Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soybex

    őstag

    válasz S e t h #30007 üzenetére

    Index :U

    Az információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.

  • jonnyjoker01

    veterán

    válasz S e t h #30007 üzenetére

    Arra várok, hogy a nagyobb kiadók valami eszméletlen nagy marhaságot csináljanak olyan mértékben, hogy minden játékos felszólaljon a dolog ellen és törvényi regulázást követeljenek. A legnagyobb gond, hogy okosan csinálják ezt a kiadók, szép lassan hozzászoktatják a népet erre az új világra. Ha viszont tényleg sikerül elfogadtatni ezt az új rendszert az emberekkel, a játék luxuscikké válik, és általánosságban csak a whale-ek fognak velük játszani.

    Én személy szerint csak úgy tudom befolyásolni a piaci statisztikákat, hogy nem költök olyan játékokra egy fillért sem, amiben ez a lootboxolás/pénzért fejlődés jelen van és csak olyan játékokat vásárolok, amelyek tudatosan úgy lettek készítve, hogy a legjobb játékélményt nyújtsák. Amíg lesz valami változás, addig eltűröm a rendszert úgy, hogy nem veszek részt benne.

    Ha odáig fajul a játékipar, hogy szó szerint nem lesz normális játék a piacon, akkor pedig örülök az extra szabadidőnek és néha nosztalgiából elindítok egy Witcher 3-mat vagy GTA 5-t.

    Üdv. Johnny

  • Amur

    addikt

    válasz S e t h #30007 üzenetére

    Ez a rész durva:
    "az Activision egyik fejlesztőcsapata olyan szabadalmi kérelmet adott be, ami egy algoritmussal szándékosan rossz játékélményt adna a játékosoknak, ezzel ösztökélve őket, hogy költsenek valódi pénzt a játékon belül. A technológia lényege, hogy az online lövöldözős játékokban olyan algoritmus alapján sorsolná össze a játékosokat, hogy a gyengébbek mindenképpen náluk erősebbekkel kerüljenek szembe. Ez eddig úgy ment, hogy a gép képességek, internetkapcsolat, ismerősök alapján rakta össze a játékosokat egy meccsre. A két évvel ezelőtt benyújtott, majd nemrég megkapott szabadalom viszont azt csinálja, hogy egy háborús játékban egy kezdő, távcsöves puskás játékos ellen berak egy sokkal magasabb szintű, jobb és erősebb távcsöves játékost, ezzel arra ösztökélve a gyengébbet, hogy a folyamatos vereségek és összehasonlítgatás miatt pénzért vásárolt képességekkel próbálja meg felhozni saját magát az ellenfél szintjére. És itt még nem áll meg a dolog, a technológia azt is érzékelni tudja, hogy melyik játékosnak milyen digitális tárgyakat promózzon a játékon belül, így szinte sulykolva azt, hogy költsön még több pénzt. És ami a legborzasztóbb: a rendszer arra is képes, hogy a játékost olyan online mérközésbe sorsolja be, ahol a frissen vásárolt fegyvere, eszköze feltűnően hatékony, ezzel azt az érzetet keltve, hogy megérte pénzt költeni a játékon belül."

    Ehhez hasonló algoritmus szerintem jópár mobil játékban benne van. Benne is lehet, mert 2 éve szabadalmaztatták.. Mikor pl. felvetettem hasonlóan ezt a clash royale topicban, elég sokan helyeseltek.(igaz voltak páran akik szerint nem érdeke a kiadónak ezt tenni, mert a sok negatív élmény csak kevesebb játékra sarkal. Nos ez itt megdől! Pláne hogy a játékok eleje mindig könnyű, tehát elhiteti hogy tudod ezt jól csinálni, és már ott függővé tesz.)

    Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

  • no more

    addikt

    válasz S e t h #30007 üzenetére

    Azért a legtöbb játék végigjátszható mikrotranzakció nélkül is, pl. Asphalt 7-8-at simán kitoltam, mindenféle erőlködés nélkül.

    Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx

Új hozzászólás Aktív témák