- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Nem lesz idén Nothing Phone (3)
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
ph A 7 hüvelykes kijelzővel rendelkező modell valamikor a harmadik negyedévben futhat be a boltokba.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #33560 üzenetére
A fújt diffuzor betiltása a Ferrarinak kedvezne a legjobban. Az idei autó se a köré épült, nem is sikerült eltalálni úgy, ahogy a Mekinek és az RBR-nek. Ami még látszik, hogy a nélkül a Ferrari gyorsabb tudott lenni, mint az RBR, kb. annyival, mint most a Meki vs. RBR. Szerintem a legnagyobb hátrányba az McLaren kerülhet a fújt diffuzor betiltásával, ez látszott azon az egy futamon, ahol a pillangószelep nyitását korlátozták. Szvsz, sehol nem voltak azon az egy futamon.
Nálam jövőre a Ferrari az abszolút befutó, pont a tiltás miatt, és maga a Ferrari fejlesztési tempója, és felfogása miatt. Ráadásul jövőre talán elhagyják a konzervatív irányt, és újra elkezdenek autót csinálni. Régen ez miatt voltak akkora fölényben, pont mint most az RBR. Csak vissza kellene hozni Brawn -t. Mercedesnél úgysem engedik teljesen kibontakozni. Úgy nem lehet jó autót csinálni, hogy kikötéseket tesznek, és beleszólnak az autó fejlesztésébe.McCartman: Brawn se rosszabb ám... Neki is megvan a 3 VB cím, vagy tévedek? Benetton, Ferrari, Brawn GP. Most is lehetne alkotni, ha hagynák. Nem pénz kérdése itt sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #33562 üzenetére
Igen. És ahhoz képest a Ferrari így sem lassú. Ha bejön a radikális irány, akkor nem kicsi esélyük van. Sőt, a fújt diffuzorok betiltásával az RBR és a Meki is arra kényszerül, hogy az autón nagyobb módosításokat végezzen el. Főleg a Meki....
Egyébként nem féltem az olaszokat, eddig soha nem fogtak mellé akkor, amikor merészet alkottak. 2005-ben sem az autóval volt a probléma, hanem a gumikkal.Don't Tread On Me
-
[CS]Blade2
addikt
válasz IreN!CuS #33562 üzenetére
Szerintem nem jött be a Mclarennek az az új forma. Úgy volt, hogy az nagyon jól fejleszthető lesz, meg egyébként is a másik forma már a végét járja. Ehhez képest, az évadnyitó óta a Ferrari fejlődési görbéje a legjobb, úgy, hogy az egyik legjobban fejleszthető területet, a fújt diffúzort alig használják ki, ami a Mclarenen a legjobban működik jelenleg, de télen szedhetik le.
-
C0d3r
addikt
válasz IreN!CuS #33588 üzenetére
"Szerinte Webber továbbra is éhes a sikerre, és van még benne 3-4 év, amíg a csúcson lehet, ezért továbbra is vele képzeli el az istálló jövőjét."
Éhes _lenne_ a sikerre, és 3-4 évig még biztosan a bolondját tudják járatni vele, ezért továbbra is vele képzeli el az istálló jövőjét. -
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz IreN!CuS #33875 üzenetére
Nem lesz sajnos
Egyébként én vasárnap sokat fogom a fejemet a falba verni...
Képzeljük el Czollnert, aki megzavarodik a majdnem ugyanolyan Schumacher-Rosberg sisakok közt:
-Ééééés Schumacher! Vagy Rosberg? Nem ez Schumacher (Háttérből szólnak, hogy ez Perez ) Nem, mégiscsak Rosberg Vagy Schumi?...
5 perc múlva
...Elnézést kérek, Perezt láthattuk a képernyőn...
Szerk: Háát, az a 0,2mm kb. annyit tesz, hogy még az intereket sem teszik föl, de azért csúszkálnak. Mint a Hungaroringen a verseny közepénél.
[ Szerkesztve ]
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
Csepy
őstag
válasz IreN!CuS #34116 üzenetére
Pontosan.
A linkelt videóban is a BBC szakkomentátorai, akik nem kis nevek (David Coulthard, Martin Brundle, és Eddie Jordan) is mind azt mondták, hogy 100% Maldonado hiája a koccanás, szóval felőlem mindenféle anti-Hamiltonos önjelölt ""szakértő"" (dupla idézőjelben) mondhat, amit akar, amíg a világ leg-szakavatottabb emberei szerint Maldonado a hibás.Regards: Csepy
[ Szerkesztve ]
Regards: Csepy
-
kukinyo
addikt
válasz IreN!CuS #34603 üzenetére
De igen olvastam
És engem nem érdekel senki pluszozása.Nekem van egy véleményem és kész.
Úgy látszik hogy ezt viszont te nem olvastad.
Hogy érdemben kivel lehet vitatkozni és kivel nem az nézőpont kérdése.Ha valaki érveléseit figyelmen kívül hagyják (mint ahogy általában a Hami rajongói teszik a többséggel,tisztelet a kivételnek) akkor tényleg nem.És valószínű hogy azért kell leírni 100x hogy talán egyszer el is gondolkodnak a mondandóján.
De én itt be is fejeztem[ Szerkesztve ]
-
attisx
addikt
válasz IreN!CuS #34874 üzenetére
A Pirellinek elege lett a pazarlásból
Csak nekem tűnik úgy, hogy Hembery kijelentései ütik egymást. Mert így akkor 2013-tól még több szett gumit kell majd feleslegesen utaztatni...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
hoffman_
nagyúr
válasz IreN!CuS #34953 üzenetére
Az a baj, hogy abban is van valami amit mond, mert hiába megy 340-et a többi, ha ők stabilan mindenhol kiautózzák a 330-at, akkor 340 ide, vagy oda, nem érik utol őket. Na de majd holnap eldől, én is veled vagyok
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #34965 üzenetére
Majd holnap megmutatja.
Direkt visszaesik hogy megtudjátokPlutor: McLarenek se top speedre mentek: [link]
A Ferrarik 15km/h-val gyorsabbak, de szvsz a 3. körre őket már a tükörbe se látja Vettel
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Robi BALBOA
őstag
-
válasz IreN!CuS #35900 üzenetére
az a baj, hogy mostanság jobban kell vigyázniuk a vasra, csapat érdek, ne kockáztassanak annyit... a versenyzők lehet jobban kockáztatnának, de a csapat húz a gyeplőn...
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #35900 üzenetére
Gyula mégis visít minden DRS-es kikerülés alatt.... Még csak meg sem erőltetik magukat olyankor a pilóták, mert már féktáv előtt visszasorolhatnak.
kisza25: Hamilton esetében a csapat nem alkalmaz gyeplőt. Anno Senna -t vagy Proct -ot próbálták volna visszafogni...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Aktív témák
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Diablo IV
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kupon kunyeráló
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Anime filmek és sorozatok
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen