- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Buds FE - rajongok és jajongok
Hirdetés
-
Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
gp Borderlands, Bioshock, esetleg egy új Mafia játék? Alig várjuk hogy kiderítsük.
-
Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
ma Nem mindegy, hogyan ülünk rá, a kétrétegű OLED panelből könnyen törött OLED lehet.
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
-
Mobilarena
Android szakmai topic
Windows 8/10 gépen a készülék nem csatlakozik többé, mit tehetek?! ---> [link]
Az alábbi témák kitárgyalása kerülendő, mert nem ide tartozik!
Kérdésed a megfelelő topikba tedd fel:
"melyik alkalmazás, ami"
"milyen tokot vegyek"
"piros hátlap hol kapható"
"Melyik okostelefont vegyem?"
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bozek
nagyúr
válasz Fall-N #35032 üzenetére
PC-n a Play áruháznál a fiókon belül ott vannak az IAP-os fizetések is, a sor végén lévő 3 pöttyre kattintva meg ott a Visszatérítés igénylése. Tehát elvileg lehet kérni azokra is, kérdés, hogy megkapja-e az ember.
Ahogy néztem, március 28-án változott a visszatérítés, legalábbis nálunk (mivel mi is az EGT területén élünk): "nem leszel jogosult visszatérítése vagy más jogorvoslati lehetőségre, kivéve, ha a digitális tartalom hibás, nem hozzáférhető, vagy nem a leírtaknak megfelelően működik"
Március 28. előtt még egyszerű volt, akkor még ez vonatkozott ránk is: "Ha még nem telt el 48 óra az alkalmazás, illetve az alkalmazáson belüli termék megvásárlása óta, visszatérítést kérelmezhetsz a Google Playen keresztül"
Új hozzászólás Aktív témák
Sok embernek van kérdése az Android rendszerrel kapcsolatban, mely igazán nem köthető gyártóhoz. Ebben a topikban lehet feltenni a szakmai kérdéseket, amelyek telefon/tábla függetlenek.
A Factory Reset Protection (FRP) megkerülésében nem nyújtunk segítséget!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs