- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor 50 - apám nevében
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Yettel topik
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
A warez minden formája tabu, mindenki használjon legális módot az alkalmazások beszerzéséhez.
Milyen alkalmazást ajánlunk kérdésre a válasz elég nagy valószínűséggel az összefoglalóban található.
Nem alkalmazás specifikus kérdésnél a telefonod típusát, android verzióját is írd le.
Hasznos tippek, információk találhatóak az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
spe88
senior tag
Waze alapötlete nagyon szimpatikus, hogy minden fontosabb infót közöljön, ami az utazással kapcsolatos, csak azért nem egyszer volt, hogy pályán 15 km-es kocsisor. Megállok. Waze közli velem, hogy dugóba kerültem, hát ez hasonló, mint, amikor a Chrome megfagy és közli velem, hogy juj lefagytam: nem lesz tőle jobb nekem. Miért nem visz le? 3 óra várakozás stb. Nem egyszer volt ilyen. Vagy útjavítás szintén több km-es kocsisor és ráadásul ez még az útinformban is benne volt, csak bíztam a technikában... Na de néha azért volt sikerem is, hogy ne csak a rosszat mondjam.
A Waze egy nagyon jó app lenne, ha lenne offline térképe, és valami komolyabb cég térképét használná, rengeteg kisebb településnek csak a fő utcája van benne. Említettétek a POI-kat, attól sem esek hanyatt. Ami tényleg király volna ez a real-time navigálás, miszerint eltereljen, ha bármi gond van. Tapasztalatom szerint nem nagyon működik ez benne. Konkrétan tudok olyan útról, ami le van zárva 1 hónapja, de még mindig arra navigál. Lehet, hogy egyszerűbb útvonalakra jó, de nem egy magas színvonalú, pontos navigáció. Mindenkinek más jön be persze...No, de említettétek a Sygicet, hogy az mutatja a fix traffikat. Ennek van offline térképe? Pontos? Gyors? Külföldre utazás miatt kellene, hogy legyen, mert egy Waze és társai a gatyámat leennék a roaminggal. Olyanról meg nem tudok, hogy több országra kiterjedő mobilnetet lehet kapni olcsón, esetleg ez is érdekelne. Arról nem is beszélve, hogy gyakorlatilag nem tud olyan gyorsan tölteni a kocsi, hogy ne merüljön le a teló egy Waze-nél, de ez mondjuk valószínűleg a telefon hibája. Android. Pár hónapos korában is kereken 20 óra alatt lemerült, úgyhogy a billentyűzárat fel sem oldottam csak csinálta a kis dolgait a háttérben és 100k-s kütyü volt, hiába álítottam, be hogy csak 1-2 komm. szoftver futhat. Egy Nokia ugyanezt előadja fele akkora kapacitású akksival 4 napig. De ez már nem ide tartozik...
Köszi
Spóroljunk! Kerül, amibe kerül!
-
#79335424
törölt tag
válasz holozis_HUN #96069 üzenetére
Nem nagy ügy. Veszel egy feltöltőst, és megrendeled hozzá.
-
air
nagyúr
"Arról nem is beszélve, hogy gyakorlatilag nem tud olyan gyorsan tölteni a kocsi, hogy ne merüljön le a teló egy Waze-nél, de ez mondjuk valószínűleg a telefon hibája. Android. "
Hogy mi?! Azért merül le, mert Android? Na neee!
Esetleg a töltő nem lehet túl gyenge?A Waze-zel kapcsolatban egy szó a válasz: közösség.
Minden infót a felhasználóktól gyűjt be. Ha egy dugót senki nem jelent be, akkor a program honnan tudná? Egyébként tudja akkor is. Ugyanis figyeli az útszakaszon haladók átlagsebességét is.
POI-k szintén a közösség által bővíthetők.
Az egy hónapja lezárt útra tervezés nekem gyanús. Ugyanis az útvonaltervezés is online, szervereken történik mások által használt utak alapján. Ha valamerre rendszeresen nem haladnak, arra nem szokott tervezni.
Ha pedig valaki megjelölné lezárt útként, akkor biztosan nem tervezne arra.
Ilyen anomáliával én még soha nem találkoztam, pedig évek óta csak Waze-t használok."Ami tényleg király volna ez a real-time navigálás, miszerint eltereljen, ha bármi gond van. "
Ez a legnagyobb előnye a többi programhoz képest. Az én eddigi tapasztalataim alapján tökéletesen működik.
A térkép szintén közösségi összefogásban készül. Vagyis bárki szerkesztheti. A hiányzó utakat a rajtuk történő haladással, bekapcsolt úthenger funkcióval lehet rögzíteni.
[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
tybsen
addikt
Személyes tapasztalat: én tényleg sokat közlekedem (beépített navi van) és az utóbbi évek tapasztalata alapján mondhatom hogy ezeknek a waze meg társainak egyáltalán semmi értelme (no flame). Egyrészt elvonja a figyelmet a vezetésről, másrészt nyilván olyan dugókról is ad tájékoztatást, amik már megszűntek. Egyébként sem érdekes az összes apró kis minimális időveszteség, amit a felhasználók jeleznek, a legtöbb ilyen kikerülhetetlen vagy nagyobb/ hasonló időveszteség lenne a torlódás kikerülése.
Traffi Hunter ötlete is jó, de olyan gyakran jelez autópályán, hogy gyakorlatilag használhatatlan szerintem (5km-es körzetben jelzi a radarokat). Olyat is jelez (például rendőri mérés), ami már nincs is (logikus módon sosem lesz 100%-os egyik ilyen információ sem, hacsak nem maga a rendőrség állítja be, hogy már elhagyta a területet ) Teljesen feleslegesen megy a háttérben.
Számomra sokkal nagyobb energiát igényel ezeknek az alkalmazásoknak a megfigyelése, mint a sebesség betartása/környezet figyelése. Ráadásul tempomattal közlekedem, amit ha a környezetben közlekedők össze-vissza sebessége folyamatosan lehetővé tesz, akkor gond sem lehet. Ezért vezetés közben relaxálva lehet hangoskönyvet / zenét hallgatni, stb, amit az ember akar és nem kell arra figyelni hogy melyik h.lye alkalmazásban mi van éppen, ami adott esetben ugye nem is stimmel.
Kizárólag google map-et használok a forgalmi információk csekkolására (nem navigálok vele alapvetően, arra ott a beépített, csak megnézem a forgalmat). Indulás előtt bemondom neki hogy hova akarok menni kidobja hogy hol mekkora forgalom és az nagyjából stimmel is, illetve időről-időre ránézek menetközben is.
De ha belegondolok tulajdonképpen ennek a tevékenységemnek sincs semmi értelme mert ha az utóbbi 10 évet végiggondolom akkor az az energia és idő amit a forgalom ellenőrzésére fordítottam bőven nem térült meg Lehet hogy csak szerencsés vagyok de körülbelül ötször ültem nagyobb dugóban, amiből négy a saját hibám volt (google map jelezte a dugót), egyet pedig nem tudtam volna elkerülni. (Ha Németországban élnék ahol gyakran van 5-10 vagy több km dugó, lehet hogy másképp látnám de többnyire ezek sem kerülhetők ki feltétlenül, így az ember kénytelen végigülni)
Ráadásul a dugók sem borzalmas dolgok mindenki annyira tart ezektől, de én sokszor örülök neki mert legalább az ember egy kicsit "kényszerszüneten" van, lelassul és nem kell rohanni.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Jó, legyen!
Több felhasználói profil (járműváltásnál jól jön).
Ehhez kapcsolódóan, alternatív sebességhatárokkal számolás.
Túraútvonal, több köztes ponttal.
Sávasszisztens.
3D domborzati megjelenítés.
Skinezhető felület.
Pontos nézetbeállítás (magasság méterben, dőlésszög fokban).
Egyszerűsített nézetű HUD mód.
Street View integráció (ha már Google tulajdon).Hirtelen ezek jutottak eszembe, de biztos lenne még pár. Ezek más navikban létező funkciók.
[ Szerkesztve ]
-
air
nagyúr
válasz tybsen #96074 üzenetére
Pont a közösségi navigáció, és a forgalmi információk miatt vette meg a Google a Waze-t, és használja annak az adatait.
(#96076) Somatom
Tudsz mondani olyan ingyenes navit, amiben ez mind benne van?[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
#79335424
törölt tag
-
air
nagyúr
válasz tybsen #96079 üzenetére
"a waze meg társainak egyáltalán semmi értelme"
"a waze létjogosultságát nem kérdőjelezem meg"Azért ez a két mondat nem kicsit mond ellent egymásnak.
És hozzávenném azt is, hogy szerinted semmi értelme a "waze" és társainak, de a Google Map-en megnézed azokat a forgalmi adatokat, amiknek jó része a Waze felhasználóktól származik.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
tybsen
addikt
Mit nem lehet ezen érteni? Szerintem elég részletesen, érthetően, egész mondatokkal leírtam a használati szokásaimat az előző kisregény-hsz-ban nem? Mi értelme, hogy mondatokat ragadsz ki a szövegkörnyezetből és beraksz smiley-kat? Vagy tényleg nem érted a mondataimat, vagy nem tudom mire vélni ezt.
Idézem amit írtam:
"...az utóbbi évek tapasztalata alapján mondhatom hogy ezeknek a waze meg társainak egyáltalán semmi értelme (no flame). Egyrészt elvonja a figyelmet a vezetésről, másrészt nyilván olyan dugókról is ad tájékoztatást, amik már megszűntek. Egyébként sem érdekes az összes apró kis minimális időveszteség, amit a felhasználók jeleznek, a legtöbb ilyen kikerülhetetlen vagy nagyobb/ hasonló időveszteség lenne a torlódás kikerülése."
Magát a waze app-ot nem használom és szerintem felesleges. Forgalmi adatokra van szükségem a google maps-ben (ez waze előtt is létezett a maps-ben, a waze csak jobbá/pontosabbá tette, nem véletlenül vette meg a google).
-
air
nagyúr
válasz tybsen #96082 üzenetére
Az az értelme, hogy szembesítettelek az egymásnak ellentmondó állításaiddal.
Lényegében senkit nem érdekel, hogy te mit és mire használsz, ez a te dolgod.
De két, egymásnak homlokegyenest ellentmondó állítás hiteltelenné tesz. Ennyi.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
dlaj
őstag
válasz tybsen #96082 üzenetére
Egyrészt elvonja a figyelmet a vezetésről,
Szerintem is, ezért különösen veszélyes a használata.
Vezetés közben a telefon nyomogatni és rögzíteni hol van a dugó, szerintem felelőtlenség, ezért meg félreállni és úgy betapicskolni a telefonba, az időveszteség. Nem beszélve arról hogy újabb dugókat okozhatunk vele és balesetveszélyes is.
Ha már tiltják a vezetés közbeni mobilozást a Waze-t nyugodtan ki is lehetne vonni a forgalomból. -
beg
veterán
Aki sminkel és eszik, dohányzik az meg vígan vezessen tovább, hiszen csak a telefon nyomkodás veszélyes. Ezért tiltsuk ki az összes navi eszközt és alkalmazást.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
tybsen
addikt
Nincs szükség szembesítésre ugyanis nem a rendőrségen vagyunk, csak szimplán elmondtam a véleményemet a személyes tapasztalatom alapján, amit Te szándékosan nem vagy hajlandó megérteni (az újabb, korábbi két hozzászólást megmagyarázó reakcióm ellenére sem).
Sőt, kifejezetten kiforgatod a véleményemet azzal, hogy két mondatot kiragadsz a szövegből, majd hiteltelennek nevezel. Nem tudom, mire jó ez de részemről befejeztem a témát. A jövőben egyszerűen ignoráld kérlek a hozzászólásaimat, elejét véve az újabb felesleges szembesítés-magyarázkodás köröknek és esetlegesen szükségessé váló moderációnak. Peace
[ Szerkesztve ]
-
punky10
addikt
Nem hiszem, hogy én volnék az egyedüli olyan zseni, aki miután dugóba került, simán,balesetveszélyt egyáltalán nem okozva tudta jelezni a többieknek, hogy erre ne jöjjenek... Közlekedés közben nem telefonálok, de a dugó pont arról szól, hogy nem tudok közlekedni...
/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0
-
Bozek
nagyúr
válasz tybsen #96074 üzenetére
"Traffi Hunter ötlete is jó, de olyan gyakran jelez autópályán, hogy gyakorlatilag használhatatlan szerintem (5km-es körzetben jelzi a radarokat)."
Nem jó, az összes ilyen alkalmazást törvénnyel tiltanám. Aki nem tartja be a szabályokat, azt büntessék is meg. 130-cal lehet menni autópályán, 150-ig nem büntetnek. De az 50-es táblánál se kapsz büntetést 65-ig. Ha ez nem elég, akkor fizess.
-
brd
nagyúr
Nyugodj meg, van, aki még úgy is jobban vezet nálad, hogy a Waze-t nyomkodja a kevésbé sűrű pillanatokban (pl. üres úton haladva, vagy piros lámpánál állva). A hülyeséget, felelőtlenséget kellene kivonni a forgalomból, csak azt sokkal nehezebb (hasonló ez az igazi baleseteket okozó figyelmetlenséghez/felelőtlenséghez, de az abszolút gyorshajtást büntetik inkább, mert azt egyszerűbb dokumentálni, így lehet mutogatni, meg örülni a bevételnek).
The only real valuable thing is intuition.
-
gery2123
őstag
Nem akarok bele szólni a wase vitába de hajrá wase !!!
Csak ezt használom navigálásra és nem azért mert jelzi merre van trafi, hanem mert tudom hol van dugó, mire számíthatok.... Nekem tetszik a közösségi hozzáállás és fejlesztés. Ha lehetne offline térképet is menteni akkor tökéletes lenne számomra. Persze vannak hiányosságai, de mivel ingyenes, így engem nem zavarnak, illetve nem is nagyon haszálom még így se ki, nemhogy ha tudna mindenféle csilli.villi 3D bla bla bla dolgokat....-- PSN_ID: GerY2123
-
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Novemberben adtam el az HTC One M8-am, azóta iPad+iPhonet használtam, viszont most egy pár napra előkerült a HTC One S tartalék telefonom.
Novemberben, amikor eladtam az M8-at, akkor pont ez volt az egyik legidegesítőbb dolog, számomra hihetetlen, hogy most sem javították volna: ha ki van kapcsolva a net a telefonom 2-3 órőára majd újra visszakapcsolom, a Facebook Messenger app egymás után jelzi azokat az üzeneteket is, amelyeket más készülékről már elolvastam, így van, hogy percekig csipog egymagában, ami azért elég idegesítő.
A legfrissebb verzió van fent Play szerint (71.0.0.10.65)
Másnál is ilyen?iOS-en, szépen szinkronizálja, vagy ha kapok is 10.20-30000 üzenetet, minden feladótól jelez egyszer és annyi. Most gondolkozok, hogy váltok Nexus 5X-re, de így ez elég béna megoldás
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a warez!
● A Factory Reset Protection (FRP) megkerülésében nem nyújtunk segítséget!
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke