- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sokimm
senior tag
válasz Heroes fan #18 üzenetére
Kár. Mert a törésre kapott sebző szám nem logikus, sőt meg merem kockáztatni, hogy bugos...
Tök random, ha megyek egyenesen, és oldalról súrolnak, levon 1-3 között, de ha egy álló autóba belegurulok oldalról (kereket kapva), vagy motortér felől, akkor meg fél hp-t vesz le csak...
Ha a kerék el van nyalva (szinte kiesik), nem húz a kocsi oldalra (legalább kanyarodáskor lenne nagyobb az ív).Ha megyek egy egyenes szakaszon, a betonfal mellett nem végig szikrázik az oldala, és csak bizonyos erő (falhoz érés) után ragadnék bele (és pördülnék ki), hanem azonnal. A kocsi fenekén lévő védelem kb nem logikus, mert ha az autó tengelyét védené, hogy ne húzza el a hossznyúlványt, akkor mivel az autó az amorticázióra nem "húz" valamelyik irányba, lényegtelen a védelem. (csak a kaszni amortizálódik)
(kivéve a hátsó motoros autóknál)Amúgy meg a flatout2-ben jobban meg volt csinálva, hogy amikor már le volt harcolva a verda, akkor kattogott, alig váltott, húzott oldalra gyorsulásnál, érezted, hogy ramaty. Nem kellett HP csíkot nézned, meg a motortér lángot keresned...
Amúgy meg, hogy a teljesítmény nem romlik roncsolódásra, az nagyon béna... (akár az ellenfélnek, akár nekem)
Ez a játék a legszebb autós, a törés látványvilága király, de a fizika alatta egy csiszolatlan gyémánt.
A gyorsulást se érezni, pedig benzintemető a gázpedálom... A fékezésnek sincs olyan dinamikája, hogy érezzem, mennyire kellene lassulnom. Minden kanyar előtt egy "udvariasságból" (hogy ne csússzak ki a kanyarban) fékezést végzek, de nem tudom, hogy elég lesz-e vagy sem.Ami plusz pont, azt szépen megcsinálták, hogy a kanyarba ha adsz gázt (csak akkor) lehet nagy sebességgel kormányozni az autót.
Ha csak kormánnyal "üresbe" gurulsz, sokkal nagyobb a fordulókör. Ez szép lett!Sajnos a hülye lakatok, autó class-oc (az ellenfél USA muscle car-ral jön, arra a versenyre, amire nekem EU-t kér? Mért nem mehetek én is tankkal (USA autó)?), a törés bug-ossága, a gyorsulás érzésének hiánya, és a fékezés "dinamikátlansága) felejthetővé teszi a játékot számomra.
Mai napig fenn van a gépemen a flatout2, az a játékélmény (városi pályák) sokkal jobb...
Belelendültem az osztálymicsodába, köszönöm válaszod!