- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Netfone
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Xirtam #37564 üzenetére
Az F1 ilyen, be kell válalni néha neccesebb dolgokat is, nem lehet csak a biztonságra játszani.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
MPowerPH
félisten
válasz Xirtam #37564 üzenetére
A hatékonysággal azért lehet probléma, mert ezt az autót nem erre tervezték. Most csupán csak adatot gyűjtöttek, a következő évi autóra gyúrnak, ott kell majd jól működnie.
De szabályos, és ez a lényeg. Legalábbis az FIA szerint az. Ha szóltak volna érte, akkor az RBR -t is nyugodtan ki lehetne zárni, ők valszeg még nagyobbat trükköznek, mert az egész orrész hajlik. Ami ugyan csak szabálytalan. Majd az FIA is ráébred egyszer, hogy szélcsatornában kellene tesztelni az autókat, nem súlyozgatni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #37568 üzenetére
Ezen szerintem még ő maguk is látták, hogy egy rakás carbon és semmi több. Ahogy bemutatták Montezemollo nem tudta mit hazudjon! "Ez az első tesztekig bőven változik" Azt ugyan az maradt!
Pont az ilyen hülye vizsgálatokkal és szabályokkal lehetetlenítik el az előzéseket. Csak hát ugye erre nem jönnek rá. Vagy ha tudják is valamiért nem léphetnek. . . Király kategória és zöldek vagyunk! Annyira vicces. És csillogó szemekkel nézem a Nascar-t ahol az idióta amerikaiak leszarják, hogy zöldek-e vagy sem. De kitapossák a lelküket és telt ház van! MINDIG. . .
2004-2008 A legjobb évek.
[ Szerkesztve ]
-
Plutor
aktív tag
válasz Xirtam #37564 üzenetére
Nem akarok olyan versenyeket,mint idén.Túl sok az idióta szabály.Lassan már nem is lehet megtámadni,védekezni senki ellen,mert büntetés lesz a vége.
Én az izgalmas futamokat kedvelem,függetlenül attól,hogy ki nyer.
Szórakozni akarok,és nem bealudni a futam közben.
Az F1-ben meg mindig is ment a trükközés,ami nem baj szerintem.
Másolnak,lesnek egymásról. -
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #37692 üzenetére
Hamilton a futam 3/4 részében ott loholt mögötte, és keményen támadta. Azon a versenyen jobb volt a McLaren tempója, csak a futam elején Hami pozíciót és időt veszített. 0.6mp-el Vettel után futott be.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Gabesz1019
senior tag
válasz Xirtam #37949 üzenetére
Az biztos. Régebben azt mondták, hogy a Ferrari annyit tud amennyit Barrichello megy vele a többi az a plusz amit Schumi hozzátesz. Kb. most is ez van, annyit tud a Ferrari amennyit Massa megy vele a többi pedig amit Alo hozzátesz. Plusz emellett még motiválja a csapatot is, és aktívan részt vesz a fejlesztésben. Nagyon akarja azt a Ferraris VB címet. Hátha 2012-re sikerül összerakni a vasat.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Xirtam #37949 üzenetére
Hát ja, ha nincsen Alonso meg Button és néha nem villant valamit az öreg akkor ez az év egy nagy nulla, így sem sokkal jobb, de mégis volt olykor-olykor valami.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
D.Orion
veterán
válasz Xirtam #38332 üzenetére
Azt bírom mikor elkezdték sajnálni Button-t, hogy jaj elromlik a szervo??? Be fog durrani a keze, ha egyáltalán be tudja fejezni. Nem is olyan régen volt egy verseny amikor valakinek elromlott a szervo és biza simán behozta az autót. Vagy Ferrari vagy McLaren volt.
Egyébként pedig meg kell kérdezni a két "öreget" MS-t és Rubens-t, hogy milyen is az amikor három pedál van az autóban és kanyar közben az egyik kézzel bizony még váltani is kell. Régen is ment, akkor most miért ne menne nekik? Pláne, hogy ma már olyan edzéseket tartanak az F1-es pilótáknak a személyi edzők amiről 93-94-ben még álmodni sem mertek.
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Xirtam #38337 üzenetére
Ez így nem igaz, Trullinak voltak vele gondjai Kovánál nem volt baj.
#38336) D.Orion
Az igaz, hogy régen még lent is váltottak maguk mellett, DE azt is nézd meg a kormányon hány gomb volt, 3-5 talán, most meg kanyar bejáratnál, közepén kijáratánál állítanak fékerőt, KERS-t, motorvezérlést stb. Nem egyszerűbb a mostani autókat sem vezetni mint a régieket.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
D.Orion
veterán
válasz Xirtam #38344 üzenetére
Idióták a stúdióban, hogy pedzegették szombaton, hogy jön Kimi... Na majd holnap bejelentik... Erre most vasárnap kussoltak róla. Tiszta égő, hogy ezek a gyökerek is elhiszik azt amivel az f1.live és a hozzá hasonló színvonalú külföldi oldalak hónapok óta hülyítik a világot!
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz Xirtam #38488 üzenetére
Motivacio az sokszor nem eleg onmagaban.
Anno megjosoltam sose lesz mar a balesete utan Massa az igazi, es be is jott.Ugyanez lesz a helyzet Kubicaval.
Rola ma olvastam valamelyik nemet ado teletextjen, hogy a Ferrari jovore teszt pilota allast ajalnlott neki, hogy aztan 2013-ban szepen atvehesse Massa helyet.
O lesz a kovetkezo aki sose lesz mar a regi onmaga, meg abban se vagyok biztos valaha vezetni fog versenyen F1-ben."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
Integra
titán
válasz Xirtam #38570 üzenetére
nsx is szivó volt
honda nem gyártott alapvetően turbo motorokat utcára, az acura rd-x-ben van a k23-as blokk, na az turbo. a széria b meg k blokkokat éptették át előszeretettel, mert nagyon sokat birnak.
most fog kijönni az első gyári turbo k-s motor a 9gen ctr-be, de nevetségesen alacsony 210le körül... honda elalszik mindent már az utcai gépek között, soichiro forogna a sirjában ha ezt látná..
viszont versenyekre mai napig épit mind turbo mind szivo motorokat (irl, alms, jgtc etc.)minden esetre ha visszatérnek legalább lesz miért nézni ezt a szenvedést ami most van.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Xirtam #38583 üzenetére
Bravúros az autó képességeihez képest!
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #38583 üzenetére
Sztem nagyon jó, nem hiszem hogy hagyna az autóban sebességet, talán qual-n már nem annyira feszül amikor tudja...tudnia kell, hogy kevés lesz a pole-ra.
De zseniális rajtok, nagyon meggyőző versenyek..és mozog alatta az autó, szal szerintem Alonso nagyon rendben van, sztem nincs a mezőnyben aki többet tudna mutatni nála....azért az is hogy mindenkin mennyire meglátszott hogy mikor kopik el a gumi, de a Red Bull-k mindig tudtak gyorsak lenni, még Button-nál is fel kellett az elején áldozni egy kis sebességet, hogy tovább bírja a gumi, de a Red Bull-nál még akkor is volt tapadás, ha végig az élen mentek mások elől menekülve/távolodva...azaz a legjobb köridők mellett.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #38587 üzenetére
Ez megváltozik amint a RB lekerül a trónról és újra elkezd futamokat nyerni Hamilton.
Én már várom ezeket az időket mert ugyan a folyamatosa Vettel fikázás is érdekes, de közel sem olyan "véres" mint amikor Schumacher vagy Hamilton kapja az ívet
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Projektor topic
- NBA és kosárlabda topic
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Tudományos Pandémia Klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs