- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz szilchi #37303 üzenetére
Jap, ticket GM-nek.
Amúgy érdemes rögtön írni GM-nek, amint bármi akár kisebb probléma is van. Egyrészt tényleg segítenek, másrészt tényleg fizetünk a játékért és ezért vannak Hálisten arrafelé nem a magyar szokás dívik, hogy az vevő van az előadóért (szolgáltatóért), hanem fordítva.
Én pl. egyik nap írtam ticketet azzal kapcsolatban, hogy szeretnék egy nevet használni, ami egy lvl5-ös (valószínűleg sosem használt) karinak van. Nem reméltem tőle semmit, de másnapra jött a válasz hogy átnevezte és foglaljam le gyorsan
Szóval ha bármi probléma van és pár percen belül nem sikerül megoldani, akkor nyugodtan lehet írni nekik. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Warpig #37314 üzenetére
Szerintem csak akkor hasznos, ha chatet nem használ játék közben (csak ts/ventri/stb), mert szerintem macerás váltogatni erről billentyűzetre (illetve inkább helyileg nem fér el). Akkor már inkább wowos egér.
lumpen_stex:
Ismered a viccet az autópályán haladó sofőrről, aki hallja a rádióban, hogy mindenki vigyázzon, mert valaki szembe halad a forgalommal?ígyvanferi:
Ráadásul tankként csak azért tudsz kitolni 10k-t, mert a vengeance stackelődik rajtad. Ha nem téged ütnének, bőven kevesebb lenne.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Igaz a 4 tank képes kasztból csak 2-nek van shieldje, mivel a druidnak sincs És csak kettőnek van azonos mechanizmusa (rage), mert a pala manát használ, a dk meg rúnákat (illetve runic powert). Szóval ez a speciális kaszt egyedi mechanikával ez ilyen félreértelmezett és/vagy bullshit szöveg. Jelenleg egyformán alkalmas mindegyik tank kaszt tankolásra, mind single target, mind aoe terén (heroic raideken már lehet kijön különbség, de az úgyis teljesen más világ).
Mondjuk kicsit bonyolultabb kezelni talán, mint a többi tankot, de ez ne tántorítson el semmitől (mondjuk hiába bonyolultabb, szerintem könnyebb vele tankolni, mint warriorral. De igazából az egész elég szubjektív, és a könnyebb nem jelenti azt, hogy adott embernek jobban is megy).
Lényeg a lényeg: ha DK tankot szeretnél indítani, tedd meg nyugodtan, rosszul nem jársz veleszilchi:
Elvileg igen, gyakorlatilag ez szokás szerint átlagszám, erős torzítással, főleg ahogy észrevettem az egyszerűbb/fontosabb kéréseket priorizálják is. Nekem 2 napot írt múltkor, de az éjfélkor megírt ticketemre reggel 8-kor már volt válasz. -
Cathfaern
nagyúr
"Heroic raideken milyen kulonbsegek jonnek ki egyebkent?
Azon kivul, hogy palanak meg DK-nak van self healje ami gondolom hasznos lehet."
Igen, részben pl. a DK önhealje nagyon jól tud jönni bizonyos helyeken, míg máshol szerencsésebb a block... vagy pl. hogy DK jobb aoe tank, mint a paladin (3+ mobon). Vagy hogy a DK-nak ott a 90%-os magic dmg-et elnyelő cooldownja. Aztán ahogy írták is, druid tank sokkal jobb dps-t ki tud tolni, ha nem kell tankolnia, mint más tank kasztok cicába váltással (nem tudom 4.1-el változott-e, de előtte ki lehetett sakkozni olyan feral talentet és glyphezést, hogy mind a két rolenak megvolt a jelentős talentjei, csak 1-1 nagy CD maradt ki. Offtanknak ideális volt). Ezeknek nem igazán van jelentősége normal raideken, de kemény progresszeknél és HC-knál már nagyon nem mindegy. -
Cathfaern
nagyúr
válasz H.O.D. #37422 üzenetére
Azért sokszor előfordul az is, hogy a látszólag nem healer hiba mégis csak az. HoR tipikusan jó példa ide, főleg druid healereknél jött elő a dolog:
Látszólagos események:
Jön a wave, tank nem tudja felvenni őket, rámennek a healerre, szétcsapják.
Látszólag mi a gond? Szar a tank, nem tud aggrot tartani.
Valóságban meg mi történt? Hülyére hotolta a tankot a druid előre, így annyi threatet belepakolt az addokba, hogy a tanknak esélye se volt leszedni róla azonnal, 1-2 ütéssel meg szétütötték a healert.Khelben:
Druiddal nem egyszerű healelni jelenleg. Ami fontos, hogy lifebloomot folyamatosan tartsd fent valakin (tankon 5 fősben), és lehetőleg ne essen le, hanem mindig frissítsd be (akár lifebloomal, akár nourish/regrowth). Továbbá a healelésedbe mindig számítsd bele a hotjaidat. Azaz felesleges valakit felhúzni 100% HP-ra, ha várhatóan nem fog újabb sebzést bekapni, és van rajta hotod. Sokszor elég 60-70%-ra felhúzni őket, aztán majd felhealelődnek.
Amennyiben hirtelen kell heal, akkor alapvetően két lehetőség van: swiftmend, illetve regrowth. Regrowth-nak is van elég erős HoT része, szóval azt se érdemes addig spamelni, amíg maxon nincs az illető.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz LucifeI2 #37439 üzenetére
Alapvetően szar gearben insta healelésnek az a lényege, hogy senkit sem kell maxra húzni, legfeljebb a tankot időnként. Egyrészt iszonyat sok mana, másrészt nagyon sok olyan heal, hot van, ami befejezi az ember dolgát, miközben nincsenek olyan sebzések, amik a hp-k 80%-t lekapnák, szóval ha valaki kap két kisebb sebzést anélkül hogy akár healelnél bele, az se gond. Ráadásul a dolog valamennyire öngerjesztő, a dps-ek sokkal jobban odafigyelnek az aoe-kre ha 50% HP-n vannak, mint ha 100%-on Így kevesebb heal is kell beléjük.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz H.O.D. #37441 üzenetére
Nem is az a legfontosabb, hogy milyen szinten tartja őket, mert 60%-on is ugyanannyi energia megtartani a oartit, mint 100%-on, hanem az, hogy ne legyen overheal, illetve felesleges spell.
Pontosan, valahol ez lett volna a lényege annak is amit írtam, bár a tied jobb megfogalmazás Illetve annyit tennék hozzá, hogy ne csak felesleges, hanem nem megfelelő spell se legyen. Pl. ha tank leesik valamiért 10%-ra, onnan nyilván fel kell rántani 1-2 gyors heallel, de 70-80% HP-ról már ráér az ember lassú (de alacsony költségű) heallel is felhúzni. Ha fel kell egyáltalán. Pl. shaman ilyen szempontból elég ütős, mert ott van a healing stream totem, az earthliving weapon, plusz a riptide is. Ezek fel tudják húzni a dps-t 100%-ra 70-80%-ról, úgy hogy semmi plusz healt nem kell beléjük tolni. Holy Priest dettó. Ha valaki felhúzza a többieket 100%-ra, akkor ezek mind mennek szépen overhealbe... totál feleslegesen.
Amúgy az a probléma, hogy wotlk-ban nagyon nagy (új) réteg előtt nyílt meg a raidelés lehetősége, legyen szó akár kisebb guildekről, akár pugokról. Nagyon sok ember tanult meg ekkor healelni, mert korábban amit tudott csinálni (napi questelés, farmolgatás, pvp) arra jobb volt dpsként lenni, viszont így hirtelen felugrott az igény a healerekre. Viszont wotlk-ba, a healerek manája végtelen volt, ráadásul a különböző AoE-k és raidsebződések olyanok voltak, hogy ha valaki nem volt max manán, akkor ha nem tank volt, belehalt. És emiatt nagyon sok healer abba tanult bele, hogy mindenkit maxolni kell, mindegy mennyi overheal árán, és mindegy milyen spellel (tehát a leggyorsabb/legdrágábbal), mert mana úgyse fogy el. És most ez a széles réteg szív mint a torkosborz. Aki régebben tanult meg healelni, még BC-ben vagy korábban, annak nincs ilyen problémája. Emlékszem még BC-ben a stopcastingos macrokra, meg hogy arra játszott az ember, hogy ki tudja tolni ezzel azzal az 5seces szabály adta lehetőségeket... -
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #37443 üzenetére
Részben igen, részben nem. Az esetek többségében azért hallod leginkább BC-vel kapcsolatban az ilyeneket, mert egyrészt nagyon sok ember akkor kezdett WoW-ozni, másrészt a theorycraft akkora forrott ki igazán. Másrészt meg annak idején vanilla-ban igaz hogy nem volt ennyire jó theorycraft, nem volt ennyi addon, viszont a fightok sokkal egyszerűbbek voltak, mint jelenleg. Pl. Ragnaros fight, mai fogalomrendszer szerint kb. tank&spank fightnak számít. És akkor az bonyolultnak számított. Az akkori raidek alapvetően arra építettek, hogy a sok ember közül (a nagy számok törvénye alapján) sok gyengébb is volt, gearelődés se volt megoldott, így a raideknek szar gearben is le kellett mennie, stb. Tehát összességében sokkal egyszerűbb fightok voltak. Plusz a 40 fő miatt 1-1 emberre (healerre) sokkal kevesebb feladat hárult, ha picit slackelt vagy elrontott valamit, az fel se tünt.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #37453 üzenetére
Láttad akkor is, csak el kellett minden partyba osztani 1-1 decursert, mert a partyt ugyebár látták akkor is. De tény, hogy nagyobb szívás volt addon nélkül (addonnal meg könnyebb, mint jelenleg).
"Az egész vanilla hangulatot egyébként a versenyzés a world firstért és a mérhető pvp (aréna) ölte meg."
Ezek csak talán erősítettek a folyamatot. De az egésznek a gyökere az, hogy ha XY 10-el több DPS-t tud tolni, mert a "nagyonütök" spellje 10-el többet sebez, mint az ZX "belédlövök" spellje, akkor ZX nekiáll sírni hogy ez igazságtalan és XY kasztja miért van előnyben az övéhez képest.
Illetve a PVP annyiból rontott a helyzeten, hogy nem volt beletervezve a játékba, utólag pakolták bele, és emiatt sok dolgot meg kellett változtatni.Szakmák dettó, az emberek többsége úgy áll hozzá, hogy miért húzzon fel egy adott szakmát, mikor egy másik több mindent ad. És mivel az emberek többsége nem szakmázásból szerez pénzt, ezért a "hozzáadott értékeket" nézik főleg.
Igazából ami megölte a vanilla hangulatát, az a játék sikeressége. Kis létszámú, szűk rajongótáborral el lehet játszani azt, hogy mi ezt így terveztük, és igen szívás, de a játék része, de a nagy tömeggel nem.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz whitezo88 #37525 üzenetére
Csak bizonyos szolgáltatások fizetősek. De szerintem az az évi 5000Ft nagyon megéri azért, hogy 1, patchkor egyben letöltődjön az összes addon egyszerre, 2. hogy el lehessen menteni az addon beállításokat, így több gépre is le lehet szinkronizálni, illetve ha valami történne wowwal, akkor vissza lehessen tölteni. Én már kétszer jártam úgy, hogy pont loading közben kaptam wowerrort, és elszállt az összes addonbeállításom (80+ addonnál azért már kellemetlen az ilyen)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Viktor77 #37528 üzenetére
Tény, de erre szokták mondani, hogy az idő pénz Nekem egy klikk, hogy leszedje az összes frissítést, a rendszeres backupért pedig klikkelnem se kell (meg el is szoktam felejteni). Nekem ez megér ekkora összeget évente (wow előfizetés ~10%-a), de nyilván ez egyéni preferencia kérdése.
Frissítések: elő szokott fordulni olyan, hogy legújabb verzió bugos, de hosszú távon úgyis a legújabb lesz működőképes.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Onamish #37537 üzenetére
Röviden:
Összesorsolás ratingtől függ, nem a geartől
Ratingváltozás pedig attól, hogy az ellenfél és köztetek mennyi ratingkülönbség van. Minél több az övék, annál többet kapsz nyeréskor, és vesztesz kevesebbet vesztéskor, és minél kisebb az övék, annál kevesebbet kapsz nyeréskor, és vesztesz többet vesztéskor. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Vigneau #37584 üzenetére
Talán pont itt írta valaki korábban, hogy még annak idején amikor elérhetővé vált a trial acc csinált egyet, és a hsz írásakor (olyan 1 éve lehetett kb.) még megvolt az acc, rajta minden karakterrel. Szóval nem nagyon törölgetnek semmit, igazából nem érdekük, annyira sok helyet 1-1 karakter nem foglal (főleg a mai tárolóhely árak mellett).
Amúgy hivatalosan azt hiszem 1 évig garantált, hogy megmaradnak a karakterek, valamelyik FAQ-ban írnak erről a hivatalos oldalon.
Maga az acc pedig biztosan megmarad bármeddig, nem a saját ellensége a Blizz (Ha újra meg kéne venned mindent, az drasztikusan csökkentené az esélyét, hogy újra előfizess)[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ígyvanferi #37608 üzenetére
BM és Survival Cobra Shotot használ csak focus töltésre, MM pedig csak Steady Shotot. Szóval igen, te survival-on elfelejtheted a steady shotot.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #37620 üzenetére
Azért azt ne felejtsd el, hogy melee-ként mozogni kell a bossal együtt, odamenni hozzá, helyezkedni, stb... mire melee-vel odaérsz a bosshoz, annyi idő alatt rangedként már felpakoltál 3 dotot. Szóval nem tehetik ugyanolyan bonyolultságúra a két role dot kezelését. (főleg ha hozzáveszed, hogy melee-nek gyakran van interrupt feladata is, ranged legfeljebb "hosszú ideig tartó" cc-re kell hogy figyeljen).
kkoornel:
Igazából már nincsen külön trial kliens, szóval jap, be tudsz lépni. -
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #37625 üzenetére
Azért kicsit csalóka ám az 12 pont locknál. Pl. DK csak annyit ír, hogy Diseases, pedig azt szét lehetne bontani, a lockos írja a nagy CD-ket, a DK nem, stb. Két más stílusban megírt prioritás listát hiba 1-1-ben összehasonlítani.
Arról nem is beszélve, hogy locknál lényegében 1 proc van (vagy kettő full t11-ben), míg DK esetén a runa visszatöltődés proc alapú, emlékeim szerint az RP generálás se teljesen determinisztikus, tehát összességében a locknak sokkal kötöttebb rotája van, kiszámíthatóbb, kevésbé kell figyelni a változásokra. Lényegében locknak lehet rotát írni, csak túl hosszú lenne, DK-nak nem is lehet.
Pet kérdéskör: én még mindig tartom, hogy melee-nek többet kell mozognia, ez kb. kiegyenlíti azt, hogy locknak meg néha pettel van dolga.Szóval összességében szerintem kár önmagában megitélni egy-egy kaszttal való dps-elés bonyolultságát abból, hogy hány skillt használ. Igazából még az se mérvadó, hogy te könnyebben dps-elsz DK-val, mert ismerek olyat aki nagyon profi lockkal, de melee-vel egyszerűen nem tud értékelhető dps-t kitolni.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #37630 üzenetére
Nem hiszem, hogy te lennél az akire gondoltam... de lehet akkor ez egyfajta lock betegség
F-ECT$:
1. Ugyebár itt befigyel az, hogy a DK hibrid. Egy kasztnak nem adhatnak X db-nál több képességet, mert kezelhetetlen lenne, így nyilván hibrideknek kicsit kevesebb skill jut 1-1 specre, mint a pure dps kasztoknak. Ettől függetlenül a rota akár még lehet bonyolultabb is.
2. Ez jogos, de itt jön be az, hogy nem lehet mindegyik kaszt egyforma. És oké, hogy locknak több idő mire felépül a dps-e, de ha el kell távolodnia a bosstól, akkor a lock továbbra is tudja sebezni, dk meg többé-kevésbé csak leseget.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Wolverine #37634 üzenetére
Örök kedvenc
Amúgy nagyon élvezetes volt azt a rotát tolni, csak iszonyat fárasztó is Simán mozgott az ember dps-e 5-6k és 15k között attól függően mennyire figyelt oda annál a pullnál...
Egyébként a feral druid rota tipikusan jó példa arra, hogy kevés skillel is lehet bonyolult rotát csinálni, ugyanis 5-6 skillnél több nem kellett hozzá (nagy cd-ket leszámítva).
Főleg annak a fényében jó példa ez, hogy elvileg a tank feralnak is ugyanannyi skillje volt kb, mégis a játék egyik legegyszerűbb rotája volt az övé.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz lakisoft #37743 üzenetére
Kis szintű ore alapanyag árak az egekben vannak, szóval igen.
Megjegyzem jelen pillanatban JC is kicsit érdekes helyzetben van, gemekre a kereslet kb. 0 (aki akart magának geart, annak már megvan lényegében), szóval épp pangás van. 4.2 érdekes kérdéskör, a vágatlan uncommon gemek árának csökkentése picit negatív, de szerintem ahogy kijön az új raid, illetve lenerfelik a régit, plusz JP-ből lehet t11-et kivenni eléggé meg fogja dobni a keresletet és felmennek az árak. De ez függ attól is, mennyien spekuláltak azzal, hogy hátha behozza a blizz az epic gemeket, és pyrite ore-ból lehet majd őket prospectelni, mert ha sokan, és nem törik be 4.2 előtt (el tudom képzelni, hogy a mostani gem áraknak ez is az oka, hogy rájöttek hogy kár tartogatni és nekiálltak elpasszolni még a roham előtt), akkor 4.2 után nagyon sok gem lesz a piacon. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Viktor77 #37780 üzenetére
És? A leader azt mondja, hogy ő úgy szokta, hogy a legkisebbet rollolóé az item. Vagy akármi. Ezért kell leíratni, hogy pl. biggest roll wins.
Mikor még ICC-s időkben sláger volt a gdkp, sokan bepróbálkoztak elninjázni. Ha volt screenshot arról, hogy mik a szabályok, akkor a GM szépen szét is osztotta a pénzt, de ha nem volt, akkor csak széttárta a kezét.
Rollnál persze ez elvileg egyértelműbb, gyakorlatilag nem: semmilyen hivatalos szöveg vagy infó nincs arról, hogy alapesetben egy master looteres pugnál az itemekre rollolni kéne, és a legmagasabb roll viszi. Ez egyszerűen csak így szokás. De lényegében ha master looteres raidbe belépsz, akkor elfogadod azt, hogy a master looter osztja ki az itemeket. Amennyiben nem ír semmilyen szabályt, akkor lényegében úgy ahogy ő akarja. -
-
Cathfaern
nagyúr
válasz whitezo88 #37819 üzenetére
De csak DX11-et használó VGA esetén tapasztalható a gyorsulás. A DX11 lényegében a felhasználó számára kevés látványos újítást hozott (önmagában), viszont nagyon alkalmas arra, hogy bizonyos dolgokat egyszerűbben és ezáltal gyorsabban futó kóddal oldjanak meg a fejlesztők. De amelyik VGA nem támogatja a DX11-et, az ebből nem fog semmit látni, mert a driver szépen visszafordítja ezt a gyorsfutó kódot a DX9/10-es VGA számára is értelmezhető kóddá.
(ez így elég pongyola megfogalmazás, de lényegében ez történik) -
Cathfaern
nagyúr
Seal of Truth ha már elérhető (glyphelve), amúgy meg Seal of Righteousness. Az insight holynak való.
Szerk: mondjuk fejlődni, egyedül menni lehet megéri az insight is, ha nélküle lesebeznek a mobok. De ha insta, akkor truth mindenképp.Arnold2:
Valójában az un'goro-s raptor a winterspringes macska hordás megfelelője Utóbbi kb. vanilla óta létezik, csak az un'goro-s raptor questje annyival kellemesebb és funabb lett, hogy update-elték a macskát is.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Khelben #37951 üzenetére
Ha elromlik, akkor van egy form, azt kell kitölteni (vanilla WoW serial számot kérnek be, vagy ha nincs meg, akkor személyi másolat), blizznek elküld, és 1-2 napon belül (vagy pár órán belül) leakasztják az authenticatort. Kétszer jártam így, figyelmetlen telefon restore miatt, egyik esetben még aznap leakasztották, másiknál pedig másnap reggel mire felkeltem.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ígyvanferi #37954 üzenetére
Ugyanolyan. Egyedül az lehet problémát, ha lakótársak ellen (is) használtad eddig az authenticatort, mert nyilván ha hozzáférnek fizikailag a gépedhez, akkor ezzel a változtatással nem véd már...
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Wolverine #38002 üzenetére
Szerintem nagyobb látótér alatt arra gondol, hogy az alap UI-n elég nagyok az ikonok és a grafika miatt sok helyet is foglalnak. Ezen módosítani és átrendezni a Dominos vagy Bartender addonokkal lehet (én előbbit ajánlom).
Proccokra és egyéb dolgok figyelésére én a TellMeWhen-t használok, nem "önműködő" addon, de elég egyszerű beállítani (már, mert korábbi verziók kicsit nyögvenyelősek voltak), viszont bármit be tudsz rá configolni (Power Aurasnál szerintem messze egyszerűbben használható).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs