- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Aktív témák
-
TBC_z87
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy intézményi hálózat. Ez a következő szerverekből áll (mindegyik Windows 2008 R2):
srv1 - RDS CAL licenckiszolgáló, AD
srv2 - terminál szerver
srv4 - terminál szerver
srv5 - AD, DNS, fájlszerver
srv6 - terminál szerver.
A terminál szerverekre Siemens Futro S400-as terminálokról (thin client) csatlakoznak a felhasználók. (Egyenlően elosztva a három terminál szerver között. Scout Enterprise szoftver felügyeli a terminálokat.)
Történt tegnap reggel, hogy egyik pillanatról a másikra mindenkit ledobott a rendszer, és nem lehetett visszacsatlakozni. PC-ről az srv4-re és srv6-ra az én gépemről be tudok rendszergazdaként jelentkezni, de másik gépről meg nem engedi, mondván nem tudott csatlakozni a licenckiszolgálóhoz.
Továbbá: az srv5-ös fájlszervert nem mindegyik PC-ről tudom elérni \\srv5 hivatkozással. IP-címmel gond nélkül megy.
Hogy tudnék elindulni? Van egy olyan sejtésünk, hogy az Active Directory lehet a ludas. Ugyanis az srv1-be lépve ha az Active Directorynál a Tartomány váltására megyek, az srv1-et nem elérhetőnek látja, srv5-öt viszont online-nak. Az srv5-be lépve pedig mindkettőt "nem elérhető"-ként mutatja.
Ilyenkor mit lehet tenni?
Még annyi adalék, hogy amikor ez a dolog kezdődött, akkor az srv1-hez csatlakoztatott szalagos egységről szerettem volna egy fájlt visszaállítani. Viszont a NovaBackup panaszkodott, hogy nincs licencünk, ami furcsa volt, hiszen tudtommal van. Akkor láttam, hogy az srv1 c: meghajtóján nincs szabad hely. Erre lefuttattam egy CCleaner-t, amin lehetett, a tömörített attribútumot beállítottam, illetve a Kaspersky egyik (remélhetőleg) több gigabájtos cache mappáját helyeztem át a D:-ra. Kényszerhelyzet volt, máshonnan nem tudtam helyet felszabadítani, tekintve, hogy egy meglehetősen szerény adottságú szerverrűl van szó, már ami a háttértárat illeti. (És aki anno telepítette, az így is minimális helyet adott a C:-nek.) Ezután elindítottam a NovaBackupnál a kazetta beolvasását, és ekkor jelentkezett a hiba. -
TBC_z87
csendes tag
válasz kabelmania27 #2 üzenetére
Köszönöm a segítséget, megkérdezem ott.