- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Külföldi SIM-ek itthon
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Szeretnék veletek megosztani egy történetet vagy inkább kínszenvedést eme "remek" márkával:
Adott egy ASUS N55SF, melyet 1,5 év alatt 3.jára kellett szervízbe küldenem, most a legutolsó esetnél telt be a pohár (sanszos h megfőtt a gép...)
Ezt írtam pontosan a supportnak hiba leírásának: "A gép nem vagy lassan indul el (bekapcsoló gomb megnyomása után 5-6mp mire bejön az ASUS logo), ha nem indul el a gép akkor fekete képernyő mellett villognak a led-ek, a hdd felpörög majd leáll és ez ismétlődik. Akkumlátorról egyeltalán nem indul el a gép, pedig használható még a telep. Továbbá terhelés alatt a GPU 90fok fölé is felmegy, a CPU eléri a 100 celsius is!"
Normál, 2 éves gyártó garancia
Na most, csak szeretném elmondani, hogy ez a gép anno 215e Ft-ért lett vásárolva és kb félévente kellett ilyen-olyan gondokkal (először a külső mélynyomó csatlakozója halt meg, majd a billentyűzet) szervízbe küldenem. Azért eléggé felháborító, hogy egy ilyen árú géppel folyamatosan gondok vannak... A szervíz megrendelő oldalán alig lehet pár szóban leírni a hibajelenséget annyira kevés karaktert enged csak írni a rendszer. Továbbá amin most kiakadtam még, hogy 08.26-án rendeltem meg a javítást, a futár 28án vitte el a gépet, de a szervíz csak ezen a héten hétfőn (09.09) kezdte meg a javítást, szerintem ez is kritikán aluli... és az ugye senkit se érdekel, hogy nekik "sok a munkájuk" főleg, hogy addig nincs gépe az embernek, ami adott esetben tanuláshoz, munkához, stb. nélkülözhetetlen... Csak halkan megjegyzem, hogy a törvényben azt írják, hogy 15napon belül megkell csinálni a javítást, itt kb ez az idő arra ment el, hogy nekiálljanak a gépnek.
Szummázva egy biztos, nekem az első és UTOLSÓ találkozásom volt az asus-al...
u.i.: arról tud valaki valamit, hogy ez a drága gyártó mennyire kezeli korrekten a garancia meghosszabítását annyival ameddig a gép nem volt elérhető a tulaj számára? (mert ugye ez is törvényben előírt)
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 855 G8, 15,6" FHD, Ryzen5 PRO 5650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Precision 5520, 15,6" 4K/UHD Touch, I7-7820HQ CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, M1200 4GB VGA, WIN 11,
- Dell Precision 3561, 15,6" FHD, I7-11850H CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, T600 4GB VGA, WIN 11, ( olvasd
- Dell Latitude 5520, 15,6" FHD Érintőkijelző, I5-1135G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd v
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-12650H 10Mag 16/512 RTX 4070 8GB FHD 144Hz
- Apple iPhone 12 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 7400 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 SUPER 6GB Rampage Everest 500W
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest