- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
Hirdetés
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz Elektrosokk #8600 üzenetére
Hál' isten, van még remény. Akkor csak nem ismerem a gyerek stílusát vagy túl korán volt még, hogy felfogjam az iróniáját.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz HussarF #8550 üzenetére
Na, lefoglalóztam az autót, meggyőzött. Egyben volt nagyon. A szabadba fúj le a lefújószelep. Gázelvételre sziszeg, mint egy Subaru WRX, nagyon feeling-es
Most már eladó a 159-em, itt kb elérhető minden info róla, ha valakit érdekelne: [link]
Remélem ez nem topik-szabályellenes, ha igen, akkor töröljétek -
addikt
Jön a Giulia majd (remélhetőleg, bár már hónapok óta az olaszoknál pattog a labda és nem nálam) és kell mellé egy szaladgálós, munkába járós, utcán állós autó, amire sajnálnám a 159-et. Így Bravo-kat nézegettem helyette, mert mindig is tetszettek. Ami ma néztem, az pedig meg is győzött.
Most utólag még az amore-n is megtaláltam a srácot, volt már 3 Alfája is, ráadásul láttam én többször is blogjait. Ismerős is volt, amikor megérkezett[ Szerkesztve ]
-
addikt
Most, hogy hazaértem BP-ről, asszem 273 300 km. Céges területi képviselőé volt az első 4 évében, évi 50k bele is szaladt (ahogy egy dízelnél szokás), én már 4 évesen 205k km-rel vettem. Azóta nálam évi 15-16k ment bele, de én is optimális dízelhasználatban működtetem, 90% autópálya (M6 BP-Paks). Ezért is sajnálnám megb.szni az eddigi gyakorlatot és városi szaladgálósnak beállítani. Meg második autóként egy alacsonyabb fenntartásút akartam inkább. Részleteket szívesen írok privátba egyébként, de nagy vonalakban:
- 2.0 JTDm
- 2011/10 forgalomba helyezés (Magyarországon először forgalomba helyezett)
- téli és nyári alu garnitúra is jár hozzá, téli gumik nagyon jók, a nyáriak is bírják még.
- Végig Csörinél szervizeltKitakarítom szépen a belsejét is és jövő hétvégén megy fel a hahu-ra. 2,3M-ért lesz meghirdetve.
-
addikt
Koronavírus: egész Olaszországot lezárják
Sosem lesz új kocsim, fasza...
-
addikt
válasz Triathlete #8609 üzenetére
Lehet az sem sokáig, ha így folytatódik...
-
vekk200
tag
Sziasztok családunkban került egy Alfa 159 1.8 Mpi és szeretnénk rajta váltó olajat is cserélni nem találom a le ersztő csavart és a feltöltő sem egyértelmű számomra aki esetleg tudna segíteni előre is köszönöm nektek.
-
aktív tag
Ma be kellett mennem a városban, és ha már...akkor 'ki tud zongorázni' önkéntességi alapon megkaptam a nyakamba az Ítéletnapi nagybevásárlást is, mivel állítólag én elég termetes és megfelelő mértékben szociopata vagyok ahhoz, hogy válogatás nélkül áttoljam apun, anyun, gyereken, bácsin és nénin a bevásárlókocsit...és tényleg...meg én, amilyen makacs f@sz, majd úgyis kihordom lábon a
lépfenét, TBC-tCovid-19-et. #tisztáldozatRá kellett jönnöm, hogy a GT-ben csak papíron van meg a liter meg a (tört)köbméter, a gyakorlatban a formákban és ívekben elveszik a rakodótér fele; hozzáteszem: a szatyor, zacskó, stb. a gyengéknek való...én mindent hánytam be, mint mosatlant a mosógépbe.
Egyébként tényleg vicces, ahogy le van rabolva minden..."Hozzál csirkemellet és darált marhát"...Jó. Mindenesetre no para, nincs lehetetlen: hetekre elegendő mézes és bacon-ös mangalica kolbász, satjtválogatás, mindenféle egzotikus felvágott/sonka biszbaszok és minden pikáns szalámi fajtából legalább egy rúd/csomag. Ezekből nem lesz 'pékné csülök', de legalább nem éhesen várjuk az Apokalipszis lovasait.
Azért jól ki van ez találva, pl. a nyolcas 'zsugor' CCola már csak az anyósülés lábánál fért el. Na, nálunk senki nem iszik kólát...de annyira belejöttem a túlélésbe, hogy muszáj volt abból is vennem.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
addikt
Itt vidéken nincs világvége feeling, az egyetlen problémám, hogy a konditermet ne zárják be.
Közben meghirdettem a feketét. Próbáltam nem túltolni a leírást, de megviccelt, mert alig tudtam linket beletenni, csak ilyen vicces módon. Remélhetőleg az eszesebbje ki tudja bontani azért.
-
addikt
válasz TheProb #8614 üzenetére
Ja, most hogy mondod... Én már tavaly szeptemberben bedobtam ezt ide, de fel se tűnt.
Ez lehet, hogy egy olyan teszt, mint amikor egy nagy mellű csajt tesznek egy képre és ha észreveszel bármi mást, akkor b.zi vagy
"Ha Alfásként nem ugrod át azonnal az önvezetésről szóló részt, akkor van egy rossz hírem... " -
Patrick
addikt
Na jóvan akkor, nekem sem tűnt fel.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
addikt
Egyébként durva, hogy ez a vírus helyzet is milyen hatással van az autópiacra. Eddig hetekig nézegettem a Bravo-kat, szűrők: benzin és 2011<
Eddig mindig 10-12 találat volt, most a hét közepe óta már csak 7, most néztem, már csak 6.
Nincs külföldi utánpótlás, az árakat is megtolhatja felfele. Én is ezért hirdettem meg egy 100-assal drágábban a kocsit, mint eredetileg akartam. Mondjuk a 159-eknél nem vettem észre, hogy fogyna a készlet Na majd meglátjuk, mi lesz... -
Phobion
őstag
Tudja esetleg valaki, hogy Törökországban legyártott új Fiat-ok továbbra is Olaszországon keresztül fognak Magyarországra érkezni, vagy most a járvány miatt más útvonalon jönnek majd?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #8621 üzenetére
+1
Más:
Ma bent vagyok az irdoában, és talán még az otthonlétnél is 'biztonságosabb': a mai recis lányka (már napi váltásban, egyesével vannak) szerint tegnap 60 ember volt bent az 1700-ból... Tiszta '28 nappal később' érzés az épületben barangolni, viszont a takarítás/fertőtlenítés folyamatos. Ha ez általában ilyen lenne, és nem ékelődne közé 1,5 órás autózás (ma 30p), akkor még preferálnám is az otthoni munka helyett.
A gyári ezüst (?) szín egész jól áll neki törtfényben (pl. itt garázs, vagy felhős idő), ahogy kiadja a formát és az árnyékvonalakat. Az a gond, hogy egy ennél világosabb szín csak rosszabb lenne, de azok sötétebb színek, amiken lamentálgatok, viszont halványítanák a formát.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
Besz@rás... Ma reggel 363-ért tankoltam a 'telivér' OMV benzint.
Nevermind...
-
-
TheProb
veterán
De szép tágas parkoló, hol van ilyen?
Nálunk (IBM) már keddtől HO-ban kell lenni, hétfőn 5en voltunk bent az infoparkban. Én is inkább bent lennék, csak lehet már le is van zárva az épület, fene tudja.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
rover45
senior tag
Sziasztok, a feleségem 2005-ös évjáratú 1.3 Multijet Grande Puntojával kapcsolatban szeretnék kérdezni dolgokat.
Mennyire jellemzőek ezekre az autókra a féltengely hibák? 3. és 4. fokozatban, 60-70 km/h között, jelentősebb gázadás esetén rángat az autó. Téli és nyári kerékkel is csinálja és nagyjából csak a féltengely maradt, mint hibalehetőség. Ha cseréljük, ezeket párban kell, vagy elegendő azt cserélni, amelyik hibádzik?
Elképzelhető az, hogy egy hangosabb zenehallgatást követően, a jobb hátsó ajtóban lévő 15 éves gyári hangszóró membránja elrepedt? Ha igen, akkor tudja valaki mekkora átmérőjű szetteket kell vennem az ajtókba (egyszerre gondoltam a cseréjükre elöl és hátul).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rover45 #8631 üzenetére
Rángatás féltengely miatt furcsának tűnik, bár nem lehetetlen, esetleg difitől kezdve csapágy holtjátékokat lehetne ellenőrizni. Hat golyó Kft foglalkozik felújítással, alapvetően nem ritka hiba a típusnál.
Hangszórók hullanak, mint a legyek, elöl 16.5, hátul 13 tudtommal.
-
rover45
senior tag
válasz molnarpeter #8635 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek!
Sokat segítettetek -
TheProb
veterán
válasz rover45 #8633 üzenetére
Szia!
Rángatás és rázás valóan nem ugyan az, de szerintem te utóbbira gondolsz. Gázadásra ha beremeg a kormány/autó akkor elég jó eséllyel valóban a féltengely lesz. Bravo-nál ez konkrétan típusbetegség, nem lepődnék meg, ha a Punto-ban is hasonló lenne a helyzet, már csak azért sem, mert kb. együtt gyártották őket. Nem muszáj őket párban cserélni.
A javításról megoszlanak a vélemények, hogy cserélni vagy felújíttatni jobb-e, mindkettőre vannak jó és rossz tapasztalatok egyaránt. Én első körben csak csillagot cseréltettem (jobb oldal), majd ~1évre rá a másik oldalt már felújíttattam.
A jobb oldali csillagot 2018.feb/245.280-nál cserélték, a bal oldalt 2019.máj/257.213-nél, egyelőre még mindkettő kitart. Viszont a bal oldalt az előző tulaj 2017.aug/230.003-nál javíttatta, szintén csak csillag cserével. Látható, hogy sokáig bírta...Szóval ezért is döntöttem másodjára a felújításnál, Olman Zsolt is inkább ezt javasolta.
Illetve 3. megoldásként valaki kompletten cserél mindent (kehely, csillag, tengely, stb.). Ebay-ről szokták rendelni hozzá a kit-et.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
aktív tag
válasz kisza25 #8642 üzenetére
1st Gen Ceed nálam is megfordult, az meglehetősen kompromisszumos volt; imádtam a rideg tejfölösdoboz-műanyag 'bi-colour' kárpitozást...
De szerintem a mostani 'Ceed & felette' KIA felhozatal a <30e Euro-s kategóriában összességében veri a mezőnyt ár/érték arányban, ha a szubjektív ergonómia, komfort, felszereltség (necces...), anyaghasználat, kivitelezés, praktikum csillagban nézem a dolgokat.
Kucsszavak: 'szerintem' és 'szubjektív'
Nevermind...
-
Amikor 2,69M volt az alap ára és extrázva hoztam el 3,15M Ft-ért a kia pro ceedet a szalonból, a többi hasonló autó 3,9-4M Ft-tól indult, akkor tényleg jó volt az ár/értéke. Szerintem a fiat tipo ilyen most (még). Most is kihoznék szívesen egy kia pro ceedet a szalonból, de 6,5M től indul
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
aktív tag
válasz kisza25 #8644 üzenetére
Szerintem a Tipo 4M-ig egy nagyon korrekt opció, felette (pl. kombi TáDé) már érdemes lehet körbenézni, de ár/érték-ben odateszi magát.
Maga a kocsi annyira nem tetszik, mint anno a GPunto; de ha ma hirtelen úgy kéne autót vennem, mint anno a GP-t, t.i. kell valami tartós és pofás, korrekt áron és most, jó eséllyel a 5door Tipo-t választanám a piacon.
Re. ProCeed
Igen, mindenkitől azt hallom, hogy nagyon tetszik nekik, pl. kollégám ősz óta szemezgetett az 1.6T-vel. Én meg úgy vagyok vele: igen...tényleg...hmm, igen.............de nem.
Nevermind...
-
Hyundai/kia-val mindig elégedett voltam, de külsőre elmegy kategória. (2011 kia pro ceedre nem nagyon néztem vissza a parkolóban:P) a tipo-ra meg mindig vissza nézek és sikszor otthon is nézegetem az ablakból.
Na ez az új proceed meg kell kategória, külső/belső
Páromnak nem tetszik az új pro ceed, a régitmeg Ő választotta.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Punto-ból melyik motor ajánlott? 1,25 69ló, vagy az 1,4 8v 77 ló? Melyik a megbízhatóbb?
A 0,9 86 ló turbó az kerülendő, vagy nincs vele gond?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
addikt
Sztem az új Tipo nagyon jól néz ki, főleg aszedán (szedánpárti vagyok), csak kellett volna az az 1.4T 120 lovas benzinmotor. Azt hiszem, csak az 5 ajtós sportváltozatában van az. Azért nagy kár. De amúgy jól néz ki elöl-hátul. A hátsó lámpájának a különleges formája nagyon tetszik.
-
aktív tag
válasz kisza25 #8647 üzenetére
1,4 8V
Az 1,2 8V városban nem fog kevesebbet enni, az országúton óra szerint 90kmph-val meg praktikusan egymindegy; az autópálya óra szerint 110-120kpmh felett mindkettővel kihívás. Egyébként pedig kvázi tökugyanaz a két motor, és annyira komplex konstrukció, mint egy fakocka. Anno a Punto IIB-m 1,2-es volt, a GP pedig 1,4-es.
A 0,9T egy fura állat: Szardínián a bérelt Pandában ez ketyegett; túrázva, illetve pályán simán beletettem 500++ km-t egy tankkal (smucig módban vezetve, mivel ott szépen mérik a benzint). Cserében gusztustalan...és nem hinném, hogy a Punto-ban az 1.4 alatt enne.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Bittorrent topik
- Iqos cigaretta
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen