- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz LouiS22 #63113 üzenetére
Most jobban belegondolva, a tegnapi kiszállásnál nem talált belső hibát (ellenőrizte a csatlakozásokat, stb.), le lett adva külső hibára (alá is írtam). Lehet a UPC ezt értelmezte sikeres javításnak.
Volt már hasonló eset, akkor a technikus kapott egy kis fejmosást (még UPC alkalmazott ként), mint később kiderült, egy kedves kollégája a központban nézte be a dolgot.A technikus lelkivilága (aki a UPC alkalmazottja/alvállalkozója)
Már nem UPC alkalmazottak, mint Watercolour is írta.(#63114) Watercolour
Ismerős a helyzet, ugyan ezt játszották velem 3 hónapon keresztül.
Velem anno fél éven keresztül, meg is lett az eredménye, kötbér.Az én álláspontom szerint neked, mint előfizetőnek, kizárólag azzal kell foglalkoznod, hogy a bejelentett problémád valóban elhárult-e vagy sem. A helyedben magasról tennék arra, hogy ki és mit cseszett el vagy végzett el hanyagul.
Ez igaz, de itt nincs hanyagul végzett munka (mindent mutatott a tableten, már annyi mindent tanultam, hogy lassan én is kérhetek hozzáférést ).nekem már a hócipőm tele van a UPC teszetoszaságával, ügyfél hülyének nézésével, hazudozásával és általános inkompetenciájával.
Osztom a véleményed. De a technikusok, akiket eddig megismertem, azok nem tartoznak ide (egy kivétellel, de azt azóta nem is láttam).Köszönöm mind kettőtök véleményét, hasonló állásponton vagyok én is, de most jobban hiszek a technikusnak, mint a UPC-nek.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Energiaital topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- EA Sports WRC '23
- Anime filmek és sorozatok
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- The Crew sorozat
- További aktív témák...
- Ryzen7 7700X/ TUF B650M-PLUS WIFI/ 96GB DDR5/ 1TB 990Pro/ bontatlan/ garancia
- Újszerű Samsung Galaxy S22+ AJÁNDÉK tokokkal!
- BAZÁR Laptop ALAPLAPOK használt 1hét garancia POSTA ON
- Xbox Series X, szép állapotban, ajándékokkal, csere van PS5 Slim-re.
- Újszerű 16"-os MacBook Pro (M3 Max, 13c/30c GPU, 32GB RAM, 1TB)!