Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibyke

    tag

    válasz 4Grider #81995 üzenetére

    es azt mivel magyarazod, hogy ha ROMANIAra allitom magam, es ujrahangolok mindent, akkor ugyan csak HBO* es Cinemax* jon be, de azokon mukodik szepen az elonezet?
    (marpedig azok is a UPC-s kartyan mennek keresztul, hisz onnan jon a jogosultsag)

    mindjart kiprobalom kartya nelkul, mert kivancsi vagyok.

    a UPC-tol amugy ezt a hivatalos valaszt kaptam (tripla idezojelek kozott valtoztatas nelkul kozlom, csak a nevet irtam at):

    """
    Tisztelt Előfizetőnk!

    2019.12.28-án érkezett megkeresésére tájékoztatjuk, hogy az Ön által jelzett hiba a rendszereinkben történt ellenőrzést követően távdiagnosztikai méréseink alapján már nem tapasztalható, így a hibabejelentést lezártnak tekintjük.

    Tájékoztatjuk, hogy az előnézet funkció egy TV beállítás, amelyet nem a UPC Magyarország kft biztosít, hanem a TV gyártója.

    Önnek jelenleg egy médiakártyával megrendelt digitális TV előfizetése van, amelynek UPC oldalról kínált kiegészítő szolgáltatásai a következők:

    1. 24 órás műsorújság, amelyben csak megtekinteni lehet a műsorok címét, idejét, illetve a műsorokról való információs sávot. Ezen belül a UPC nem biztosított más kiegészítő funkciót a műsorújságot illetően.
    2. Horizon Go szolgáltatás, amely biztosítja az ügyfél előfizetett csomagját online, így okos eszközön lehetséges a visszanézési funkció, illetve a csatornák megtekintése előben. Ezen szolgáltatást a digitális TV előfizetők számára ingyenesen biztosítjuk.

    A fentebb említett kiegészítő szolgáltatások használhatóak azon ügyfelek számára, akiknek médiakártyás TV szolgáltatásuk van. Más kiegészítő szolgáltatás a médiakártyával megrendelt csomagok esetében nincs.

    Az előrenézet egy TV funkció, amelyet nem a UPC Magyarország kft biztosít Önnek, hanem a TV gyártója, ugyanis a TV beállításai a gyártóhoz tartoznak. UPC oldalról kivizsgáltuk, az internet szolgáltatás is megfelelően csatlakozik, nem tapasztalható semmilyen befolyásoló tényező, ami gátolhatná ezen funkció működését.

    Tájékoztatjuk, hogy a UPC Magyarország kft-nél nincs előnézet funkció, így ennek megoldását kérjük, hogy a TV gyártója felé jelezze.

    A fentiek alapján a hibabejelentését lezártnak tekintjük.

    Megértését köszönjük.

    Minden további kérdésével kapcsolatban szívesen fogadjuk megkeresését a https://www.upc.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalunkon vagy a 1221-es számon.

    Kérjük, engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk a www.upc.hu/segithetunk/hasznos oldalunkat, ahol sok hasznos információt találhat a számlázással, valamint díjmentesen biztosított kiegészítő szolgáltatásainkkal kapcsolatban.

    Tisztelettel:
    Jane Doe
    UPC Magyarország Kft.
    Ügyfélszolgálat
    """

    akkor most hogy is van ez?
    a musorujsag (es ezzel egyutt az elonezet) amugy valojaban egy szolgaltatas?
    en azt hittem, hogy a DVB-C szabvany (es szolgaltatas) resze.

    engem valojaban annyira nem zavar az elonezet hianya, sokkal inkabb az, hogy minden egyes alkalommal feljon a modal hibauzenet, amit kulon le kell okezni.

Új hozzászólás Aktív témák