- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #40279 üzenetére
Első benyomásra eléggé konzervatív, viszont szépek a vonalai, kivéve a kipufogó pozícióját, de erről a szabályok tehetnek.
Szerintem az orr nem fog sokat változni. Ha lépcsősre akarnák csinálni, annak jelei már látszódnának a homologizált cockpiten az első tengely vonalában, mint a Caterhamnél.
Vizuálisan - az orr vonala és a motorborítás miatt - inkább hasonlít az MP4-24 Ezüstszamárra, mint az előző két év autóira, de remélhetőleg közel sem lesz annyira rossz autó.
Már most úgy tippelem, hogy a Red Bull és a Ferrari kevésbé lesz duci kinézetű. A McLaren valahogy sosem tud annyira szűk hátsókat készíteni, mint pl. a Red Bull. Egyik oka, hogy a Mercedes motor nagyobb hűtési igényű lehet, mint a Renault (lásd Mercedes GP/AMG szenvedései a kopoltyúkkal, pedig az lenne a gyári csapat). Emiatt aztán összességében nagyobb térfogatot igényel az autó hátul is. (Persze a fejmögötti/airbox alatti kisebb nyílás maradt. Ez hűti talán pl. a KERS elektronikát. A fő hűtőnyílásokon is van egy elkülönített bemenet, ezek hűthetik a KERS aksikat, ami nagy valószínűséggel a pilóta alatt és/vagy a tank alatt van.)
Jelen pillanatban csak egy lényeges hűtőlevegő-bemenet van (mármint a szimmetria miatt kettő; az oldaldobozokon), nincs már fej feletti/airbox körüli ami a váltót hűtötte.
A váltó/hátsó ütközési zóna a tavalyi Williemsére emlékeztet, a váltót valószínűleg zsugorították is. Tehát láthatólag keményen dolgoztak a lehető legszűkebb hátsóért.
Az autó egyfajta kettős érzést kelt a kinézetével. A vélt konzervativizmusa sikertelenséget sugall, de a kifinomult vonalaiban ott van a meglepetés, hogy nagyon gyors lesz.
Összességében, habár az oldaldobozok vizuális változása miatt nem tűnik így, leginkább evolúció, mintsem revolúció és innováció. Persze sok innováció rejtve van és fog is maradni, mert pl. az autó borítása alatt van.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com