- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Megszűnik a Tizen rendszerű Samsung órák terméktámogatása
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Készül valami a Nothing boszorkánykonyháján
ma A CMF Phone (1), a Nothing Phone (3), esetleg a Nothing tablet?
-
Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
ph Az ASUS kreatív notebookcsaládja sem maradt ki az AI áldásaiból, de még egy tablettel is bővült.
Aktív témák
-
D@ni88
addikt
válasz D@ni88 #16680 üzenetére
Látom egy kicsit kusza lett, azt akartam ezzel írni, hogy ha aktiválódik, akkor az gombnyomásra jön létre. Mivel az időmérő után lezárják a kocsikat, tehát ne érhetnek hozzá (elvileg). Ha viszont gombnyomásra lépne érvénybe, akkor biztos lenne kérdés hogy az mire kell és nem vagyok benne biztos hogy ilyet lehet használni.
Nekem az a véleményem hogy máshol kell a turpisságot keresni. -
P00By
nagyúr
-
Oliverda
félisten
válasz D@ni88 #16702 üzenetére
Ezen a kopoltyún már korábban is agonizáltál itt egy sort és meg is lett válaszolva a kérdés, csak úgy látszik nem emlékszel rá. Hiába...88 éves korára már szenilis lesz az ember ha nem szedi rendszeresen a Cavinton-t.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
-
-
puttputt
őstag
válasz D@ni88 #17013 üzenetére
'93-as Magyar Nagydíj..., egyedül Hillre emlékszem, belső kameraállásból mutatták folyton, hogy vezette azt a versenyt. Az ő Williams-e volt az első F1-es, amit láttam.
Szegény Ayrton akkor épp kiesett.
Aztán '96-tól törzsszurkolója Hillnek egészen '99-ig...
Volt még egy kevéske DC, Hakkinen, a jobb periódusaiban fantasztikusan vezető Schumacher, most épp örülnék, ha a Red Bull begyűjtené végre már azt a vb-címet.
De mindig kimaradt 1-2 év, sosem tudtam folyamatosan kísérni valamiért.:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
félisten
válasz D@ni88 #17200 üzenetére
A versenyen osztják a pontokat ott pedig lényegesen jobb a McLaren mint az időmérőn. Arról nem is beszélve hogy az első négy pilóta esetében szvsz erősen sanszos valami ütközéses megmozdulás az első körben.
Vettel: - Csak nyerni kéne hazai pályán és vissza kéne előzni Webbot a pontversenyben.
Alonso: - Na majd én megmutatom hogy le tudjuk gyűrni a Red Bull-t és van még eséylünk a VB címre.
Massa: - Na majd én megmutatom hogy jobb vagyok mint Alonso és különben is az előző versenyen is nekem jött.
Webber: - Na majd én megmutatom hogy ki a jobb csapaton belül és megint elverem Vettel-t a hazai futamán.
Ha meg nem lesz semmi akkor majd az egyenes utáni visszafordítóban szépen ki lehet fékezgetni őket.
Amúgy Hamilton spórolt a legtöbb gumit a quali-n mert csak összesen 20 kört ment még a többiek minimum 22-t.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz D@ni88 #17565 üzenetére
Bezzeg ha, ha, ha...
Peat:
"Ha helyváltoztatás nélkül futnak be, akkor szerencsétlen Alonso háborgás menne. "
Előzze meg versenyben. Ez látszólag nem ment neki... mint ahogy 2005 kanadában sem ment. Aztán jött a sírás...[link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MODERÁTOR
válasz D@ni88 #17574 üzenetére
Én értem, de akkor azt mondod, hogy Massának mindig kötelessége elengedni Alonsot, ha mögötte megy, mert előzni nem tud? Ugyan már.. Akkor Alonso ne legyen f1 pilóta, ha csak a csapatnak sírva tud jobb lenni. Apropó, ha már itt tartunk, ha jobb, ne kerüljön Massa mögé, és probléma megoldva
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
leviske
veterán
válasz D@ni88 #17773 üzenetére
Nicole ugyan mit dolgozik az F1-ben azon kívül, hogy Lewis volt barátnője?
(#17795) attisx: Minél több Európai versenyt lő ki, annál inkább csökken majd az Európai nézőszám. Márpedig itt van a legnagyobb rajongótábora a F1-nek és igen kevés az esélye, hogy az USA-ban, vagy Ázsiában komoly teret tudna nyerni. Arról nem is beszélve, hogy a vásárlóerő jelenleg csak az USA-ban ekkora...
Erre értette gondolom Ő is, hogy ugyan hova vinnék.
Amúgy ez csak egy szimpla tárgyalási eszköz Bernie kezében, úgy ahogy az új csapatok távozásával kapcsolatos kijelentése is.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz D@ni88 #17799 üzenetére
Börni egy az egyben azt nyilatkozta, hogy az európai pályáknak mélyebbre kell majd nyúlni a zsebükben, ha maradni akarnak. Ezt nem igazán lehet úgy csavarni, hogy akkor más európai pályákra váltanak. A gond annyi, hogy ezt Ő sem gondolhatja komolyan... (az okát már kifejtettük silverrel)
(#17798) silver star: Hát... Én se Afrikában, se Oroszországban nem tudok elképzelni versenyt. Többnyire a mérsékelt öv területén szoktak versenyek lenni, míg Oroszország és Afrika egy teljesen más éghajlat.
Ez minimum a csapatoknak rengeteg plusz pénzbe kerülne, míg ilyen versenyekre külön felkészítik az autókat.
-
Oliverda
félisten
-
Prison85
senior tag
válasz D@ni88 #18936 üzenetére
Ha jól emlékeszem pár évvel ezelőtt a kínai futamra is "épphogy" összehozták a pályát. Meg is lett az eredménye: rázókő feljött a verseny alatt, sárga zászló és kicsi sárgák ugráltak a felszakadt darabon, hogy menjen vissza a helyére ("made in china") A füvesítés pedig nem okoz nekik problémát. Elég nagy a fekete piac, vesznek pár ezer tővel, esetleg importálnak a nálunk élő vietnámi "üzletemberektől". Egy 100nm-es lakásban van annyi, hogy még egy golfpályát is fel tudnak rántani a pálya közepére.
2008-as autók nekem nagyon nem tetszettek. Sok-sok szárny és bigyula, rengeteg giccs, de legalább látványos volt egy kisebb koccanás is, mert atomjaira hullott a nagy aerodinamika- ahány elem, annyi fele ment. Meg is lett az eredménye: még rondább autókat csináltak a szigorú szabályok miatt. Az én szememben olyanok, mint a ceruza (hosszú és vékony). 2008-ban csak egy igazán jó dolog történt: Hamilton
A Hamilton aláírás pedig érdekel. Ha még mindig 100Ft a licit, akkor ráduplázok. Papír 200-as jó lesz?
BF2142☑ BFBC2☑ BF3☑ BF4☑BF2143☐ Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar Wilde)
-
skylaner
senior tag
válasz D@ni88 #18949 üzenetére
Ezaz! Hamiltonék ugyanúgy gyűjthették maguknak a pontokat az összelopott kocsival
Szóval ne hogy már a pilótáktól vegyék el a pontokat. Miért is van ez a meghallgatás ? Mert elvileg CSAPATutasítás történt. A nevében is benne van, ha büntetés mellett döntenek kit is kellene büntetni.
"Ross Brawn , aki szerint nonszensz, hogy az istállók döntéseit szabályozzák".
Pontosan nem elég, hogy korlátozva vannak a csapatok mindenféle hülye tilalom, szabály miatt, még a csapatom belüli döntésekbe is belepofáznának ? -
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #18949 üzenetére
én speciel elgondolkodtam, igaz csak rövid ideig....és nem nagyon látok különbséget, mindkettő tökre benne van ebben a sportban...sajnos
A technika iránt kémkedés, lopás, lenyúlás, megszerzés...mindegy, ugyan úgy, mint a csapaton belüli kedvezményezés valamelyik versenyző javára. -
hobizoli
nagyúr
válasz D@ni88 #18975 üzenetére
Hat ha egyes utcai kocsikban is tud lenni ijen ma, akkor... pl rajtautomatikat is vhol hasonlo keppen kell aktivalni utcai(!) kocsiban.
Egy ECU azt csak csinalja amit beallitanak neki. Ha pl az van neki beallitva, hogy ha ez meg az teljesul -lehete ez akarmi, pl gombkombinacio is-, akkor az x kimeneten ez tortenjen, akkor azt fogja csinalni. Es ha pont azon az x kimeneten van "veletlenul" a boost control, akkor lesz egy kis overboost... a nagyobb nyomas meg nagyobb nyomatek, nagyobb nyomatek y forulatnal az tobb loerot jelent.
Persze lehet log-lni, de az is hamisithato. Igy qrjak at pl egyes turbos kocsikban is boostcut-t, amikor a tul nagy MAP (Manifold Absolute Pressure) jelre szepen elveszi a gyujtast es/vagy a benzint az ECU. Hat kap olyan jelet, hogy persze, nincs 0.9bar felett a nyomas, pedig de. Es logolni is azt fogja, hogy igen, 0.89bar a nyomas. Kozben meg a valos ertek az lehet 1.2bar is a szivosorban.
több drón kell ;P
-
#95904256
törölt tag
Aktív témák
- Kerékpársportok
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Androidos tablet topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Renault, Dacia topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Gamer PC RTX 3070 Intel i5 10600KF 1TB NVME SSD Nagyrészt új alkatrészek Garancia és Beszámítás!
- Apple iPhone 15 Pro Black 1TB - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 1TB - Makulátlan, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs