Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #45185024 #904 üzenetére

    A VR multi-GPU valójában nem olyan egyszerű, ahogy az le van írva, hogy két kép a két szemnek és kész. Bár hardveresen nincs benne nehézség, de olyan grafikus API kell hozzá, amely nem teremt magasabb késleltetést a két GPU kiszolgálásával. Ehhez el kell érni, hogy az API elkülönítve számolja már a rajzolásokat is, és azokat a megfelelő hardver felé küldje el. Egyedül a Mantle API támogatja ezt a lehetőséget, de maga a funkció elő van irányozva szabványosításra, így 2018 környékén lesz rá DirectX és Vulkan funkció is.
    Ez az apró szoftveres különbség az oka annak, amiért az AMD két GPU-val 2x-es gyorsulást tud a LiquidVR-ben, míg az NV a GameWorks VR-ben csak 1,2-1,5x-es gyorsulást ér el.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák