- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Aktív témák
-
attisx
addikt
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Xirtam #40745 üzenetére
Bocs, de ez most, hogy jön ide. Ne süllyesszük erre a dedós, óvodás szintre a beszélgetést. Nem értem, hogy miért védéd ennyire a témát, de fogadd már el, hogy a jelek szerint a többségnek nem tetszik ez a fajta orr-törés, nem csak ezen a fórumon és nem csak a fórumozóknak, hanem F1 berkeken belül sem (lásd pl. Charlie Whiting nyilatkozata).
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #40745 üzenetére
Szerintem a Ferka szép lett, innentől hátrafele. Mer' azért ez bűnronda, szerintem ezt hitvallástól függetlenül lehet tényként kezelni
A Sauber féle csúszdapark is adja: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rocket
nagyúr
válasz Xirtam #40786 üzenetére
Whitmars nyilatkozataban az igazsag:
"Elkerülhetetlen, hogy évről évre legyenek olyan csapatok, amelyek éppen új szponzori szerződés küszöbén állnak, ezért a teszteken nagyon gyorsnak tűnnek, az első versenyen viszont már nem. Ezt könnyű megoldani, hiszen az F1-es autók rendkívül érzékenyek a változó üzemanyagszinttel járó súlykülönbségre.
Így nem nehéz mesterségesen egy-két másodperccel gyorsabbnak láttatni az autót a valóságosnál."A Lotusnak mi a legjobb PR? elso teszten elol lenni egy 2 ev utan visszatero pilotaval, ezzel erositik a Kimi hypeot, es a szurkoloikat, akik kozott biztos akad jopar olyan naiv, hogy elhiszi 1 teszt nap eredmenyebol, hogy VB eselyesek
Plusz talan a Langnese es a Finlandia beszallhat meg szponzornak"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
Xirtam
veterán
-
Male
nagyúr
válasz Xirtam #40912 üzenetére
"Azaz amit elmondtam a hét elején, hogy mi a körök számára megyünk."
Ez nem igazán látszik...
Első nap: 69 kör (max 106).
Második nap: 95 kör (max 139).
Harmadik nap: 67 kör (max 125).Ha szándékosan előidéztek hibalehetőségeket, és így ellenőrizték a megbízhatóságot, akkor oké, hogy csak ennyi, mert kevesebb, de sokat érő kör, ha viszont az autót akarták megérteni, és a lehető legtöbb kört akarták megtenni, akkor az eddig nem igazán történt meg...
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #40923 üzenetére
Mind1 nem akarok jóslatokba merülni mert megleszek kövezve. De most vagy túl jó az autó! (tavalyhoz képest) vagy túl rossz.
zuchy Igen utána már én is rájöttem, és nagy vonalakban az autó karakterisztikája követi a tavalyit. Azért ha megnézzük, az autók nagy része csak ráncfelvarráson ment keresztül. Hiszen az RB8-asnál is fellelhetőek tavalyról áthozott idomok. PErsze ez így jó, de a Ferrari most nagy rizikót vállalt. Így akár mennyire is VB várományosnak tartanám őket. Lehet az év végéig sem ismerik ki az autót.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #40927 üzenetére
Eljárt felettük az idő. Régi fejjel próbálnak megfelelni egy új világ kihívásainak.
Sokkal ésszerűbben is zölddé lehetne tenni a F1-et...
Pl ha már spórolás, akkor első körben összeállítanék egy versenynaptárat, amivel nem kell 2* megkerülni a földet...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
Pá
addikt
válasz Xirtam #40955 üzenetére
"Abból amit eddig láttunk, az autó erős pontja a gumik felmelegítése. Úgy tűnik sikerül a maximumot kihoznunk belőlük az első körökben, amit a tavalyi évben nem tudtunk megtenni. Amikben javulnunk kell az az aerodinamika és a megbízhatóság, mert tegnap és ma nagyon kevés kört tettünk meg" - nyilatkozta Alonso.
"Sajnos már csak két teszt áll a rendelkezésünkre, mert idén eggyel kevesebb tesztünk van, mint tavaly. Szóval Barcelonában maximalizálnunk kell a pályán töltött időt, és talán ez volt az egyetlen negatív dolog a mai nap, hiszen a pályán tölthető nyolc óra alatt csak 39 kört teljesítettünk. Így Barcelonában több, mint 100 kört kell teljesítenünk (naponta), mert az említett körökben szerzett információk értékesek lesznek."
"Azt hiszem, hogy még nagyon az elején vagyunk, és még nagyon sok dolgunk van. Sokkal jobban meg kell értenünk az autót, mert jelenleg körülbelül a 20 százalékát értjük annak, amire szükségünk van. A következő napokban megpróbáljuk jobban megérteni az autó viselkedését. Még sok munka vár ránk a beállításokat tekintve is, mert itt főleg az aerodinamikára koncentráltunk, állandó sebességgel, néhány különböző teszttel, de a beállításokból még sok minden kihozható."
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen videókártyát?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Trollok komolyan
- Dell notebook topic
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Sony MHC-V77DW BT Mini Hifi (Hangfal) DVD lejátszással!
- Aspire A515-55 15.6" FHD IPS i5-1035G1 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, ujjlolv gar
- Dell Latitude 5580,15.6",FHD,i5-7200U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Komplett "Gamer" PC eladó monitorral(Számlával és garival)
- Apple Watch 8, 45 mm, Midnight Aluminium Case, Midnight Sport Band - karcos!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs