Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz Shadowguard #377 üzenetére

    Az esélyek alapvetően két értékből tevődnek össze, amelyek egyik része fix, a másik változó (ez a változó érték egyébként kisebb, mint az alap érték). Mindhez van egy alapérték és egy +/-15-ös változó is hozzárendelve (ha kíváncsi vagy az egyes értékekre konkrétan, akkor a DefaultGameData. ini-ben magad is lecsekkolhatod ezeket, ahol az egyes hacking próbák és típusok fel vannak sorolva az alap értékkel ami hozzáadódik a hacking defense-hez és a folyton változó módosítóval egyetemben). A 15-ös szórás tehát akár 30 pontos eltérést is eredményezhet a két szélső érték között, még ha teljesen ugyanolyan kategóriás és force level értékűek is. Ez a változó mindig akkor kerül megállapításra amikor a hacking-et megkezded.

    Minél magasabb a karaktered hacking skill-je, annál kevésbé lesz szerepe az alap értékeknek és módosítóknak (bár a combosabb ellenfelek hacking defense azért nem lesz alacsony). Skulljack (+20 hacking) és jó drone együtt nagyon sokat dob. Ha meg egyszer-kétszer összejön a permanens hacking emelés is, akkor onnantól meg megállíthatatlan lesz a specialista. 100%-os sikered akkor lesz, ha a hacking értéke meghaladja a nehézség buzerálandó célpont hacking defense értékét (ez látható hacking során a jobb alsó részen) plusz a megszerezni próbált hacking előny alap nehézségének értékét. Az mondjuk sajnálatos, hogy bár a játék fájljaiban benne van, a kiadott játékból hiányzik a hacking PCS (nem csak ez, vannak még pszít tápoló tárgyak amik inaktívak, meg spéci lőszerek amik nem kerülnek elő gyártásból). Igaz mod már erre is van, így pedig a hacking mindjárt eredményesebbé válik. :)

    Lényegében tehát azért nehéz a hacking, mert két külön változó tényező is van benne. Az egyik célirányos felszereléssel kezelhető, a másik nem (ez a csík). Ugyanakkor ha kellően magas a hacking akkor meg egyiknek sem lesz már szerepe és a siker garantált. Azaz tapasztalatlan hacker-ekkel lutri, fejlettekkel és megfelelő felszereléssel meg tuti.

    Emellett a hacking nem kötelező elem, opcionális. Tud nagyon hasznos lenni és meh kategóriás is. Ahol kell a hacking ott meg amire kell az garantáltan sikerül, nincs hátrány és a bónuszok csak amolyan extrák.

    A codex-ektől nem kell ennyire parázni. Magnetic cuccok is ledarálják őket a fenébe. A plazma nem hoz akkora előrelépést az ölésükben, nem kategóriákkal jobb az a fegyver, mint a magnetic fegyverek. Ha biztosra akarsz menni akkor inkább gyárts és használj bluescreen skulót a fegyverhez (ez nem random, hanem ha elkészítetted egyszer a fejlesztést a proving grounds-on, akkor onnantól a sima engineering build opciójában tudod már gyártani, ellentétben az experimental ammo-val). Ezt a skuló ráadásul még az egyéb robotikus ellenfelekre is extra sebzést okoz (egyébként furcsa, hogy ez a skuló hat a codex-re, mert közben az élőlényekre ható dolgok egy része is működik rá, de például a bluescreen fejlesztésből szerezhető és gyártható emp gránát meg nem hat a codex-re, viszont a robotokra nagyon is).
    Plusz mivel tudod, hol fogsz vele először találkozni, így rá tudsz készülni. Szépen beállítod a csapatot, egy ember odamegy a tiszthez és kinyírja a skulljack-el (szigorúan csak specialist legyen a hekkelés miatt), a többiek meg majd jól kiosztják a galád codex-et.

    A shaken állapotnál meg lényegtelen a sérülés mértéke. A will számít és hogy az "arra dobott próba" sikerüljön. Minél magasabb a will értéke valakinek, annál kevésbé lesz ez gond. Mind shield, pszíker a csillapító zónájával például egy az egyben megelőzi ezt illetve utóbbi gyógyítja (ahogy az összes többi "elmebajt" is).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák