Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • instantwater

    addikt

    válasz fujifilm1 #905 üzenetére

    "Disa nélkül nincs élet" :D
    Ez tetszik :D

    Ezek szerint még használja valaki :)

    "restartolom az asterisk-et a hívás végén."
    Ejj de favágóóóó :D :D :D :D :D

    Egy kis help: nem kell logot greppelni, elég ha fut egy script ami lekérdezi az asterisk aktív csatornáit X időnként.
    asterisk -rx "list channels"
    vagy valami ilyesmi.
    El vannak nevezve fiók szerint a csatornak. Ott figyelheted, ha csak a kimenő el, akkor kigyilkolod a callback csatornát. Talán erre is van mód konzolon keresztül.

    Amúgy a BC valszeg az emailedre sem válaszol, hiába küldesz nekik bármit. Elég nagy cég, hogy megengedjék maguknak azt a luxust, hogy elveszítenek egy ügyfelet.

    Egyébként MINDKÉT hívás továbbment 50 percet, vagy csak a visszahívó vonal?

    A megoldás logikája: ha sikertelen a kimenő ág, akkor a callbacket kilőni...
    De anno amikor tesztelgettem ezt, random jöttek az üzenetek vissza. Úgy értem van amikor jött üzenet, hogy kinyomta a hívott fél, van amikor csak csengési időtúllépés üzenet jött annak ellenére, hogy kinyomta a hívott. Van amikor kikapcsolt telefonról visszajött az üzenet, hogy nem elérhető, van amikor csengési időtúllépésre ment.

    Úgy tűnik a dellmont szereti a hívás vége üzeneteket eltüntetni :D Megértem :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák