- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
kelzsoca
félisten
3 napon belül kötelesek cserélni a készüléket, tehát kár volt hibára leadni.
(#24625) dilajoska1
Nem éppen
A Telenor minden készüléket szervizbe küldd, az hogy a T-mobile gyakorlatilag, az esetek többségében azonnal cseréli a készüléket már más történet, illetve kérdéses még hogy a Vodafone hogy áll ehhez hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Bozek
nagyúr
"151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Az a baj, hogy a pixelhiba a rendeltetésszerű használatot nem akadályozza, így akármennyire is rossz, jogosan járt el a Telenor. Meg kellett volna nézni vásárláskor rendesen és nem átvenni a telefont. De utólag már tényleg csak a szerviz pozitív döntése segíthet.
-
atillaahun
veterán
Tekintve a technikai részleteket szerintem egyikőtök sem hibázott. Pixelhiba esetére is van valami részletes technikai szabályozás, amit már linkeltek korábban, hogy 20 centiről jól látható, legalább három pixelhiba esetén kötelesek cserélni, vagy valami hasonló. Elő kéne ehhez kotorni a megfelelő leírást, mert ez egyébként valóban nem rendeltetésszerű használatot akadályozó tényező - bármennyire is elbaszott ez a kitétel.
Csak hát ugye a jól látható is szubjektív, meg a fényviszonyok se mindegy milyenek éppen.Mindenesetre nem szabad engedni, hogy szervizbe küldjék a telefont, mert ha egyértelmű a probléma akkor úgyis cserélik, ha meg nem, akkor a szerviz is ugyanúgy lekoptat, csak az még plusz pár hétbe meg mínusz egy telefonba fog fájni.
-
atillaahun
veterán
Hát ez így igen érdekes, mármint ha valóban ilyesmiket mondott. A rajta maradot gondolom úgy értette, hogy másnak sem fogja tudni eladni, nem úgy, hogy ezzel ő nem tudna elszámolni mint cserélt darabbal. Természetesen csak nem akart.
Viszont akkor jól kibaszott veled ezzel a küldözgetéssel, nem hogy legalább azt hazudta volna, hogy épp kifogytak a készülékekből, menj át egy másik szervizbe.
szerk.: most olvasom csak > #24650
[ Szerkesztve ]
-
atillaahun
veterán
Nah közben lejárt a szerkesztési időm.
Ez így tényleg igen szar helyzet, de tekintve, hogy nem kis értékről van szó, szerintem irány a legközelebbi nagyváros, ahol van több szervizes üzlet is, és próbálkozni kell ha visszakaptad.
Sőt lehet érdemes lenne még ma minél hamarabb visszamenni érte hátha nem postázzák el a cuccokat csak záráskor, vagy másnap, és visszakérni. Szvsz ez a szervizelés zsákutca, csak rengeteg időd fog rámenni feleslegesen. -
infectedmann
őstag
Ha esetleg kicserélik vagy használható állapotba hozzák a telódat, én elgondolkoznék, hogy akarnék-e az ügyfelük lenni ezek után.
Nem egy törzshelyemet (ahol valamilyen használhati cikket vásároltam) váltottam már le a egyre romló kiszolgálás és minőség miatt.
Meg kell nézni, hogy máshol hogyan bánnak az ügyfelekkel. Én pl. legutóbb bankot váltott és az új helyen úgy bánnak velem, mintha valami celeb lennék.[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
Először is ki beszélt rólad?
Vagy úgy gondoltad azt pont Neked címeztem, mert nem éppen.Elhiszem, hogy ideges vagy, mert hülyére vettek, de legalább ne abba köss bele, aki segíteni akart.
Egyébként mindenki azt csinál amit akar, én csak szóltam, hogy ne durvuljanak el a dolgok, nem egyszer volt már rá példa, és vagy felhasználók repültek, vagy a topicot zárolták rövid időre.
(#24720) MxM19
Lehet hogy lesz.
(#24723) jano_77
Pedig bejönnek, több böngésző alatt is ránéztem.
[ Szerkesztve ]
-
Ronam
addikt
nem kötekedésképp,csak kérdezem:hogy lehet úgy megvásárolni egy telefont,hogy meg se nézed?ez nagyjából olyan,hogy elmész cipőt venni és nem próbálod fel.....lehet szemetek a boltosok,de szerintem egy kicsit te is hibás vagy ez ügyben.Sok helyen hülyének nézik az embert,ha egy kicsit magabiztosabban álltál volna eléjük már ott lenne nálad a cseretelefon...
Aktív témák
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- IPhone 11 128GB gyári független megkímélt akku 100%
- Eladó iPhone 14 Pro 256 GB Space Black szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - L7168
- Xiaomi Redmi 11 Pro 5G gyári független dual 2024.10. 04. EMAG garancia
- Samsung Galaxy A34 5G gyári független 6/128GB 2025.11.19. EMAG garancia