- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- iPhone topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
warcat
veterán
Fel kell ballagni az expedíciók nehézségi fokain.
150 körül már maxos cuccok is eshetnek de még becsúszhatnak a gyengébb tulajdonságok, 163-on már a maximum potenciállal esnek a tárgyak és csak a szerencsén múlik, mennyire lesz a maximum érték közelében.
EA: It's in the crate!
-
reelc
veterán
Azzal együtt is, még a PoE ligát nyúzzák, vagy a Diablo 3 szezont.
A Wolcenben kevés a tartalom. De beszéltük már ezt.
A Grim Dawn pedig hozza a kb. átlagos számait, amit szokott, amikor nincs új patch.A Wolcen számait én is szoktam nézni, egy ekkora projekthez képest (értsd: multis szerverekkel, meg akkora csapattal) nagyon gyenge a játékos megtartási aránya.
Szerintem akkor fognak visszatérni az emberek amikor túllesznek a javítós hónapokon, és jön hozzá tartalom, meg a szezon.[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
Nekem kicsit olyannak tűnik a játék, hogy szétnéztek milyen elemekkel rendelkeznek a piacon lévő népszerűbb címek, kiszedegették belőlük az értelmesebb dolgokat, de aztán, hogy még véletlenül se mondják rá, hogy másolták forgattak rajta egyet, kettőt és úgy építették be. Emiatt se nem poe, se nem dió, se nem ..... a végeredmény.
Maga a hangulat az OK, csak a játék hevében jönnek bosszantó hibák, amire eddig nem jutott fejlesztési idő, legalábbis most ezt gondolom, aztán meglátjuk, hogy amire úgy gondolom, hogy hiba, az véletlenül nem-e fícsörpl. elnyomnék egy skillt, a castolás közben megütnek, mire fél képernyőt odébbrepül a karakter és megszakad a castolás, aminek az eredménye, hogy a skill nem lép életbe, de a cooldown viszont szépen beindul rajta és lehet várni, hogy lejárjon, mire ismét el lehet lőni a skillt, de ugye eljátszódik a történet újra
Ami még szintén kicsit érdekes számomra, hogy a legendary tárgyak statjai (nem csak az értékek, hanem maga a komplett stat típusa) legtöbb legendary cucc esetében ugyanúgy randomok mint a sárga rare cuccoknál, mindössze annyi a különbség, hogy a legendary tárgyakon nem 4 stat lehet hanem 6. Viszont van pár olyan legendary, amin azért vannak fix stat-ok, tehát ezekkel külön foglalkoztak.
Ebből számomra úgy tűnik, hogy bazira nem volt idő minden tárggyal foglalkozni, csak bedobálták őket, hogy legyen magasabb a számosságuk.A socket-elés szintén bazira random, ami 3 socketes cuccoknál azért elég vicces tud lenni. Erre rátetéz a catalyst és pajzs még egy lapáttal, mivel ezeken defensive és support socket is lehet. Na ezeken forgasd ki a szükséges kombinációt
Tárgyak eladásánál a gemezettek esetében egy nyikkot sem kérdez biztosan el akarod e passzolni, ráadásul a gem nem növel a cucc értékén
Mage-el kezdtem játszani amivel 78-as szintre jutottam, majd most egy ranged karit indítottam, 47-es szint körül van. Ami kicsit érdekes, hogy a Mage ellenállásai 12ezres magasságban 80%-ot mutatnak, míg az Archer értékei 2000 körül 50%-ot. Lehet nem lineáris a skálázódás vagy karakter szint függvénye? Minden esetre érdekes...
Többször előfordult már, hogy expedíció közben megtelt a batyu és nekiálltam szortírozni. ALT+bal klikkel ugye kidobja a földre a tárgyat, de ha ilyenkor az inventory által kitakart területen lévő kiesett tárgy fölött van a kurzor, akkor a kidobás közben odasasszézik és felveszi a földön lévő tárgyat
Párszor előfordult (szerencsére tényleg csak 2-3 alkalommal), hogy expedíció valamelyik szintjének kezdésére bedobta a karaktert egy szörnykupac közepébe. Ez minden alkalommal egy zsákutca volt, ami egy körgyűrűben végződik.
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest