Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz Zafir78 #380 üzenetére

    Ha olyan feladaton vagy, ahonnan el kell menekülni (kimenekíteni valakit), onnan nem kapsz corpse-okat. Csak olyan feladatból viszi haza a csapat a hullákat, ahol a sikerhez mindenkit le kell ölni és azzal ér véget a feladat automatikusan.

    Kardos képesség miatt, hogy kerül veszélybe ranger? Melyik kardos képesség? Nekik must have a bladestorm, az minden közel merészkedőt megcsap.

    Ha tudod, hogy aktív az a dark event, ami chrysalid-ot illetve faceless-t tesz be minden feladatba, akkor adj valamelyik emberednek (vagy akár többnek is) a bázison legyártható detektor gránátból (ez az a scanner). Azt eldobva, ha a hatótávján belül van faceless vagy beásott chrysalid, azonnal lebuktatja őket és elő kell jönniük.

    Specialistát mindig vigyél feladatra. Ha már van skulljack akkor azzal (advent katonákat egy ütéssel kinyírhatja és közben hekkeléssel értékes cuccot szerválhat tőlük, igaz egy csatában csak egyszer tudja ezt bevetni) és gyógycsomaggal (stabilizálni minden gyógycsomag tud, nem kell hozzá skill). Ha nincs még skulljack akkor gyógycsomag és scanner gránát kombinációval.

    Amilyen hamar lehet húzz fel egy psy lab-ot és trenírozz ott két recruit-ból pszíkereket. Nagyon gyorsan a javadra fordíthatod a problémás harcokat a segítségükkel. Nem olcsó a labor és fenntartani sem az, de commander nehézségtől felfelé a lehető leghamarabb meg kell csinálni, mert egy pszíker messze többet jelent harcban mint a jobb stukker.

  • sagajr78

    tag

    válasz Zafir78 #383 üzenetére

    Szerintem menj el a black market-re és add el ami nem kell. Úgy mindjárt lesz egy halom plusz supplies és kibővülnek a lehetőségeid. Ezt amúgy is érdemes megcselekedni minden hónapban mikor amúgy is mennél oda új cuccokért.

    A prioritást meg magadnak kell tudnod. Tudod mi várható a dark event-ek terén, te tudod milyen a project készenléti állapota, milyen sztori feladatok várnak elvégzésre, van vagy nincs facility amit a lehető leggyorsabban ki kell iktatni és így tovább.

    Fegyverből amelyik class-ét gyakrabban használod azért gyártsd le előbb.

    Scanner-re meg úgyis szükséged les za játék végéig, szóval abból, ahogy gyógycsomagból, úgysem árt feltankolni.

    micafighter:
    Amennyire szükséges, annyira fel lehet tuningolni a hekkereket. nem lesznek garantáltan sikeresek és ez nem baj. Akkor mi lenne az értelme az egésznek? Az idegenek meg fejlesztik a védelmüket (ahogy egyre jobban haladsz előre az időben úgy cserélődnek ugye fejlettebbekre és azoknak meg jobb a hacking defense értéke).
    A legjobb drone már elég sokat ad pluszban és a játék kezdetétől mindig minden feladatra vinni kell hekkert, dutyiból/szállítóból szabadításra, megsemmisülő cucc deaktiválásra és bezsákolásra meg aztán különösen. Ezen 3 feladatnál a célpont hekkelése (illetve az őt elzáró ajtóé) ugye mindig sikerül és ezek azok ahonnan permanens bónuszok szerválhatóak, ezért kizárólag specialist csinálja. Veterán és Legendary fokozaton is így sikerült a hekkereimet tovább erősíteni, hogy ilyen feladatokon ők nyitogattak mindent és így becsúszott nekik a hacking növelés. Már egyetlen ilyen drasztikus változást hoz. A játék elején meg bízni kell a mázliban (már iron man fokozaton, a többinél úgyis vissza lehet tölteni), mert az első drone nem ad semmi hacking bónuszt szóval az esélyek a sikerre kicsik (a második is karcsú még, ezért kell a lehető leghamarabb minden hekekrnek legyártani a saját skulljack-jét és vitetni vele mindenhová).

    Az idegenek agyát meg könnyebb buzerálni, ott ugyanis van egy limit meddig fejlődhet a will (a katonáidnál és náluk is, de persze náluk akad egy kivétel, tudjuk kicsoda). Na azon simán túlmegy már egy közepesen fejlett pszíker is alap psy amp-al (de mire az első meglesz addigra úgyis legalább advanced psy amp lesz a kezükben). Ez történhet azért, mert a maximum értékek le vannak korlátozva. Hacking defense esetén nincsenek, cserébe a hack bónuszok sincsenek és a meredekebb védelmű dolgok áttöréséért járó bónuszok is komolyabbak.

    Azt se felejtsd el, hogy például a bluescreen fejlesztéssel legyártható gránát és bomba (EMP grenade és bomb) az eltalált célpont hacking defense értékét egész jó mértékben csökkenti. Ez pedig már most is megvan a játékban. Rádobhatod toronyra, robotra vagy infó póznára, hatni fog rá (utóbbira gyengébben), sőt minden célpontra hat ami hekkelhető, így ha a robbanási körzetbe belelóg egy Advent Officer, az ő védelme is csökkenni fog még ha nem is sérül a robbanás miatt.. Egy ilyennel megkínálsz egy kontrollálásra kiszemelt célpontot, kicsit károsítod és jelentősen hozzájárulsz a sikeredhez.

    Szerintem valamelyik DLC-vel aktiválva lesznek a játékban most is benne lévő de inaktív eszközök, így például hacking PCS és egyéb mókák. Akkor meg egy/több újabb dologgal bővül a repertoár a sikeres hacking szempontjából.

    [ Szerkesztve ]

  • zsamiatt

    őstag

    válasz Zafir78 #444 üzenetére

    A későbbi küldetésen egyszerűen gyilkold le a codexet. Nem kell már a skulljack

    Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

  • micafighter

    nagyúr

    válasz Zafir78 #454 üzenetére

    Nem hinném hogy ebböl gond lenne :) jönni fog majd codex, a kérdés csak az hogy kelle e még neked hozzá skulljackelni officert, de azt amúgy is érdemes intel plusz bonuszok szerzése miatt , szóval.. :)

    [ Szerkesztve ]

  • zsamiatt

    őstag

    válasz Zafir78 #456 üzenetére

    mi a különbség a skullmining és a skuljack között? Nem egészen értem. Illetve a projektekben épített dolgokat /pl erősebb töltény/ Hol lehet gyártani vagy beszerelni?

    Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

  • micafighter

    nagyúr

    válasz Zafir78 #500 üzenetére

    Az ever vigilant asszem ahol csak mozgás után magától overeatchba megy. Nagyon jónak találtam ezt a képességet, az ellenségeket kiismerve overwatch csapdát tudsz állítani akkor is ha nincs rejtve a csapatod, pl faceless ugye csak közelharci, stun lancer is ha távolságba van a közelharcot favorizálja, tehát ha már van tapasztalatod sejteni lehet h a stun lancer vmelyik emberedre rá fog rohanni, na erre baromi jónak találtam az overwatchot. Az overwatch csapdák állításához pedig az ever vigilant perket plusz auto loader fegyver modot.

    Amugy én a mesterlövészeimnek superior scope mellé adtam superior aim PCSt is, nem nagyon lőttek mellé a vége fele (95% feletti pontosság szinte minden helyzetben ). Nagyobb pontossággal a fedezék mögött bujo ellenséget is könnyebben (pontosabban) kilövi, ezt is érdemes figyelembe venni. Gunslingernek el tudom még képzelni a movementes PCSt is, de én annak is inkább aimet adtam.

    [ Szerkesztve ]

  • fogtunder

    nagyúr

    válasz Zafir78 #500 üzenetére

    én a plusz HP-t grenadierekre raktam, de szerintem igazán senkinek nem jó, mindenkinek van más, ami jobb bónuszt ad, még a dodge is jobb ennél szerintem. a movemenet és az aim a két legjobb, amiből majdnem mindenki a legtöbbet tud profitálni, én a heavykre aimet szokatm rakni, a többiekre meg movementet, akinek jut, amíg az nincs, addig meg bármit. a movement amúgy rangereken és specialisteken a legjobb. én pont a sharpshootereknek szeretek pcs-sel aim-et adni, mert az a pisztolyra is érvényes, a scope meg nem, kapnak helyett extended magazine-t, reloadert és hair triggert.

    a másik témában nekem egyértelmű guardian. ez egy 3-as podnál elég magas aim mellett 3 lövés simán lehet, a másik meg bár ingyen van, de csak egy.

    I hate morning people. And mornings. And People.

Új hozzászólás Aktív témák