- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rlazol
addikt
adott egy szép animáció, ami saját. Ebbe szeretnék beletenni egy internetről letöltött helikopter. Az a bajom, h akármit csinálok, a helikopternek csak bizonyos részeit teszi bele. Ráadásul, mintha a szinek se stimmelnének. Miért? Mit csinálok rosszul?
3DS file-ként exportálom.
a helikopter: [link]
import után: [link]
Ez miért van?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
válasz Menthirist #2104 üzenetére
3D Studio Max 5
nem csak a rendernél ilyen.
Időközben rájöttem h behozta a többit is, csak ugye az arányok. Valami a sokszorosán volt nagyobb, mint a többi. Végül (darabonként) rendbehoztam, de még mindig nem tudoim, mi okozhatta a bajt. Egyik-másik elem al is volt fordulva.
Hol tudom a vektrokat állítgatni? És mi ez a másik cucc, a materiálnál? az mit is csinál és hol van?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
sziasztok, 5.0-s maxot használok, a világításban szeretném a segítségetek kérni.
az elkészített animáció tk egy csomó cső meg hasonló dolog, de az alapvilágítással elég sötét, főleg, amikor az egyik elágazást alulról nézem meg. Sajnos akárhogy teszek be fényeket a végeremény mindig egy tök fekete. Miért?
azt szeretném, ha a normál világítási viszonyok mellett a cucc alsó része is kapna némi fényt. Mit tegyek?
[Szerkesztve]Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
Sziasztok,
5.0-s Studio Maxom van Vray-vel. Van egy csinos animáció (kb fél perc) ebbe szeretnék belerakni egy (netről letöltött) objektumot. Az illetőt exportáltam, majd a kérdéses animációban importáltam, de szétesett, vagyis az egyes darabjai elkerültek egymástól és más méretűek lettek. Miért? Mit tudok tenni ellene?
kösziAz orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
sziasztok!
új vagyok 3ds ben, segítséget kérnék.
low-polival szeretnék dolgozni, a modellezendő cuccról készült képet aháttérbe hozott plane-re rakva.
És nem tudom megjeleníteni a szerkesztőablakban a képet.
Show Standard Map in Viewport aktív, 2 sided bekapcsolva...
Smooth and highlight állapot...
világítótest nincs lerakva
Renderelve rendben van, rajtav avan a plane-n, de se szerkesztőablakban, se a perpective se másban nem látom.2011-es Student verziójú, 32 bites max
mi hiányzik?
köszi
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
válasz icecave #5824 üzenetére
gondoltam, hogy igazad lesz.
beraktam egy második plane-t, arra is rátennék egy jpg-t, a probléma ugyanaz...
közben az első szépen látszik, a második miért nem?szerk, - nah, csak megoldottam, bocsi... Apply nem volt bepipálva...
[ Szerkesztve ]
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
válasz icecave #5827 üzenetére
Ahogy szerkben írtam, azt megoldottam végül, csak elérhetetlen lett a PH!.... A bitmap Parameters/ Apply nem nem volt kipipálva.
ami viszont gond, az a loftolás, amit eddig -azt hittem - tudok....pár screenshot a gondomról.
Bal oldalt látszik a végeredmény, hogy hülyén csavarodnak a szélek.
Jobb felül a 3 alakzat, amiből loftoltam. Mindhárom 6 pontból áll, és jobb alul, a compare szerint jó helyen vannak és nem bírok vele mit csinálni, hogy jó legyen....
mi csinálok rosszul?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
editable polynál hogy tudom elérni, hogy az egyes vertex között ne egyenesen, hanem ívben haladjon a vonal?
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
válasz icecave #5836 üzenetére
ahahm, akkor igyekszem máshogy. most az lett as bajom, hogy eltűnnek a szélek...
mondom előről.
Amit szeretnék felülnézetből:
csak az alak számít.Csináltma egy nagy box-ot, átraktam editable polyva, elkezdetm kitörölni a sarkokat és látom, hogy nagy üresség képződik, ahol törlöm :
ez miert van?
[ Szerkesztve ]
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
válasz icecave #5838 üzenetére
aha, értem, köszönöm.
Végül egy cylinderből indulva egyszerűbbnek tűnt megoldani, sikerült is, most viszont az a gondom, hogy a teteje egyetlen polygon.
Arra már rájöttem, hogy tudnám ezt a polygont hosszbána felosztani, de tudok olyan vertex hálózatot beletenni, amilyen az oldalán is van?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
sziasztok!
folyadékot szeretnék ábrázolni, pl ahogy egy kancsóból kiöntünk valamit. Mit javasoltok hozzá?
köszi
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
nah, lassan készen vagyok, hála tikshow kollégának.
egy óriási bajom van.
Van egy Realflow-val megkapott meshem. LINK[link]
Jobban mondva kettő van egymáson. Az elsővel minden oké, az átlátszó aranysárga színű (sör)
A másik a hab lenne rajta, amit fehérnek szeretnék. Első körben rátettem egy sima standard mapet, Ambient, Diffuse, Specular minden fehér.
És a végeredmény sárgás piszkosfehér.
Azt gyanítom, a környezete tükröződik rajta vissza, mert a sörön kívül van előtte egy arany objektum is.Specular 0, Glossiness 10, soften 0,1
Max 2012 student version
hogy fehéríthetem ki?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
Sziasztok,
2011-es maxon kérném segítségetek.
Nem jelenik meg a material a Viewportban. Renderelve rendben van.
Sima kép, Diffuse-on, semmi effekt. Egy plane-re húztam rá. A "Show Standard map in Viewport" ve van nyomva.
Több ilyen plane-m van, egyikben se jelenik meg.
Mi lehet a gond?
kösziAz orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
mindnekinek köszönöm a segítséget!
megpróbáltam az összes javaslatot, egyik se működik.
Renderelve szépen látszik, vagyis a helyén van.Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
Sziasztok!
Meggyűlt a bajom a Maxxal...
Az adataimnál látható konfigon win7 fut és egy student licences 2011-es max.
Sokszori újratelepítés után se tudom munkára bírni, bármi csinálok, kilép, pár másodperc után, sokszor már az "open" gombra való kattintáskor.
mi lehet a gond?köszönöm a segítségetek!
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
-
rlazol
addikt
felraktam minden javítást, semmi eredmény.
Amikor elindítom, a következő kép fogad: [link] látszik az asztalom ott, ahol a nézeteknek kéne lennie, mintha átlátszó lenne...A viewportsban nem tudom a drivert konfigurálni: [link] itt már a háttérben futó PS is átlátszik...
frissen letöltve, frissen telepítve minden frissítéssel... ha megpróbálok megnyitni vmit, hibaüzenet nélkül meghal.
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
átállítottam Software-re, most jó.
Nem tökéletes, mert néha belecsíkoz, de alapvetően jó, használható.
Fura, mert tavaly semmi gondja nem volt a matrox-val... Igaz, lehet, h akkor win XP alatt dolgoztam vele.
Nagyon köszönöm!szerk.: azért most is kilépeget néha...
[ Szerkesztve ]
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
visszavontam, sajnos továbbra se jó.
egy pár percet hagyott dolgozni, aztán kihalt.
És megint ugyanott tartunk, megnyitni se nagyon tudok egy file-t.
közben gondolkoztam, működött ez nekem win7-el is még az ősszel...Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
Szerintem nekem egyáltalán nincs aerom, mert a kari nem támogatja.
Úgy döntöttem, próbaképp veszek egy másik kártyát, elég sok gondot okoz már az a tény, h a Parhelia-nak megszűnt a terméktámogatása (win7 alatt win vista drivert kell használnom...)
remélem, a kinézett Radeon XFX HD4650 512mb megoldja a problémát.Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
A korábbi problémát a videókártyacsere megoldotta, köszönöm a sok segítséget!
hiányozni fog a matrox, de ez a 3850-es szimpatikus darab.Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
megint nem értem...
szerintem elállítottam valamit, amikor egy boxot szeretnék rajzolni, megjelenik valami átlóvonal. És eléggé bezavar, ha a boxot polyvá alakítva elkezdenék játszani a vertexekkel.
Mi lehet az oka?A másik kérdésem az, hogy van-e olyan modifier, amivel egy plane-t vagy egy polyt vagy akármit pontosan olyanná tudok tenni, mint egy adott felület? adott pl egy pohár és szeretnék rá egy ráfeszülő tokot aplikálni. A legegyszerűbb, ha a vertexenként align-olom, vagy van jobb megoldás?
köszi
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
most egy 3850-es Radeon van a gépben, tudtommal nem használok open GL-t és hiába kapcsolom ki-be az triangle opciót
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
most pedig matkós problémám adódott
csináltam egy kétszínű jpg filet, azt ráhúztam a kérdéses részre (az alsó terület sötét és világos barna), beállítottam, oldalnézetből jó is, de szemből nem. Mit kell kapcsolnom ahhoz, hogy szemből ugyanolyan legyen, mint oldalról? Vagy csak simán oldjam meg multi materiallal?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
válasz icecave #6174 üzenetére
ne haragudj, de ezt most nem értem...
hol tudom levenni ezt a "Smothing group"-ot?
Mellesleg ez egy loft-tal készített cucc, lehet, h az a baj?
így nézünk most ki...az a baj, hogy a jobb oldali rész tetején a sötét csíknak folytatódnia kéne a bal oldali rész tetején is...
[ Szerkesztve ]
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
ha esetleg van most valakinél futó max, igencsak megköszönnék 3 perc segítséget egy file-val...
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
Szóval a gondom a következő:
van néhány stl fileom, amit külső programmal kreáltam. Iszonyat nagyok, editable polyként tudom importálni őket. Egyenként még valahogy el is bír velük a max, de egy file hívnám meg őket, az nem megy, kilép OUT OF MEMORY üzenettel vagy unexpected errorral.
Mit tudok tenni?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Hobby rádiós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Trollok komolyan
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari