- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rayyy
senior tag
Magyar fórumon jóval kevesebb esélyed van bármilyen sikerre. De ettől függetlenül azt veszem ki az írásodból, hogy subdiv modellt szeretnél készíteni, mivel van egy kevés poliból álló modelled, amire TS-t nyomsz... Ha tudom, hogy valami miatt alakítgatni fogom TS után is a modellt, akkor azt szoktam csinálni, hogy csak 1-es szintű subdiv-et kapcsolok neki. Ezután finomítom és jöhet megint egy 1-es szintű subdiv... ezt általában 3-4-ig lehet eljátszani büntetlenül.
Az alakhűséget low poly módban praktikus elérned ezzel a módszerrel. Felkapcsolod a TS-t (hogy látszódjon) és aztán megfogod az eredeti háló vertexeit és addig nyomkodod, amíg TS módban jó nem lesz a forma.Minden a legnagyobb render!