Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maotun
őstag
fury-m még nincs de
[ezt találtam]
nyelvet nem értem , de a lényeg érthető
fogyasztás fx 9590 -el tuning+fullterhelés 665W még jó hogy CM v700 700W-os tápom van de lehet a tesóját a V1000-et is meg kéne lépni ....[ Szerkesztve ]
-
hszilard666
veterán
Lassan 1K hsz a totyikban és egy kártya sincs!
[ Szerkesztve ]
AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm
-
#45185024
törölt tag
Mindegy a nyelv ha rányomsz a fordítás gombra
És amúgy ebben szerinted mi a lényeg ?
Mert jó hosszú elemzés meg kell hagyni, amiből megtudjuk hogy Far Cry 4 full hd ban a 960 SLI vel pont annyit nyom mint a fury x
Ha még kiderül hogy a 960 SLI jó lesz VR re is a két mag miatt na az lenne érdekes felállás...
Amúgy meg addig nem sok fury pro tulaj lesz ameddig itthon nálunk többe kerül a Pro mint az X.
Tesztnek Epic Fail[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
A fogyasztást hogy kel nézni?
Az összes kari ezzel a konfiggal volt mérve?
Fury X 643W
980Ti 375W
Hogy lehet közte 268W különbség?
Enyhén szar az eredmény, nem tűnt fel nekik? Ki tudja még basztak el.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
KAMELOT
titán
válasz hszilard666 #903 üzenetére
A topiknak arról kéne szólni, hogy tulajok írják a hsz-ket és megosztják a tapasztalatokat a kártyáról. Érdekes topik. 1 tulaj sincs, de megy a duma. Miért nem vesz valaki fury-t?
(#907) do3om: Többet ér ha 980Ti kártyát veszel.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Crytek
veterán
Vicces... sosem értettem. Ezermillió teszt van szerte a neten és vannak külföldi tapasztalatok is.
De mindenki mindig vagy a ph tesztre szokott várni várni vagy mint pl most magyar tulajokra. Mi ebben a ráció nem értem. Ennek a megértéséhez kevés vagyok úgy látom.
Vajon gyorsul a Fury/Fury X ha lesz magyar tulaj vagy kevesebbet fogyaszt majd?Next PC Upgrade: 2022
-
KAMELOT
titán
Azért nincs itt senkinek, mert senki nem meri bevállalni olyan árért azt a teljesítményt! Ezek szerint a külföldi fórumon írtak sem győzött meg 1 embert sem, hogy vegyen magának ilyen kártyát!. 400euro környékén talán vásárolnák a kártyát! Annyit ér sajnos!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #45185024 #895 üzenetére
Nem rossz, de a finomszemcsés preempció az egy nagyon fontos funkció. Másképp nem tudja a timewarp számításához az összes futó feladatott leállítani. Ezzel megnő az esélye, hogy a timewarp lekési a szinkronablakot.
Finomszemcsés preempció csak GCN3-ban van, tehát Fiji, Tonga és Carrizo.(#896) do3om: Persze. Erre optimalizálnak a fejlesztők, illetve az egész VR ipar. Nyilván az AMD ezt nagyon komolyan veszi, mert ebből a helyzetből nagy esélyük van a VR piacon 90%-os részesedést elérni. Leghamarabb a szabvány érkezésekor lesz veszélyes a konkurencia, ami 2018 körül esedékes. Addig hiába lesz megfelelő hardverük, nem lesz hozzá VR-hez optimalizált grafikus API-juk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
Én aztán nem veszek semmit, nem is tudom mikor kapcsoltam be a gépet
Itt a jó kis tablet, ezt használom de nem tudom milyen vga menne beleAz a fogyasztásmérés akkor hogy van?
A többi VGA valami intel konfigban volt mérve? Hogy lehet ilyen összehasonlítást berakni?Abu
Attól tartok még az intelnek is lesz addigra versenyképes APU-ja
Kizárt dolog hogy ekkora előnyre tegyenek szert a konkurencia lenyomja őket. Nem kel nekik API, ha ekkora durranás lesz a DX12 lépni fog rá és akkor az lesz használva, az AMD meg jó lesz addig demózni amivel inkább pénzt visznek tőle mit hoznak.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #45185024 #904 üzenetére
A VR multi-GPU valójában nem olyan egyszerű, ahogy az le van írva, hogy két kép a két szemnek és kész. Bár hardveresen nincs benne nehézség, de olyan grafikus API kell hozzá, amely nem teremt magasabb késleltetést a két GPU kiszolgálásával. Ehhez el kell érni, hogy az API elkülönítve számolja már a rajzolásokat is, és azokat a megfelelő hardver felé küldje el. Egyedül a Mantle API támogatja ezt a lehetőséget, de maga a funkció elő van irányozva szabványosításra, így 2018 környékén lesz rá DirectX és Vulkan funkció is.
Ez az apró szoftveres különbség az oka annak, amiért az AMD két GPU-val 2x-es gyorsulást tud a LiquidVR-ben, míg az NV a GameWorks VR-ben csak 1,2-1,5x-es gyorsulást ér el.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KAMELOT
titán
Azért írtam, hogy várom az itteni tulajok tesztjét, mert azok nem fognak össze vissza baromságokat írni. Külföldi fórumok mindehol mást írnak! Rendes kép kellene, ahol a monitoron mutatná mi fut és utána meg a konektorban lévő mérőt! Talán richard444 kolléga írt egyszer egy normális tesztet ahol sima és CF módban lévő kártyákat tesztelt szépen bemutatva azokat! Azóta egy normál tesztet még nem láttam még híres oldalakon sem!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Intelnek a technológiája az alapvető működése miatt nem alkalmas VR-re. Le kell váltani az egészet, de nem csak a VR miatt kell, hanem azért, mert az Intel technikailag úgy állt hozzá az architektúra tervezéséhez, hogy mindegyik API fos, tehát arra törekedtek, hogy rájátszanak a rossz hatásfokra. Ez már VR nélkül is káros a DX12 és a Vulkan API-val, mert az IGP 60%-os kihasználásánál elveszíti a turbó lehetőségét.
Nem érted a problémát. A DX12 nem VR-re tervezett API. Ahhoz, hogy VR-ben is működjön hozzá kell adni az LDL és a thread affinitást. De mindkét dolog egy nagymértékű változás, tehát újra kell írni az API alapját. Ugyanez igaz a Vulkánra. Újraírják nem arról van szó, csak mire kiadják 2018-at írunk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
Az biztos hogy te vágod ezt a technikai részt. Én csak logikus gondolkozással próbálom felmérni a helyzetet.
Márpedig az AMD-t kevésnek érzem ehhez.
Két lehetőség van:
1 nem lesz az akkora durranás csak próbálnak kapaszkodni bele, hátha lesz valami nyereség rajta, de nagyobb a füstje mint a lángja
2 amire kijön és tejed addigra mindenki felkészül rá, vagy inkább fordítva addig nem terjed és nem lesz rendesen támogatva amíg be nem szálak a többiek (NV, MS talán Intel kel hozzá), addig meg úgy sem lesz haszna az AMD-nek csak annyi hogy ő lesz a beta teszter.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
Crytek
veterán
Biztos van mögöttes tartalom, hiszen nem hiába "karja mindenki az amd-t".
Ez most nem olyan mint a VGA harc ez most más több.De mivel nem tudjuk intelt , nvidiát mennyire érdekli ez a piac és hogy hegesztenek-e valamit a háttérben addig a VR-ben az amd dö beszt. Aztán lehet is is az lesz hogy hüde jó a dx12-ben csak mire oda jutunk már az nv nek is van egy fullos pascalja ami dx12 ready minden porcikájában .Lehet a VR-el is ugyanez lesz.
(Mondjuk engem nem érdekel ez a vr marhaság szóval nekem ezen a téren tökmindegy a köböm ,hogy ki lesz a raj.)
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi alapján érzed kevésnek? Az elmúlt pár évben lenyomtak egy olyan változást az egész iparágon, amelyet nem sokan akartak rajtuk kívül, legalábbis úgy biztos nem, hogy az AMD írja meg az új API-k alapját. Ehhez képest a VR gyerekjáték lesz.
Tök mindegy a hardver, amíg nem lesz szabványos API a konkurenseknek. Ezért kell egyébként elgondolkodniuk egy saját API-n, mert hiába csinálnak hardvert nagyon hamar, ha nem tudják használni.
Szerintem annak, hogy az AMD-nek van egy saját API-ja van egy nagy hátránya is az iparra. Egyszerűen ők hátra tudnak dőlni és az utolsó pillanatban tudnak nyomni egy nemet, ami fél évvel is elnapolhatja a tervezett szabvány megjelenését. Az fél év extra dőzsölés. Ezért lenne jó ha más is csinálja saját API-t.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kit nem érdekel egy olyan növekedés előtt álló piac, mint a VR? Ebben a gyártók lehetőséget látnak. Viszont beszállni nem olyan egyszerű, hogy eldöntöm és ott vagyok. Szabvány hiányában önállóan kell megírni azokat a részeket, amelyek a működéshez szükségesek, és a VR-nél az a nehézség, hogy ami ehhez szükséges az egy VR-re tervezett grafikus API. Ezt túl időigényes önállóan megírni. Amit valószínűleg választ majd az Intel és az NV, hogy megpróbálják kiterjeszteni a DirectX 12 és a Vulkan API-t. Ez nem jó megoldás, de a szabványig ki lehet vele bekkelni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KAMELOT
titán
Tudod majd akkor mondjunk róla valamit ha itt van támogatni fogják és működni is fog. Itt állandóan arról vna szó majd ekkor meg amakkor fog működni aztán mantle sem megy! Valamilyen software-s javítással tudtak tolni neki +5-10fps ahelyett, hogy rendesen megírták volna a drivert!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az az API nagyon működik. 2-3x-os gyorsulást hoz nekem több játékban is. Nem véletlen, hogy ez a technológia képzi a DirectX 12 és a Vulkan alapját is. Ha nem működne, akkor az MS és a Khronos sem törődött volna az alapok átemelésével.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
#45185024
törölt tag
"Finomszemcsés preempció csak GCN3-ban van, tehát Fiji, Tonga és Carrizo."
Lehet rossz példát tettem fel, vegyünk két 380 ast 4 Giga rammal, crossfirebe, nem is kötve csak ugye a PCI express 3.0 án keresztül. Ez ugye 1.2 GCN (vagyis a 3 as). Mindezt Direct X 12 vel ahol elméletileg ugye a memóriák összeadódnak 8 Gigára.
Egy ilyen rendszer felveszi a versenyt a LiquidVR™-be a Fury kkal ?
Két mag kontra gyors GPU. Ha jól értem mindkettő tudja a Finomszemcsés preempció-t vagyis azt nem a Fury GPU tartalmazza.
Az ember elgondolkozik rajta hogy lehet e valahogy pótolni a 2 magos Furyt mert a 300 fölötti ára kizáró tényező .[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Érdemes a VR kapcsán egy pillanatra végiggondolni, hogy mikor tud piacot robbantani egy termék. A következők kellene hozzá:
1. Egy olyan ötlet, ami megfogja az embereket, és jelenleg nem elérhető
2. Eszköz / termék, ami az ötletet többé-kevésbé jól megvalósítja - fontos, hogy nem kell tökéletesnek lennie, elég, ha 80-90%-os
3. Killer application, amivel a terméket használni fogjákA 1-esnek tökéletesen megfelelhet a VR - az eddigi visszajelzések biztatóak.
A 2-esnek minden bizonnyal jó az Oculus + Fury kombó - a nagy kérdés itt az lesz, hogy mire piacképes termék lesz a csomagból, addigra hány dolgot lehet a Fury helyére írni.
A 3-as természetesen a játékok. Ez a legnagyobb kérdőjel, mert ezt hihetetlenül el lehet bénázni. Szoftveresen analógnak érzem a helyzetet az Xbox 360-nal a Kinect megjelenésekor - teljesen új dologról van szó, sok kísérletezést igényel. Ami fontos különbség, hogy a játékipar nagyjai között van pár megszállott VR-fan - ez rengeteget lendíthet a dolgon.Nekem egy szemernyi kételyem sincs afelől, hogy a VR zajos siker lesz - a kérdés sokkal inkább a mikor. Igazából az AMD szempontjából pont ugyanaz a helyzet, mint a DX12-vel - megvan a helyzeti előnyük, de ezt most ügyesen kell végrehajtani, hogy a mocskos anyagiak is jól alakuljanak.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
R9 285-ön egy Q9550 procival. Thiefben úgy kétszer, Civ: BE-ben úgy kétszer, de ott inkább az a jó, hogy a körök közötti AI számolása sokkal gyorsabb. Dragon Age: Inquisition úgy háromszor. A Sniper Elite 3-ban inkább olyan 60% az előny, de 70 wattal csökkent a gép fogyasztása is. Semmi extra nincs ebben egyébként. Erre való ez az API.
(#929) KAMELOT: Szó sincs DX11-ben 50 fps-ről. Mindent maxon a Thief 15-20 fps-sel fut DX11-ben. Manapság inkább 20-szal, ez gyorsul 40 fps körülire. A Dragon Age: Inquisitionben 10-15 fps-en van DX11-ben, ami 35-50 fps-re gyorsul. A Civ: BE nehezebb úgy, mert kezdetekkor ugyanúgy fut DX11-ben is, de amikor a játék végén vagy és kizoomolsz a térképre, akkor a DX11 benyal 10 fps alá, az AMD API-jával marad a stabil 60 fps, akárhogy zoomolok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #45185024 #932 üzenetére
Igen a két 380 az megfizethető, de mégis jó VR konfig lehet. Ha csak a VR a fontos, és számít a pénz, akkor a két 380 tényleg jó megoldás.
(#933) gbors: Jön pár killer app. Az Oculus pont ezért rakott egy rakás pénzt el a fejlesztői programjára. Ez nagyon jó döntés volt, és például most a HTC is benyom a fejlesztőkhöz 10 millió dollárt, hogy támogassák a cuccukat.
Az EVE: Valkyrie egyébként simán eladja a VR-t. Annyi EVE fanatikus van a világon és még a játék is nagyon jó, de a Robinson: The Journey is egész kellemes, bár az más műfaj. Meg ott az OVERKILL's The Walking Dead, azért ez elég nagy húzónév. Plusz az Adr1ftről is sokan áradoznak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
vaakuum
addikt
De akkor ezen gondolatmenet mentén fölfelé a két 380x, 390 és 390x is működik, úgy gondolom... vagy rosszul gondolom?
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
-
nagyúr
válasz #45185024 #939 üzenetére
hétvégén felülsz a repülőre, és elmész kölnbe, az idei gamescomra. ott lesznek olyanok, akik tudnak neked erre tippeket adni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz #45185024 #939 üzenetére
azt azért tartsd szem előtt, hogy az amd vr-re a még ki sem adott, két fiji gpu-val szerelt kártyáját szánja.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel