Hirdetés

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

  • Drágább lett a Pixel 8a

    ma De nem annyival, mint vártuk. Az Egyesült Államokban még pont beszerezhető 200 ezer alatt, euróban kifejezve viszont már átcsúszott a magasabb ársávba.

  • Indika teszt

    gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tesztelo.hu

    senior tag

    válasz #79335424 #96076 üzenetére

    A túraútvonal több ponttal funkciót tudja a Waze is.
    Sávasszisztens valóban jöhetne, állítólag kidolgozás alatt van. Nekem például hiányzik a TTS használata is, ami azért is érthetetlen, mert a Google Szövegfelolvasó is tud már magyarul. És akkor bemondhatná az utcaneveket is, illetve jóval bővebb lehetne a navigáció utasításkészlete (pl. a közlekedési lámpánál fordulj jobbra stb.)

    Az alternatív sebességhatárokkal számolás alatt mit értesz? A Waze az adott úton elérhető sebességekkel számol (nyilván kis forgalmú úton ez közel van a megengedett sebességhatárhoz, nagy forgalmú úton pedig a forgalomban tapasztalható értékkel). A Waze kimondottan nem támogatja a teherautós, kamionos navigálást és jó ideig biztosan nem is fogja, nem arra készült.
    A többi általad, elsősorban a megjelenítéssel kapcsolatosan felsorolt dolog (persze kinek mi az igénye) szerintem abszolút nem lényeges, sokkal fontosabb a pontos térkép és a forgalomban pontos navigáció, ebben pedig magasan veri a Waze az összes többit. Nyilvánvalóan nem mindenható, nem tudhat minden dugóról, vagy éppen megszűnő dugóról, de jóval pontosabb.
    És két dolgot ne felejtsünk el: a Waze ingyenes, illetve viszonylag fiatal program. A többi konkurens navigáció jó néhány éves előnyben van, hiszen már az Android előtt is léteztek. Kell idő a teljes körű felzárkózáshoz.

Új hozzászólás Aktív témák