Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maniac

    senior tag

    Na hella mindenki!

    Akkor leirnam tapasztalataimat:
    Szoval a karakter generalas mar nagyon ott van - olyan mint a jagged alliance-ban: Lehet ugy hogy kerdesekre valaszolsz, es megcsinalja neked a legfontosabbakat, es lehet ugy hogy a karakterlapodat magadtol toltod ki. Nos en generalaskor nosferatu lettem amit nem szeretek. Na mind1. Szoval jo ronda lettem legeloszor es az emberek menekultek elolem :). Aztan csinaltam egy rendes karaktert magamnak. A jatek tortenete igen jo, van a fo szal, valamint csomo mellekkuldetes - most a mellekkuldetesekkel vagyok nagyon elfoglalva. Amivel nem vagyok megelegedve az a source nevezetu szornyuseg. Az egy dolog hogy latszik hogy a hl1 engine tovabbfejlesztett verzioja, de hogy meg lassu is az nagyon nagy melletrafalas. Na szoval mondom hogy mik a gondjaim a grafikaval: A texturak hagynak kivanni valot - enyhen szoval. Kb. ugyanolyan szintu texturak vannak mint a CS 1.6-ban vagy a CS:source-ban (tehat nem vagyok elkapraztatva, mint a doom3-ban alkalmazott texturaktol) - itt egyebkent a kornyezetre gondolok. A polygonok mennyisege sem valami hu de magas - de ezt felroni nem lehet, ugyanis a karakterek polygon szama, es texturai is igen kimagasloak - doom3 azert ebben jobb :( (ott ugyanis a kornyezet is nagyon ki van dolgozva). A fegyverek amiket lattam szinten kozepszinten vannak kidolgozva. Na akkor terjunk at arra amitol a mindenki a padlot fogta , es a valve is csak azt mutogatta alt.: igen a shaderekrol van szo. A shaderek nagyon jol levannak programozva, pl ablakuvegek, azonban a hot nem programoztak le - es igen megint 1 dolgot fogok mondani: Doom3. A motor viszont nagyon lassu a doom3 motorhoz kepest - igen most lehetne mondani hogy nagy nyilt terek stb, de higyjetek el hogy a doom3 a kulso terek eseteben is gyorsabb ahogy eszrevettem - a kulso terek a belso terektol a jatekokban csak polygon es textura mennyisegben kulonboznek, tehat a source motor nagyon gyenge lett sztem a shadereket leszamitva mert azok gyonyoruek. A hangok ott vannak, adjunk ra 8 pontot a tizbol, az arnyekok is fogjuk ra hogy szepek. Igazat megvalva, ha olyan gyors lenne a gepemen 800*600*32-ben ilyen grafikaval mint a doom3 1024x768*32-ben akkor azt mondanam hogy fogjuk ra jo a motor. De sajnos ez a source engine lassu is, meg csunyacska is - a shadereket leszamitva. Szoval sajna ez nem jott be. A jatek maga pedig nagyon szuper, kivancsi lennek doom3 motorral mit tudtak volna kihozni belole :).

    osszevetve:
    grafika: 7/10
    hangok: 8/10
    hangulat: 10/10
    zene: 10/10
    design: 9/10 (a tortenet kidolgozassa, a korites stb...)
    osszhatas: 88%

    doom3:
    grafika: 9/10
    hangok: 10/10
    hangulat: 9/9
    zene: 8/10 (habar csak 1 szam van benne :) )
    design: 10/10
    osszhatas: 92%

  • maniac

    senior tag

    Mikor az a feladat, hogy kessel szet kell vagnom a kepeket, azt hogy csinalom meg? A 4 kepen megjelenik egy vedoaura vagy nemtudommi a karakteremnek meg lemegy a hpja es a vertartaleka is, ha belevagom a kest, ha mind a 4-t megkeseltem (ami nem latszik) a csaj visszakuldd hogy megkene csinalnom :-/

Új hozzászólás Aktív témák