gondolom már alapból nem lesz olyan rossz a konstrukció.
Amúgy nem néz ki rosszul de semmi extra. A hátsó szekciót viszont szépen kitalálta Newey.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7899 üzenetére
Ők legalább zöld csík nélküli gumival nyomják.
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #7901 üzenetére
Miért? Spórolnak?
-
hunnylander
őstag
válasz hunnylander #7910 üzenetére
McLaren: 'A korlátolt tesztmennyiség miatt szükségesnek érezzük a lehető legnagyobb hangsúlyt fektetni a légáramlások struktúrájának mérésére a pályán, hogy egyeztessük őket azokkal, amelyeket szimulálni tudunk CFD-vel és szélcsatornával a gyárban.'
www.HunnyF1.com
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7911 üzenetére
Köszi!
(Akkor vagy tényleg csak ennyi, vagy a CFD-ben és a szélcsatornában mást mutatott a cucc, mint amit a múlt héten tapasztaltak, és próbálnak rájönni, hogy mi a gond.)
Aktív témák
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen