- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
Aktív témák
-
FuckeR19
senior tag
Nagyon kíváncsi leszek hogy a gumik hogy fogják bírni. Szerintem ebben az évben többen fognak 3 kiállásos taktikát választani mint eddig.
Viszont lehet hogy Bridgestone kitalál valami jóféle gumikeveréket és maradnak a 2 kiállások.
Teszteket neten nem lehet valahol nyomon követni?hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
hunnylander
őstag
[link] | Ez meg a tesztnaplóm, majd a nap végén lesz teljes, tesztprogramokról is írok zanzát.
(#7322) FuckeR19: Én ki tudok indulni. Ha kimondom, ha nem, vannak benyomásaim, mérlegelek számos dolgot, az összes autóról tudnék regélni ilyeneket. Ilyenje szerintem mindenkinek lehet. Az természetes, hogy nem tudok mindent eltalálni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
Nem lesz kevés a 11 gumiszett amúgy? Már tavaly is ment a szenvedés, hogy alig maradt friss gumi a versenyre. Nem szeretem, amikor az f1 arról szól, hogy ki tud jobban takarékoskodni.
A másik amit nem értek, az az időmérő után no kerékcsere. Azt a fia, hogy ellenőrzi, hogy ki melyik keverékkel érte el a legjobb idejét?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Male
nagyúr
Ezt én sem értem... mintha az a 3 szett gumi autónként amit elvettek olyan rohadt nagy költség lenne a többi dologhoz képest.
Az ellenőrzés nem valami bonyolult (hacsak nem festik félre mint egyik évbe talán a Williams egyik kerekét ), de ennek is mi értelme? A mániájuk ez a taktikai csata dolog...
-
hunnylander
őstag
Talán még csak ez volt kész. A kezdő tesztprogramhoz mások se mindig teszik fel a 'legfrissebb, legropogósabb' cuccaikat. A klasszikusan fejlesztő csapatoknál elég hosszú az átfutási idő egy új elem tervezésének befejezése és legyártásának befejezése között. A szélcsatorna modellépítés és tesztelés is nagy kolonc, időben.
Most nézegetem a teljes Q+A-kat, ezen megakadt a szemem;
Ross Brawn: It's too early to say, to be honest, we haven't had a very good look. All the photographers are out there gathering data for the teams. I am sure when the engineers pour all over the photographs there will be some interesting things. Obviously most teams have gone to high front chassis of varying degrees - as we have.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mert nőtt az autó tömege; jobb gumikezelés és stabilitás érhető el a hosszabb tengelytávval, ami a tanknövelés miatt is logikus. Plusz a kecsesebb kastnival/aeroval (ami a hossznöveléssel érhető el, a tömzsiség helyett) több leszorítóerő nyerhető, és a légellenállás is kevesebb lehet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
nehéz..Sztem leszimulálták, adva vannak a pályák, és az autó tervezett 'aeromegoldásai'..így valszeg bele kellet férjen 20 centi.
Sok mindentől függhet, mondjuk segíthet központosítani a súlypontot, ezáltal semlegesítve a menettulajdonságban bekövetkező változásokat amit az változó üzemanyag mennyisége okoz.
A nagyobb tengelytáv valóban eredményezhet kedvezőbb gumikopást, szűk pályán nem..de a pályák nagy többségén igen.Most megnézték a riválisok autóit, hogy a hosszabb etapokon hogyan változnak a köridejeik, ez segít eldönteni hogy mennyire járnak rossz úton.
De sztem 20 centi csak akkor okoz valós problémát, ha nincs meg az autó harmóniája, annak a 20 centinek kifizetődőnek kell lennie, aerodinamikai előnyben, gumikezelésben..valamiben.
Mert ha nem akkor mellékvágány, 20 centi önmagában nem okoz katasztrófát, csak az értelmetlen 20 centi.
Amennyiben egy versenyre kivetíthetően van lényeges előnye, legalább annyi mint hátránya, akkor az autó jól sikerült, ha pedig több előnye is van akkor pláne.
A 'b' terv emlegetése sosem jó jel. -
hunnylander
őstag
Nem teljesen elborult elképzelés, mert szakember mondta, de nem több kis tankról volt szó, hanem a tankon belüli (lötyögésgátló) felosztás közötti szivattyúzgatásról.
>>Rouelle úgy hiszi, hogy néhány leleményes mérnök csábítást fog érezni arra, hogy változtassa az üzemanyag helyét a verseny folyamán.
“A tankban elhelyezett gumitartály 9 akadályozó szeleppel van ellátva azért, hogy féken tartsa az üzemanyagot a nagymértékű lötyögéstől, miközben az autó a pályán száguldozik.”
“Azonban ezeket a szelepeket könnyen lehet futtatni elektromos szivattyúkként, amelyek áthelyeznék az üzemanyagot előre-hátra a tankban dinamikusan módosítani a súlyelosztást és ezzel megváltoztatni a kezelhetőségi karakterisztikát, ahogyan a repülőgépek pilótái is teszik a repülés folyamán.”<< (teljes cikk)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A Mercedes nagyon konzervatívan állt az új autóhoz. Úgy gondolják, gondolhatták, hogy a lehető legkevesebbet kell az autón változtatni és jó lesz 2010-re is.
A McLarennél is lehetnek problémák, de az autó 'kecsesebb'. Így ha futóműgeometria-módosítással csökkentik a tengelytávot, a kiváló aero mellé nyerhetnek szükséges mechanikai és 'low speed' agilitást. De, ha ehhez hasonlóan a Mercedes meg növeli a tengelytávot, attól még az autó tömzsi marad, annak aerodinamikai hátrányaival együtt. De még ez esetben is esélyes, hogy nem lesz az egész évük szenvedés, hanem egy érdekes fluktuálódás lesz az erőviszonyokban pályáról-pályára. Nem tudom megmondani, hogy összességében ki könyvelhet el több jó eredményt; a high speed kiválóság vagy a low speed kiválóság. Egy jó pilótával az autó gyengéi ellenére is lehet majd elérni jó eredményt.
Érdekes lesz pl. a vegyesebb jellemzőjű pályákon; a Mercedes és a Renault a lassab kanyarokban gyűjthet előnyöket az uszályok meg a gyors kanyarokban. Aztán lehet, hogy közel ugyanolyan köridőkre lyukadnak ki.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Igen, mert angolul rövidebbeket fogalmazok, és tömören kifejezve, rossz koncepciónak érzem a W01-et (és egyáltalán nem azért, mert ezt szeretném). De az itt leírtak is megvannak már régóta a fejemben, csak onnan kimaradt, elnagyolt tippekhez nem fontos.
Az F1-es diskurzus unalmas, ha az ember mindig csak azt mondja, hogy vagy ez lesz vagy az lesz, nem tudom. Ha az ember már annyira belemélyedt a technikai dolgokba, mint én, az néha vegye a bátorságot, hogy bizonyos dolgokat megpróbál eltrafálni. De nem pusztán megérzések alapján, hanem azon ismeretek alapján, amit már megszerzett.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
Ez benne van a pakliban. Hozzá tartozik az F1-hez. Biztos szidnám egy kicsit de volt és lesz is ilyen. Akár Schumacher leszakadó alkatrészén is defektet kaphat majd vagy beszorulhat mögé 2 körre Monacoban egy lekörözésnél.
Btw genyaság lenne pont most behúzni a 107%-ot amikor becsaltak egy jópár új csapatot azzal, hogy majd ilyen meg olyan alacsony lesz a költségvetés, aztán még egy ilyen szabállyal jól alájuk is vágnának az első pár versenyen. Le is húzhatnák a rolót a szezon első felében.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Meglesz neki a 107%, lazán. Már reggel is megvolt mikor beállítatlanul poroszkált. Szerencsétlenül indul nekik a dolog, de lesz ez jobb is.
(#7975) Oliverda: Lewis majd a mikrobusszal körözi a Silberpfeilt. Két változat lesz, a busz meg a mikrobusz.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
Ez most tényleg elég kicseszés lenne az érkező csapatokkal szemben, és sztem mindenkinek az az érdeke hogy ezek a csapatok minnél hamarabb belül legyenek akár az általad elgondolt 103%-n is.
De jelenleg a meglévő szponzorációs lehetőségek is leszűkülnének, ha felmerül annak a lehetősége hogy esetleg képre sem kerülhetnek az új csapatok.
Pláne, hogy feltehetően ők keményebb keveréken fogják futni a qual-t.off:
-
Oliverda
félisten
"An interested spectator trackside at the Jerez test was former BAR Honda and Red Bull technical boss Geoff Willis, who delivered a clear verdict on how things stand as he sees them, “Of the new cars the one that has impressed me the most is the McLaren, ” he said. ” It will be the front runner for the title battle along with the Red Bull. Just behind are the Ferrari and the Mercedes."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Valószínűleg igaz. Ezt még tegnap nem olvastam, korábbra asszociáltam. Várható volt, hogy az arabok kérik a jussukat az vezetésben is. Brawn és Fry csak kis százalékot birtokol, Brawnt a szaktudásáért tartják vezető beosztásban, Frynak ilyen már nem jár a néhány százalékáért.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Adie Brown (F1Tailpipe.com) Just had an email from Nicola Armstrong @ Mercedes GP. Nick Fry remains at the team as CEO. Just clearing that one up for you.
Mégse igaz.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Politika
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Xbox Series X|S
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs