Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz zzola #131024 üzenetére

    1. Ja, hogy ez nem panasziroda ugye? :D És szerinted ez így rendben van? Ennyire csak a lóvé számít? Ha minden kifogástalanul működne, a panaszkodók száma is jelentősen csökkenne. Miért, a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak mennyire vannak képben a technikai problémák megoldásával kapcsolatban? :DD Bírom amikor a vodafon szerveroldali problémái miatt szerelő megy az előfizetőhöz, mert egyszerűbb mindenre ráfogni, hogy user error, mint érdemben foglalkozni a problémával. Erre szokták mondani: Oldják meg! Ne a usert cseszegessék mindenféle, többnyire eredménytelen hülyeséggel.

    2. nagyon hiányos a technikai alapképzettségük

    És mit értünk technikai alapképzettség alatt? Ha probléma, hogy az ügyfelek "ostobák", akkor ugye minden üzletben van legalább egy vagy több brosúra, amiből még egy egysejtű amőba is megérti, hogy mi a HDMI és a SCART?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák