- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Szeretnék veletek megosztani egy történetet vagy inkább kínszenvedést eme "remek" márkával:
Adott egy ASUS N55SF, melyet 1,5 év alatt 3.jára kellett szervízbe küldenem, most a legutolsó esetnél telt be a pohár (sanszos h megfőtt a gép...)
Ezt írtam pontosan a supportnak hiba leírásának: "A gép nem vagy lassan indul el (bekapcsoló gomb megnyomása után 5-6mp mire bejön az ASUS logo), ha nem indul el a gép akkor fekete képernyő mellett villognak a led-ek, a hdd felpörög majd leáll és ez ismétlődik. Akkumlátorról egyeltalán nem indul el a gép, pedig használható még a telep. Továbbá terhelés alatt a GPU 90fok fölé is felmegy, a CPU eléri a 100 celsius is!"
Normál, 2 éves gyártó garancia
Na most, csak szeretném elmondani, hogy ez a gép anno 215e Ft-ért lett vásárolva és kb félévente kellett ilyen-olyan gondokkal (először a külső mélynyomó csatlakozója halt meg, majd a billentyűzet) szervízbe küldenem. Azért eléggé felháborító, hogy egy ilyen árú géppel folyamatosan gondok vannak... A szervíz megrendelő oldalán alig lehet pár szóban leírni a hibajelenséget annyira kevés karaktert enged csak írni a rendszer. Továbbá amin most kiakadtam még, hogy 08.26-án rendeltem meg a javítást, a futár 28án vitte el a gépet, de a szervíz csak ezen a héten hétfőn (09.09) kezdte meg a javítást, szerintem ez is kritikán aluli... és az ugye senkit se érdekel, hogy nekik "sok a munkájuk" főleg, hogy addig nincs gépe az embernek, ami adott esetben tanuláshoz, munkához, stb. nélkülözhetetlen... Csak halkan megjegyzem, hogy a törvényben azt írják, hogy 15napon belül megkell csinálni a javítást, itt kb ez az idő arra ment el, hogy nekiálljanak a gépnek.
Szummázva egy biztos, nekem az első és UTOLSÓ találkozásom volt az asus-al...
u.i.: arról tud valaki valamit, hogy ez a drága gyártó mennyire kezeli korrekten a garancia meghosszabítását annyival ameddig a gép nem volt elérhető a tulaj számára? (mert ugye ez is törvényben előírt)"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár HP Spectre Pro X360 G2 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- HP Probook 450 G5 - 8th Gen i5/8GB/128GB