- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Van esetleg valaki közületek aki vezetett mostanság új S-Max-ot mind 1.5 Ecoboost és 2.0 TDCi motorral?
Ha igen, akkor milyen vezetési élmánykülönbség van a kettő között?B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
kisÁdi
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, van valakinek tapasztalata C-max Energi-vel? Nagyon szemezgetek mostanában ezzel a 2015-ös hibriddel, gondoltam hátha hallott róla valaki valamit. Sokat olvastam utána, de természetesen a legtöbb írás az amerikai piacra orientálódott.
Köszönöm! -
nagyúr
válasz bajnokpityu #20655 üzenetére
Szívesen várok élménybeszámolót; főleg a vezetési élmény/különbség érdekel. Melyik hogy megy?
(persze van némi sejtésem, de azért na... mégis első kézből azért más olvasni)
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
daniel2121
senior tag
Ford Kugával szemezgetek használtan. Ki van nézve egy kettő. Van amelyik 4*4-es. Nekem nincs szükségem az összkerékhajtásra. Kell ezektől tartani meghibásodás terén?
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #20656 üzenetére
Tok másképp kell vezetni őket, mert máshol erősek. Igazából épp elég volt a mondiban mindkettő, de benyasnal sok tartalék nem marad, úgy erzem. Dieselnek meg kb mindegy volt a terhelés.
Smaxot sikerült már úgy megpakolni 5 férfival, csomagokkal, satrakkal, hogy még a diesel is necces volt. Ennyivel nehezebb kocsi.
A diesel amúgy nagyon jó karakterű, nagyon halk blokk. Amúgy min vacilalsz, csak diesel van új smaxbol.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
daniel2121
senior tag
válasz bajnokpityu #20658 üzenetére
bajnokpityu
Ismered a 4*4-es Fordokat? Van hátránya a 2*4-esekkel szemben? Mint írtam van eladó Kuga,tetszik az autó minden paramétere csak én nem akartam összekerekeset mert nincs szükségem rá. -
nagyúr
válasz bajnokpityu #20658 üzenetére
Köszi, erre számítottam.
Gyerekekkel fullos csomagtartóval nekem elég a 2.0TDCi,Ami miatt vacilálok az az, hogy van még néhány ajánlat már régebben megrendelt, és év végén beérkező benzinesre. Hátha meg tudok csípni még egyet. Ha meg nem, akkor lesz dízel.
Most úgy tűnik, hogy mégis nekem vesszük, nem anyókának, tehát a régi maxi megy, új meg csak lesz valamilyen. Ha más nem, akkor (fúj, büdös, koszos, kormos ) dízel.
(Ha a dízelek annyira haldokolnak, meg környezetszennyezőek, meg rákkeltőek, meg egyébként is a mainstream újságírók már megmondták, hogy ezeknek befellegzett..., akkor miért is vonják ki a benzineseket ezekből a nagyobbacska autókból??? Nemértem' ).
A határozat úgysem jött még meg; tegnap volt két hónapja, hogy beadtuk.
(A Touran-t sem lehet rendelni benzinessel ; S-Max-ot sem... vattafakk...)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
johnahex
tag
válasz LamaCube #7068 üzenetére
Üdv!
Hogy a bánatba kaptál szoftverfrissítést arra a régi kocsira?
Már csak azért, mert 2016-ban elvittem a nyíregyházi szervizbe (nagyon meguntam, hogy fékezéskor képes lefulladni ez a mocsok klímával) és nem kapott frissítést, mondván, hogy régi - ja 2004-es - és erre már nincs szoftver.
Nem tudtak vele mit kezdeni.
Időközben kapott új alapjáratit, fojtószelep tiszta, vákuumcsövek rendben, de csak le akar fulladni klímával.
Idén újra felkerestem - utoljára - a nyíregyházi szervizt - de ismét lepattantam.
Annyit tudnak vele kezdeni, hogy egyesével cserélgetnek alkatrészt és hátha ráhibáznak. Én meg fizetem a vaskos számlát. Ezt az opciót meghagytam másnak.
Szerintük ez nem szoftveres hiba.
Olyan alkatrész rossz aminek nincs elektromos visszacsatolása és ezért nem ad dtc kódot.
De akkor ha jó az agya, miért tartja meg néha a fordulatot normálisan, máskor meg fuldoklik???
Szerintem kicsit se értenek hozzá.
Ez gyárilag ilyen rossz. -
bajnokpityu
félisten
válasz Zoli-bácsi #20661 üzenetére
Hol?
6.3ert jó mondeot se kapsz, nem hogy jó smaxot. Nomeg készleten? Cimborám céges smaxa 8 hónapra érkezett meg..Nem ismerem a 4x4 fordot, mondeoval 1x mentem, nekem tetszett, de tudok nélküle élni.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz bajnokpityu #20665 üzenetére
Hovány
-
Lajki
tag
Sziasztok !
Ismételten a segítségeteket szeretném kérni.
Ford C-MAX-ból melyiket érdemes venni, az 1.6-ost vagy a 2 ezres dízelt?
Előre is köszönöm!
-
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #20661 üzenetére
Benzinest nem nagyon talátam. Dízelből sem olyan sok, hogy tele lennének.
Amit esetleh a szalonautón találok, annak a 2%-a van tényleg raktáron.
De szívesen fogadok tippeket.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Zoli-bácsi
senior tag
Én a Hovány honlapján néztem, ott elérhető kb. 10 db 1.5 ecoboost. De lehet igazad van, és nem mind van ténylegesen raktáron (bár több is van amihez azt írják, hogy készletről, azonnal)
-
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #20670 üzenetére
A valóság meg az, hogy nincs nekik... beszéltem velük... az ott a reklám helye... meg is jegyeztem nekik, hogy "sajnálatos, hogy a hirdetéssel ellentétben nincs...."
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
bajnokpityu
félisten
válasz Zoli-bácsi #20672 üzenetére
Fölösleges, gyakorlatilag kizart h akár olcsó benyas, akár jobban felszerelt diesel smax legyen raktaron
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Erdei88
veterán
válasz bajnokpityu #20673 üzenetére
Arról nem beszélve, hogy az 1.5T benzines motorjának gyártását megszünteti a Ford
-
nagyúr
válasz Erdei88 #20674 üzenetére
Úgy t'om nem megszűnteti, csak 3 hengeresre nyomorítja vissza.
(szerk.: persze bámi megtörténhet, és annak az ellenkezője is)
A hivatalos új árlistában is már *-os a benzines erőforrás, megjegyezvén, hogy csak a jelenleg elérhető raktárkészlet erejéig.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #20676 üzenetére
Én is így gondolnám. Nézegettem a kibocsátásokat, és arra jutottam, hogy lehet köpködni a dízelekre, de egy nehezebb autónál bizony egy nagyob dízel kisebb céókettőt bocsát ki (hisz kevesebbet fogyaszt...)
Aztán meg ugye most 135-ről 95-re teszik le a limitet....
Már nem tudom ki mondta a 3 hengeres verziót az 1.5T-re.
2021-től meg úgyis megszűnik a Galaxy, S-max egyterű, szóval nem is biztos, hogy visszahozzák a benzinest; 1.3-as 3 hengeres motorral esetleg? .
Majd jönnek a jó kis SUV-ok.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
SPeti1984
senior tag
válasz Zoli-bácsi #20661 üzenetére
Ezek a 6.3-as árak biztosan a 2.5 milliós 7 személyes kedvezményekkel vannak feltűntetve amit kevesen tudnak csak igényelni.
[ Szerkesztve ]
-
Salex1
senior tag
Mondeo MK4.5-ön be lehet azt állítani valahogy, hogy ajtó zárásra felhúzza az ablakot? (nem csak hosszan nyomva a gombot, hanem rövid nyomás esetén is.
-
Lajki
tag
Sziasztok!
Korábban már kérdeztem, de nem kaptam választ, így újra megpróbálkozom
.
C-MAX-ból melyik motor megbízható?Ismerősöm az 1.6-ost ajánlotta, de hetente 300-400 km-et fixen megyek autopályán. Városban 100-150km max / hét.
Előre is köszönöm!
-
johnahex
tag
válasz Erdei88 #20667 üzenetére
Többet nem próbálkozom vele...
ez tré, nem 3F de ha a fordfocus.hu csak erről picsog és megoldás nincs akkor igenis gyári vacak hiba.
ESS szerviz sem tudja akkor senki sem.
Azért se viszem máshova, mert a központi fordnak is elsírtam magam, de megnyugtattak, hogy ha a nyíregyi szerviz nem tudja megcsinálni akkor a többi sem, mert egy rendszert látnak és ha talán gondja akad a szerviznek szerelés közben akkor kérhet támogatást a központtól.
Persze a központ is közölte, hogy vihetem más szervizbe...vinném is ha tudnák a megoldást...
Ez egy olyan hiba, hogy van akinek segít az sw frissítés, másnak az alapjárati csere, megint másnak a vákuum cső lyukas stb. de nekem meg egyik sem.
Ha kókler szerelő a márkaszerviz akkor merre induljak???
nem hordom kóklerhez mert 9 éve alatt csak a vezérlés csere miatt vittem szakihoz, a többi nyűgjét magam orvosoltam a fórumok segítségével.
De nyíregyi profi fordos szaki érdekel ha akad[ Szerkesztve ]
-
Erdei88
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz johnahex #20683 üzenetére
akkud milyen kapacitású, mennyire régi? nekem volt hogy gyengébb akkuval köhögött az autó ha nagyobb elektromos terhelést kapott alapjárat közelében.
klíma mikor volt utoljára töltve, ellenőrizve? lehet hogy egyszerűen megette a kenést és a kompresszor készül beállni.
márkaszervizben meg szokj hozzá hogy pékek dolgoznak, oda nem kell más. ha van rá gyári utasítás akkor azt egy talicska aprómajom is meg tudja oldani elemcserével három banánért, max visszajön a kedvesüffél, úgy is a flottás autókból élnek, meg amit onnan lecsencselnek.
nem mondom hogy nincs tisztességes márkaszerviz de többségében ott nem a koncentrált és minden áron hatékony problémamegoldás az első hanem a gyári cikkszám meg a rezsióra.
-
#31600896
törölt tag
Üdv. Már rég írtam ide, mert jól megy a gép. Lekopogtam.
Észrevettem, hogy ha egy kanyart gyorsan veszek be és rossz az út, akkor kopogást hallok a motortér felől, de lehet első futómű is nem tudom. Ilyenkor mintha pattogna az autó eleje, szinte emelkedne felfelé... Elvileg ránézésre rendben van a futómű. Gondoltam rá, hogy az akkun lévő műanyag takaró zöröghet. -
nfsu17
veterán
Hellosztok.
Hátha valakit majd később (használtautó-vásárlás kapcsán) érdekelni fog - ha nem, akkor nyugodtan görgessen -, hogy egy Focus MK3.5 1.5T 150LE ecoboost (benzin, 4 henger....vicces, de már ezt is meg kell említeni, hogy hány henger, mert már a 4 nem is annyira alap) mennyit is fogyaszt.
Nem szakmai véleményt szeretnék írni, csak pár saját gondolatot, tapasztalatot, mint egyszerű user és nem -(le)fizetett- újságíró.Mérges vagyok a fed. computerre, mert bődületes nagy marhaságokat ír ki, de azt legalább végig konstans teszi, tehát lehet azért ez alapján is kalkulálni a tényleges fogyasztásra.
A Fuelio nevű appal rögzítem a tankolásokat és ő számolja ki, hogy mennyi is. Mindig teli tankolok, az első kattanásig.Gondolom nem mondok újat, hogy a computer elég jól lefele
hazudja"kerekíti" az átlagfogyasztást.Legutolsó 1 hét így nézett ki, de korábban sem volt pontosabb, csak max pár decivel volt közelebb a valóshoz a mutatott szám.
Egyik péntek: Győr-Siófok-Győr
Másik péntek: Győr-Balatonfüred-Győr
A péntek között még volt egy kis városi lófrálás, semmi extra, semmi nagy dugó.
Mindegyik úton 90%-ban a szabályok betartásával mentünk, ahol nem, ott sem sokkal léptük túl. Nagy előzések, gyorsítások nem voltak, elég nagy távon tempomattal. Erre lehet mondani, hogy nagypapás stílusban, de nem tartottunk fel senkit.Kb. 520 km ez a két péntek, és még 20km a helyi közlekedés, mert
544km-t mutatott az app előző tankolás óta.
6,69 l/100km-t mutat az app tényleges átlagfogyira.Ami még érdekes, hogy Siófokra leérve még 5,1-et mutatott a comp.
Az elmúlt 8.000 km alatt amúgy ez lett a legjobb fogyasztás. All time best.
Ezt egyszer amúgy már meg tudtam közelítni, akkor 6,75 volt.Ennek ellenére mit mutatott a fed.comp?
Még a tankolás előtti párszáz méteren 5,9-et, miután kiálltam a kúttól és menet közben nulláztam, már 6.0-át mutatott.
Ez barátok közt is majdnem több, mint 0,7l-es csalás lefele.
Átlag 0,5-0,6l között szokott lenni a kül., de ott nagyon sok a város. Azt gondoltam, hogy a sok város, sok indítózás miatt nem tud jól számolni...nem így lett.Ami még esetleg csökkenthetné a fogyit, ha nem 17-es kerék lenne rajta. Plusz a súlya sem kicsi az autónak.
A spritmonitor számomra értelmezhetetlen fogyasztásokat ír, melyeket elképzelni sem tudok, hogy sikerült összehozni. Pedig nem vagyok egy fittipaldi.
A kocsimra átlagfogyasztásnak kb. 7,5-et ír.
Én most 8,1-nél járok, de ebben azért sok a város, rövid táv, mert nem sűrűn megyünk ki a városból. Ezek a nagyobb utak ritkaságszámba mennek.Ha van valami kérdés, vagy vkit vmi érdekelne, írjon nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
johnahex
tag
válasz DeFranco #20686 üzenetére
Nem sok olyan eset lehet mint az enyém...2010 márciusában vettem. Akkor rövid tesztkört mentem, hideg motornál nem volt gond mert emelt alapjárat van.
Szóval azóta meg van ez a gondja, azóta keresem a megoldást.
Akksi jelenleg perion, fordba való 60 Ah. Már én cseréltem, a gyári bedöglött.
Bagolyéknál nem voltam a távolság miatt, de már érdeklődtem és nem adtak egyértelmű választ pedig tudnak erről a hibáról, hiszen a fordfocus.hu-n gyakran megfordul.
Már jön a tél így nem zavar, csak hogyan lehet így eladni, vagy inkább kinek kell?
Marad az anya a fojtószelep tövéhez (nyáron), az hoz egy kis javulást.
Ja, 9 éve alatt nem volt töltve a klíma, jéghideget fúj...nem is értem.
Köszi mindenkinek. -
flymi
addikt
Ha benzinpumpa cserére vetemednék akkor abból jó a swag/febi igaz? Asszem gyári minőség/beszállító.
Tegnap megint bolt előtt indítottam volna de nem volt búgás a pumpa felől. Masodjára volt. Szerintem nem konkrétan a pumpának van baja, inkább a kábelnek, de már olyan mindegy...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
-
nfsu17
veterán
válasz tibbike01 #20689 üzenetére
Szia!
8100 km van benne.
5W20-as a gyári olaj.Szerintem szerethető karakterisztikájú motor, de szívó után kicsit fura érzés még mindig.
1500 ford./perc alá nem érdemes menni, pedig sok szívóval még simán lehet gurulni akkor is. Ez is bírja, de nekem fülre nem szimpi a hangja, mintha már "túl alacsony" lenne a fordulat. Vagy ez ilyen, és semmi gond ezzel, ezt még nem mondta meg senki.
2300-tól aztán megindul és jön az erő.
Városban nem érdemes 4-et kapcsolni (eddig mindegyik szívóm simán ment városban 4-esben), mert ha meg kell lódulni, akkor sok idő mire erőre kap. 3-asban kb 2000-et forog 50-nél, innen már jobban meglódul.
Elég hosszúak, dízelesen hosszúak a fokozatok...és a hangja is, ha áll...le is dízelezték egyszer. Menet közben aztán mintha másik autó lenne, kb semmi hangja 3000-ig. Onnantól sem üvölt, csak erősebb morgás jön be, nem "vonyító/üvöltő" szívó. Legalábbis az utastérben nincs hangja.
Sokszor 90-nél még agyalok, hogy tegyem-e a hatodikat...végülis bírja, de onnan nem jó érzés megindítani, mert annyira keveset forog, hogy szenvedős.
Sajnos én inkább alacsonyabban tartom a fordulatot, mint azt kellene, a benzinest jobban kellene pörgetni, de az nincs ínyemre.
160-ig gond nélkül, konstans gyorsul, 130-nál sem kell félni, hogy nem tudsz megindulni előzni.
Egy 150LE-s dízel még mindig erősebbnek érződik és biztos jobban is megindul, de a német autópályát leszámítva mindenre elég az ereje és egy előzés sem gond általában.A fogyasztása olyan, mint az előbb írtam is, hogy a rekord ez a 6,69, a 2. rekord a 6,75.
8,1 a teljes átlag és kb 9,5 a legrosszabb. 10 fölé még nem ment. De ez engem annyira nem lep meg, nem szúrom ki a szemét. A 9,5 is télen jön össze, sok városi rövid távval, sok indítózással. -
flymi
addikt
válasz gabor9991 #20696 üzenetére
Mentettem könyvjelzőbe.
Ma hazafelé indulván a munkahelyről az első kanyarban egy kva nagy csattanást hallottam és majdnem le is fostam a nadrágom szárát.
Na mondom most itt kész, vége. De fogalmam sincs mi lehetett a zaj forrása. Rugók a kerekek ütögetésére nem csilingelnek, tehát nem törtek el (talán, de be is bacna mert mind a négy új), nem folyik semmi, nem lóg semmi. Először azt hittem egy szíj szakadt el, de nem. Talán egy kavics? De az nem szól ekkorát szerintem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #20699 üzenetére
Nem tudom felemelni itthon, de hétfőn viszem időpontra másik szerelőhöz, mert az első nem jutott el az olajcseréig sem. Majd mondom neki nézze meg a rugókat. Az a baj beazonosítani sem tudom kábé honnan jött a hang, szólt a zene csak egy csattanást hallottam ami minden más zajt elnyomott. Most este mentem vele még egy kört, nem tapasztaltam semmi furcsát.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen