Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Soulslike rajongók figyelmébe: december 1-jén jelenik meg a Chronos: Before the Ashes, ami egyrészt a Gunfire Games Chronos című 2016-os VR játékának az átdolgozása, másrészt a szintén Gunfire által fejlesztett zseniális Remnant From the Ashes előzménye.
Sok info nincs még róla, kidobtak egy idétlen bejelentő trailert, meg egy narrálós gameplay bemutatót és ennyi, de lassan szivárogni fognak infók. Ami biztos, hogy a lőfegyvereket cserélték kardra meg pajzsra, Unreal Engine 4 fut alatta és egészen érdekes a látványvilág, mintha rajzfilmesítették volna a Dark Souls-t.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Store-ben a játékok adatlapján sokszor van pár MB megadva, az csak a GB elírva?
Pl. most a Dirt 5-nél láttam 20,2 MB méretet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz parandroid #15981 üzenetére
Elvileg megjelent ma, de akkor majd frissítik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hadam98 #16289 üzenetére
Valhalla, Gears of War, Gears 5, Gears Tactics, Forza Horizon 3, World of Warships Legends kerül fel első nap nekem, így összesen 270 GB lesz, szóval marad még kb 100 szabadon. Nekem elég, aki minden szart fel akar rakni, annak tényleg kevés lesz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz BomiBoogie #16329 üzenetére
Hát ilyen szempontból is körte és alma esete.
A Gears sokkal földhözragadtabb, a Halo egy űropera, ahogy skywalker is írta, annak minden előnyével és hátrányával.
A Halo mellett szerintem az is szólhat, hogy ha beszippant, akkor ott a többi médium, ahova terjeszkedtek, vannak képregények, könyvek, sorozat, rajzfilm antológia, egy jóval kiterjedtebb világot hoztak össze az elmúlt másfél évtizedben.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Bluverkill #16673 üzenetére
Rossz topik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Csomóan streamelik a Valhallát, elég b*szónak néz ki.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hyggelig #17224 üzenetére
Jahm, nagyon össze van rakva ez a játék. Tényleg átgondoltabbnak tűnik, mint az előző és tök jó, hogy figyeltek az apróságokra, mint pl. hogy nem maradhatsz a jeges vízben sokáig meg ilyesmik.
Amúgy megkövetem magam, azt írtam az egyik korábbi trailernél pár napja, hogy más volt Eivor szinkronja, de most a gameplay-ek alapján ugyanaz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #17258 üzenetére
Az uccsó képről ki kéne kapni a két alakot, kíváncsi vagyok, hányan gondolnák fényképnek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Jönnek ki a Valhalla tesztek, lényegük: vannak bajai technikailag, de a sztori jó, a mellék feladatok (mert nem küldetésrendszerű) jól működnek, jobbak, mint korábban, akárcsak a karakterek, rendesen meg vannak írva végre, a fejlődésrendszer Destiny-szerű és rendesen működik szerencsére és nagyon szép a játék és nincs megpakolva szaros mikrotranzakcióval, csak kozmetikai cuccok vehetőek.
Összességében megújult a korábbi részekhez képest, csak bugos, a harc meg továbbra sem az igazi.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Holnap mindenki fog berakni képet a saját, full ugyanúgy kinéző dobozáról? Csak mert akkor én is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #18379 üzenetére
Mondjuk a csecsemők is elég hasonlóan néznek ki, némelyik csúfabb, valamelyiknek van haja is, de valóban, egész hasonló.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát nem tudom, nektek hogy állnak a dolgok, de ahogy az enyém töltöget az alapján ma már nem lesz Valhalla.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Enlisted c. játékot valaki próbálta már? Founder pakkokat lehet már venni, elkezdett érdekelni, elég jónak tűnik BF meg CoD helyett.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Jó ez a Valhalla, tök sok beállítási lehetőség van, de például a dialogue boost nem is értem, miért létező opció, kikapcsolva alig hallani a beszélgetőtársakat (Eivor hangos marad), cserébe a környezet elnyom minden zajt. Bekapcsolva okés.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Srácok, megcsináltam a Home-olást, ezek után kiléphetek a másik fél profiljából az én gépemen?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz bulikavagyok #20034 üzenetére
Meg is történt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
Azt valahol meg lehet nézni, hogy mit szedtek ki mostanában Game Pass-ból? Volt egy World of Warships pakk, ami eskü úgy rémlik, bent volt pár hete, de most pénzért lehet csak venni...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez a Gears Tactics egészen zseniális abból a szempontból, ahogy a Gears tps játékelemeit implementálták egy körökre osztott taktikai játékba.
Semmit, de tényleg semmit nem hagytak parlagon, ami a Gearst meghatározza másfél évtizede, az ebben a játékban is itt van valamilyen formában, az állandó fedezékektől kezdve a locust gödrökön és láncfűrészelésen át egészen a kivégzésekig tényleg minden, tulajdonképp még az aktív töltést is belerakták egy kicsit más formában.
A karakterek fejlesztései és felszerelése pedig egészen elképesztően sokrétű egy ilyen játékhoz képest és hatalma pluszpont, hogy nem hátráltat a menü ( az XCOM-ban kicsit idegesített konzolon), nagyon intuitív, egyszerű a felépítése.
Remek élmény, 100%-os Gears hangulattal.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Gears Ultimate multija full halott igaz? Nem a gépemmel van a baj...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hehe, megjelent odaát a Demon's Souls, szóval a MS le is árazta a Souls játékokat a store-ban.
Kar, hogy a DS 3 30fps lockot kapott, baromi jó lenne 60-nal tolni...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz mcwolf79 #21234 üzenetére
Szerintem zseniálisan néz ki, főleg a környezet meg az effektek páratlanok, különösen a fények tetszenek nagyon. Az meg külön érdekes, hogy sokkal fluidabbnak tűnik, mint a korábbi Soulsok, de mégis megvan az a clunky souls feeling, minden mozdulatnál az az érzésem, hogy same same, butndifferent, szóval job well done.
A vicces az lesz, ha az Elden Ring csúnyább lesz ennél, ha valaha megjelenik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Akik Gears Tactics-oznak: néztétek az achievementeket?
Mindjárt vége az első végigjátszásomnak, talán meglesz az 1000 killes achi, de van itt egy 10000 kill is utána... 10x végig kell vinni, vagy mi?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #21749 üzenetére
Jajaj, az a Resi Online... Eddig bármikor online merészkedtek a sorozatban az nem sült el jól...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Lepörgött a Gears Tactics kampánya (először). A sztori olyan, amilyen, a Gears-re jellemző tesztoszteron túltengéses macsóság, mindenki nagy, mindenki mérges, de végül szerintem jól köti össze a főszállal, elsősorban a negyedik, ötödik részhez van köze, hiába játszódik mindegyik előtt pár évvel. A kampány maga amúgy nem hosszú, 3 Act, viszont több mellékküldetés is megszakítja, szóval az össz játékidő karcolja a 30 órát.
Audiovizuálisan páratlan a zsáneren belül, a legtöbb hasonszőrű játék vagy a Unity engine-t használ (és abból sem mindig a legfrisseb build-et), vagy Unreal 3-at, mint az XCOM pl. Na ehhez képest a Gears Tactics az Unreal 4-nek köszönhetően köröket ver minden izometrikus játékra, ami valaha megjelent, a textúrák, fények, effektek páratlanok, de mégis a hangok viszik a prímet: minden hanghatás tökéletes, lövésektől kezdve robbanásokon át a locustok üvöltéséig és embereink beszédhangjáig. Külön érdekes volt megfigyelni, hogy a környezet nem statikus, a földön lévő kavicsdarabokat odébb rúgják a karaktere, a robbanások után a dobozok elrepülnek, a ládák felborulnak, apróságok, de nagyot dobtak a játékélményen. Egyetlen negatívum ezen a téren az Unrealra jellemző texture popup jelenség, főleg a missziók utáni összegző felületen a katonáink textúrái térnek magukhoz kicsit késve.
Ugye ebben a játékban kidobták az XCOM-okra jellemző bázismenedzselős részt, helyette a harcokra koncentráltak és ezt megfűszerezték egy kis rpg karakterfejlődéssel, így minden kasztnak van egy sajátos skill fája és minden katonánkat felszerelhetjük a küldetések során összeszedett, egyre jobb felszerelésekkel. A lehetőségek tárháza már itt kezd a végtelenhez közelíteni, gyakorlatilag az öt kasztnak van négyféle specializációja és egymást is kiegészítik sokszor, élmény volt kísérletezgetni velük.
A játék lényegi része, a harcok majdhogynem tökéletesek. Két lényeges eltérés van az XCOM-hoz képest és ez a kettő pont elég ahhoz, hogy főlé nőjön taktikázás terén: a egyik a kivégzések, a másik az overwatch működése. Ez utóbbi fundamentálisan ugyanaz, mint az XCOM-ban, viszont a különbségek teszik érdekessé: overwatch alatt nem pontatlanabb és nem sebez kevesebbet a lövés, nem csak mozgás aktiválja, hanem bármilyen akció az ellenfél részéről, illetve nem csak egy lövést enged a rendszer, hanem annyit, amennyi akciópontja megmaradt a karakternek az overwatch aktiválásakor. Ez alapján azt gondoltam, hogy jóval lassabb lesz a játékmenet, egy amolyan macska-egér kergetőzéssé alakul, de amint megértettem a kivégzések lényegét, elkezdtem a terveim szerves részévé tenni, úgy lett egyre pörgősebb, izgalmasabb minden kör. A kivégzések egy lényeges elem a Gears játékokban: ha egy ellenségnek elfogy a hp-ja, a földre kerül és ki lehet végezni jó véres módon, cserébe a társai fel tudják kelteni, ha nem végzünk vele előbb. A Tactics-ben a rendszer szintén hasonló, viszont a játék díjazza a kivégzéseket: kivégzést végző karakterünkön kívül a csapat többi tagja egy plusz akciópontot kap a körben.
Az elején azt gondoltam, ez csak egy gimmick, hogy autentikus legyen a játék a Gears univerzumban viszont ahogy haladtam előre a kampányban, úgy éreztem rá egyre inkább, hogy ezek a plusz egy-egy pontok mennyire fontosak és a szokásosnál érdemes még egy-két lépéssel előrébb gondolkodni, kivel lépjünk közelebb, kivel végezzünk ki, kit rakjunk overwatch módba, hány lövésnyi pontja legyen, stb. Voltak küldetések, ahol méterről méterre kellett előreküzdenem magam, míg máshol néhány jól időzített kivégzésből annyi pluszpont jött össze, hogy az alap 3 helyett volt karakterem, aki 7-8 pontból gazdálkodhatott és átgázoltunk a locust hordákon. Hiába hasonlít a játékmenet a többi taktikai játékhoz, ez a két apróságnak tűnő sajátosság teljesen más dinamikát ad a játékmenetnek, amit a kasztok képességei csak tovább mélyítenek. Élmény volt szinte minden misszió még úgy is, hogy sajnos nem lettek túl változatosak, nagyjából 5-6 fajtát váltogat a játék, amik maximum az opcionális feladatokban térnek el (ezeket amúgy érdemes figyelembe venni, mert értékes felszerelésekhez juthatunk, ha teljesítjük őket, ami főleg a játék középső szakaszában jönnek jól).
Az külön öröm volt számomra, hogy nem kellett küzdenem a játékkal, az irányítás intuitív, jól lett kontrollerre írva és hatalmas respect azért, mert sikerült eltalálni az arany középutat a komplexitás és érthető tálalás között, nem ömleszt végtelen szövegeket a játékosra minden körben, sok mindent egyszerűen színekkel jelez a játék és nincsenek féltucatnyi almenük az almenükön belül.
Pár dolgot inkább spoilerbe rakok, csak megjegyzések részemről:
- A játék bossharcai fantasztikusak és idegőrlően izgalmasak, a Brumak elleni tényleg egy óriási sakkjátszma volt, több körre előre kellett gondolkodni. Egyedül annyi bajom volt vele, hogy nem volt benne random faktor, minden e-hole ugyanott bukkant elő, szóval harmadik próbálkozásra már bele tudtam kalkulálni a rájuk adott választ, ez nagyban megkönnyítette a harcot - Reyna Torres arcára mintha nem jutott volna idő, az átvezetőkben annyira gumiszerű, steril volt a másik három főszereplőhöz képest, hogy először azt hittem, bugos és nem rakta rá a textúrát a játék, de végig ilyen maradt, szóval szerintem ez a végső produktum. Kár érte, mert a végén azért jó volt az az easter egg, szépen bekötötte a fősztoriba. Végszóként annyit tudok mondani, hogy nem egy tökéletes játék, a sztori maximum közepes és van egy-két furcsasága azért, pl. ha fedezékről fedezékre léptetjük a karaktereinket, akkor három külön lépésben messzebb tudnak menni, mintha egyben lelépnék a három pontot, ennek nem tudom, mi értelme van, mert amúgy a játék tudatosan gyorsítja a játékmenetet ( a locustok például egyszerre mozognak azokkal a karakterekkel, akik csak mozognak az adott körben és nem lőnek). Ha ezektől eltekintünk, akkor viszont remek élmény, az egyik legjobb a csapatalapú taktikai játékok között, az újrajátszhatósági faktor pedig egész magas a kétféle kampánynak, négyféle nehézségnek, a külön állítható ironman mode-nak és alapból a kasztrendszernek köszönhetően. Ajánlom mindenkinek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
Számomra azért volt még nagyobb pozitív csalódás, mert egy ízig-vérig Gears játék, a fővonal sajátos elemeit (fedezékrendszer, downed státusz, kivégzés, aktív töltés) valamilyen módon mind sikerült implementálni.
Annyi, hogy rétegjáték, nem egy open-world tps kaland, de minőségben simán ott van a top kategóriában.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Remnanttal játszik innen valaki?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
DLC-ket gyakran szoktak leárazni a store-ban? Sajna ez az XB Deals oldal nem listázza őket, csak a tényleges játékokat...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Zoleee83 #22358 üzenetére
Nekem többek között ezért nincs meg a DS3 platina mai napig, több végigjátszás alatt kell összegyűjteni a cuccokat és valami mindig kimaradt... Most a Gears Tactics-nál érzem azt, hogy kb lehetetlen küldetés, de azért megpróbálom.
Amúgy arról tud valaki, hogy mi köze van a Gears-nek a Pulp Fiction-höz meg az Avengershez? 9 Achievement a Pulp Fiction-ből kölcsönzött nevet, 6 pedig az MCU filmekből.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Most lehet én vagyok totál balf*sz, de a Gears 5-ben nincs olyan játékmód, ahol loadoutot lehetne beállítani előre? Vagy a standard lancer-gnasher-snub-smoke/flash grenade van, vagy rng alapján dob valamit az Arcade módban pl.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest