- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
ph A mágikus szavak a Raptor Lake, Ada Lovelace, AIO és valódi fabetét, de az árcédulák kapcsán nem volt szégyenlős az amerikai cég.
-
Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
ma Nagyon hasonlít az elődjéhez, de jobb hangzást és erősebb ANC-t ígér.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
válasz Ren Hoek #264 üzenetére
"Oculushoz 2160*1200 kell KONSTANS 90 FPS-el."
Azt mindig hozzá kell tenni, hogy egy dolog a VR headset felbontása és a felbontás amin a játék fut. Egy bizonyos fizikai pixelrács kell hozzá, hogy ne azt lássa az ember. Ettől függetlenül maga a szimuláció futhat egy felskálázott felbontáson. Itt lehet értelmes kompromisszumot kötni a folyamatos visszacsatolás javára, ami sokkal fontosabb a VR esetében mint a szimuláció felbontása.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen