- Telekom mobilszolgáltatások
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Kedvező árú Huawei tablet érkezett
ma Konkrét árcédula mondjuk még nincs a Huawei MatePad SE 11-hez.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli-bácsi
senior tag
Sziasztok,
MK5 Mondeo halogén (projektoros) lámpájában cserélte már valaki a "gyönyörű" sárga izzókat valami normálisabb kinézetűre?
Ha igen, érdekelne a tapasztalata vele.
üdv,
Zoli -
e-newsee
addikt
válasz e-newsee #20360 üzenetére
No, megnéztük, kicsit jobban megrángattunk mindent, és ezt tapasztaltuk, ami a lenti videón van. Egyrészt a bal első féltengely kotyog, de ami gyanúsabb, hogy a váltóból kilógó csonk is lóg egy kicsit. Nem tudom, ez normális-e. Ezt sajnos így a szerelőm sem tudta megmondani referencia híján, de szerintünk picit sok ez a mozgás. Pláne, hogy a másik jobb oldalon a féltengelyt tized ennyire sem tudjuk mozgatni. (a váltócsonk ott ugye nem mozog, mert meg van vezetve csapággyal) Ott a srácnál is a videó, azt mondja, ha betéved egy Ford ugyanilyen futóművel, akkor megrángatja mindegyiket, hogy azokon mekkora a mozgása ezeknek a dolgoknak.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
flymi
addikt
Ma leadtam a kocsit a szerelőnél, persze nem biztos h délután még nekiáll de ha már ott van előbb utóbb csak sorra kerül mert hétvégére mindenképp kell már a verda. Hátsó első szilentek, motorolaj és szűrők cseréje lesz, más nem. Ja meg gondolom egy futómű állítás (megint) a szilentek miatt.
Aztán mehet műszakira és pont. Remélem legközelebb csak jövőre kell majd hozzányúlni szerelés ügyileg./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz e-newsee #20602 üzenetére
Csak escort-om tapasztalatából tudok kiindulni.
Féltengyely semennyire nem kotyogott váltofészekben.
Amikor bekattant, az ott maradt fix-en, de nincs ellencsavar, kihúzható.
Eset, hogy kaszni szétterpeszkedése miatt, a féltengely kiugrált váltóból, ekkor rettentően elkezdett rázni, sebesség vesztés, stb. volt.Tehát kaszni terpesztés miatt volt a hiba, ami a kaszni előregedése miatt keletkezett.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
bajnokpityu
félisten
tudtok olyan alis árúst ajánlani, ahonnan tudnék a Delfinhez gyári minőségű tpms szenzorokat venni? 2018 smax.
köszönöm.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #20608 üzenetére
Mindegy cső, vagy zárt szelvény szerkezetű a felfüggesztés alapszerkezet.
Az bizony ki tágul és ekkor már nem pontosan illeszkedik a féltengely.Esetemben a fáradság miatt rugta szét a motor, a felfüggesztés alapszerkezetet.
Szerelő majd 1 hónapig szerelgette, mire rájöttek, hogy kitágult.
Ezt kihúzóval nagyjából helyre rakták.
De mivel csak azt csinálták és nem szedték szét kasznira kocsit, hogy minden mérőponton pontos legyen, így nem lett tökéletes.
Elengedtem, mert már hátsó nyúlván és ellenőrző motor generál túl drága lett volna.
Persze hiányzik, mert nagyon jó volt, ameddig szolgált.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Lajki
tag
Sziasztok,
A segítségeteket szeretném kérni.
Nos, kocsiváltás előtt állok és nem könnyű a döntés.
Valaki eltudná mondani a véleményét a Focus ST3-as kombiról (TDCi)?
Ami fontos lehet, hogy lássátok mire használnám:
Hetente 2-3x járok Ceglédre a 4-es úton, plusz a csepel művekbe járok be nap mint nap és néha pár száz kiló cementlapot is szállítanom kell, ha úgy jön ki.(2-3 havonta 1 kör)
Sajnos a létező legszarabb utakon járokÍgy a kérdésem, szerintetek bírná a futómű vagy évente szerviz?
Előre is köszönöm a segítségetek!
-
-
e-newsee
addikt
válasz gabor9991 #20609 üzenetére
Mi is erre tippeltünk. Az a cső pont úgy néz ki, hogy annak úgy fixnek kellene lennie. Azt kívánná az ember szeme. Gyanítom, a másik oldala sem véletlenül van megcsapágyazva.
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
nagyúr
Én 184 centi vagyok, de mögöttem már csak egy apróbb termetű (160-170 cm magas) utas fér el, pedig elég közel ülök a kormányhoz. Nekem benzines ötajtós ST3 van, 235/35 R19-es kerekekkel, még nem volt vele gond a szintén sz*r fővárosi utakon, de elég vigyázósan kell vele menni, a /35-ösök erősített oldalfalúak, úgyhogy rendesen érezni vele minden göröngyöt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
e-newsee
addikt
válasz #31600896 #20620 üzenetére
Én is 192 vagyok, és a 2-es fókában, ha le van hajtva a hátsó ülés, igencsak szűkösen vezetek.
Apropó, ülés!
Ha jól sejtem, az ülésmagasság állításom félig meghalt. Legalábbis olyan, mintha csak az egyik oldalt emelné, a másikat csak úgy "húzná" maga után az ülés. Ha felemelem, akkor pedig a támla kotyog, ha meglöködöm. (nekem már csak ilyen kotyogós autóm van )
Valaki szedett már szét vezetőülést? Van valami trükk, amire figyelni kell? Vagy egyáltalán hogy érdemes nekiállni? És mennyi szívásra számítsunk?[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
pn4hvq
senior tag
Csak brainstorming szintjén: nekünk van itthon egy 2003-as MK3-as Mondeo és egy 2006-os MK2-es Focus. Mondhatni egy "széria". A Mondeo jóval nagyobb lábtérrel rendelkezik hátul, sőt, a hátsó ülés érzésre szélesebb is, mint a Focusban (le nem mértem, csak 3 felnőtt esetén jobban elfértek ebben). Saccra 8cm-rel nagyobb hely van a hátsó sorban a térdem előtt, ha a vezető ülése mögé ülök be, ami hozzám van beállítva (183cm).
Ha teheted, ülj be egy Mondeoba is, hátha az újabb verziókban is megvan ez a méretbeli különbség. Én erről sajnos nem tudok nyilatkozni. -
flymi
addikt
Most lötyköltem 5k-ért a kocsiba ami kábé 11,5 liter (100-as benzinből). Namost a mutató feljebb kúszott kicsit, de a fedcomp szerint ugyanannyi maradt a megtehető km. A tank 55 literes + ami a csőben van.
Eddig a tankások 90%-nál tele nyomtam, most nem akartam és ez fogadott a műszerfalon.
Még sosem csinált ilyet. Ötlet, h mi baja lehet?
Csak nem a szintjeladó halt be?! Vagy a műszerfal?! Nem tudom volt-e valaha forrasztva/javítva, mindenesetre nem villognak a műszerek, mint a karacsonyfa ami erre utalna.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
flymi
addikt
válasz DeFranco #20627 üzenetére
Értem.Eddig csak pár alkalommal fordult elő, h 5-10k közt tankoltam egyébként ha lement negyedig a mutató tele szoktam tölteni.
5k-ért tankolás intézményét -> Látnád apósomat! Van, h hetente háromszor megy tankolni 1500-2000 Ft-ért mert már "megint világít" az üzemanyag lámpa. Amíg nem volt saját kocsim én is csak annyit tankoltam bele amennyit elautóztam vagy annyit, h hazaérjek. Mert ha mindig telenyomod csurig a másét mert elmentél vele boltba meg vissza, úgyis elautózza és hozzá is szokik, h majd te úgyis teletöltöd és a gatyád is elmegy benzinre. Szvsz ennyi az 5k-ért tankolás intézményének lényege kábé.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #20629 üzenetére
Oks. Azért jó tudni ezekről a dolgokról.
Mikor megvettem a kocsit akkor első utam a kútra vitt (OMV) és ott löttyintettem bele először (meg ezek után utoljára is) csak egy ötösért. Azóta mindig csak "tele kérem" volt a válasz ha a kutas kérdezett.
Egy tank elég egy hónapra kábé./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
100-ast? Minek ilyen kocsiba? Minek? Nincs megírva neki az ecu gondolom, hogy a 100-ast ki tudja használni?
Inkább egy 95-ös v erő.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
flymi
addikt
válasz Sub-ZeRo #20631 üzenetére
Me mié ne? Húzza a zsebem az apró...
Talán kicsit jobban óvja-védi a motort, néha talán meg is simogatja lágyan belülről. Ártani legalábbis nem árt neki úgy gondolom.
Nincs buherálva a motor, 10-12 plusz ló miatt meg némi nyomatékért az alsó tartományban szerintem nem is érdemes. Dízelnél inkább releváns úgy tudom.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
prof.hardver
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Egy 2.0 TDCi C-Max-ba kellene aksit vennem,min 80Ah - max 85Ah.
Melyik aksi a megbizhatóbb: Varta, Bosch vagy Yuasa. Természetesen calcium tipusú.
A neten olvasgatva a Varta-Bosch duonál a nevet kell megfizetni,a Yuasa Magyarországon az egyik legmegbízhatóbb márka. Ki milyet használ? Mi a véleményetek?
Köszönöm válaszotokat és türelmeteket. -
gabor9991
őstag
válasz prof.hardver #20633 üzenetére
Én évek óta egy jászakkut használok ez volt a legolcsóbb amikor vettem.Úgy rémlik már 4 év eltelt mióta beszereltem szóval megérte az árát.
Előtte volt gyári Ford utána motorcraft de egyik se birta túl sokáig.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz prof.hardver #20633 üzenetére
Exide Premium.
-
#49155328
törölt tag
válasz prof.hardver #20633 üzenetére
Yuasa ? Életemben nem hallottam erről a márkáról.
Exide vagy Banner ? Azok sem rosszak. -
DeFranco
nagyúr
válasz #49155328 #20637 üzenetére
yuasának jó híre van főleg jappános körökben.
én exide premiumot vettem amikor már úgy ítéltem meg nem szeretném tovább a kocsival 4 éve vett akkor is ki tudja hány éves hurka (kis ah-s) bannert használni. utóbbi csak nálam futott 4 évet, az előző tulajt ismerve ott is tán annyit, mégis rendesen indított még, csak nagy hidegben hetes állás után volt kicsit lagymatagabb az indítás.
-
bajnokpityu
félisten
válasz prof.hardver #20633 üzenetére
yuasara még senki se panaszkodott, de sajnos ma sztem már mindegyik gyártónál becsúszik 1-2 garis probléma.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
daniel2121
senior tag
-
SPeti1984
senior tag
Van esetleg, aki megnézte már, hogy a C-max II facelift (technology) kiviteleknél az első középső hangszórónak a csatlakozó ott van-e a rács alatt? Nekem 4.2"-os a kijelző de ha csak egy hangszóró kell oda és rádugni a csatlakozóra akkor annyit megérne hogy ne 6 hanem 7 hangszóróm legyen.
-
Erdei88
veterán
Adaptív tempomattal van már tapasztalatotok új Mondeo esetén?
De bármelyik típus is jó lehet, csak a működési, beállítási elve érdekelne.Alapból bekapcsol ha beállítod a tempomatot, vagy neked kell meg külön állítani?
-
Rukongai
csendes tag
Mk1 Focus vásárlásán gondolkozok. 600-700e között.
Évente olyan 7-10 ezer km-rt mennék, ebből olyan 4-5 ezret városban.
Elsősorban benzineseket néznék, 1.4 vagy 1.6.
Melyik típust kerüljem ezekből? Melyik a jobb konstrukció? -
DeFranco
nagyúr
válasz Rukongai #20645 üzenetére
nem ismerem a mostani piaci árakat, én az enyémet többre tartanám, de a piac áraz.
nem nagyon esett ezeknek az ára mert alatta-felette nihil van, olcsóbban sem kapsz értelmeset és nincs mire felfelé váltani, akinek nem véres a torka az megtartja (én is).
[ Szerkesztve ]
-
Rukongai
csendes tag
válasz Zoli-bácsi #20646 üzenetére
Tetszik a Mondeo, de jelenleg feleslegesnek érzem, túl nagy.
Igazából városban használnám, oda meg soknak érzem az 1,8-2.0 fogyasztását
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen