- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2a) Plus - semmi lényegi plusz
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Én úgy gondolom, megéri nehéz célt kitűzni magunk elé. Persze nem túl nehezet, de azért mindenképp
nagy kihívást. Ezek során merülnek fel olyan létrehozási és menedzselési gondok, amiket meg lehet
bátran kérdezni. Ez alatt azt értem, hogy ígyis-úgyis az a lényeg, hogy az ember elsajátítsa a modellezés
GONDOLATMENETÉT. Persze jó, hogy én mondom, én a nagyonprofi , de azért csak mondom Szóval elsősorban
a gondolkodásmenet megtanulása a legfontosabb, illetve annak felismerése, hogy milyen részeket milyen eljárással
célszerű megcsinálni. Persze ez nem megy mindig, még a profiknak sem, de egy kis idő után ki lehet szűrni azokat
a megoldásokat, amikkel túl macerás lenne megcsinálni azt az elemet... Persze ehhez hozzátartozik az is, hogy az
ember megismerjen modellezési eljárásokat is. Itt nem NURBS-ra meg poly-ra gondoltam, hanem poly és NURBS-on belül
is vannak eljárások illetve irányok, amik alapján lehet modellezni. Ezt a modell témája illetve alakja határozza
meg. NA abbahagyom ezt a nagy ''műprofi'' dumát. Lényeg az, hogy modellezni kell, modellezni, modellezni, és
egyre könnyebben fog menni. Mindig legyen a közeletekben valaki, aki tud segíteni. Nekem annak idején Shades volt az
a Gamestar fórumán, tőle tanultam sok sok mindent. Modellezési eljárásokat illetve hibák kijavítását. Sajnos nem
vagyok valami kitartó ember olyan szempontból, hogy ha belekezdek egy projektbe, és megcsinálom, általában
nincs már kedvem a végére, illetve a végén kijavítani a hibákat. MNost is a BMW-t inkább újrakezdtem... No persze
sajnos nem is haladok vele valami gyorsan, mindig elveszi valami más a figylelmemet. A másik nagyon ösztönző dolog
a határidő illetve a haverok. Ha egy határidő rákényszerít, hogy csináld, akkor többet foglalkozol vele, illetve
gyorsabban és eredményesebben is haladsz, mindig ösztönösen keresed a gyors megoldásokat. Haverok meg ''csak''
bíztatnak, nálunk a szakdoga alatt(a határidő) csinált videóm azért lett olyan, amilyen, mert meg akartam annak a
színvonalnak felelni, amit a haverok nyújtottak a programozás terén (persze mai szemmel édeskevés a videó, de akkor
még csak vagy 2 hónapja foglalkoztam vele, 0 előismerettel illetve 0 igazi tananyaggal). No szóval kitartás kell
Ref: te csináld az RX8-at, ha nem hasonlít majd rá, akkor elnevezzük sportkocsinak, és kész. Ha tudunk segítünk, és
tényleg abbahagyom már ezt a felesleges, többször elmondott, nem is tudom minek leírt, de remélem segítő szándékú
és semmiképp sem nagyképűnek szánt, sőt nagyon szerénynek akart hozzászólást Csinálni, csinálni, csinálniStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ja Mulder, én is így gondoltam valahol, mármint amikor csinálok egy kocsit, akkor a felnivel kezdem.
Minden esetben... És csak akkor folytatom, ha az már tetszik... Ezért volt az, hogy anno összesen csináltam
vagy 10-15 felnit a 8 kocsi projektemhez (amiből csak 4 lett kész, a legeslegelső, a BMW M3, a Murcielago és az M5)
Szóval persze, azzal érdemes kezdeni, és meg is adja a lendületet...
Ref: ABBA NE HAGYD!!! Hát ezért téptem a számat? Komolyan, kitartás, noha nem kell éjjel nappal túrni,
mert abba belefárad az ember, meg persze nem lóverseny, ha unalmasnak találod, akkor tedd félre, csináld akkor
majd ha lesz kedved... Csak végleg fel ne add (mondjuk nem szokása az embereknek, csak max félreteszik pár évre )
És még valami a kocsihoz: én amikor megláttam a Maya-s Ford Focus tutort, sok eszemről téve tanúbizonyságot úgy
gondoltam, hogy ez biza nem nehéz, de minek is szenvedjek Focussal, csinálok a tutor alapján helyette egy Dodge
Vipert... Mondhatom, beletrafáltam annak is a formájába Fenn is van a végeredmény a World3D.hu-n is, Sportkocsi
néven (mivel nem hasonlított a Viperre, így maradtam csak a sportkocsi névnél). A kereket olyan szerencsétlen
megoldással csináltam, hogy a gép alig bírta forgatni a 4 darabot belőle... Azaz a gumit... De persze mindenből
tanul az ember, ezekből meg főleg... Na csak az a baj, hogy az utóbbi olyan 2 hétben csak a számat jártattam, de
semmit nem csináltam, szóval pofám nagy, én regélek az igyekezetről, de nem mutatok én sem fel semmit
A game képeknél jobbat mondok: megpróbálom megkeresni a szervereken valahol a játékunk elkészült verzióját. Mármint
azt, ameddig elkészült... Ellen nincs benne, de már repülni lehet, meg a videó majdnem teljes verziója is fenn van
valahol. Megkeresem a linket
UI: No hogy azért ne legyen teljesen igazam abban, hogy nem csináltam semmit: Körvonalazódott a fejemben, hogy most
a kocsi remake-jénél megpróbálom úgy csinálni, hogy megcsinálom az alap modellt, de igyekszem egyből tuningolni is.
Szóval kerül rá majd egyedi lökhárító, kötény, motorháztető, Edelbrock erőforrás (ha más nem, matrica képében).
Ööö nagyon látszik, hogy megint elővettem a NFSU2-t?Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
asszem ez lesz az (csak a progi, videót még nem találtam, csak a vinyómon)
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Hoppsz, megvan a videó is
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nem a tömörítő a hibás, hanem én
Sajna nem jó progit adtam meg, de nem is tudom magát a game-et benyomni, mert nem tudom, hova tettem a neten, feltölteni meg sokáig tartana... Szóval míg meg nem találom a linket, addig a videókkal kell beérnetek... Azaz majd fellövök mindjárt azért a játékból is képet
De nem, össze tudtam csomizni normálisan
mindjárt mennek a linkek
azaz a linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A remake-et higyjétek el, mi is várjuk De az még naaagyon sokára lesz kész... De azért ha haladunk velük, akkor majd tudósítunk
na megy fel a program, majd itt lesz elérhető:
Bővebben: link
Ha még most nem, akkor kicsit várni kell
Remélem mindenkinél menni fog, valami dll hibát néha ki szokott írni (kell neki ez vagy az a dll)... Ha kiírja, szóljatok, előkaparom azt a dll-t De nem tudom, nálam most ment, pedig nem csináltam vele semmit Akkor nálatok is mennie kellene... Persze ne várjatok tőle sokat... Épp hogy van menü, illetve options, illetve ha nevet adsz meg, akkor azt elmenti... Ennyi... Meg bugos néha a lövés is, azon se kell meglepődni De hát az idő sürgetett, mi meg nem lettünk készen...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
KO!: sztem modellezd ki, vagy tegyél majd rá valami textúrát... Ha nagyon akarsz, akkor
egy lyukacsos mintás textúrát ugyanilyen alfa csatornával tegyél rá a transparency channelra Így kell megcsinálni, de nem tudom, MAX-ban pontosan hol lehet
Balika: Thx... A kard nem az, azt a kardot haver rajzolta PSP-vel, mint ahogy a másik logót is, illetve a betűket. A háttereket, űrhajókat, videókat én csináltam, minden maradékot pedig a programozó Az IQ65-öt csak kiírja, nincs hozzákötve semmihez, hogy mikor tegye... Véletlenszerű... Ja van egy Easter Egg is a játékban, amit az IIG bomba (Infinite inpropability Generator: Végtelen valószínűtlenségi generátor Douglas Adams Rulz ) elsütésekor jelentkezik, ez asszem a Shift Enterre jön be... Legalábbis a jobb shift Enterre... Ekkor az ellenfelek is effekteződnek, azaz effekteződtek volna... Majd a remake-ben, de nem lövöm le a poéntStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Csak arra figylejetek, hogy a boolean-ek egy idő után eléggé vissza tudják fogni a gépeteket... Bár MAX-ban nem tudom, de Maya-ban van egy úgynevezettt construction history, ami lehetővé teszi a visszavonásokat, illetve ha módosítassz valamit, akkor még később is megteheted... Szóval emiatt lehal a gép egy idő után... szóval csak annyit mondok, hogy óvatosan
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz #72042496 #737 üzenetére
Aha... Gondoltam, hogy nálatok is van ilyen collapse szerű, mármint nálatok úgy hívják, nálunk Delete History Szóval csak azért írtam, hogy figyelni kell rá, mert ha nem teszik meg, akkor megeszi a gépet...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ko: aranyos
Én most kezdek neki az M5-ös tuning változatának a felnijéhez... Legalábbis tervben állStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nos csinálom a felnit... Este majd lövök föl képet, ameddig haladok... Csak még kajálok, és le kell szednem pár felni képet, hogy hogy néz ki a pereme... meg az agy... a küllők készen vannak úgy ahogy
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Valóban új kiszerelést kapott az oldal
Na amit ígértem:
Bővebben: link
Még sok tweak kell rá, majd nappal megcsinálom alvás után. Szar a gumiköpeny, nem pontos, illetve nem illeszkedik, és a felni agyát is ki kell dolgozni. Csak a küllő alakja az, ami nagyjából kész...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
400 mega? A legnagyobb tutorom 14 gigás Jóvanna, csak mondom, 400 megát sem mindig jó végignézni...
KO: hajrá, majd lássuk a képeket... Jól modellezhetőnek tűnikStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a 14 giga alatt egy elefántot csinálnak, textúráznak, csontoznak és animálnak
Bővebben: linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Balika: Nem, még nem néztem teljesen végig.... Összességében mindegyiknek olyan 80%-át láttam, de szétszórva, illetve nem összefüggően... Amúgy a videó nagy, de nem annyira hosszú... sztem a tömörítéssel vannak ott a gondok... Azt hiszem a modellezés része olyan 5-7 órás lehet Azért mondtam, hogy nem annyira hosszú, mert a 2,6 gigás
Hogy csináljunk Apache helikoptert 14 óra altt videóm (Bővebben: link Bővebben: link, bár a honlapon 18 órásnak írják, talán nincs meg minden része? )
azért minőségileg ugyanolyan, de mégis kisebb helyen hosszabb... Amúgy az elefántos tutor 2 dvd-n van, mert 1-re nem ment vagy 500 mega híján. Szóval olyan 5 giga csomagolva... szétcsomizva 14
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Grat minkét műhöz... aranyosak
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Na kijavítottam a gumiköpeny mintázatát... Az oldalfalat még megcsinálom, illetve hozzáalakítom a felnihez... aztán jöhet a felni közepe
Torzonborz: bocs, majd a MAX-osok válaszolnak, nekem most nincs fenn csak a maya, hisz azzal dolgozok De azért fenn szokott lenni a MAX is, hátha rédeznek, és tudok válaszolni... Mindenesetre a rendszerújrapakolás óta nem néztemStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
No hogy ne legyek olyan rossz szívű, és ne hátráltassak senkit a fejlődésben: feltettem a MAXot Szóval amikor ráteszel egy textúrát a diffuse csatornára, akkor egy olyan ablakba jutsz, ahol alapból két panel van lenyitva: Coordinates és Bitmap parameters... Na a Coordinates panelben van egy olyan hogy U és V sor, mindkettőnek van Offset és Tiling értéke... HA növeled a tiling-et, akkor abban az irányban annyi darabot pakol ki (pl egymás mellé párat, vagy ha az U-t változtatod, akkor az U irányban, pl alá rak ki...). Az Offsettel pedig lehet csúsztatni őket... Ja és ha nem látnád a modellen alapból a textúrát
a szerkeztő nézetben, akkor a gömbök alatt van egy ikonsor, és ott jobbról a negyedig (show map in viewport)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ööö... Milyen legyen a felni közepe?
Bővebben: linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nocsak nocsak... Lehet, hogy egyszer még élvezni is fogom a vezetést? El ne szóljam magam, de a mai alkalom egész jó volt... Leszámítva azt, hogy zuhogott az eső, és felcsapták a kocsit a teherautók... Szóval most nem is kellett semmi komolyat csinálnom, Bánrévére kellett elmennem (olyan 20 km) + városi manőverek, míg ki nem értem a főútra, ami odavitt. Szóval egész jó volt, csak az a baj, hogy ha lenézek a visszapillantóra, akkor néha vele mozdul a kormány is... Erről le kell szoknom
Amúgy szép modellek, csak a textúrázottnak nem jön be annyira maga a textúra... kicsit nem is tudom: filctollas-vízfestékes jellegű... Vagy csak én látom ígyStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Ref: Te akartad... Jöjjön tehát a feketeleves Áh nem...
Az alábbi dolgok mind az én véleményemet képezik, valamint az én ízlésemet... Szóval lesz egy-két olyan dolog, amit lehet, hogy így akartál, és így tetszik neked, de nekem nem... Nos kezdem :
A gumi jónak néz ki, kicsit talán lehetne kerekdedebb maga a köpeny oldala... Bár innen nem látszik, mennyire az (ez a kritika az én kerekemet is érte, így nekem is ki kell javítani... ). Majd jöhetne egy olyan render, ahol a gumi mintázata is látszik...
Szerintem a shader vagy material, ahogy nálatok hívják , tehát az el van rontva... Nekem nagyon nem tűnik fémesnek, inkább valamiféle kerámiának... Ez az alaplap színe, vagy a felninek is ilyen? Tehát csak tükröződés? (nem úgy tűnik...)
A felni maga jó lenne, de az én izlésemnek túl egyvonalban van minden. Szóval nekem túl sík, bár látom, hogy a belső része szélesedik kifele menet... Viszont az a csík, ami benne van, noha nekem nem túnik nagyon odaillőnek, de nagypon szépen lett megcsinálva... Szóval az remek... Nem is olyan ''nemodaillő'', most hogy régebb óta nézem Szóval az a rész nagyon grat, nekem bejön (azért ajnározom azt a részt, mert első pillantásra gondban lennék, hogy hogy csináljam meg... ).
Szóval összességében szerintem a shadereket le kellene cserélni, magán a modellen pedig egy kicsit több változatosság, azaz síktól való eltérés lenne jó... De ha így gondoltad, akkor okésStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
És az miért nem jó? A JPG tökéletesen alkalmas textúráknak... Egyedül egy formátumot láttam, ami annyira nem: a GIF. Ezzel is csak az a bajom, hogy nem tudja a Mental Ray renderelni (a kocsim 4 nézeti képei GIF-ek, és ezeket le kell kapcsolnom, hogy renderelni tudjak... Mellesleg lusta voltam JPG-vé konvertálni őket )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
TheSilencer: Jó mestert fogtál ki, frissen átadhatja a tudást, amit kap tőlem Mondjuk nagyrészt magától halad, mivel nem azonos progit hazsnálunk Szóval mindenki létrával, almával, bolygóval kezdi, majd leszel jobb is, ha van kitartás Meglepődnél, ha tudnád, hogy mennyi profi is jár ide
KO: megnyitod a material editort... Fenn a golyók azok a materialok, amik benne vannak a jelenetben. Alatta egy ikonsor, alatta egy legördülő menü, amivel az épp aktuális material részei közt szaladgálhatsz, de ami neked kell, az alatta van, mégpedig egy pár lehajtható panel. Az utolsó előtti a Maps. Na azt lenyitod, és máris hozzáférhetsz a material csatornáiho. Neked most a Diffuse kell, abban a sorban lévő None-ra katt, majd a menüjében Bitmap. Ekkor kiválasztod a képet, és benn is van. Ezzel meg is van a material. Ezután rá kell húzni(a fenti gömbről a modellre húzod), és rajta is van. Alapból nem látszik a modellen, de a gömbök alatti ikonsorban a jobbról a negyedikre (Show map in viewport) katitntva meg is jelenik. Remélem hasznos voltStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mondtam, hogy van bennem egy fél év MAX... Szóval tudok még egys-mást
Bővebben: link
Bővebben: link
Csak két gyors render... semmi állítgatás, netes töltött shaderrel...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Silencer83 #804 üzenetére
Hát tényleg, te új vagy it... Szóval ez egy valós kocsihoz lesz majd... Csináltam még régebben egy BMW M5 E60-at, csak sok helyen nem lettem elégedett, így később gondoltam, szabadidőmben csinálgatom majd a remake-jét. Ám ezúttal nem normál utcai változatot akarok, hanem tuningoltat. Na a tuning viszont saját kitaláció lesz... Meg majd dobok rá céges logókat is, esetleg ha nagyon sok időm, energiám, kedvem és referenciaképem lesz, akkor talán még motort is kap Néhol azomban igyekszem majd valódi márkák tuningalkatrészeit felhasználni. Szóval majd lesz egy egyedi Sparco-s/Edelbrock-os/NOS-os/egyébmásmárkás tuning BMW M% E60 lesz... Majd valamikor Mert emellett csinálnunk kellene a programunkat (amit most minden csapattagom hanyagol egy ideje... úgy látszik, nekem kell összecsődíteni megint egy meetinget). A progi egy 3D-s motorral ellátott shot em up lesz... Noha a játék közben felülnézetes lesz, de a pályák végén illetve spec. esetekben forogni fog a kamera, illetve pályák közt a hangárokban (több is lesz, mind egyedi) lehet, hogy maga a megjelenítés is Engine-es lesz... Szóval 2 játszható faj, jó történet, sok ellenfél, sok pálya (több száz. sőt, egyenlőre olyan 4-600-at tervezünk), vásárlási lehetőség, sok upgrade, fegyver...stb... Szóval jó lesz, csak csinálnánk már. Most ugyanis még a tervezési szakaszban vagyunk, vagyuk annyira józan gondolkodásuak (illetve van tapasztalatunk a szakdogánk miatt), hogy tudjuk, mindennek papíron kell előtte lennie, és csak utána lehet belekezdeni... Szóval minden saját fejlesztés lesz, a programozók a motort C-ben írják, meg minden mást is, én Maya-ban dolgozok, illetve lehet, hogy lesz segítségem is, főleg textúrázás terén. Van Concept artistunk, vele karöltve dolgozom ki a designt, illetve mindenkinek van persze beleszólása... Eddig 3 központi, 1 kicsit mellékes és vagy 2-3 esetleges tagja van a ''cégnek''. Így van 1 programozó, egy Concept Artist és én a központban, egy programozó, akivel régen beszéltem, de elvileg ő csinálná a motort, illetve egy srác, aki történetet ígért, egy hangtechnikus, aki nagyon nem biztos, hogy tud segíteni, illetve még textúrázó, és egy modellező., ők szintén nem biztosak...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Höhöhöh... Ez szerintem tetszeni fog többeknek, főleg Ref-nek
Tegnap beszéltük vele, hogy a 3D-palace-es Cris tök jó fej... Laza, meg jól is csinálja a dolgát... Szerintem emiatt ez is tetszeni fog neki
Ő Jeremy Engelman, és a kép a Gnomon Rendering II videójának elejéből lett kikapva...
4-5x kezdi el a videót, úgy értem, elmondja a bevezető szöveget, majd sötét, elmondja megint, most máshogy...stb... És vagy 5x elmondja... Ez asszem a 4.
Bővebben: link
Bővebben: link
Nyúltáp: Nos a shader más... Maya-ban amúgy sincs skylight kézzel kell létrehozni
Szóval más shader, az első egy kékes króm, míg a második egy ezüst... De valószínű, hogy amire oda jut a modell, addigra sajátot kell majd csinálni, mert nekem egyik sem tetszik igazán... Egyébként ref felniével kapcsolatban igazad van... Én is most lementem szörpöt venni (mert szörpi rulz foreva), meg kávét (ref megint örül ) meg fonott kalácsot, hogy reggelizzek, és útközben leálltam egy kocsinál, mert jó volt a felnije... Persze hogy nem volt nálam a fényképezőgépem Mint a multkor... Angol tanártól jövök, és előttem parkolt egy BMW 645CI... Ami ugye az E63 !!! Én meg E60-at csinálok... Egész ózdon egy van, és naná, hogy akkor sem volt nálam a fényképező...
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
érdemes megnézni nyultáp 3d sns-es linkjében a filmeket is... Én most épp a Bogár életét olvasom, és hüledezek (pedig engem annyira nem könnyű megdöbbenteni ). Szóval az addig okés, hogy a Toy Story esetén 300 procival számolták ki a képeket, ebben meg 1000-rel, és mind az 1000 olyan 4-5x gyorsabb volt, mint az elődje... De hogy az a RIB file, amiben a Renderman tárolja a jelenetek leírását, textúráját meg miegyebet, szóval az volt
1,5 GIGA / FRAME!!!!! LOL... 87 perces a film, ami ha pontosan ennyi, akkor 125 280 frame, ami 183,5 Terra!!!
UI: Én nem
Mellesleg mögötte (pont takarja) egy olyan Mac van, ami így kinézetre olyan 20'' feletti de talán még nagyobb 16:9 szerű TFT-vel van felszerelveStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Két új kép:
Bővebben: link
Bővebben: link
Ko: nem értem a kérdésedStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Jaja, jó fej, de tanít is rendesen
NA megcsináltam megint a videótutor intróját... Sajna ez nagyobb lett, majd 8 megás, de mindegy... Még benne vagyok a 4 mega / perces határban, amit eddig néztem... Meg ugye ez nem 800x600-as most, hanem 1024x819-es... Na majd este feldobom...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nos a mai este csak a feltötltéshez van erőm, zuhanok is az ágyba...
Na tutor intrója:
Bővebben: link
MAjd mondjatok véleménytStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Az intrómról semmi?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem tetszett a felni, amit csináltam, így csináltam egy másikat... Ez most épp tetszik
Bővebben: link
Bővebben: link
Vélemény?Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Bocs mindenkitől, aki az utóbbi két este valamelyikén akart volna tőlem kérdezni, és nem voltam jelen, mert mindkétszer korán kellett mennem vezetni. Legközelebb viszont csak hétfőn kell mennem, akkor is délre, szóval ma biztosan leszek, és ha tesóm nem jön haza hétvégére, akkor hétvégén is... Bár nem hiszem, hogy túl sokan akartak volna kérdezni, de sosem lehet tudni Na megyek még filmet nézni, aztán talán a kocsi is folytatva lesz...
Ko: Erre még én is tudok válaszolni Tehát minden fény képes arra, hogy árnyékot vessen, csak gyakran nem érdemes mindet használni. Tehát pl Maya-ban ritkán használok mást, mint spotlight-ot, directional lightot vagy néha spot-ot. MAX-ban szerintem a skylight annyiból felesleges, hogy ugyan nagyon szép eredményt csinál. de kisebb modelleken használható csak (viszonylag kisebb), mivel nagyon számolásigényes tudtommal. A profik pedig nagyrészt csak spot-ot használnak, de abból sokat. Még az omni sem rossz, csak nem minden esetben. Arra kell töreketni, hogy ha mondjuk egy autót vagy egyetlen modellt akarsz bevilágítani, akkor ne használj mondjuk omnit, mivel azok minden irányba adnak fényt, és ennek a nagyrészét feleslegesen persze, hisz a lámpa mögötti rész nem kell... Ez akkor igaz főleg, ha mondjuk fotonokat is generálsz, ugyanis ilyenkor mondjuk 10 000 foton minden irányba oszlik, nem pedig csak a kellőbe... Persze ez még messze van, de érdemes megszokni... Ami a kérdésedre vonatkozik: Az árnyékot be kell kapcsolni, mégpedig a fényforrásnál. A lámpa modify fülén van egy General Parameters panel, és ott van a Shadows... Ott bekapcsolod (ON), majd kiválasztod az árnyék típusát: Jelenet függő, hogy mi kell neked... Sztem elsőnek a raytrace jó lesz neked, ha átlátszó felületen is át kell mennie, míg ha nincs, akkor jó a shadow map is... De erről nem kevés anyag van, nem egy rövid szöveg, hogy mikor mire kell figyelni... De tutor vagy kísárletezgetés hasznos lesz...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem vagyok egy Metallica fan, de mindig jó megnézni az S&M koncertet
Most a Nightwish koncert jön, talán mind a kettő, és utána talán csinálok is valami kreatívat... De nem biztos Mondjuk már túl vagyok szinte az összes klippemen is (Within Temptation, egy pár, szigorúan a jobb Linkin park, amit amúgy szintén nem igazán csípek, Evanescence és persze Nightwish... Ejj, de megy az idő )Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
első kép a motorháztetőről tuning után... Még lesz rajta változtatás, drasztikusabb tuning lesz...
Bővebben: linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
újra csináltam az intrót... remélem nem lett rosszabb (nyelvi bakikat javítottam kérésre, illetve rövidebb lett (ez miattam), de remélem azért vicces maradt )
Bővebben: linkStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Helyes...
Kicsit felhúztak az SG-sek... Mármint Peet... Azt mondta, hogy vágjam le a végéről a személyes részeket, mert arra a tanulók nem kíváncsiak... Mondtam téved... Sokan azok... A Gnomon renderingben is túrta a pasi az orrát... Nem robotok mondják fel, hanem emberek... Én jobbszeretem, ha beleköhögnek, beleszürcsölnek meg hasonlók... De nem valószínű, hogy csak én lennék így... Azt tudom, hogy Ref is így van veleStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Bővebben: link
Bővebben: link
Két új képStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Meggyőztek, hogy csináljam újra Az az átkozott talán tényleg erős lett egy kicsit
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Az 5 kredit az lol 30-at kell elérni egy félévben, nekem a Diszkrét matek volt ennyi pontos. A legtöbb kredites, legdurvább tantárgy az analízis volt 7-tel...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
valahogy úgy... bár semmi sem könyű egyetemen
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát nálunk BSc képzésen 7 félév van + 3 az MSc... A 10 félév alatt kell 300 kreditet összeszedni... Persze 15 fölött nincs gond 15 alatt kirepülsz a fősulinkról, ráadásul meg kell lennie annak a 3-4 tantárgynak, amire épül az egész következő félév, ergo akkor meg már megvan vagy 20-22 kredit Nálunk pedig az 5 kredit elég durva lett volna, mert volt 1 db 7, 2 db 5 kredites tantárgyunk, meg tán egy 4... a többi ez alatt volt (9 tantárgyam volt)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Na ideje lenne elkezdenem megint a munkát... Lekötött az egyik kedvenc sorozatom (Futurama)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
De megint tolódik... Warhammer 40k
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
De nem könnyíti meg a maya-zást a Warhammer Meg a shadowrun könyveim... De főleg a Szálkák című Niven könyv
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ez a nem-BSc-s megoldás... Tehát a klasszikus fősulis... Nálunk is perkálni kellett volna most, ha oda megyek, mégpedig olyan 25k-t szeptemberben, majd még vagy 20-at asszem novemberben... Szal szar ez a rendszer
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Attól függ, mit értessz kiskorú alatt
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ööö.. 14 évesen még én sem Maya-ztam Akkor még túrtam a 486 SX25-ömet (a 300-asomat Közép elsőben vettem ), és azon ugye nem ment. Akkori favoritom volt a Dogfight című szimulátor Transport Tycoon, meg a Theme Hospital,... Ez utóbbit ma is fenn van a gépen, és nyomom De már akkor is több mint napi 6 órát ültem gép előtt... Kivéve abban a két hétben, amikor Lengyelországban voltam cserkésztáborban (!!!!). Az is ekkor volt. Persze kicsit nehéz volt ott lenni, mert indulás előtt 2 nappal kaptam a 486-ost, ami a 286-os után nagyon vad volt... Még ballagásomra kaptam
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hoppsz... Annyi gépem volt, hogy már ki is hagyok... Az SX után még nem a 300-as jött, hanem a K5 PR133 160-ra tuningolva... Szóval a teljes listám:
8088-as 8 MHz, 512 ram (kB )
286 12MHz 640k rammal
286 16MHz ugyanennyivel
486 SX25 40MHz-en 4 mega EDO rammal
K5 PR133 160-on rekord esetben 64 EDO rammal
300-as Cerka A eleinte 128 majd 192 SD-vel... Lehet, hogy volt az több is, de asszem nem
Ehhez kapcsolódik az első 3d-s karim is, egy Trio3D személyében, de mivel egy szar volt, így cseréltem is egy Savage 4-re (32 megás!!!!), majd mikor eltörtem a kezem, a kórházban lebeszéltem műtét előtt egy Gef2MX-et,,, Megműtöttek másnak, harmadnap hazaengedtek, de persze első utam a suliba vezetett (nem stréber voltam, hanem a kari kellett A srác hitetlenkedett is, hogy a műtét előtti nap mondtam neki, hogy ne érdekeljen, hogy holnap műtenek, te csak hozd a karit szerdára a suliba ) Szóval Ez belekerült a 300-asba, majd ballagás után megkaptam szombaton a pénzem (olyan 70k-t), hétfőn meg már ültem az új gépem előtt Elment rá majdnem a teljes lóvém. Eredetileg 1700+-ost akartam, meg K7S6A-t meg 256 ramot meg házat meg ventit, de mindenhol azt mondták, hogy majd 2 hét múlva megcsinálják. Mindenhol, kivéve egy helyen... ott azt mondták, hogy ezek nincsennek most, de ha 2000+-os procit kérek, és ASUS A7V333-X-et, akkor még a délután kész lesz. Hát rádumáltak a nagyobb kiadásra, bár alapból így adta a cuccokat: ASUS alaplap... 23500 Ft... 20-ért tudom adni... Proci: 21k... 20-ért tudom adni... stb.. Szóval még rendes is volt, meg máig az, csak lehet hogy most bezártak, mert nem találom őket
Mindegy van még vagy 6 számtech bolt itt ózdon, amit tudok, szerencsére az egyik itt 5 percre... JA a vidkariról: 5-ödéven sulinetre vettem egy R9200SE-t, majd most egyetemen 9600XT-t
Ja kérdésre én is válaszolok, én is 20 vagyok (21 leszek októberben...)
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest